Pagina 35 van 235 EersteEerste ... 253132333435363738394585135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 5873 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Gelukkig bestaat er nog zoiets als Hollywood. Of niet dan, VHD?
    Ja, ik ben eigenlijk gewoon een 'mainstream' filmkijker..........
    Daar is niets mis mee vind ik zelf

  2. #852

    Thumbs up

    Vanavond afgekeken:

    Sons of Anarchy - Season 2
    Ik vond het tweede seizoen beter dan het eerste. Het tempo is beter verdeeld, het is (op dat gebied) wat rustiger dan het eerste seizoen. De karakters worden verder uitgediept en het is duidelijk dat de cast hun weg met de personages beter weet te vinden. De sterke verhaallijnen bevatten nog meer drama en zijn nog meeslepender dan in het eerste seizoen. De muziek die tekstueel steeds beter past in het geheel maakt het helemaal.
    Een geweldige serie.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #853

    Standaard

    Gisteren de film Arthur in de bioscoop bekeken. Vond het wel een aardige remake, niet zo grappig als het origineel maar wel genoeg humor om af en toe te lachen. Ik moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Helen Mirren was trouwens de grote ster van de film als de butler Hobson. Cijfer: 6

    Ook nog naar The Lincoln Lawyer gegaan. Vond het wel een aardige rechtzaak film, een stuk beter dan ik in eerste instantie had verwacht. Matthew McConaughey laat overduidelijk zien dat hij meer kan dan alleen de "pretty boy" spelen in romantische komedies. Spannend tot aan het eind. Cijfer: 8
    Ikran is not horse!

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Taegukgi (Brotherhood of War)
    The Host
    The Chaser
    Tale of Two Sisters
    The Man from Nowhere
    Memories of Murder

    Deze heb ik gezien maar vond ik echt allemaal niets. Tale of Two Sisters vond ik echt niks maar de remake (the uninvited) vond ik geweldig.
    Memories of murder was echt erg slecht. Veel misplaatste humor waar meerdere koreaanse films last van hebben.
    Vaak zit er ook veel oversentimentele stukken in koreaanse films waardoor het enorm nep overkomt.
    Is het dan niet gewoon de taal die je tegen staat? A Tale of Two Sisters is in alle opzichten een betere film dan The Uninvited.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Is het dan niet gewoon de taal die je tegen staat? A Tale of Two Sisters is in alle opzichten een betere film dan The Uninvited.
    Misschien is het de taal. Feit blijft dat ik ze niet zo best vind.

    en jij VIND a tale of two sisters een betere film..........ik niet

  6. #856

    Standaard

    Het is alweer een tijdje terug dat ik hier iets van me heb laten horen, ik weet zeker dat jullie me heel erg gemist hebben. Hier even een kort overzichtje:

    Zo heb ik voor de eerste keer Scream, Scream 2 en Scream 3 gezien. Het eerste deel vond ik enorm tof, het tweede jammer genoeg iets minder en de 'afsluiter van de trilogie' vond ik maar zwakjes. Qua beoordeling respectief een 8/10, een 6/10 en een 4/10. Ik hoopte dat ik de films enorm goed zou vinden zodat ik kon gaan genieten van Scream 4 in de bioscoop, maar vanwege tegenvallende resultaten wacht ik wel even totdat deze op dvd/blu-ray verschijnt.

    Rear Window van Hitchcock weer eens herkeken. Ik heb ooit eens geroepen dat het mijn favoriete Hitchcock was, dat is nu niet meer het geval, maar ik heb er alsnog van genoten. De vertelstructuur is uitstekend en de spanning in de laatste scenes is om te snijden, maar ze noemen Hitchock dan ook niet voor niets de Master of Suspense. En Grace Kelly is natuurlijk adembenemend en beeldschoon. 9/10

    103. Super (2010)
    James Gunn's Super is een behoorlijk ongebruikelijke superhelden film waarin Frank (Rainn Wilson) besluit een superheld te worden nadat zijn vrouw niet meer bij hem is. De trailer hint naar een alternatieve indie-comedy versie van het recente Kick-Ass en superhelden-films in het algemeen, maar deze blijkt enorm misleidend als de film uiteindelijk erg duister blijkt te zijn en de aanwezige humor van het zwartste soort blijkt te zijn. De donkere thema's die Gunn behandeld en de manier hoe de film de kijker vaak oncomfortabel doet voelen zullen dan ook vast niet voor iedereen zijn weggelegd.

    Wilson weet zijn rol goed te dragen en kan goed uit de voeten met zowel de serieuze als meer komische emoties die zijn personage doormaakt. Ook de ondersteunende cast is leuk, met Ellen Page als de overenthousiaste sidekick van Frank en Kevin Bacon als de keiharde drugsdealer die tussen Frank en zijn vrouw staat. De actie in de film voelt bij vlagen grappig aan, maar is soms ook ineens keihard en realistisch, en dit geldt eigenlijk ook voor de personages, het verhaal en de algemene toon en sfeer van de film. Daarom is hetgeen wat Super ervan weerhoudt om nog beter te zijn het script wat gedurende de hele film nogal 'all over the place' is en richting het eind jammer genoeg in duigen valt en bovendien erg triest afsluit.

    7.5
    De oorlogsdocumentaire Armadillo was erg interessant, al voelde het vooral als de Deense tegenhanger van het oscar-genomineerde Restrepo vanwege de vele overeenkomsten. 7/10

    Darren Aronofsky's regiedebuut Pi was in de herkansing nog steeds niet helemaal mijn ding 5/10
    The Incredibles blijft nog steeds een van mijn favoriete Pixar films 9/10
    En door het kijken van Mortal Kombat heb ik een aangename herinnering vernietigd 3/10

    109. Tucker & Dale Vs. Evil (2010)
    De vrienden Tucker en Dale knijpen er even lekker tussenuit in hun vakantiehuisje gelegen in een afgelegen bos. Een groepje studenten kamperen toevallig ook in het bos en zien Tucker en Dale aan voor hillbilly-moordenaars na een misverstand en al snel ontstaat er wat wrijving tussen hen, waarbij Tucker en Dale aanvankelijk geen flauw idee hebben wat er nou precies gebeurt.

    Het initiële gegeven van deze horrorcomedy is enorm grappig en vormt een prima opzet voor deze satirische film, maar jammer genoeg blijkt het uiteindelijk een beetje een 1-joke-film te zijn waarbij constant voortgeborduurd wordt op deze ene grap. De film kabbelt dan wel prima voort en weet zonder enige moeite en met een strak tempo de speelduur vol te maken, maar eenmaal bij het einde aangekomen neemt de plot een nogal onnodig ridicule wending. Tudyk en Labine zijn erg leuk als de twee nietsvermoedende vrienden die geen vlieg kwaad doen en zo met hun eigen problemen kampen voordat de studenten hun gezicht tonen, waarbij vooral de beeldschone Katrina Bowden (vooral bekend uit 30 Rock) erg aangenaam is om naar te kijken.

    7.0
    110. Catwoman (2004)
    Zonder twijfel een van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Het is een voorbeeld hoe je GEEN film moet maken. De regie was verschrikkelijk en de editing was helemaal belabberd en ontnam de enige kans die de film had op een geslaagde actiescène, omdat het vrijwel altijd onduidelijk was wat er nou precies gebeurt. Ook het overmatig gebruik van tegenvallend CGI was erg zonde en onnodig. Het enige positieve wat de film te bieden had was Halle Barry in de titelrol, die er al heupwiegend in haar leren stoeipakje erg aangenaam uitzag. Bizar dat regisseur Pitof er in geslaagd is zo'n drol te maken is met een budget van 100 miljoen dollar.

    2.0
    111. Kyûketsu Shôjo tai Shôjo Furanken (2009)
    AKA Vampire Girl Vs. Frankenstein Girl (Yoshihiro Nishimura, Naoyuki Tomomatsu, 2009)

    Normaliter loop ik met een grote boog om dit soort bizarro Japanse B-film horrorcomedy's heen omdat ik altijd dacht dat ze niet aan mij besteed waren, maar om eerlijk te zijn heb ik me enorm vermaakt met deze prettig gestoorde film. De over-de-top actie met metershoge bloedfonteinen, bizarre personages (subtiel racisme door een groepje blackfaces) en vreemde situaties (Wrist-cutting Rally, echt?) lieten me meerdere malen sprakeloos toekijken, maar ik kon m'n ogen niet van het scherm afhouden. De film was in ieder geval enorm bevredigend en is zeker aan te raden om met meerdere mensen te kijken. Rare jongens, die Japanners.

    7.0

  7. #857

    Standaard

    60. U-571 (Jonathan Mostow, 2000) :: 7.8
    Gewoon een degelijke film met een leuke cast, het verhaal is goed uitgevoerd en vooral de sfeer in een U-Boot is goed over gebracht. Acteerprestaties zijn in orde alleen het einde is vervelend. De DVD bevat overigens wel een supergoede DTS geluidstrack die je uit je stoel doet stuiteren. Degelijke U-boot film maar het niveau van Das Boot wordt alleen bij vlagen gehaald.
    61. Tucker & Dale Vs. Evil (Eli Craig, 2010) :: 6.5
    Bij het zien van de poster dacht ik dit is echt een film die ik ga haten, maar dit viel alleszins mee. Het is niet je typische tiener horror movie, maar het is jammer dat de film het eigenlijk moet hebben van één misverstand dat negentig minuten doorebt.
    62. Windtalkers (John Woo, 2002) :: 6.0
    Zonder meer het meest teleurgesteld in deze film. De actiescenes mogen dan goed in beeld worden gebracht en er super uitzien maar het verhaal word simpel en alleen als excuus gebruikt voor de actie. Het script slaat nergens op en het hele verhaal met de coderingstechnieken word niet genoeg uitgediept om interessant te worden. Een bijzonder matige oorlogsfilms die nergens echt weet te overtuigen je nergens het gevoel geeft dat ze enorm diep in de shit zitten en de film niet natuurlijk weer vol met patriottistische trekjes. Alleen de actie zorgde ervoor dat ik hem niet voortijdig heb uitgezet dus weet waar je aan begint. Alleen kijken als je van explosies houdt.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    60. U-571 (Jonathan Mostow, 2000) :: 7.8
    Gewoon een degelijke film met een leuke cast, het verhaal is goed uitgevoerd en vooral de sfeer in een U-Boot is goed over gebracht. Acteerprestaties zijn in orde alleen het einde is vervelend. De DVD bevat overigens wel een supergoede DTS geluidstrack die je uit je stoel doet stuiteren. Degelijke U-boot film maar het niveau van Das Boot wordt alleen bij vlagen gehaald.
    Het verhaal in die film is echt niet goed, alles is verdraait in Armoricaans voordeel terwijl de Engelsen deze missie in WWII hebben uitgevoerd.
    Het meeste trieste aan deze film is de director, deze vond dat in Das boot de duiters te veel werden neergezet werden als mensen i.p.v. nazi's en heeft hij deze films maar gemaakt. Met als resultaat dat duisters extreem neergezet worden als nazi`s. Nee dit is geen goede film.

    Als je dit al een 7,8 geeft, wat geeft je een goede oorlogsfilm dan wel niet?

  9. #859

    Standaard

    75. About Schmidt (Alexander Payne, 2002) :: 8.0

    Een film over echte mensen met hun mankementjes, zoals regisseur Payne het wel nog een stukje beter overdeed in Sideways. Jack Nickolsen is in topvorm, dit keer echter als ingetogen en enigszins sombere man en dus niet zo energiek als we hem kennen. De wat donkere zelfreflectie wordt fantastisch gecombineerd met luchtige humor, beide elementen vullen elkaar perfect aan.

    76. The Thin Red Line (Terrence Malick, 1998) :: 8.7

    Schitterende film die veel overdenking brengt in een zeer poëtische vorm, ten tijde van de strijd op Guadalcanal. Het is beslist geen standaard oorlogsfilm en dat maakt het voor mij één van de beste in dit genre die ik ooit heb gezien. Al is de benaming ‘oorlogsfilm’ eigenlijk een tenietdoening voor deze prachtige filosofische prent.

    Met een cast om ‘u’ tegen te zeggen is het een feest van herkenning: George Clooney, Nick Nolte, John Travolta, Woody Harrelson, John C. Reilly en een uitblinkende Sean Penn worden geflankeerd door jong talent als Jared Leto, Adrien Brody en een uitstekende Jim Caviezel. Hij zet een heerlijk dromerige hoofdrol neer, die fantastisch uitpakt bij de poëtische aanpak van Malick.

    De wederom briljante score van Zimmer, de dromerige flashbacks, het relatief trage tempo en de filosofische voice-overs dragen allemaal bij aan de kracht van deze onconventionele oorlogsfilm. Het leidt tot een ijzersterke, wat melancholische film om over na te blijven denken, die kritische vragen durft te stellen over de oorlog waarin men terecht is gekomen.

  10. #860

    Standaard

    Into the wild net gezien. Wat een topfilm. Morgen weer een kijkbeurt! Iemand aanraders in de trend van Into the Wild?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Into the wild net gezien. Wat een topfilm. Morgen weer een kijkbeurt! Iemand aanraders in de trend van Into the Wild?
    Moeilijk, Into the Wild vind ik erg op zichzelf staan omdat het ook zo'n ongekend goede film is. 127 Hours heeft er ietwat van weg, maar kan wat mij betreft niet tippen aan Into the Wild.

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Het verhaal in die film is echt niet goed, alles is verdraait in Armoricaans voordeel terwijl de Engelsen deze missie in WWII hebben uitgevoerd.
    Het meeste trieste aan deze film is de director, deze vond dat in Das boot de duiters te veel werden neergezet werden als mensen i.p.v. nazi's en heeft hij deze films maar gemaakt. Met als resultaat dat duisters extreem neergezet worden als nazi`s. Nee dit is geen goede film.

    Als je dit al een 7,8 geeft, wat geeft je een goede oorlogsfilm dan wel niet?
    Je hebt idd wel gelijk dat het net als bij Windtalkers een beetje te veel geamerikaniseerd is, maar dat zijn bijna alle oorlogsfilms tegenwoordig en dat is jammer. Het verhaal mag dan niet exact waargebeurd zijn maar dat wil nog niet zeggen dat het nergens op slaat. Er zit altijd nog een betere gedachtegang achter dan bij Windtalkers. Verder heb ik sowiso niet zo'n hoge pet op van Jonathan Mostow aangezien Terminator 3 het ook niet was, en Surrogates gewoon slecht was.

    Maar dat wil verder niet zeggen dat U-571 de sfeer die het pretendeert te hebben niet kan overbrengen en er zit altijd nog meer emotie in dan in Windtalkers. Maar je hebt gelijk echt goede oorlogsfilms zijn er nauwelijks meer. Maar ik geef de echte toppers ook alleen cijfers in de richting van 9,5 á 10.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #863

    Standaard

    78. Confessions of a Dangerous Mind (George Clooney, 2002) :: 7.6

    Na Adaptation, Being John Malkovich en het briljante Eternal Sunshine was ik erg benieuwd naar de creaties van scriptschrijver Charlie Kaufman.Met Confesssions Of A Dangerous Mind heeft hij een film in elkaar gezet waar de kijker zelf invulling mag geven of alles nu realiteit is, of dat hoofdpersoon Barris niet alles op een rijtje heeft. Het regiedebuut van Clooney mag er wezen, met een aantal erg aangename visuele trucjes en vooral in het eerste deel een lekker tempo en genoeg humor. Gaandeweg de kleine twee uur boet de film wel wat aan kracht, tempo en frisheid in en is het de uitstekende Rockwell die de alles aan elkaar houdt. Lekker vermakelijk, maar de overgang van luchtig naar meer tragisch heeft de film niet helemaal goed gedaan. Boeiend blijft het allemaal zeker, want het is deels op waarheid gebaseerd. De vraag is alleen wat nu allemaal geen realiteit is.

    77. M (Fritz Lang, 1931) :: 8.8

    Fritz Lang was zijn tijd ver vooruit. Op technisch gebied zien we trucjes die recent tot in perfectie zijn uitgevoerd, maar Lang liet het in 1931 al zien. De strakke montage bij het telefoongesprek van de politie-inspecteur en het gesprek dat de gangsters gelijktijdig hebben en het inventieve camerawerk lieten mijn hartje stiekem wat sneller kloppen. 1931!

    Daarnaast biedt de film buiten de technische hoogstandjes ook nog wat sterke kritische voetnoten. In bovenstaande scène zie je hoe dun de scheidslijn is tussen criminelen en politie, maar er worden ook vragen gesteld over het nazistische regime van toentertijd, het veroordelen van criminaliteit door ‘het publiek’ en de drijfveer van een moordenaar. Niet verwonderlijk dat de film door de nazi’s werd verboden.

    M biedt een totaalplaatje aan technisch vernuft en een diepgaand verhaal. Het acteerwerk is weliswaar nog wat theatraal, maar dit valt je na een kwartier al niet of nauwelijks meer op. M is namelijk simpelweg een meesterwerk dat zijn tijd ver vooruit was. Op naar Metropolis!

  14. #864

    Thumbs up

    Gisteren afgekeken:

    Sons of Anarchy - Season 3
    Het derde seizoen van de biker drama serie vond ik wat minder goed dan het geweldige tweede.
    De verhaallijnen met de Ieren werden vaak te langdradig en wisten me niet de hele tijd te boeien. Was vaak blij wanneer het verhaal zich weer verplaatste naar Charming.
    Desondanks was het wel spannend genoeg en waren de laatste afleveringen erg sterk, met een geweldige climax in de season finale.
    Heb nu 3 seizoenen in anderhalve week gekeken en je mag dus best stellen dat ik verslaafd ben geraakt aan Sam Crow.
    Waarom moeten we nog wachten tot september totdat seizoen 4 komt??

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #865

    Standaard

    The Big C - Season 1

    Net afgekeken en wauw wat is dit een goede serie. Eindelijk iets wat zich kan meten aan Six Feet Under. Fantastische acteurs, mooie verhalen en gewoon ontzettend grappig. Heb elke aflevering een paar keer hardop moeten lachen, maar zat een paar seconden later ook zo weer met tranen in mijn ogen. Echt een aanrader.

    Dikke vette 9.

  16. #866

    Standaard

    GREASE 1978

    Gisteren voor het eerst écht de film helemaal gezien. Alhoewel het veel meer een musical is dan echt een film. Het verhaaltje is flinterdun, de acteerprestaties maar zo zo, maar de muziek en dans is natuurlijk puur genieten, evenals dat iedereen super stereotyp is neergezet. En het verhaal speelt zich af tussen de songs door (de wereldhits Grease, Summer Nights, Hopelessly Devoted To You, Sandy, Greased Lightning en natuurlijk You're The One That I Want).

    Dé film die een blu-ray uitgave versiend, incl. een Sing-A-Long versie.

    7,5/10 (vanwege de muziek en dans)

  17. #867

    Standaard

    Grease, dikke cult ja.

    79. 28 Days Later... (Danny Boyle, 2002) :: 7.5

    Hoewel horror totaal niet mijn genre is, helemaal niet als het in combinatie gaat met zombies of iets in die richting, heb ik me hier toch zeer aardig mee vermaakt. De visuele stijl van Boyle pakt natuurlijk weer prima uit, dankzij de groezelige beelden van de handheld videocamera. Qua verhaal worden voorspelbaarheden afgewisseld met wat diepgaandere thematiek, die zo nu en dan wel uit de hemel komt vallen. De prima cast en de spanning houden de film echter op een aangenaam niveau, zeker voor een horrorfilm.

  18. #868

    Standaard

    Ik noem deze film geen horror pur sang, eerder gewoon een zombiefilm. Al ben ik geen fan van zombiefilms, 28 Days Later vind ik wel een erg goede en spannende film. Eentje die beter en beter wordt naarmate je hem vaker gaat zien. Zelf geef ik de film een veel hoger cijfer dan jouw 7,5. Ik heb hem dan ook al een handvol keer gezien

  19. #869

    Standaard

    80. La haine (Mathieu Kassovitz, 1995) :: 8.5

    Engelse titel: Hate. Hoe toepasselijk. Een film die druipt van de haat. De haat van zowel de probleemjeugd uit de achterstandswijken van Parijs als vise versa. Haat jegens vrijwel alles. Een enorm grimmige sfeer die je als kijker soms doet afgrijzen van de getoonde beelden. Niet eens omdat het zo gruwelijk gewelddadig is, maar omdat het zo verschrikkelijk realistisch is. En dat komt aan.

    Buiten de grauwigheid weet regisseur Kassovitz ook een zeldzaam passende poëzie in zijn film te verwerken. De man op het toilet met een wijze levensles, de dromerige scène waarbij de camera over de achterstandsbuurt heen zweeft: de hardheid wordt afgewisseld met oprechtheid. Niet om een en ander af te zwakken, maar om de film extra cachet te geven.

    Deze fantastische uitvoering draagt bij aan de enorme actualiteit van de film. Tien jaar later deed de stad het nog eens dunnetjes over met de rellen in 2005. De drie hoofdrolspelers zetten allen een prima rol neer, misschien werd Vincent Cassel zelfs wel weggespeeld door Hubert Koundé. En dan is er nog dat einde, dat de lading van de film subliem dekt… Wát een film.

    Il n'y a pas de question comment vous l'automne. C'est la façon dont vous la terre! (Het is niet de val die ertoe doet. Het is de landing!

  20. #870

    Standaard

    63. The Crazies (Breck Eisner, 2010) :: 7.9
    Goede film die eigenlijk meer suspense dan horror is. Op sommige momenten super spannend maar dan niet van schrikmomenten maar meer suspense achtig. Art Direction in de film is ook goed verzorgt. Het verhaal is min of meer een beetje standaard en ik moet zeggen dat het een beetje lijkt op 28 Weeks Later maar dan op het platteland. Ook lijkt het in enkele opzichten op de mini-serie The Andromeda Strain. Maar ik moet zeggen dat voor zover je een infectie film origineel kan maken want ze lijken toch altijd wel op elkaar de film goed in elkaar zit. Met genot zitten te kijken naar Timothy Olyphant wat sowiso één van mijn favoriete acteurs is. Een goede horror/suspense die met een relatief klein budget toch groots aan doet en dat is een prestatie op zich.
    64. Fast Five (Justin Lin, 2011) :: 8.0
    De super-blockbuster van dit voorjaar die op moment van schrijven al meer dan $220 miljoen dollar heeft binnen geharkt. Een vervolg is dan ook al aangekondigd maar zo gaat dat nu eenmaal in Hollywood tegenwoordig. Terugkomend op de film moet ik zeggen dat deze wel goed in elkaar zit. Alle vertrouwde namen zijn weer terug en de strijd tussen The Rock en Vin Diesel in super epic. De film bevat lekkere one-liners, humor, goede muziek en actie, en dan ook echt goed in beeld gebrachte autoactie. Ook de scenes door de favela's zijn goed in beeld gebracht. De relatie tussen de badguys en de agenten is een beetje stom op het eind maar dat zul je wel merken als je de film gaat zien, hiervoor zeker een punt eraf. Maar verder is de actie goed, het verhaal past goed in de serie en daarmee is Fast Five niet zomaar een sequel maar zoals een sequel hoort te zijn en is de serie na de dipjes van deel drie en vier weer terug op het niveau van deel één en twee. Houdt je van actie, zeker gaan zien. De aanrader in de bioscoop deze maand sowiso.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #871

    Standaard

    Water for Elephants (Francis Lawrence - 2011)

    Wat Water for Elephants zo goed maakt is de setting. De jaren van de drooglegging in Amerika zien we meestal langs de donkere kant (Scarface). Deze film doet net het omgekeerde. Nu is de vraag of een circus als context wel degelijk werkt. En ja, dit doet het.

    Pattinson heeft eindelijk zijn draai gevonden. Hij acteert boven verwachting en ik ben benieuwd naar zijn komend oeuvre. Van Witherspoon en Waltz weten we dat ze dat kunnen, en hier doen ze niet onder.

    Jammer van het verhaal. Boordevol cliché's, anti-climaxen en irrealiteit. Als de schrijvers hier degelijk aan hadden gewerkt, had Water for Elephants wel eens helemaal anders kunnen uitdraaien...

    7.4


  22. #872

    Standaard

    Scarface heeft toch weinig met de drooglegging te maken?

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Scarface heeft toch weinig met de drooglegging te maken?
    Het origineel uit 1932 wel

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Scarface heeft toch weinig met de drooglegging te maken?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het origineel uit 1932 wel
    Precies! Vind het persoonlijk een interessant thema. Water for Elephants doet er niet veel mee, alleen maar met de periode...


  25. #875

    Standaard

    Moet je zeker Boardwalk Empire gaan kijken

Pagina 35 van 235 EersteEerste ... 253132333435363738394585135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •