Pagina 188 van 237 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.676 tot 4.700 van 5903 worden weergegeven.
  1. #4676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    To Be Or Not To Be
    Eén van de beste films van Lubitsch die ik tot nu toe gezien heb. In productie gegaan net voordat Amerika ging deelnemen aan WOII, is dit een briljante satire op die oorlog. Een perfecte mix tussen (zwarte) comedy, humor en prachtig drama met sterk acteerwerk over de hele linie. Maar in de redelijk kleine rol die hij heeft is het Felix Bressart als Greenberg die met de show gaat lopen. Een ontroerende rol.
    Genieten van de eerste tot en met de laatste seconde, dit is een zo goed als perfecte film die je helaas nog maar veel te weinig tegen komt.

    9,0/10
    Idd. een goede film. Ik heb trouwens vorig jaar de toneelversie gezien van het Zuidelijk toneel icm Frank Lammers, Waldemar Torenstra, Viggo Waas, Peter Romer en Ellen ten Damme en Raoul Heertje. Hilarisch! Daardoor kwam ik ook op het bestaan van de film.
    Geweldig trouwens, die toneelversie. Raoul Heertje, die verkleed als kommandant in een zaal vol Nazi's de ene na de andere foute Nazi-grap afvuurt, terwijl je weet dat hij Joods is... Past wel in een Mel Brooks productie.

  2. #4677

    Standaard

    Ja ik zag een tijd geleden idd de borden langs de weg staan maar eigenlijk leek me er niet veel aan. Wel dus?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4678

    Standaard

    Eindelijk nog eens tijd voor een potje binge watching: de drie eerste afleveringen gezien van
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4679

    Standaard

    The Dark Knight Rises Blu-Ray

    Op zich een aardige en goed gemaakte film waar veel aandacht aan is besteedt, maar waar de film ook over mag gaan, feitelijk gaat het nergens over. Misschien dat ik deze non-comic Batman-trilogy achter elkaar moet bekijken om een beter oordeel te geven.

    6,3/10

    The Lord Of The Rings Extended Edition Trilogy dvd

    Tsja, de trilogie der trilogieën, de film onder de films. Deze verfilming van Tolkien's levenswerk (hij deed er geloof ik 30 jaar over om hem uiteindelijk te schrijven) duurt zonder de in totaal ruim 1 uur durende aftiteling, bij elkaar grofweg 10,5 uur en ik zie hem als een soort mini-serie, die alle andere (genre) films te kijk zet. Geweldig verhaal waarin onze eigen samenleving overduidelijk doorheen sijpelt, afgezet in een groots spektakel waar heel veel tijd en liefde aan is besteedt om hem zo perfect mogelijk te kunnen maken. Alle andere genre-films en series vallen in het niet, ook al is het acteren heus niet van het allerhoogste niveau. Dat past ook niet bij dit soort films vind ik.
    Veel scènes uit deze films doen je verlangen naar een veel grotere televisie dan wij allemaal in de woonkamer hebben staan.

    9,5/10/10

    The Breakfast Club Blu-Ray

    Een film die door de jaren heen beter en beter wordt, een film van alle tijden. Sommigen mensen vinden hem saai (mensen die de jaren 80 sowieso niet snappen of serieus nemen), iets wat ik moeilijk kan bevatten. Want hoe kijken zij naar het leven, of wat verwachten ze van films? Alleen maar lege entertainment?

    Nee, de film zit vol met subtiele, geniale scènes, met universele en tijdloze emoties, slapstick, humor, drama, onbegrip, het groeien van respect...

    Geef deze film een tweede of derde kans en kijk vooral naar de extra's op deze blu-Ray, misschien dat er dan een lichtje gaat schijnen

    10/10

  5. #4680

    Standaard

    Gisteren W gezien.
    Iets ruwer dan de televisiereeks, maar zeker toch binnen de lijnen van Damens karakter. Eén storende fout vond ik dat in de flashbackscènes Witses zuster hem bij de achternaam noemt, wat vreemd is aangezien ze zelf ook Witse moet heten. Werenfried was logischer geweest. Zeer spijtig einde ook Maar het is op en top vingate Hulselmans op zijn best!
    Laatst aangepast door Werner : 22-03-2014 om 09:28
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #4681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    The Lord Of The Rings Extended Edition Trilogy dvd

    9,5/10/10
    Eerste deel het minste? Ik vind het eerste deel juist het sterkste, de verhaalboog die mooi het smeden van het Fellowship en het uiteenvallen ervan overspant. Waarom een half puntje minder als ik vragen mag?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #4682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eerste deel het minste? Ik vind het eerste deel juist het sterkste, de verhaalboog die mooi het smeden van het Fellowship en het uiteenvallen ervan overspant. Waarom een half puntje minder als ik vragen mag?
    Werner, geen moeilijke vragen gaan stellen
    Eigenlijk verdienen ze alledrie de maximale score. Fellowship heb ik destijds ook 4 keer in de bios kunnen zien en de overige delen maar 2 en 1 keer (niet omdat ze minder zijn). Maar wat mij de doorslag geeft in toch een verschil van waardering, is dat vanaf The Two Towers het verhaal veel meer verspreidt is over Midden-Aarde (het reisgenootschap is als groep uit elkaar gevallen bijv.) en ondanks de verschillende locaties en gebeurtenissen, de films nogsteeds heel erg overzichtelijk en duidelijk zijn, mede door de verschillende kleurenfilters om de mate van bedreiging op die locaties aan te geven. Het had makkelijk een rommelig geheel kunnen worden, maar dat is het allerminst. Ook de balans tussen de grote actiescenes en de onderlinge banden én het uitgebreid vertellen van het verhaal blijft prima intact.

  8. #4683

    Standaard

    Snowpiercer

    Vanaf volgende week in de Nederlandse bioscopen en het is zeker een film die ik ook in de bios wil zien. Maar gisteren de blu-ray rip gezien in dolby 5.1 maar zonder subs. En op sommige momenten miste ik die wel, omdat ik toch wat dingen mistte tijdens het kijken.
    Niet alles is even logisch of correct, maar dat is ook niet helemaal erg.

    7,6/10 voor nu.

    La vie d'Adele (2013)

    Een 3 uur durende film over de tiener Adèle die nog zoekende is naar haar sexuele identiteit. Nadat ze een aardige jonge gozer ontmoet voelt ze zich door haar schoolvriendinnen gedwongen met hem verder te gaan dan ze eigenlijk wilt. De sex mist wat en nadat ze de een paar jaar oudere Emma, met blauw haar, heeft ontmoet en ze het goed met elkaar kunnen vinden, ervaart ze haar eerste lesbische sex, wat voor haar compleet aanvoelt. En dan begint het pas.

    Toen na 3 uur de film was afgelopen, was ik helemaal van de kaart, flabbergasted. Want wat waren dat 3 intense, mooie en ingrijpende uren. Een Adèle die zich in de lesbische kringen overduidelijk nog nieuw, onervaren en ongemakkelijk voelt, maar later in de film wanneer les geeft aan de onderbouw, oogt ze heel zelfverzekerd en in haar element. Wat een acteerprestatie van Adèle Exarchopoulos. En net als dat de film Malena (met Monica Bellucci) niet zonder de ongecensureerde erotische scenes kan, kan deze film niet zonder de zeer fraai en intens gefilmde lesbische liefdesscenes. Deze passie brengt deze film naar een nog hoger niveau. Net als in het echte leven, waarom zou je dit in een film censureren, of zelfs grotendeels weglaten?

    9,3/10

  9. #4684

    Standaard

    Vorige week weer gezien, bij het begin van de lente (zoals ieder jaar):

    Dazed and Confused
    Bij iedere kijkbeurt wordt ie beter, hij is inmiddels dan ook uitgegroeid tot m`n favoriete coming-of-age film. Een heerlijke losse sfeer in een film die toch heel gestructeerd is met coole karakters en een briljante soundtrack.
    Ik kan Dazed and Confused oneindig vaak kijken, hij zal nooit gaan vervelen en ik zal er ook nooit wat negatiefs aan ontdekken.
    Heerlijk, het is lente!!

    10/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4685

    Standaard

    City Lights
    De laatste stomme film die Chaplin maakte was tevens de laatste waarin zijn iconische personage Little Tramp de hoofdrol speelt. Dit keer wordt hij door een blinde bloemenverkoopster per abuis aangezien voor een rijke man. Slim als hij is probeert de Tramp dat vol te houden, met alle problemen van dien.
    Het is weer net zo`n charmante en goede film als al z`n andere (tenminste, die ik tot nu toe gezien heb). De Little Tramp is weer aandoenlijk en Chaplin is wederom geniaal met z`n pantomime spel. Elk stapje, elk detail precies uitgedacht en uitgevoerd tot in perfectie.
    Ook het personage van de bloemenverkoopster en de echte excentrieke miljonair passen perfect in het Chaplin universum.
    Toch vond ik het niet de beste van de Chaplin films die ik tot nu toe gezien heb: vooral in het midden, tijdens het boks gedeelte, kakt het allemaal nogal in. Het tempo gaat er uit en dit stuk duurt veel te lang. Gelukkig is het niet funest en is het laatste deel weer heel aangenaam.

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4686

    Standaard

    The Third Man (1939)

    Ik snap niet dat deze film zo bejubeld wordt. Ik vind het eigenlijk maar een middelmatige film-noir die nergens echt spannend of meeslepend wordt.
    Uiteraard heeft de film zo zijn sterke kanten, met name op het gebied van cinematografie, maar voor de rest sleepte het zich maar een beetje voort en heb ik me ontzettend lopen ergeren aan de intens slechte slapstick/Chaplin-achtige soundtrack die deze film gebruikt. De minieme rol die Orson Welles speelt maakt veel goed, maar ik blijf met een gevoel van teleurstelling achter.

  12. #4687

    Standaard

    Je bent tien jaar te vroeg Jordy....
    Laatst aangepast door Melzz : 29-03-2014 om 11:06

  13. #4688

    Standaard

    Die mag je even uitleggen Melvin.

  14. #4689

    Standaard

    1949, moeilijk hè
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #4690

    Standaard

    Ach inderdaad hoe dan ook, het blijft een teleurstellende film voor me.

  16. #4691

    Standaard

    Dat mag, heb ik ook met sommige klassiekers.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #4692

    Standaard

    Gisteravond nog een keer La Vie d'Adele gezien, dit keer samen met mijn vrouw en op blu-ray.
    Ook al vond zij hem wat lang en was er weinig actie om haar aandacht er continu bij te houden, maar zelfs zij gaf hem een 8,5 als waardering.
    Zelf heb ik hem nu in mijn persoonlijke top 10 staan en is het de beste film van 2013. Vooral de manier van acteren (wat feitelijk veelal improviseren blijkt te zijn, zonder een vaste tekst bijv.) vind ik schitterend om te zien.

    9,5/10

  18. #4693

    Standaard

    Afgelopen week in de bios gezien:

    Non-Stop
    Liam Neeson als actie held leverde de afgelopen jaren een aantal vermakelijke films op. Deze kan zonder moeite aan dat rijtje worden toegevoegd.
    Hij zet een toffe rol neer als alcoholistische airmarshal die zelf wordt verdacht verdacht van het kapen van het vliegtuig waar hij zelf aan boord is. Het is een leuke whodunnit waarbij de verdenkingen steeds worden verschoven en je voor jezelf ook de nodige oordelen velt.
    Het einde is dan wel wat over the top en vergezocht, de uitleg is wel redelijk belachelijk. Maar tot dan toe is het een wat mij betreft geslaagde film waarin Neeson dus opnieuw toont goed als actieheld te kunnen dienen.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4694

    Standaard

    Last Vegas.

    Vooraf leek me dit een niemendalletje, een typische quick buck film voor de sterrencast die hier zijn opwachting maakt. Echter, niets is minder waar! Alles klopt aan dit kleine meesterwerkje. De humor, het leuke verhaal, de drama... Er zat zelfs een monoloog in van DeNiro die ik drie keer terug heb gespoeld omdat ik hem geniaal vond. Wat een prachtig acteerwerk!

    Zo af en toe, niet heel vaak, zeg maar gerust zelden komt er een feel-good movie voorbij die zijn naam meer dan waarmaakt en waar je na de aftiteling nog steeds met een gevoel zit van: wat voor een heerlijke film heb ik net gezien. Last Vegas is er zo één. Ik zou hem er nu zo weer op kunnen zetten.

    9,5/10

  20. #4695

    Standaard

    Monsters University
    Van de pr(s)equel op Monsters Inc. had ik niet zo`n hele hoge verwachtingen maar gelukkig viel het goed mee.
    Natuurlijk is het niet zo goed als het origineel maar het grootste deel van de humor is overeind gebleven. Het verhaal vond ik goed gevonden en uitgewerkt, leuk om te zien wat er vooraf ging en om alle personages in hun jonge jaren te zien.
    Na Cars 2 waren m`n verwachtingen van deze Pixar pr(s)equel redelijk getemperd maar dat was dus nergens voor nodig. Nergens wordt het zo goed als bijvoorbeeld de tweede Toy Story maar desondanks is dit zeker een kijkje waard.

    8,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 31-03-2014 om 21:56
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4696

    Standaard

    Snowpiercer (2013) 9/10

    De nieuwste film van Bong Joon-ho, de regisseur van o.a. Mother, The Host en natuurlijk Memories of Murder.
    Hij is niet zo heel productief als regisseur (Mother is alweer van 4 jaar geleden), dus als er een film van hem eraan komt, dan bouwen de verwachtingen zich logischerwijs op.

    Het is tevens zijn eerste film met een grote Engelstalige cast en dan hebben we het toch over bekende namen zoals Chris "Captain America" Evans, Tilda Swinton, Octavia Spencer, up-and-coming Jamie Bell en de oudgedienden John Hurt en Ed Harris. En daarnaast is de Zuid-Koreaanse enclave ruim vertegenwoordigd met veelal bijrollen, maar er is wel een grote rol voor één van de grootste Koreaanse acteurs aller tijden en een oude bekende van Bong uit vorige films: de meester Kang-ho Song!

    De film is geinspireerd door een oude Franse strip "Le Transperceneige". De rechten hiervan waren al een tijdje op Bong's naam; het heeft even geduurd voordat hij er wat mee deed, maar het resultaat mag er zijn.

    Het begin van de film is even wennen, je wordt in het diepe gegooid en achtergrondinformatie krijg je pas later, terwijl er meteen zoveel vragen bij mij naar boven kwamen borrelen. Maar, geen nood, als de rit begint, is het niet meer te stoppen en word je vanzelf meegetrokken in het verhaal.
    De informatie waarmee je begint is dat de aarde geheel bevroren is en de laatste overlevenden van de mensheid in een trein zitten. Maar het hoe, wat en waarom wordt dus later duidelijk.

    Net als in The Host, waar Bong subtiel zijn aanklacht tegen de toenemende Amerikaanse invloed in zijn land heeft ingebouwd, en Memories of Murder, waar Bong het oude dictatoriale regime bekritiseert, heeft Snowpiercer ook een (wat meer aan de oppervlakte liggende) politieke lading.
    De film laat een weerspiegeling van onze huidige maatschappij zien, waarbij het klassensysteem misschien bij ons in werkelijkheid iets meer verborgen is en niet zo expliciet is als in Snowpiercer, maar natuurlijk overduidelijk wel bestaat. Het is op microniveau de hiërarchie van onze wereld en hoe de voedselketen werkt. Alleen is het hier (uitvergroot) horizontaal als een trein weergegeven i.p.v. verticaal als een piramide.
    Zoals Bong zelf zegt: "I want to convey through the film how people live in a society, a country and a social system".
    En net als in werkelijkheid, is de ongelijke situatie in de film tot op een bepaald punt houdbaar. En vanaf dat punt begint de onderste laag zich te roeren tot een 'point of no return': de revolutie is gaande. Om Howard Beale in Network te citeren: 'I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE!'

    Geheel gefilmd in Tsjechië, is de film een plaatje om te zien. Geen wonder met de ervaren Kyung-pyo Hong achter de camera; kijk maar eens welke films er op zijn c.v. staan, zoals Tae Guk Gi: The Brotherhood of War, Save the Green Planet! en Mother.
    Zoals we gewend zijn van Bong, zien de sets er werkelijk schitterend uit. Er is goed nagedacht over de functie van de aparte wagons en hoe die functie in een beperkte ruimte zou werken. Dus functioneel en geloofwaardig, maar ook met zeer veel aandacht voor het visuele aspect.

    Er is ook een goede balans in de film. De tijd tussen actiescenes en scenes om de karakters wat uit te diepen is prima verdeeld. Nergens krijg je het idee dat de film te snel of te langzaam gaat; er is een hele prettige flow gecreeerd waardoor je telkens in de film blijft. Misschien dat sommige kijkers moeite hebben met de wisselingen tussen de grauwe, wrede scenes en de luchtige scenes. Ik ben zelf wel wat gewend van Zuid-Koreaanse films op dat vlak en vind het juist de verschillende scenes versterken vanwege de aparte overgangen.
    Bij de actiescenes zien we, zoals verwacht, dat Bong geweld niet schuwt (zoals vele Zuid-Koreaanse regisseurs) en hij is dan ook niet te verlegen om redelijk wat bloed te laten vloeien. Maar altijd wordt het zeer stijlvol in beeld gebracht, met als hoogtepunt de scene in de tunnel: als er één scene is die een herkijk garandeert, dan is het deze....

    Hoewel niemand uit de toon valt van het acteursensemble, zijn de opvallendste figuren Chris Evans, die niets meer heeft van de All-American-hero en bijna onherkenbaar is als de rauwe Curtis die worstelt met zijn zelfbeeld; Kang-ho Song (natuurlijk) als de coole Namgoong Minsu die nooit te imponeren is en Tilda Swanson, die haar vreemde, hilarisch overdreven rol als Mason prachtig invult. Kijkers van Zuid-Koreaanse cinema zullen herkennen dat zulke overdreven personages wel vaker langskomen in de films van het land; het werkt ook wonderbaarlijk goed in deze film.
    Er zit trouwens nog zo'n bizar 'Koreaans' moment in met de scene van het nieuwjaar; Bong is overduidelijk zijn roots niet vergeten . Prachtig!
    Nog een speciale vermelding voor Luke Pasqualino (die eerder de jonge Adama in Battlestar Galactica: Blood & Chrome speelde) die er indrukwekkend uitziet. Daar had Bong misschien nog iets meer mee kunnen doen.

    Aan al het moois komt natuurlijk ook een einde. Maar gelukkig is het niet afgerafeld en wordt ruimschoots de tijd genomen om een bevredigend einde te maken, die tegelijkertijd ook weer allerlei vragen oproept over het vervolg van het verhaal: een mooi tweeledig einde dus, waarbij je tevreden de film verlaat en toch een gedeelte zelf moet invullen.

    Conclusie: je wordt meegenomen op een tocht door de trein van de hel naar de hemel, maar dan niet volgens Dante maar in 'Korean style'. Wat meer kan een mens willen? Nou ja, toch iets: een zeer spoedige blu-ray uitgave, natuurlijk ook uncut, met vele extra's en minimaal Engelse ondertiteling....er is een hele mooie uitgave in Frankrijk uitgekomen, maar met alleen Franse ondertiteling.

  22. #4697

  23. #4698

    Standaard

    After Earth (M. Night Shyamalan, 2013)
    Poe, het wordt met de film slechter. Begin toch echt te denken dat M. Shyamalan in het begin van zijn carrière een paar toevalstreffers heeft gehad. Deze film heeft totaal geen plot, wat niet altijd een probleem hoeft te zijn, maar met die verschrikkelijk slecht acterende zoon van Will Smith in de hoofdrol wordt het wel een lange zit. Het zag er wel gelikt uit allemaal, dat dan weer wel. 5.0

    Furious 6 (Justin Lin, 2013)
    Begon als een leuke popcorn film. Kwam er achter dat ik deel 5 nooit heb gezien, maar had niet het idee dat ik het daarom niet kon volgen... Het tweede deel is zelfs voor een film in dit genre wel erg over-the-top. Hoe lang is die startbaan wel niet op het vliegveld? Je kan er in elk geval een kwartier met volle snelheid over scheuren.... 6.0

    Encounters at the End of the World (Werner Herzog, 2007)
    Toen ik na een kwartiertje niet meer afgeleid was door de stem van Herzog kon het mij wel bekoren, al is het zeker niet een van zijn betere documentaires in mijn optiek. Rare mensen daar op de zuidpool. 6.5

    The World's End (Edgar Wright, 2013)
    Het minste deel, maar toch een leuke afsluiter van de trilogie. Dit keer wat minder parodie, maar er valt toch meer dan genoeg te lachen. 7.6

    The Fifth Estate (Bill Condon, 2013)
    Aan het acteerwerk van Cumberbatch ligt het zeker niet, maar er had veel meer in deze film gezeten. Door het hoge tempo en het goede acteerwerk toch een film die het kijken waard is. Overigens wel grappig dat op de Nederlandse blu-ray Carice van Houten erg groot op de voorkant van de hoes staat terwijl ze toch amper vijf minuten screentime heeft met tien regels dialoog. 7.0

  24. #4699

    Standaard

    R.I.P.D

    Verrassend leuk. Heb zeker genoten al was het even wennen aan het over the top accent van Bridges. Origineel verhaal met een leuke bijrol van Kevin Bacon (wordt die man ooit ouder?).

    Hunger Games Catching Fire

    Beetje een tegenvaller. Voor mijn gevoel gebeurde er niet zo heel veel. En een wel heel open einde. Op naar deel drie dan maar.

    Face Off

    Voor het eerst gezien met DTS audio. Wat een ervaring! Dit is misschien wel de beste actiefilm ooit gemaakt. En om die dan met zo'n audiotrack te zien... subliem!

    Jay & Silent Bob Strike Back

    Deze vond ik jaren geleden toch een stuk leuker. Was benieuwd naar de blu ray transfer en hoewel prachtig beeld is het toch wat vergane glorie voor me.

  25. #4700

    Standaard

    Afgelopen week de eerste twee Lethal Weapon-films op blu-ray gezien.
    Buiten dat de beeld- en geluidskwaliteit prima op blu-ray staan, zijn de films op zich nogsteeds erg erg leuk om naar te kijken. Geen hoogstaande films, maar genoeg humor en typische 80s actie.

    1: 7,8 en 2: 8,2

    Vandaag Snowpiercer in de bioscoop gezien. Eerder al thuis gezien zonder subs, maar in de bioscoop geeft de film je net een beetje extra boost. Dingen die ik de eerste keer mistte (details), kreeg ik nu wel mee. Buiten dat het een toffe film is met een goed geschreven verhaal, zijn er toch een aantal opvallende zaken:
    * Aan het begin lijken beeld en geluid niet synchroon te lopen bij dialogen.
    * Het interieur van de trein lijkt vaak veel groter dan de trein zelf is. Vooral het aquarium met de rog past natuurlijk NOOIT in een treinwagon!! Maar er zijn meer wagons waarbij de dimensies niet kloppen.
    * Nadat de trein door een overhangende ijsmuur dendert en iedereen zich vastklampen, komen we even later in wagons terecht waar blijkbaar niks aan de hand is en alles staat en hangt als nooit te voren, terwijl het eigenlijk een bende moet zijn.


    Ondanks dit toch een goed cijfer:
    8,2/10

Pagina 188 van 237 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •