Pagina 210 van 237 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214220 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.226 tot 5.250 van 5901 worden weergegeven.
  1. #5226

    Standaard

    Twee van de drie titels gezien en vond ik meer dan de moeite waard. Heaven Knows What helaas gemist op het IFFR. Het werk van Pedro Costa is echt nog wel een paar tandjes erger. Zijn nieuwste komt binnenkort uit bij Second Run:

    http://www.secondrundvd.com/comingsoon.php

  2. #5227

    Standaard

    Als het nog een paar tandjes erger is, zoals jij zegt, dan weet ik niet of het mij ook nog wel zal aanspreken. De drie die ik opnoemde vond ik wel de moeite waard ja. En somber genoeg.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #5228

    Standaard

    Even opgelet. Costa kent twee periodes. De meer filmische periode van voor Ossos. Die die nu dus verguist. En de meer documentaire-achtige betrokken films over de mensen die leven aan de randen van de hoofdstad van Portugal. Zou eens beginnen bij zijn debuut.

    https://www.youtube.com/watch?v=jdlNWY2-eIY

    http://www.filmkrant.nl/av/org/filmk.../thuis316.html

  4. #5229

    Standaard

    True Detective - Season 2
    En de award voor grootste tegenvaller van het jaar gaat naar... het tweede seizoen van True Detective. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog na het eerste seizoen maar dat het zo gigantisch sloom, langzaam en saai zou zijn had ik oprecht niet verwacht. Af en toe was het zelfs moeilijk een aflevering af te kijken, gelukkig waren het er maar acht.
    Het enige goede waren Rachel McAdams en Colin Farrell die degelijke rollen neerzetten maar duidelijk moeite hebben met het materiaal waarmee ze moeten werken.
    Weinig woorden aan vuil maken verder en door met series die wel de moeite waard zijn.

    4,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5230

    Standaard

    Deja Vu - Tony Scott - 2006

    Ik heb hem denk ik wel te pakken; de slechtste film die ik dit jaar heb gezien. Echt tenenkrommend. Het plot is zo absurd en vergezocht dat het uniek is te noemen dat de acteurs niet steeds in lachen uitbarsten. De absurditeiten moeten ook steeds worden uitgelegd door allerlei personen in high-tech kamertjes. Tel daar een serieus kijkende Denzel bij op incl. geforceerd liefdesplotje en je hebt een optelsom van alles wat ik haat in films. Gadver wat een drek.

    2.0
    Laatst aangepast door Melzz : 19-09-2015 om 12:52

  6. #5231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Deja Vu - Tony Scott - 2006
    De absurditeiten moeten ook steeds worden uitgelecht door allerlei personen in high-tech kamertjes.
    Slegd als dat gebeurd inderdaad
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #5232

  8. #5233

  9. #5234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    True Detective - Season 2
    En de award voor grootste tegenvaller van het jaar gaat naar... het tweede seizoen van True Detective. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog na het eerste seizoen maar dat het zo gigantisch sloom, langzaam en saai zou zijn had ik oprecht niet verwacht. Af en toe was het zelfs moeilijk een aflevering af te kijken, gelukkig waren het er maar acht.
    Het enige goede waren Rachel McAdams en Colin Farrell die degelijke rollen neerzetten maar duidelijk moeite hebben met het materiaal waarmee ze moeten werken.
    Weinig woorden aan vuil maken verder en door met series die wel de moeite waard zijn.

    4,0/10
    Ik vond anders seizoen 1 ook ontzettend traag verlopen. Viel soms gewoon in slaap, al kan dat ook aan het late tijdstip liggen waarop ik meestal kijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #5235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vond anders seizoen 1 ook ontzettend traag verlopen. Viel soms gewoon in slaap, al kan dat ook aan het late tijdstip liggen waarop ik meestal kijk.
    Ja seizoen 1 was inderdaad ook traag maar dat vond ik tenminste nog spannend en interessant. Dat was nu totaal niet het geval
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #5236

    Standaard

    Paper Towns
    Het tweede boek van John Green (The Fault in Our Stars) dat wordt verfilmd. Net als bij die film val ik natuurlijk ook nu niet in de beoogde doelgroep. Als je daar wel in valt dan is er genoeg te genieten en kun je je vast wel identificeren met de hoofdpersoon Quentin, die al sinds z`n jeugd verliefd is op z`n overbuurmeisje. Val je niet binnen de doelgroep dan zul je waarschijnlijk vooral een op vele punten voorspelbaar verhaal zien dat mooi gefilmd is. Het einde mag dan niet exact zijn wat je vooraf verwacht, de personages en de rest van het verhaal zijn standaard.
    Niets wereldschokkends dus en ook zeker niet zo goed als de vorige verfilming van zijn werk maar wel best goed te doen en goed voor een middagje/avondje hersenloos film kijken.

    6,5/10

    Mission Impossible: Rogue Nation
    Alweer het vijfde deel uit de reeks waarin Tom Cruise maar niet dood kan gaan is exact wat je van een M:I film mag verwachten: een geinig verhaal met hoog tempo dat totaal over the top is en genoeg humor en coole stunts bevat en dus de totale twee uur weet te boeien.
    Sit back, relax and turn your brain off. Helemaal niets mis mee, heb genoten.

    8,0/10

    The Intern
    Sympathieke comedy waarin de generatie kloof waarover door zoveel ouderen wordt geklaagd heel treffend wordt getoond. Penionado Robert DeNiro heeft het wel gehad met z`n pensioen en wilt weer wat betekenen voor de maatschappij. Hij ontdekt dat de hippe jonge online modewinkel AboutTheFit nog stagiaires zoekt en solliciteert. Hij wordt aangenomen en komt voor bazin en oprichtster Jules Ostin (Anne Hathaway) te werken.
    De film spreekt heel slim zowel een jong als oud publiek aan,voor beide doelgroepen zitten er veel punten van herkenning in. DeNiro en Hathaway zetten leuke rollen en hebben een goede chemie. Het is niet heel bijzonder maar wel leuk, op die paar rare zijsprongen van het script na.

    7,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #5237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Mission Impossible: Rogue Nation
    Alweer het vijfde deel uit de reeks waarin Tom Cruise maar niet dood kan gaan is exact wat je van een M:I film mag verwachten: een geinig verhaal met hoog tempo dat totaal over the top is en genoeg humor en coole stunts bevat en dus de totale twee uur weet te boeien.
    Sit back, relax and turn your brain off. Helemaal niets mis mee, heb genoten.
    Begin jij nu ook al? http://screencrush.com/turn-your-brain-off/

  13. #5238

    Standaard

    Goed stuk Verwoord wel zo'n beetje hoe ik er ook over denk. Naast het feit dat het natuurlijk een illusie is dat je je hersenen tijdens een film uit kúnt schakelen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-09-2015 om 12:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #5239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat zie je toch??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #5240

    Standaard

    Serendipity
    Eén van m`n favoriete romcom`s, door m`n vriendin treffend omschreven als een "zoete roze-wolk film". John Cusack en Kate Beckinsale vormen een heerlijk duo in dit verhaal waarin geluk en speling van het lot zo`n grote rol speelt. Natuurlijk is het einde voorspelbaar maar dat einde is niet waar het hier om gaat, het gaat er om hoe het einde wordt bereikt. En dat is klef maar wat mij betreft genieten, ook na herhaalde kijkbeurten.

    7,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #5241

  17. #5242

    Standaard

    The Hound of the Baskervilles (1959)


    Ik heb intens genoten van de Arrow uitgave. De film is een heerlijk ouderwetse Hammer. En dan ouderwets in de positieve zin des woords. Een mysterie waarbij sterren als Christopher Lee en Peter Cushing heerlijk hun gang kunnen gaan. Erg leuke film. Maar het totaalpakket van Arrow is weer eens erg fijn. Na de film kun je nog volop genieten van leuke interviews en docu's. Echt een prima oktoberfilm; buiten wordt het guur, binnen staat de kachel aan en voor je heb je een heerlijk speciaalbiertje terwijl deze blu-ray op je plasma aan je voorbij trekt.


    7,7

  18. #5243

    Standaard

    Pale Rider gezien op bd en dat is volgens mij de slechtste bd die ik bezit. Slecht contrast, vlak, weinig scherpte, blikkerig geluid. Amper een bd te noemen. Ik ken dvd's die er beter uitzien. De film is trouwens uitstekend.

  19. #5244

    Standaard

    Reservoir Dogs
    Het leuke aan het aan m`n vriendin voorstellen van alle grote film klassiekers en haar bekend maken met "oudere" films is dat ik zelf mijn favorieten eerst kan laten zien en zo zelf ook weer een keer die klassiekers kan zien. Dit keer was Reservoir Dogs aan de beurt. Al vaak gezien maar ik vind `m nog steeds geweldig, nooit gaat ie vervelen met die geweldige dialogen en sterk camera werk.
    M`n vriendin was wat teleurgesteld in het redelijk abrupte einde en vond `m "wel leuk" maar vroeg zich af wanneer het echte geweld nou eigenlijk zou beginnen. Dat belooft nog wat voor de toekomst...

    9,0/10

    En vanavond in de bios:
    Popoz
    Het voordeel van een unlimited pas bij de bioscoop is dat je vast en zeker ook films ziet die je normaal gesproken niet zo snel zult zien. Popoz is daar een goed voorbeeld van. Eerst waren er de sketches op Comedy Central en nu is er dan de feature film. Een over the top verhaal dat te lang wordt gerekt, zelfs de schamele 90 minuten voels soms lang aan. Gelukkig staat er wel genoeg humor tegenover, die trouwens wel vaak best grof en plat is.
    Af en toe bezorgt ie je een glimlachje. Geinig voor een keertje maar zeker niet meer.

    5,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 14-10-2015 om 21:48
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #5245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Reservoir Dogs
    Het leuke aan het aan m`n vriendin voorstellen van alle grote film klassiekers en haar bekend maken met "oudere" films is dat ik zelf mijn favorieten eerst kan laten zien en zo zelf ook weer een keer die klassiekers kan zien. Dit keer was Reservoir Dogs aan de beurt. Al vaak gezien maar ik vind `m nog steeds geweldig, nooit gaat ie vervelen met die geweldige dialogen en sterk camera werk.
    M`n vriendin was wat teleurgesteld in het redelijk abrupte einde en vond `m "wel leuk" maar vroeg zich af wanneer het echte geweld nou eigenlijk zou beginnen. Dat belooft nog wat voor de toekomst...

    9,0/10
    "Het echte geweld"... Vond ze de "Stuck In The Middle With You"-scène daar niet onder vallen?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #5246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    "Het echte geweld"... Vond ze de "Stuck In The Middle With You"-scène daar niet onder vallen?
    nee blijkbaar niet . Ze zei alleen maar 1x "eeeeewwww", dat viel me nog mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #5247

    Standaard

    TUT (Ankh Amun) 2015 3 part tv serie




    Fantasie verhaal over Tut ( Avan Jogia vond m prima spelen) serie gaat tenminste voornamelijk over zijn laatste jaar . Met Ben Kingsley en die kerel van star trek als priester (Alexander Siddig)
    Een flinke plus was de aandacht voor de kostuums chariots en de gebouwen (schilderingen enz) in de serie.
    Al zien de gebouwen er mooi uit het blijft toch na verloop van tijd een klein beetje een B-film gevoel geven) maar het is goed genoeg voor de Epic (of sandalenfilm) liefhebber om in die sfeer te komen.
    De actrice die de zus Ankhe speelt van Tut is knap maar heeft inderdaad beetje te weinig expressie mogelijkheden in haar gezicht dat valt wel op met bepaalde scenes (geboren Australie).
    Al vond ik alle acteurs verder wel prima spelen het verhaal is mogelijk toch net een beetje te simpel en te saai geschreven voor de meesten tenzij je dus een epic liefhebber bent (zoals ik zelf) dan kom je er toch wel doorheen.
    En historisch schijnt het ook nogal te rammelen je moet het echt zien als een tv fantasie verhaal niet teveel ervan verwachten dan ben je er even zoet mee de laatste vallei scene vond ik ook wel goed gedaan laatste 5 seconden shot had nog tikkie uitgebreider gekund dat idee .
    Heb me er niettemin even mee vermaakt dus toch een ok serie ik zit een beetje halverwege 7 met mijn waardering vergeleken met http://www.imdb.com/title/tt3214310/...?ref_=tt_ov_rt

    Altijd grappig om te lezen in die imdb reviews dat er mensen super positief over een film kunnen zijn (imdb begint altijd met de meest positiefste reacties) en als je dan filter zet op hated most zet mensen super negatief zijn over diezelfde film


    wat utube trailers:
    https://www.youtube.com/results?search_query=tut+2015

  23. #5248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    7,3/10
    Ik zie dit soort cijfers hier op het forum vaker voorbijkomen. Vind het zelf nogal een gek cijfer dus ik vraag me af: wat maakt een film met een cijfer van 7,3 nou beter dan een 7 maar minder goed dan een 7,5? Ik gebruik zelf alleen halven om een onderscheid te maken dus ik ben wel benieuwd naar het gebruik van tienden binnen een cijfer.

  24. #5249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zie dit soort cijfers hier op het forum vaker voorbijkomen. Vind het zelf nogal een gek cijfer dus ik vraag me af: wat maakt een film met een cijfer van 7,3 nou beter dan een 7 maar minder goed dan een 7,5? Ik gebruik zelf alleen halven om een onderscheid te maken dus ik ben wel benieuwd naar het gebruik van tienden binnen een cijfer.
    Ik gebruik zelfs alleen maar hele getallen, dus of een 7 of een 8.
    Ik ben er mee begonnen i.v.m. IMDB, en het blijven doen. Je hebt dan al genoeg onderscheid, al kan ik mij wel iets bij het gebruik van halven voorstellen om het cijfer nog iets meer te nuanceren. Gebruik van tienden is totaal overbodig imo.

  25. #5250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zie dit soort cijfers hier op het forum vaker voorbijkomen. Vind het zelf nogal een gek cijfer dus ik vraag me af: wat maakt een film met een cijfer van 7,3 nou beter dan een 7 maar minder goed dan een 7,5? Ik gebruik zelf alleen halven om een onderscheid te maken dus ik ben wel benieuwd naar het gebruik van tienden binnen een cijfer.
    Gaat puur op gevoel, als ik een film/serie met een 7,3 net iets beter vind dan één met een 7 dan krijgt ie ook een net iets hoger cijfer. Eigenlijk nogal moeilijk uit te leggen, gaat dus puur op gevoel. Maar ik doe tegenwoordig steeds vaker hele en halve cijfers in plaats van met tienden te werken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 210 van 237 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214220 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •