Pagina 215 van 236 EersteEerste ... 115165205211212213214215216217218219225 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.351 tot 5.375 van 5894 worden weergegeven.
  1. #5351

    Standaard

    Zo, voor mij zit Imagine alweer erop.Vond het een fijne editie hoewel de locatie van EYE compleet sfeerloos is en het blokkenschema ronduit gaar. Maar je kan niet alles hebben. Overigens is de eerste zaal van EYE fenomenaal.Heerlijke stoelen, groot doek en een geluidsinstallaties om van te smullen. Kippenvel!

    HOOGTEPUNTEN:

    Buiten categorie: Midnight Special

    01. Boy + Beast
    02. Bone Tomahawk
    03.Hardcore
    04. Men & Chicken
    05. Survivalist

    DIEPTEPUNTEN:

    01. Miike
    02. Oshii
    03.Wheatley

    Heb slechts drie onvoldoendes uitgedeeld. Hoewel die van Miike wel te verwachten was ... Had van hem nog nooit iets op het grote scherm gezien dus wou deze ervaring graag eens ondergaan. Maar of ik het nu thuis kijk - of op Imagine - ik val er gewoon altijd bij in slaap. De man is gewoon niet in staat om me bij de les te houden.

    Der Nachtmahr begon met stevige waarschuwingen voor mensen die epilepsie hadden. De stroboscopische flitsen, de hoeveelheid aan kleuren en de krankzinnige muziek wat een interessante mix was tussen hardcore en hardrock zorgden al heel vlug voor een hoogtepunt. Maar de film had helaas een aantal vervelende figuren rondlopen waardoor het uiteindelijke resultaat toch niet helemaal bevredigde. Vader en moeder en zeker die psychiater mochten wat mij betreft geheel uit de film.

    High-Rise werkte voor geen meter. Geen ritme. Geen focus. Van ironisch naar bloedserieus. En een hoofdpersoon die na ruim een uur opeens verdwenen is. Of toch niet? Vond het nogal een ratjetoe. En dat zeg ik als groot liefhebber van Wheatley's eerdere werk.

    Zonder Engelse of Nederlandse ondertiteling is The Witch nauwelijks te volgen. Oud Engels vol met gemompel en accenten. Gemiste kans van Imagine. Voor de thuisblijvers raad ik dus ondertiteling aan.

    Heb vrij weinig met het werk van Anders Thomas Jensen maar zijn Men & Chicken is heerlijk fout. Misschien binnenkort ook maar Susanne Bier een herkansing gunnen. Je weet het maar nooit.

    !HARDCORE! Van Naishuller gaan we nog veel horen. Te gekke achtbaanrit.


    Bone Tomahawk was de perfecte afsluiter. Weergaloze western. Zag hem op het juiste moment,op de juiste plaats en met de juiste mensen. Met Richard Jenkins als absolute hoogtepunt. Heerlijke acteur.

    Verder nog even langs de Filmhallen geweest voor een aantal films. Fijne programmering maar het interieur lijkt nog niet helemaal af. En dat gekloot met een vaste plek in de zaal was hilarisch.
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 21-04-2016 om 21:24

  2. #5352

    Standaard

    Goed dat je het schrijft....ik wilde zondag naar the Witch gaan....maar zonder ondertiteling met Iers accent zie ik niet zo zitten. Wel bizar want de site van Imagine zegt dat er wel ondertiteling is.....

  3. #5353

    Standaard

    Ik vond High-Rise een uiterst vermakelijke film! Hij is is zeker niet zonder gebreken en het tempo ligt niet op consequent gelijke hoogte, maar ondanks dat genoot ik er toch meer van dan menig voorspelbare 'formule'-film.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #5354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Jungle Book
    Het idee van een live action film gebaseerd op de klassieke tekenfilm van Disney maakte me, zeker in combinatie met de trailers, niet heel positief. Het zag er niet slecht uit maar ik kon me niet voorstellen dat dit een goede film kon opleveren. Gelukkig zat ik daar flink naast en is het een goede film geworden. In tegenstelling tot de tekenfilm is dit absoluut geen film voor kinderen. De realistische manier waarop het gemaakt is zorgt ervoor dat het voor de kleintjes wel eens te eng kan zijn, de doelgroep ligt meer bij de volwassenen.
    De stemmencast is goed met Bill Murray als uitschieter en de manier waarop de bekende liedjes zijn verwerkt is erg leuk.
    Een goede afwisseling tussen vermaak en een serieuze toon zorgt er voor dat dit een heel geslaagde live action Disney is.

    8,0/10
    Op Wiw geef je hem een 8.5
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #5355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Goed dat je het schrijft....ik wilde zondag naar the Witch gaan....maar zonder ondertiteling met Iers accent zie ik niet zo zitten. Wel bizar want de site van Imagine zegt dat er wel ondertiteling is.....
    Zou even wachten op DVD / BR die binnenkort door UPI wordt uitgebracht. Bone Tomahawk is trouwens een grote tip. Echt iets voor jou.

  6. #5356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zou even wachten op DVD / BR die binnenkort door UPI wordt uitgebracht. Bone Tomahawk is trouwens een grote tip. Echt iets voor jou.
    Thanx.....kijk eens op WIW......ik heb die al maanden geleden gezien Zeker een topfilm. Beetje trage start maar de 2e helft is geweldig.

  7. #5357

  8. #5358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Op Wiw geef je hem een 8.5
    oeps, tikfoutje
    aangepast
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #5359

    Standaard

    Samen met vriendinlief deze week opnieuw begonnen aan de Harry Potter reeks:

    Harry Potter and The Sorcerer`s Stone
    De eerste uit de Harry Potter reeks is verhaaltechnisch gezien misschien niet de sterkste maar zeker wel één van de meest sfeervolle.
    Terug gaan naar het begin van de Potter wereld was heerlijk, heb opnieuw genoten.

    7.5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #5360

    Standaard

    Batman v Superman

    Wat een baggerfilm. Totaal geen goed verhaal, idd een mega irritante Lex Luthor. Wel een goede Affleck dan als Bruce/Batman.
    Wat moet je er voor de rest van zeggen: rommelig, personages die er aan de haren zijn bijgesleept, tegenvallend acteerwerk door Cavill. En dan Lois: mag superman aub de volgende keer dat Lois van een flat valt oid svp net een fractie van een seconde te laat zijn aub: zijn we daar ook weer vanaf...
    Wonderwoman had echt niets te zoeken in de film. Haal haar eruit en je hebt dezelfde film.
    De battle tussen de 2 is echt slecht naartoe opgebouwd (de motivatie van het merendeel van de karakters zijn volstrekt onduidelijk. En de fight zelf: meh...
    Toegegeven : stilistisch gezien is het allemaal mooi enz. Maar er zit gewoon totaal geen spanning in de film en een verhaal, hoe miniem ook, is ook al amper te vinden. Hierbij vergeleken is Man of Steel een meesterwerk. En die was ook al niet echt goed: viel meer in de categorie guilty pleasure.

    Als DC slim is halen ze Snyder van het Justice League gebeuren af.

  11. #5361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht

    Als DC slim is halen ze Snyder van het Justice League gebeuren af.
    Dat zou gezien de boxoffice cijfers juist dom zijn.....en aangezien die bepalend zullen zijn, is Snyder (hopelijk) nog lang niet weg.

  12. #5362

    Standaard

    Nog niemand naar deze knotsgekke achtbaanrit geweest?! Draait sinds vorige week in de bioscoop.

    https://www.youtube.com/watch?v=5yii70oYa5A

  13. #5363

    Standaard

    Als ik hem op de trailer moet beoordelen, dan lijkt het meer op een computergame dan op een film. Heeft ook veel weg van Mad Max, maar dan met een klein budget. Ik denk niet dat ik dat anderhalf uur trek.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #5364

    Standaard

    Als ik hem op de trailer moet beoordelen, dan lijkt het meer op een computergame dan op een film. Heeft qua actie en snelheid ook veel weg van Mad Max, maar dan duidelijk met een klein budget. Ik denk niet dat ik dat anderhalf uur ga trekken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #5365

  16. #5366

    Standaard

    Your Vice Is Locked In A Room And Only I Have The Key
    Klassieke giallo met creepy momenten en mooie shots. Het verhaal lijkt in eerste instantie niet zo interessant maar weet toch je aandacht vast te houden, met name door de editing, en wordt richting het einde steeds spannender. En dan met die heerlijke twist op het einde dat het geheel afmaakt. Heerlijke film!
    Laten wet hopen dat Arrow meer van dit soort films blijft uitgeven.


    7,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #5367

    Standaard

    Vanaf morgen kun je drie HHH's gaan zien in Filmhuis De Spiegel. Kom jij ook?

  18. #5368

    Standaard

    Chappie (2015) net gezien en bedankt Neill Blomkamp voor het verkloten van m'n zaterdagavond. Wat een ongelovelijk slechte film. Twee uur heeft het irritatie bij me opgewekt. Wat een troep.

    3.0

  19. #5369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Chappie (2015) net gezien en bedankt Neill Blomkamp voor het verkloten van m'n zaterdagavond. Wat een ongelovelijk slechte film. Twee uur heeft het irritatie bij me opgewekt. Wat een troep.

    3.0
    Helemaal met je eens! Heb deze onlangs ook gezien en vond het een hele irritante film met bijna alleen maar spuuglelijke mensen (of is dat juist dan goed gecast?)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #5370

    Standaard

    Het meest irritantie vond ik Chappie zelf, met z'n kinderachtige maniertjes en z'n accent. Moest volgens mij grappig bedoeld zijn. Slap verhaal ook. Deze blu-ray moet echt zo snel mogelijk uit m'n collectie.

    Iemand interesse? Heeft iemand een leuk ruilvoorstel? Anders is hij voor 5,- euro van jou.

  21. #5371

  22. #5372

  23. #5373

    Standaard

    Dexter - Season 4
    Ook bij de tweede kijkbeurt vind ik het het beste en spannendste seizoen tot nu toe, wat vooral komt door de creepy rol van John Lithgow. Hij geeft je het hele seizoen lang een ongemakkelijk gevoel, geweldig geacteerd.
    De verhaallijnen zijn nu ook beter dan, met name, in het derde seizoen en de cliffhanger van de laatste aflevering is opnieuw schokkend ondanks dat je weet wat gaat komen.

    9,0/10

    Als voorbereiding op Finding Dory nog eens terug gekeken:
    Finding Nemo
    Voor het eerst in HD gezien en dan valt het meteen op hoe gedetailleerd de onderwaterwereld is die Pixar heeft gemaakt.
    Het verhaal is eigenlijk heel simpel maar de uitlopende karakters zorgen voor humor en zorgen ervoor dat het interessant blijft.
    Gericht op kinderen maar ook voor volwassen Pixar fans een must.

    8,8/10

    Finding Dory
    Helaas besloot Pixar een vervolg te maken, 13 jaar na dato. Zoals vaker is ook dit keer het vervolg minder. Dory is niet heel geschikt als hoofdpersonage en het verhaal is min of meer een herhaling van zetten.
    Dus op dat gebied is het allemaal niet heel verrassend maar gelukkig zijn er wel een aantal leuke nieuwe karakters te ontdekken en valt er mede daardoor toch zeker nog genoeg te lachen.
    Helemaal niet slecht hij haalt niet bij het origineel, zoals we dat bijvoorbeeld wel bij Toy Story 2 zagen.

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #5374

    Standaard

    Elstree 1976 3/5

    Naast grote, gearriveerde sterren als Harrison Ford, Liam Neeson, Samuel L. Jackson en Forest Whitaker die de voornaamste rollen in de Star Wars saga spelen zijn er ook acteurs voor de nét wat kleinere rollen nodig. Een stormtrooper, een alien, een X-Wing piloot…ze zijn voor het maken van een Star Wars film keihard nodig. Deze acteurs staan minder in de spotlight en regisseur Jon Spira vond het tijd om daar verandering in te brengen. In zijn crowd-funded documentaire Elstree 1976 is de aandacht op negen personen gericht die in 1976 in de Elstree studios waren. Ze waren daar omdat er een film genaamd Star Wars werd opgenomen. Wat ze alle negen niet wisten is dat hun leven daarna nooit meer hetzelfde zou zijn…
    https://www.starwarsawakens.nl/artik...-elstree-1976/

    <strong>



  25. #5375

    Standaard

    Gisteren drie films in de bioscoop gezien:

    Renesse
    Behalve een paar leuke scènes is het vooral slecht.

    Race
    Indrukwekkende film.

    The Legend of Tarzan
    Had ik meer van verwacht. Maar uiteindelijk was de film wel oké.

Pagina 215 van 236 EersteEerste ... 115165205211212213214215216217218219225 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •