Pagina 194 van 236 EersteEerste ... 94144184190191192193194195196197198204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.826 tot 4.850 van 5894 worden weergegeven.
  1. #4826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Geen idee. Ik heb de Criterion. Volgens mij is hij, buiten regio A, nog nergens op bd verkrijgbaar. Nog niet tegen gekomen ieder geval.
    Hij is ook in Spanje uit voor een vriendelijk prijsje; voor de kwaliteit moet je even zoeken.

  2. #4827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Volgens mij bedoel je het anders dan dat je het hier opschrijft, of ik moeten een diepere betekenis missen...
    Wat ik bedoel te zeggen is dat het publiek het probleem is van alle remakes. Jullie blijven ze toch kijken?

  3. #4828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Geen idee. Ik heb de Criterion. Volgens mij is hij, buiten regio A, nog nergens op bd verkrijgbaar. Nog niet tegen gekomen ieder geval.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij is ook in Spanje uit voor een vriendelijk prijsje; voor de kwaliteit moet je even zoeken.
    Bedankt voor de reacties. Zet hem in elk geval op mijn lijstje en zal binnenkort eens even op zoek.

  4. #4829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat ik bedoel te zeggen is dat het publiek het probleem is van alle remakes. Jullie blijven ze toch kijken?
    In dit geval wel toevallig omdat mijn broertje hem had liggen en ik gezien de regisseur en cast toch nog wel enigszins geïnteresseerd was, meestal laat ik ze wel links liggen. Daarnaast zijn het ook niet altijd slechte films, maar was de remake gewoon niet noodzakelijk omdat het origineel niet wordt geëvenaard/ overtroffen. Snap ook niet dat Spike Lee dit zelf wil doen, lijkt me toch ook dat hij zelf met een origineel project aan de slag wil. Wellicht moest dit van de studio om een ander project (naar zijn wens) mogelijk te maken.

  5. #4830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij is ook in Spanje uit voor een vriendelijk prijsje; voor de kwaliteit moet je even zoeken.
    Die klassiekers op BD schijnen erg slecht te zijn uit Spanje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #4831

    Standaard

    Sex Tape
    Geinige comedy waarin vooral Cameron Diaz een leuke rol neerzet als helft van een echtpaar dat hun ingedutte sex leven nieuw elan wilt geven. Ze besluiten één van hun uitgebreide vrijpartijen te filmen. Maar dan blijkt de video te zijn geupload...
    Vooral het eerste deel, waarin de grappen elkaar in snel tempo opvolgen, is erg leuk. Daarna wordt het allemaal te veel over the top en te belachelijk om nog enigzins serieus genomen te worden.
    De belachelijke rol van Rob Lowe, het irritante zoontje van een bevriend stel, de eenvoudige oplossing waar wonderbaarlijk genoeg niet aan wordt gedacht: het is allemaal te veel van het goede.
    Jammer, want daardoor verzakt het allemaal naar de middenmoot van comedies.

    6,0/10

    Weeds - Season 1
    Nancy Botwin (Mary-Louise Parker) is een weduwe en moet samen met haar twee zonen en huishoudster de eindjes aan elkaar zien te knopen. Ze besluit te gaan dealen in wiet. Natuurlijk gaat dat niet zonder slag of stoot. Ze wordt al snel succesvol maar ze stuit ook op de nodige tegenwerking van mensen die niet zo blij zijn maar haar carriere keuze.
    Het is een leuke, originele en frisse serie waarin Parker uitstekend gecast is. Het is een bij tijd en wijle geslaagde mix van humor en drama, al ligt het drama er soms iets te dik boven op.
    Een veelbelovende start in ieder geval, dat in de eerste afleveringen van het tweede seizoen vrolijk wordt door gezet.

    7,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 10-08-2014 om 21:02
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4832

    Standaard

    Only Lovers Left Alive (2013) Jim Jarmusch

    Op Zavvi zag ik de schitterende limited edition Steelbook van deze film en heb hem blind aangeschaft (release half september). Ondanks zeer goede reviews wilde ik hem toch eerst zelf zien. En jeetje wat een film. Feitelijk gebeurd er niet veel in de 2 uur, maar die sfeer is zo lekker. Heerlijke muziek, heerlijk acteerwerk, smullen.
    Dus de limited edition Zavvi exclusive steelbook (2000 stuks?) gaat straks een mooie plek krijgen.

    8,8/10

    Before Sunrise/Sunset/Midnight (1995/2005/2013) DVD-box

    Vorig jaar zag ik Sunrise pas voor het eerst en was meteen verliefd op de film. Jammer dat Sunset eigenlijk zo kort duurt. En nieuweling Midnight is misschien wel de beste van de drie.

    8,8/8,6/8,9/10

  8. #4833

    Standaard

    The Expandables 3

    Deel één was nog wel leuk, deel twee al veel minder. Ook deel drie valt weer aardig tegen. De film lijkt nu speciaal gemaakt voor jonge tieners, want er is geen druppel bloed te zien de gehele speelduur. Mensen worden aan de lopende band neergestoken, neergeschoten, opengereten met grote messen en zelfs als een grote staalkabel enkele personen met grote snelheid raakt, zien we geen druppeltje bloed verschijnen. Een film in de stijl van de jaren '80 zonder bloed is geen film in de stijl van de jaren '80.
    Het verhaal is wederom nietszeggend, maar daarvoor kijk je ook geen Expandables-film. Toch kabbelt het allemaal wat voort, zonder al te veel actie. De introductie van enkele nieuwe, jonge teamleden duurt te lang. Hierdoor is er nauwelijks plaats voor de oude helden. Jet Li zien we maar drie minuten op het scherm, ook Schwarzenegger is vrij weinig in beeld te zien. Evenals Terry Crews die we alleen aan het begin en einde zien. De nieuwe oude rotten, Snipes, Banderas, Ford en Gibson, lijken alleen aanwezig te zijn om weer wat nieuwe namen aan het rijtje toe te voegen. Gibson speelt een aardige schurk, maar kan ook weinig met het rammelende script. Het einde van het geheel maakt wel een hoop goed, als de groep het opneemt tegen een indrukwekkende hoeveelheid soldaten. Hier zien we eindelijk de actie waarop we al heel lang zaten te wachten.
    Al met al weer een vrij matige film die ook nu het origineel niet kan benaderen. Hopelijk is dit echt de laatste in het rijtje.

    5/10 voor de moeite en het einde.

  9. #4834

    Standaard

    Slaughtered at the murder hotel
    (story of H H Holmes)

    Ongelooflijk wat die uitgespookt heeft in c.a. 1890.Ik had nooit van die naam gehoord (niet deze)maar deze moordenaar liet een hotel bouwen volgens zijn specificaties zodat hij de lijken na de moord makkelijk ongezien kon afvoeren d.m.v. verborgen kamers en valluiken en dan de manier waarop het allemaal ging.Uiteraard natuurlijk weer een sappig onderwerpje voor een Hollywoodfilm dus nu in ontwikkeling met Leonardo DiCaprio als Holmes."The Devil in the White City".
    Al is het verhaal eigenlijk te gruwelijk voor een film lijkt me.
    http://www.myfoxchicago.com/story/22...-murder-castle
    De docu die ik gezien heb staat ook op de bekende site zag ik. (50min slaughtered at the murder hotel)
    Fascinerend verhaal.Bates motel is daarmee vergeleken niets bij

    Laatst aangepast door vista-vision : 17-08-2014 om 23:47

  10. #4835

    Standaard

    Weeds - Season 2
    Het tweede seizoen is over het algemeen wat beter dan het eerste. Het is allemaal een beetje serieuzer, een beetje meer drama en iets minder flauwe humor (die overigens nog steeds wel aanwezig is). Gelukkig is het drama iets "realistischer" dan in het eerste seizoen, wordt het wat minder dik aangezet.
    Het kijkt nog steeds makkelijk weg en het is natuurlijk allemaal niet te zwaar maar het is wel een leuke serie met een heerlijke Mary-Louise Parker.

    7,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4836

    Standaard

    Guardians Of The Galaxy
    Vooraf waren dit voor mij een paar van de meest onbekende superhelden van Marvel. Gelukkig slaagt de film er in dat te veranderen en stijgen ze met stip in m`n lijstje met favorieten.
    Wat deze film vooral zo leuk maakt is het feit dat het zich zelf helemaal niet te serieus neemt. Door een overvloed aan geslaagde humor is het allemaal lekker licht van toon zonder te vervallen in (te veel) flauwe grappen.
    Het verhaal mag dan voorspelbaar en weinig verrassend zijn in z`n verloop, door die humor en het passende acteerwerk van de goed gecaste cast wordt dat nooit een probleem. Daarnaast zijn de special effects om van te smullen, het ziet allemaal fantastisch uit. Om het af te maken is ook de soundtrack erg lekker.
    Dus zo`n serieus werk als bijvoorbeeld Christopher Nolan`s Dark Knight trilogy hoef je hier niet te verwachten maar dat maakt het niet minder goed. James Gunn geeft het publiek met Guardians Of The Galaxy alles wat je van een hedendaagse blockbuster mag verwachten.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Before Sunrise/Sunset/Midnight (1995/2005/2013) DVD-box

    Vorig jaar zag ik Sunrise pas voor het eerst en was meteen verliefd op de film. Jammer dat Sunset eigenlijk zo kort duurt. En nieuweling Midnight is misschien wel de beste van de drie.

    8,8/8,6/8,9/10
    Ik vind Sunset juist de beste, omdat die film zich in real-time afspeelt. Ze hebben maar 70 minuten om bij te praten, voordat hij weer vertrekt naar Amerika.

  13. #4838

    Standaard

    Law Abiding Citizen (2009)
    Begon nog wel redelijk met de brute verkrachting en moord op een gezin, maar ontaarde al snel in een kat-en-muis spelletje die met de minuut ongeloofwaardiger werd. Het einde was nog wel het belachelijkst. Acteerwerk was aardig, maar heb beide acteurs wel eens beter zien acteren. Vooral Foxx komt nogal emotieloos over. Bizar hoog gemiddelde op IMDb, btw.

    5,0/10

  14. #4839

    Standaard

    The Amazing Spider-Man 2
    Dit vervolg op de voor mij persoonlijk toch verrassend goede reboot zet die lijn helaas niet voort. Waar het eerste deel nog een degelijk origin story heeft is het script dit keer een slappe mengelmoes van actie, romantiek en een vleugje drama. Nergens is die mix echt goed, het lijkt alsof de schrijvers niet weten voor welk onderdeel ze nou eigenlijk echt kiezen en het van alles wat wordt.
    Daar komt nog eens bij een aantal personages en verhaallijnen net zo makkelijk weg gelaten hadden kunnen worden zonder dat het eigenlijke verhaal echt in de problemen zou komen. Dat dan ongeveer de helft van de hele film aan die personages wordt besteed is dus geen goed teken. Het zorgt er ook voor dat de speelduur minimaal een half uur te lang is en vooral het tweede deel maar wat voortkabbelt. Andrew Garfield en Emma Stone doen goed hun best maar het lijkt wel alsof ook zij zich geen raad weten met het materiaal dat ze krijgen aangereikt.
    Gelukkig zijn de cartoony sfeer en uitstraling van de special effects wel geslaagd en maakt dat het geheel nog enigzins goed.
    Misschien waren mijn verwachtingen na het eerste deel wel te hoog gespannen maar overall vond ik het een redelijke tegenvaller.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4840

    Standaard

    Iron Sky (2012)
    Had er eerlijk gezegd weinig van verwacht en dacht een soort van Scary Movie-achtige film voorgeschoteld te krijgen, maar Iron Sky is me goed meegevallen. De humor is bij vlagen zeer subtiel, satirisch en ironisch en het is zeker geen constante grappen en grollenfilm. Het verhaal is natuurlijk belachelijk, maar ze hebben het verrassend goed uitgewerkt. Ook fijn dat de maan-nazi's gewoon Duits praten. Acteerwerk was niet om over naar huis te schrijven, maar ook zeker niet storend. CGI viel me ook mee; het zag er zeer verzorgd uit allemaal. De film ging me iets te vlug en een beetje van de hak op de tak, maar wellicht dat dit wordt goedgemaakt in de Dictator's Cut.

    7,5/10

  16. #4841

    Standaard

    Dawn of The Planet Of The Apes
    Het eerste deel was echt een verrassing dus was ik, zeker na het zien van de trailers, zeer benieuwd naar het vervolg. Het feit dat het door iemand anders geregisseerd zou worden stemde eerst niet vrolijk. Maar gelukkig is dat achteraf gezien nergens voor nodig geweest. Op dit vervolg is zo goed als niets aan te merken (of het moeten als de ietwat clichématige menselijke karakters zijn.
    Ook al zal dit verhaal natuurlijk nooit realiteit worden, het realistische gevoel dat de film heeft wordt goed over gebracht. De apen zien er prachtig uit en de emoties die zonder al te veel te praten door hen worden getoond zijn fantastisch.
    Het verhaal is sterk en maatschappij kritisch vanuit de apen richting mensheid, de muzikale score is super en de actie is om van te smullen.
    Alle "sequel vrees" blijkt gelukkig dus voor niks, het is een geweldige film geworden waarvan ik de volle 2 uur heb genoten. Laat deel drie maar komen, net als die Oscar voor Andy Serkis.

    8,8/10

    Let`s Be Cops
    Twee vrienden die het nog niet echt hebben gemaakt in de wereld gaan naar een gecostumeerd feest. Omdat ze die pakken nog hadden liggen verkleden ze zich als agenten. Natuurlijk worden ze aangezien voor echte agenten, waar ze eerst van opkijken maar daarna maken ze handig ge-/misbruik van dat feit en gaan ze agentje spelen. Heel leuk natuurlijk, totdat ze met de echte harde criminelen in aanraking komen.
    Een comedy met het zoveelste lid van de Wayans clan in de hoofdrol belooft vooraf niet heel veel goeds. Gelukkig valt het allemaal erg mee en is de film zowaar erg vermakelijk. Een geinig (maar wel voorspelbaar) verhaal met daarbij passend acteerwerk. We hebben dit soort verhaaltjes natuurlijk al vaker gezien maar het is fris genoeg om het publiek anderhalf uur mee te kunnen vermaken.
    Hersenloos vermaak dat garant staat voor een leuke avond.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4842

    Standaard

    Dat stukje over The Amazing Spider-Man II is wel heel inwisselbaar. Vervang de titel + de twee acteurs die je noemt en je kunt ieder willekeurig vervolg erop plakken.

  18. #4843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat stukje over The Amazing Spider-Man II is wel heel inwisselbaar. Vervang de titel + de twee acteurs die je noemt en je kunt ieder willekeurig vervolg erop plakken.
    Absoluut niet waar, Dawn Of the Planet Of The Apes toont aan dat dit lang niet alle vervolgen op gaat.
    En waar zijn jouw stukjes?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4844
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk niet eens dat het als kritiek op jouw schrijven bedoeld is, maar als constatering over vervolgen in het algemeen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #4845

    Standaard

    Zo klinkt het niet Maar als dat wel zo bedoeld is: sorry. En wat betreft de film: dat klopt inderdaad wel, geen memorabel vervolg
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4846

    Standaard

    The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
    Dit vervolg op de voor mij persoonlijk toch verrassend goede reboot zet die lijn helaas niet voort. Waar het eerste deel nog een degelijk origin story heeft is het script dit keer een slappe mengelmoes van actie, romantiek en een vleugje drama. Nergens is die mix echt goed,het lijkt alsof de schrijvers niet weten voor welk onderdeel ze nou eigenlijk echt kiezen en het van alles wat wordt.
    Daar komt nog eens bij een aantal personages en verhaallijnen net zo makkelijk weg gelaten hadden kunnen worden zonder dat het eigenlijke verhaal echt in de problemen zou komen. Dat dan ongeveer de helft van de hele film aan die personages wordt besteed is dus geen goed teken. Het zorgt er ook voor dat de speelduur minimaal een half uur te lang is en vooral het tweede deel maar wat voortkabbelt. Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson doen goed hun best maar het lijkt wel alsof ook zij zich geen raad weten met het materiaal dat ze krijgen aangereikt.
    Gelukkig zijn de cartoony sfeer en uitstraling van de special effects wel geslaagd en maakt dat het geheel nog enigzins goed.
    Misschien waren mijn verwachtingen na het eerste deel wel te hoog gespannen maar overall vond ik het een redelijke tegenvaller.

    6,5/10

  22. #4847
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je bedoeld denk ik Catching Fire. Jouw titel staat voor november gepland.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #4848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
    Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson doen goed hun best maar het lijkt wel alsof ook zij zich geen raad weten met het materiaal dat ze krijgen aangereikt.

    6,5/10
    Ik heb de film zelf niet gezien dus ik kan hier niet over oordelen. Ik ben echter wel benieuwd waaruit dit blijkt. Ik vat het nu op alsof de acteurs plompverloren door de film heen lopen en de acteurs zelf, de regisseur, de producent etc dat niet is opgevallen en dat hebben laten gebeuren. Met name bij een miljoenenproject met A-acteurs lijkt me dat een vreemde conclusie. Keken de acteurs verbaasd? Acteren ze slecht?


    Wat bedoel je precies met "geen raad weten met het materiaal"? En waar blijkt dat uit? Je zou zeggen dat ze juist beter zijn ingespeeld op hun rol omdat het een vervolg betreft.

  24. #4849

    Standaard

    Jongens, ik heb The Hunger Games helemaal niet gezien. Check de 'recensie' van The Godfather over The Amazing Spider-Man II.

  25. #4850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Jongens, ik heb The Hunger Games helemaal niet gezien. Check de 'recensie' van The Godfather over The Amazing Spider-Man II.
    I saw what u did!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 194 van 236 EersteEerste ... 94144184190191192193194195196197198204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •