Pagina 197 van 236 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.901 tot 4.925 van 5894 worden weergegeven.
  1. #4901
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga vannacht om 12 uur. Ben benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #4902

    Standaard

    Heb weinig tijd op moment maar probeer van de week ook te gaan naar de nieuwe Nolan film.

  3. #4903

    Standaard

    Ik heb mijn tickets voor morgen om 17u. Hopelijk krijg ik zelfde gevoel als bij Inception, ik kon na afloop niet meer stoppen er aan te denken, en ik heb hem op de releasedag gekocht, dat gevoel bij een film, en iets op de release kopen, heb ik sinds die film niet meer gehad.

    Kort gezegd: Grote verwachtingen!

  4. #4904

    Standaard

    Need for Speed (Scott Waugh, 2014)
    Poeh, ruim twee uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg. Moet toch maar eens leren om een film vroegtijdig af te zetten, maar dat lukt me dan op de een of andere manier ook weer niet. Speelduur is samen met het verhaal, waar je bij een dergelijke game verfilming al niet al te hoge verwachtingen bij hebt, het grootste manco. Het "verhaal" zou in tien minuten, of in een trailer, kunnen maar hier wordt er ruim twee uur voor uitgetrokken. Acteerwerk is matig en zwaar aangezet, de dramatisch bedoelde scenes worden daardoor lachwekkend. Gelukkig valt er zo nog wat te lachen want de grappen zelf in de film zijn dan weer tenenkrommend slecht. Ach ja. zoals iemand hier volgens mij wel eens aangaf, je moet af en toe ook slechte films zien om de goede films beter te kunnen waarderen. Om dan maar af te sluiten met een klein positief puntje: een aantal race-scenes wordt wel mooi in beeld gebracht, al duren ook die te lang. 4.0

  5. #4905

    Standaard

    Interstellar 10/10

    Ik ben niet goed in reviews, dus ben ik altijd kort en bondig: Geweldige acteerprestaties, zéér interessant verhaal, mooie muziek, alles wat je kan wensen.


    Ik kan me voorstellen dat bij een herkijk deze score naar een 9 gaat, maar op het grote scherm voor de eerste keer was echt perfect!

  6. #4906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Interstellar 10/10

    Ik ben niet goed in reviews, dus ben ik altijd kort en bondig: Geweldige acteerprestaties, zéér interessant verhaal, mooie muziek, alles wat je kan wensen.


    Ik kan me voorstellen dat bij een herkijk deze score naar een 9 gaat, maar op het grote scherm voor de eerste keer was echt perfect!
    Heb de film vorige week ook gezien. Het zag er allemaal fraai uit en het verhaal zat ook goed in elkaar. Maar het kon me allemaal niet grijpen. De film kwam emotieloos, kil en afstandelijk over. Voor mij een score van 6,5/10
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #4907

    Standaard

    Emotieloos? Toen ze na 23 jaar van de planeet terugkwamen, en je zag zijn kinderen ouder worden, samen met de geweldige muziek van Hans zimmer, dat vond ik toch wel zeer "emotioneel".

    Maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat niet vinden hoor.

  8. #4908

    Standaard

    Despicable Me 2
    Aardig vervolg op de hit uit 2010 die zich evenwel niet kan meten met dat eerste deel. Het verhaal is wat minder. Net als de tegenstander van Gru, dat opzich trouwens wel een cool karakter is.
    Vond het wel leuk dat de drie kleine meisjes weer terug waren en nu wat meer screentime kregen. En natuurlijk zijn de minions weer geniaal, ze zorgen met z`n allen voor een berg leuke momenten.
    Heel kijkbaar maar duidelijk minder dan het eerste deel.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4909

    Standaard

    De Minions hebben blijkbaar nu een eigen film Minions(2015) weet niet of dat wel gaat werken met de minions in de hoofdrol vond ze eigenlijk toch al een beetje irritant maar in Despicable werkt het dan nog zolang ze een bijrol hadden.

    Trailer Minions:
    https://www.youtube.com/watch?v=P9-FCC6I7u0
    Laatst aangepast door vista-vision : 11-11-2014 om 20:24

  10. #4910

    Standaard

    hahaha dat wist ik niet, dat ze een eigen film kregen. Benieuwd of dat wat kan worden inderdaad...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4911

    Standaard

    Interstellar
    Het lukt me niet vaak om weinig over het verhaal van een bepaalde film te weten voordat ik `m ga zien. Maar na het zien van de trailers van Interstellar en het feit dat er zo weinig over het verhaal bekend werd gemaakt is dat hier toch gelukt. Wist voor het grootste deel dus niet waar de film over ging en was dus benieuwd wat het ging worden. En dat is achteraf geizen wel een voordeel gebleken. Had niet verwacht dat het verhaal zo diep zou gaan (al is het nog steeds geen Malick-film op dat gebied) en werd daar dus door verrast.

    Het is een film die aan de ene kant dus een (tegenwoordig bijna ongekend) sterk script heeft dat vragen durft te stellen over de mensheid en waar we met z`n allen op deze planeet nou helemaal mee bezig zijn. Het is aan Warner Bros. te danken dat ze Nolan carte blanche gaven om dit te kunnen doen, een moedige maar ook wel begrijpelijke keuze: het is namelijk ook een sterke film voor het publiek dat helemaal niet zo diep wilt gaan en gewoon een leuk avondje bios wel beleven met een goede blockbuster. Want ook dat is Interstellar: een actie/science-fiction film die je ook gewoon als zodanig kunt bekijken zonder er verder al te diep over na te denken. Op dat gebied is het wel jammer dat het middenstuk te lang duurt en enigzins overbodig is. Dat is ook het enige minpunt. Het laatste gedeelte gaat het volle vaart richtiging climax en is het einde even adembenemend als verrassend.

    De pluspunten daarentegen zijn bijna eindeloos. Het acteerwerk van met name Matthew McConaughey is grandioos en zet ook Jessica Chastain een goede rol neer.
    Verder ziet de film door de prachtige cinematografie van Hoyte van Hoytema er prachtig uit, echt een lust voor het oog. En voor het oor, dankzij Hans Zimmer`s score.

    Christopher Nolan`s nieuwste duurt dan wel bijna drie uur maar verveelt eigenlijk geen moment. Van begin tot einde wordt je opgezogen en meegenomen in de duistere, huiveringwekkende toekomst die hij op het scherm tovert.
    Een wonderbaarlijke reis die de trip naar de bioscoop meer dan waard is. Sterker nog: dit is een film ervaring die je bijna nooit meemaakt en gewoon in de bioscoop gezien moet worden.

    9,0/10

    The Queen
    We krijgen een inkijkje in de week rondom de dood van Prinses Diana en wat er destijds gebeurde bij de koningin en de nieuw verkozen premier Blair.
    Het grootste punt dat voor deze film pleit is het acteerwerk. Michael Sheen als Blair en vooral Helen Mirren zijn erg goed. Maar het verhaal, of in ieder geval de manier waarop het hier verteld werd, vond ik niet heel erg interessant. Ook ziet de film qua camera werk er vaak nogal wat amateuristisch uit, lelijk gefilmd.
    Niet de topper dus die ik vooraf verwacht had.

    5,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4912

    Standaard

    Interstellar 10/10


    Zelden kijk ik een film voor een tweede keer in de bioscoop.
    Maar omdat Interstellar mij de eerste keer zo enorm raakte, vond ik een nieuw bezoekje wel verdiend.

    De eerste keer heb ik uit mijn emotie een cijfer gegeven (10); nu met een tweede kijkbeurt als je het verhaal al kent, is er meer ruimte om op andere dingen te letten. Ik dacht al vooraf dat ik niet meer zo geraakt zou worden als de eerste keer. Dat klopte wel, maar tot mijn verbazing waren er aspecten, die mij de eerste keer in minder positieve zin opvielen, die nu juist wel klopten en op hun plaats vielen.

    Voorbeeld is het karakter van Matt Damon, wiens dialogen bij de eerste kijkbeurt een beetje vreemd en 'gemaakt' leken, maar nu in retrospectief (omdat je zijn verdere acties kent) heel logisch overkwamen. Eigenlijk is het moment dat hij wakker wordt al de voorbode van zijn emotionele gesteldheid, alleen weet je dat de eerste keer natuurlijk niet, dan lijkt het een meer spontane gebeurtenis omdat je er vanuit gaat hij emotioneel is omdat hij gered is.
    Ook de overgangen tussen de aarde en het 'reddingsteam' waren niet zo abrupt als ik het de eerste keer beleefde. Misschien omdat ik de eerste keer zo graag bij het verhaal van Cooper wilde blijven. Voor mijn gevoel waren de overgangen nu juist soepel en bleef (zoals de hele film) de focus op Cooper of zijn familie. Terecht, aangezien zij de sleutelrollen hebben.

    Bij de tweede kijkbeurt valt wederom op dat Nolan niet alles voorkauwt en hoopt dat het publiek zelf delen van het verhaal zelf kan invullen. Vragen die aan het eind overblijven zoals hoe zit de paradox in elkaar dat Cooper in het verleden een signaal heeft ontvangen, terwijl dat pas na de missie is gebeurd, of lukt het Cooper nog bij Amelia te komen blijven ook bij de tweede kijkbeurt onbeantwoord en mag je zelf als kijker invullen. Zeker niet erg, er zijn al genoeg films waar je zelf niet hoeft na te denken. Op zich een gewaagde keuze in een tijdperk waar een gemiddelde Hollywood film een duidelijk begin en einde heeft, maar het pakt wat mij betreft goed uit.

    Een sterk punt van de film is, is dat de gehele film de focus op Cooper en zijn familie blijft; je krijgt wel een idee wat er zich verder op de wereld afspeelt, maar dat mag je weer zelf invullen. Weer een punt waaruit blijkt dat Nolan de kijker serieus neemt en er vanuit gaat dat de kijker het achtergrond verhaal wel zelf kan invullen. In principe maken de omstandigheden van de rest van de wereld ook niets uit, aangezien hier hier het belangrijkste verhaal wordt verteld en de bijzaken alleen zouden afleiden.

    Ook het verhaal zelf komt nu wederom logisch over, voor degene die moeite hebben met de tijdslijnen verwijs ik graag door naar deze uitleg. Flinke spoilers, dus op eigen risico ....

    Bij de tweede kijkbeurt is de emotionele impact (iets) afgenomen, maar de waardering van de film is toegenomen.
    Ik denk niet dat er in 2014 een film uitkomt die mij meer raakt dan deze.

    Ik ben nu al zeer benieuwd naar de extra's op de blu-ray.

  13. #4913

    Standaard

    Little house on the prairie blu ray REGION A LOCKED seasons


    Normaal gesproken staat deze serie ver onderaan mijn lijstje maar de remastered beeldkwaliteit is erg mooi goede kleuren helder en met mooie diepte en scherpte.
    Ik vind het een mooie kwalteit cyfer 9)

    En aangezien de prijs per season . maar 16 dollar is (5discs per season ) is een aankoop erg verleidelijk ook gezien dus de fraaie beeldkwaliteit (bizar genoeg is de remastered regio 1 standaard dvd net zo duur (let op er moet ook remastered op staan (de oudere dvd versies voor 2014 moet je niet hebben)).Nogmaals de blu ray is regio A beperkt Je zou denken op gegeven moment komt de region B blu ray uitgave voor de Euro markt er ook wel .
    Aanbevolen voor fans vanwege de prijs+ kwaliteit.
    http://www.zap2it.com/blogs/little_h...ration-2014-02
    http://www.blu-ray.com/movies/Little...5/#Screenshots

    de acteurs 2014 :
    https://www.youtube.com/watch?v=BmGmhuDuCYo
    Laatst aangepast door vista-vision : 19-11-2014 om 19:58

  14. #4914

    Standaard

    verkeerd topic.
    Laatst aangepast door Kefke96 : 19-11-2014 om 20:57

  15. #4915

    Standaard

    Na 2 weken Walking Dead S1 en S2 afgerond, vanavond op naar S3... mixed feelings, maar in positieve zin
    DVD & Blu-Ray collectie

  16. #4916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Lost seizoen 4 (3 euro) en seizoen 5 (11 euro) bij zoverstocks op amazon.co.uk

    Bevat nl subs

    Nu nog de andere seizoenen voor een zacht prijsje kopen, ik twijfel of ik zou gaan voor geen nl subs en 20 euro besparen, of wachten tot ik hem ergens tweedehands zie.
    Volgens mij wilde je deze in het 'Wat heb ik gekocht' topic plaatsen .

  17. #4917

    Standaard

    Inderdaad, Excuses!

  18. #4918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    Na 2 weken Walking Dead S1 en S2 afgerond, vanavond op naar S3... mixed feelings, maar in positieve zin
    Ik vond seizoen 3 een prima seizoen, vooral met de Gouverneur-verhaallijn. Ben nu bezig met seizoen 4 maar daarvan vind ik het begin tov het einde van s3 enigszins saai. Maar als je veel aan binchwatching doet gaat het in mijn geval bij Walking Dead toch na een x aantal episodes tijdelijk tegenstaan. Maar als ik dan weer begin met kijken vliegen er zo weer een aantal episodes doorheen

  19. #4919

    Standaard

    Friday

    Uitermate geschikt voor een avond hersenloos film kijken: de Friday trilogie met Ice Cube en Chris Tucker in de hoofdrollen. Uiteraard is het allemaal van een bedenkelijk niveau maar ik vind veel van die urban comedy`s erg leuk en het kijken waard. Vooral Ice Cube is cool als de niksnut die het voor elkaar krijgt om te worden ontslagen op z`n vrije dag.Lekker niets-aan-de-hand-film, heb me er weer goed mee vermaakt!

    7,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #4920

    Standaard

    The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (2014) 5/10

    Een matige film, terwijl ik toch wel heb kunnen genieten van de eerste 2 films.

    De film heeft twee speerpunten: hoe is de gemoedstoestand van Katniss en hoe staat het met de revolutie? Jammerlijk genoeg is de ontwikkeling van beide bijna niet aanwezig in de film: Katliss is aan het begin van de film mentaal fragiel omdat ze bezorgd is om die blonde knaap Peeta en dat is ze aan het eind ook. De revolutie heeft iets meer steun dan aan het begin van de film, maar is nog niet echt ver gevorderd aan het eind van de film .

    En wat gebeurt er verder? Katniss wordt de officiele postergirl van de opstand, bezoekt en vernietigt eigenlijk zelf een ziekenhuis, zingt een liedje, en die blonde knaap mag meegenomen worden. .

    En meer is het eigenlijk niet.
    Ik ben niet bekend met de boeken, maar ik denk dat ze meer dan de helft van de film hadden moeten weglaten; dan had je helemaal niets gemist. Een spanningsboog in de film is er niet, nergens krijg je het gevoel dat er nu echt wat gaat gebeuren. Een cliffhanger is er ook niet, ik had het gevoel dat de film echt afgekapt werd.

    Maar goed, toch nog wel een vijfje. Qua acteertalent zit het wel snor, met als hoogtepunten Lawrence en Moore. Ik hoop op een veel beter deel II.

  21. #4921

    Standaard

    Battle: Los Angeles (2011)

    Wellicht een herkenbare situatie: het is vrijdagavond en na een week hard werken heb je zin in ontspanning. Je hebt het rijk alleen, de verkoudheid is ten einde waardoor je een biertje/whisky weer echt kunt proeven. Je zit genesteld in je bank om na twee uur tot de conclusie te komen dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Je hebt een ***film uitgezocht.

    Dat overkwam mij en ik had geneens twee uur nodig om erachter te komen dat "Battle: Los Angeles" alles is wat een goede film niet is. Plot: Amerikaanse soldaten gaan Los Angeles in omdat de wereld onder aanval staat van aliens. De introductie van de karakters is uitermate oppervlakkig dat je amper de soldaten uit elkaar kunt houden. Met recht eenheidsworst. De film begint en heeft gedurende de twee uur hetzelfde tempo. Lopen, schieten, lopen, schieten met dialogen beperkt tot "GO!!, Incoming!!, clear! Look out! Run!".

    De actiescenes zijn zo chaotisch gefilmd dat je soms geen idee hebt waar naar je zit te kijken. Geen spanning opbouw, lelijke en debiele aliens....wat een zootje. De film lijkt echt 1 lange scene. De scripschrijvers hebben blijkbaar niet gehoord van drie actes. Er springt geen enkele scene boven de andere uit. Zelden zo'n generieke film gezien met karakters die je een minuut na afloop alweer bent vergeten.

    Wat een verschil met bijvoorbeeld Walter Hill's "Southern Comfort" waar soldaten ook een vijandelijk gebied ingaan. Je leert de karakters kennen, er is sprake van spanning opbouw en een leuk arsenaal aan verschillende scenes. Met andere woorden: het beklijft.

    Ik zou Battle: Los Angeles echt mijden als de pest tenzij je je twee uur lang wilt afvragen waarom je in Godsnaam geen andere film hebt uitgekozen.

    4,5

    The Dead (2010)

    Deze zombiefilm krijgt nogal wisselende kritieken. Ik was toch benieuwd genoeg om de blu-ray aan te schaffen. De film speelt zich af in Afrika en dat levert prachtige natuurbeelden op. De zombies zijn heerlijk old-skool; ze strompelen.

    De film is echter behoorlijk traag en dat is zowel een min- als pluspunt. Er wordt een goede, hopeloze sfeer neergezet maar zo af en toe verlangde ik wel naar iets meer tempo. Toch een positieve verrassing omdat het echt weer iets anders is. Dat komt met name door de mooie setting en het gebrek aan bekende acteurs.

    Er mist echter iets om het echt tot een topper te bestempelen. Toch is deze film de moeite waard, zeker voor zombie-fans een welkome afwisseling.

    7,3
    Laatst aangepast door Melzz : 23-11-2014 om 14:06

  22. #4922

    Standaard

    50/50

    Prima ingetogen film met Joseph Gordon-levitt. Gaat over een man in de kracht van zn leven, die te horen krijgt kanker te hebben. De film volgt terwijl hij probeert zijn leven opnieuw in te richten met de wetenschap dat hij misschien niet lang meer heeft. Het is een tragikomedie, die een goed beeld schetst van wat voor impact zoiets kan hebben op de persoon zelf, maar ook op zn omgeving. Degelijkheid is het woord, nergens wordt het goedkoop. En al is omwille van de film e.e.a. misschien iets geromantiseerd: het is een film die je op niet al te zware wijze weer eens aan het denken zet. Seth Rogen fungeert ls een soort relativerende factor, door zn onbehouwen manier van doen in de film. Gordon-levitt acteert hier heel klein en weet zeker te overtuigen.

    Cijfer: 7

  23. #4923

    Standaard

    The Hobbit: The Desolation of Smaug (Peter Jackson, 2013)
    Weinig verschil met het eerste deel; vermakelijk onlangs de eigenlijk te lange speelduur, maar komt niet in de buurt van de LOTR- films. Paar leuke actiescènes, maar ook genoeg overbodige scenes. Dit had gewoon een film moeten zijn en geen 10 uur durende cash-cow. 7.3

    Homefront (Gary Fleder, 2013)
    Eigenlijk exact wat je kunt verwachten van een Jason Statham film. Middelmatig actievehikel van 90 minuten. 6.3

    Man on a Ledge (Asger Leth, 2012)
    Weinig verhaal, maar door het hoge tempo een leuk simpel tussendoortje 6.5

    Winter's Bone (Debra Granik, 2010)
    Beetje de Amerikaanse variant op een Ken Loach/ Mike Leigh film. Sterk drama over problematiek uit de onderkant van de samenleving. 7.6

    Les aventures extraordinaires d'Adèle Blanc-Sec (Luc Besson, 2010)
    Middelmatige poging van Luc Besson om met een Amelie-achtige film te komen. Met name het plot schiet dan nog wel wat tekort. 6.8


  24. #4924

    Standaard

    Lucy (2014)
    Director: Luc Besson

    Had nog niets gehoord over deze film dus verwachte na de eerste minuten speeltijd de gemiddelde drugsactiefilm. Maar de film ging verrassend genoeg ineens een verfrissend intelligente kant op (ook misschien omdat ik het niet verwacht had). De actie is ok Scarlett Johansson speelt prima en Morgan freeman (kleine rol) slikte ik ook . Verbaast me dat ie toch niet zo hoog staat op IMDB 6.5
    Al met al toch wel zeker een 8+ waard.(al klopt sommige kritiek in imdbreviews wel)

    Predestination (2014)

    SF tijdreis verhaaltje. Kleinschalig maar prima SF film en goed acteerwerk. 7.5 op imdb

  25. #4925

    Standaard

    De afgelopen dagen gezien:

    Friday After Next
    Het slotstuk van de Friday-trilogie is,zoals verwacht, de minste van allemaal. De mannen zijn inmiddels beveiligers van een winkel centrum en hebben het gemunt op de stelende kerstman die de buurt onveilig maakt tijdens de kerstmis.
    De rek is er bij dit laatste deel wel een beetje uit en het lijkt wel alsof Ice Cube dat zelf ook vind. Hij doet het op de automatische piloot. Daarnaast is het script wel erg flauw en, meer dan in de eerdere delen, gevuld met cliché`s. Ook het personage van Cube`s vader heeft z`n langste tijd gehad en zorgt voor meer irritaties dan wat anders.
    Het is een leuke trilogie maar eigenlijk is dit deel net een bruggetje te ver.

    5,5/10

    The Beyond
    Lucio Fulci`s merkwaardige, schokkende en gore mix van een haunted house en zombie film. Het is iets dat redelijk werkt, hoewel het verschuiven naar een full-on zombie film nogal raar aanvoelt en uit de lucht komt vallen. Wel is dat dan ook meteen het leukste deel van de film, die je verder uiteraard niet te serieus moet nemen. Er is genoeg gore en coole effecten om van te genieten en het einde is goed.
    Niet Fulci`s beste die ik tot nu toe heb gezien maar hij`s wel ok.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 197 van 236 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •