Pagina 204 van 237 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.076 tot 5.100 van 5901 worden weergegeven.
  1. #5076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    weet ik niet, heb jij zin in oorlog?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #5077

    Standaard

    Focus
    Nieuwe film van Will Smith waarin hij een geoefend zakkenroller is en op een dag zelf wordt beroofd door Jess (Margot Robbie). Ze doet dit echter zo amateuristisch dat Smith besluit haar een handje te helpen en haar het nodige bij te brengen op zakkenrollergebied. Wat hij natuurlijk niet kan vermoeden is dat dit zich drie jaar later tegen zich keert.
    Hier kunnen we redelijk kort over zijn: Smith doet waar hij goed in is en zet een personage neer met karakter trekken die we al vaker van `m zagen. Het verhaal is wel geinig maar erg voorspelbaar en dus niet echt verrassend.
    Leuk dus voor een keer maar that`s it.

    6,0/10

    My Darling Clementine
    Een van de meest bekende versies over de waargebeurde schietpartij bij de OK Corall. Volgens één van de extra`s op de Criterion blu-ray neemt de film nogal een loopje met de werkelijkheid maar is het één van de meest waarheidsgetrouwe versies. John Ford filmde het in zwart-wit en gebruikte de zon en schaduw om zowel prachtige beelden als een donker sfeertje te creeëren. Zeker op deze blu-ray komt heel goed tot z`n recht.
    Henry Fonda is als altijd weer erg sterk als Wyatt Earp, die hier wordt neergezet als held die even snel afrekent met de slechteriken en wraak neemt voor de dood van z`n jongere broer.
    Een echte western klassieker.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #5078

    Standaard

    Die Welle (Dennis Gansel, 2008)
    Originele film die in het tweede deel wel een beetje doordraait, acteerwerk is helaas wat wisselvallig. Leraar en enkele leerlingen zetten een goede rol neer, zitten echter ook een aantal figuren tussen die over aanzienlijk minder acteertalent beschikken. 7.5

    A Million Ways to Die in the West (Seth MacFarlane, 2014)
    Na het toch nog wel vermakelijke Ted, nu een behoorlijk mindere film van MacFarlane. De (letterlijk) poep en plas humor daalt nu naar een wel erg bedenkelijk niveau, de enkele goede grappen en leuke cameo's kunnen dit niet redden. En misschien nog erger dan de slechte grappen is het acteerwerk van MacFarlane zelf. Misschien is het produceren en regisseren van een film wel genoeg en moet je niet ook nog eens de hoofdrol op je willen nemen. 5.0

  4. #5079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nog niet gezien, maar 3e week van april gaat IT FOLLOW'S draaien. Veel buzz en erg goede reviews gehad. http://www.rottentomatoes.com/m/it_follows/
    Gezien op Imagine filmfestival en ik vind het zeker een aanrader! Ik geef de film een 8. Een slow burner met zeer indringende muziek. Zeker een bioscoopfilm dan komt hij goed tot zijn recht. Vrij origineel ook. Kijken mensen!

  5. #5080

    Standaard

    Homeland - Season 4
    Na de mindere tweede en derde seizoenen was het heerlijk om weer een seizoen te zijn dat wel van constante kwaliteit is. Het is spannend, de hoofd verhaallijn is goed en de meeste onnodige en irritante personages uit de voorgaande reeksen zijn geschrapt.
    Hierdoor is het gelukkig weer een plezier om te kijken en is dit seizoen weer erg verslavend. Jammer van de wat mindere soap achtige seizoensfinale maar dat nemen we dan maar voor lief.
    Benieuwd hoe ze het vijfde seizoen vorm gaan geven.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #5081

    Standaard

    Boardwalk Empire - Season 5
    Het laatste seizoen van Boardwalk Empire telt slechts acht afleveringen maar gelukkig stellen de makers kwaliteit boven kwantiteit. Het seizoen is op alle gebieden weer van hoge kwaliteit. Net als de voorgaande seizoenen is het de combinatie van de aankleding, het acteerwerk en de muziek die allemaal zo goed bij elkaar passen, het voelt écht aan.
    Het is precies lang genoeg om het mooi af te ronden en het het slot te geven dat de serie verdiend. Dat einde is geniaal maar komt wel echt als een donderslag bij heldere hemel en laat je met een gevoel van "wow!"achter, al kun je ook zeggen dat het misschien wat ver gezocht is.
    Jammer dat het is afgelopen maar misschien is het maar beter dat het stopt op z`n hoogtepunt.
    Een mooie afsluiting dus van een fantastische serie.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #5082

    Standaard

    Paddington (2014)


    Film cyfer 7 en voor het Beertje een 9 (Het beertje is erg goed gedaan vond ik) Luchtige film op zijn Brits met Nicole Kidman als een soort cruella de vil. Denk dat de fans van de boeken enz wel tevreden zullen zijn met deze film wilde eigenlijk alleen even kijken hoe ze het beertje hadden weergegeven maar ik heb toch de hele film afgekeken.Beetje tamme film misschien maar toch wel leuk gedaan en het beertje ziet er perfect uit.

  8. #5083

    Standaard

    50 to 1 (2014)

    cyfer 7



    Weer een renpaard verhaal deze keer over het paard Mine that bird
    Niet slecht maar het heeft wel een beetje het gevoel van een goede tv movie van de week (beetje dure tv movie voor een 10 miljoen budget maar e zullen wel veel verborgen kosten zijn bij dit soort films). William Devane is ook nog van stal gehaald voor deze film.
    Blijkbaar gebaseerd op de 2009 Kentucky race winnaar mine that bird

    Hier de echte 2009 Kentucky race (is dus eigenlijk een spoiler) en de omroeper had toen niet eens in de gaten wie er won de sukkel :
    (vanaf 7 min 25 s mooi vanaf boven gezien is inderdaad amazing de rest lijkt in slow motion te rennen en het was ook nog een klein paardje vergeleken met de rest )

    https://www.youtube.com/watch?v=t_jAM7vBJY4



    De film Paddington trouwens voor tweede keer gezien
    Laatst aangepast door vista-vision : 05-05-2015 om 12:08

  9. #5084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Paddington (2014)


    Film cyfer 7 en voor het Beertje een 9 (Het beertje is erg goed gedaan vond ik) Luchtige film op zijn Brits met Nicole Kidman als een soort cruella de vil. Denk dat de fans van de boeken enz wel tevreden zullen zijn met deze film wilde eigenlijk alleen even kijken hoe ze het beertje hadden weergegeven maar ik heb toch de hele film afgekeken.Beetje tamme film misschien maar toch wel leuk gedaan en het beertje ziet er perfect uit.
    Is hij al uit op BR of dvd?

  10. #5085

    Standaard

    Paddington Combo blu en dvd 21 euro voor Belgie (weet niet of ze echt daaraan vasthouden bij het bestellen) is nog een beetje duur bij Bol.com ze melken het nog even uit gezien de prijs (trouwens overal boven de 16 euro)
    verkrijgbaar:
    Blu ray dvd combo alleen voor Belgie dus volgens bol 21 euro:
    http://www.bol.com/nl/p/paddington/9...O0020100002kw7
    tenminste als het inderdaad blu en dvd versie is en bol.com niet foutief plaatje er bij heeft staan er staat wel in de specificaties 2disc dus neem aan inderdaad een combo versie)

    Voor Nederland exact zelfde prijs maar alleen de blu ray ook 21 euro (De Belgen krijgen er tenminste nog de dvd bij om weg te geven):
    nog niet verschenen
    http://www.bol.com/nl/p/paddington/9200000039819384/

    (trouwens mazzel dat Colin Firth afhaakte als stem voor paddington (gaf als reden dat het niet werkte) want zijn vervanger Ben Whishaw+paddington is een perfect match)
    Laatst aangepast door vista-vision : 05-05-2015 om 09:47

  11. #5086

    Standaard

    Je schrijft trouwens structureel cyfer.....maar het is al jaren cijfer......

  12. #5087

    Standaard

    Jupiter Ascending 2015 (dvd/blu ray juni 2015)

    SF film

    cijfer 6+ ( had een 8+ kunnen wezen)






    Een schoonmaakster blijkt een wat beter DNA te hebben dan ze dacht (om het maar simpel te zeggen).
    Beetje een space opera achtig ding deze film tikje Dune tikje fift element tenminste sommige beelden/scenes doen je daaraan denken
    Het verhaal is op zich goed helaas zit er geen loveable hoofdrolspeelster in en de bad guys stralen niet genoeg dreiging/gevaar uit tenzij dat expres is (de fluisterstem is beetje overdone maar vooruit).
    Denk aan een jaren 1930/40 space opera film qua idee in een modern jasje.

    De film heeft een wat mij betreft een te rommelige en te snelle editing en het voelt daardoor een beetje onrustig vooral in de eerste helft Al is het script is ook een tikje chaotisch .Ik heb er zelf altijd een hekel aan als na elke punt in een gesproken zin te snel gecut wordt het kan hier nog net en soms is het wel langer gedaan maar toch jammer laat de camera toch een seconde op de acteur ook als er niet gesproken wordt.

    Visueel zitten er wel nu en dan mooie visuele dingetjes in a la the fift element/blade runner/Dune
    Ik vond de hoofdrolspeelster Mila Kunis beetje irritant spelen (het donkere meisje uit that 70ties show en stem van Meg in Family guy wat ze uitstekend doet/deed) hier is het alsof ze toevallig in het verkeerde deel van de maand zit en er de hele film er een beetje depressief bijloopt
    Verderop in de film wordt er nog stukje a la the fift element humor geprobeerd maar komt meer over als ineens een stukje uit een Harry Potter film (de bureaucratie scene) dat werkte dus ook niet echt. Ook teveel Engelse acteurs aanwezig daar ben ik nooit happy mee in een SF film tenzij het goede acteurs zijn.De hele film denk je de film had toch echt wel veel beter kunnen zijn met een iets betere montage en geen Mila Kunis. Op zich is het verhaal wel ok en met mooie sf beelden hier en daar

    Dus voor de SF fan echt wel goed genoeg om in ieder geval 1x te zien vanwege de mooie beelden maar de herkijk waarde voor mij is denk ik 1 a 2x (op schaal 1-5)

    De beste scene is nog als aliens in haar appartement bezig zijn en ze vanaf de keuken toekijkt

    Op imdb zijn er meer kijkers die het een goede film vonden dan een slechte maar voor mij is de grootste fout met deze film de casting van Mila Kunis.


    trailer (dus grote spoilers)

    https://www.youtube.com/watch?v=t4ZzMkDLjWI
    Laatst aangepast door vista-vision : 08-05-2015 om 18:18

  13. #5088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Jupiter Ascending 2015 (dvd/blu ray juni 2015)
    Ook teveel Engelse acteurs aanwezig daar ben ik nooit happy mee in een SF film tenzij het goede acteurs zijn.
    Jij hebt de film anders beleefd dan ik, prima, daar ga ik verder niet op in.

    Alleen twee dingen snap ik niet:
    - waarom zet je er een plaatje van de blu-ray bij, terwijl je 'm niet op blu-ray hebt bekeken?
    - het zinnetje in de quote snap ik niet? Wat is er mis met Engelse acteurs in een SF film?

  14. #5089

    Standaard

    Het plaatje v.d. blu ray is voor de mensen om (in dit geval) naar uit te kijken of zodat men weet hoe de cover is van de film is indien men belangstelling heeft om het te kopen .Ook beetje ter illustratie van de betreffende film.

    Engelse acteurs (tenzij het top acteurs zijn) en dan specifiek in science fiction films die halen bij mij toch altijd een beetje het make belief fantasy gevoel onderuit .
    Als ik teveel Engelse acteurs zie en hoor (accent) in een SF film krijg ik er altijd om de een of andere reden al snel een B-film gevoel bij.
    Alien 3 is er ook zo eentje b.v.. Zal wel aan mij liggen.

  15. #5090

    Standaard

    En Amerikaanse acteurs hebben geen accent?

  16. #5091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En Amerikaanse acteurs hebben geen accent?
    Matthew McConaughey [Interstellar] heeft een lekker boers accent.

    Maar Engelse acteurs zijn gewoon top hoor.

  17. #5092

    Standaard

    A Girl Walks Home Alone At Night
    In één van de extra`s op de pas uitgebrachte Amerikaanse blu-ray wordt gezegd dat deze het beste te omschrijven als een Iraanse vampieren spaghetti western, compleet geschoten in zwart-wit.
    En dat klopt ook wel. Het is een beetje trippy verhaal waarbij je regelmatig je zelf afvraagt of het nou echt is wat je ziet of dat de personages het zich alleen maar inbeelden.
    De prachtig geschoten zwart-wit beelden en de bijpassende soundtrack maken het geheel erg sfeervol.
    Waarschijnlijk is dit echt een film die alleen maar beter wordt als je `m vaker ziet. De eerste indruk is in ieder geval een goede, waarbij je trouwens wel nogal wat fantasie moet hebben om mee te gaan in het over-the-top verhaal zodat je er echt van kunt genieten.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #5093

    Standaard

    Dark Places
    Een jong meisje is de enige overlevende getuige van de brute moordpartij op haar moeder en zusjes. Alleen zij kan dus een verklaring afleggen en dat doet ze: haar broer draait de bak in. Bijna 30 jaar later is er een groep amateur onderzoekers die zich vast bijten in de zaak en zich afvragen of broer Ben eigenlijk wel schuldig is. De inmiddels volwassen Libby (Charlize Theron) moet opnieuw alle drama ondergaan en raakt steeds meer geinteresseerd in de waarheid achter de moordpartij.
    Deze film is gebaseerd op een boek dat net als Gone Girl is geschreven door Gillian Flynn. En dat is aan de structuur van het verhaal best te zien. Net als in Gone Girl springen we heen en weer in de tijd en is niet alles zoals het op het eerste gezicht lijkt. Ook de getraumatiseerde vrouwen lijken veel op elkaar.
    Toch haalt deze het lang niet bij Fincher`s geniale film. Dit lijkt meer op een soap met te veel losse eindjes, te veel dingen die in het verhaal worden opgegooid maar waar uiteindelijk niets mee wordt gedaan en is het laatste gedeelte véél te ver gezocht.
    Door haar schoonheid is Charlize Theron nou niet bepaald de juiste persoon om zo`n personage te spelen, dat komt niet echt goed over. In tegenstelling tot Christina Hendricks die als moeder van de jonge Libby wel een geweldige rol neerzet.
    Verder is het niet echt memorabel te noemen.

    6,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #5094

    Thumbs up

    Mad Max: Fury Road
    Naar mate de release dichter bij kwam ging ik er steeds meer naar uitkijken. In het begin had ik hier helemaal niets mee: weer een remake, de zoveelste in ideeënarm Hollywood. Maar de trailers stemden me hoe langer hoe positiever en dus besloot ik `m toch te gaan kijken.
    Waar we de laatste jaren worden dood gegooid met saaie en bloedeloze remakes en vervolgen laat George Miller hier zien hoe het wél moet. Totaal over the top, met een cool verhaal,gigantisch hoog tempo, 3D uitvoering die wel goed is en wat toevoegt aan de film ervaring. En ondanks dat er serieuze punten worden aangesneden neemt t zich zelf gelukkig niet te serieus.Zo moet een blockbuster dus zijn. Heerlijk!
    Van de fantastische openingssequentie tot en met het (wel enigzins voorspelbare) einde: ik heb twee uur lang genoten!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #5095

    Standaard

    Mooi stukje, één probleem: het is geen remake. Miller heeft diverse malen aangegeven dat dit een vervolg is.

  21. #5096

    Standaard

    Mad Max IV is een freakshow die te opzichtig lepelt naar cultstatus. Kortom veel geschreeuw maar weinig wol.

  22. #5097

    Standaard

    Heb je hem al gezien dan

  23. #5098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Mad Max IV is een freakshow die te opzichtig lepelt naar cultstatus. Kortom veel geschreeuw maar weinig wol.
    Dat dit jou ding niet is daar sta ik niet van te kijken.

  24. #5099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Heb je hem al gezien dan
    Is dit een vraag / verwijt / opmerking?

  25. #5100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Da's afhankelijk van het antwoord! En een beetje vragen naar de bekende weg. Het woordje "ja" of "nee" mist namelijk nog...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 204 van 237 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •