Pagina 185 van 235 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.601 tot 4.625 van 5873 worden weergegeven.
  1. #4601

    Standaard

    Her (2013) Spike Jonze

    Volgende week openingsfilm van het IFFR en officieel pas vanaf 27 februari in de Nederlandse bioscopen. Maar de dvdrip circuleert ook over het net en omdat het een film is uit 2013, kan ik wel zeggen dat het voor mij de beste film is van dat jaar. De hele hoge score op IMDb (8,6) is zeker gerechtvaardigd. Spike Jonze regisseerde eerder al de bijzondere films Being John Malkovich, Adaptation. en Where The Wild Things Are, maar overtreft zich met deze schitterende en briljante film.
    Voor wie niet wil weten waar de film over gaat, wil ik zeggen: Ga de film zien.
    En voor wie wél weet waar de film over gaat, zeg ik: Ga de film zien.

    Vooralsnog 8,7/10

  2. #4602

    Standaard

    Eergisteren in de bios gezien:

    Paranormal Activity: The Marked Ones
    Deel 5 in de reeks heeft maar heel weinig raakvlakken met de eerdere delen. Het verhaal speelt zich nu af in een door latino`s bevolkte buitenwijk waar twee vrienden ontdekken dat er in het appartement van de onderbuurvrouw van één van de jongens wel heel rare dingen gebeuren. Nieuwsgierig als ze zijn gaan ze uiteraard op onderzoek uit.
    Het is een beetje een mixed bag, na het zien blijf je achter met wat dubbele gevoelens. Redelijk effectief bereikt de film z`n doel en bezorgt hij je een leuke avond met genoeg schrik momenten. Maar die momenten zie je natuurlijk al van ver aankomen waardoor ze toch minder doen dan gehoopt. Het verhaal is zwak uitgewerkt en bevat een hele berg plot gaten,vragen die gedurende de film worden gesteld worden niet beantwoord of er wordt zelfs helemaal niet meer op terug gekomen nadat ze eenmaal zijn gesteld. Ook de personages zijn stereotype, met name de latino oma die geen Engels spreekt, dat kan voor wat irritatie zorgen.
    Het einde is dan gelukkig wel weer goed gedaan en zorgt er dan toch nog net voor dat dit meest recente deel in de Paranormal Activity reeks een (krappe) voldoende scoort.

    5,8/10

    En gisteren afgekeken:
    Breaking Bad - Season 1
    Leuk begin van een serie die qua plot heel veel belovend is. Het duurde wel even voor ik "er in zat" maar uiteindelijk lukte dat gelukkig toch.
    Met sommige irritante personage en sommige hele coole en af en toe wat mindere momenten (dan kakt het wat in qua spanning en tempo, dat evenwicht was nogal eens zoek) is het een serie die zich nu (na twee afleveringen van het tweede seizoen gezien te hebben) wel nog aan mij "moet bewijzen".
    Benieuwd naar de rest, hoop dat de reeks zich verder voort ontwikkeld en dat ik nog 4 goede seizoenen te zien ga krijgen.

    7,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4603

    Standaard

    Breaking Bad wordt alleen maar beter

  4. #4604

    Standaard

    Hoop van wel! vandaag weer 6 afleveringen, wordt idd al wat beter. Tortuga
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4605

    Standaard

    Breaking Bad - seizoen 2 is zo ontzettend goed................

  6. #4606

    Standaard

    Via Netflix op de tv afgelopen week de geweldige Deens/Zweedse 10-delige crimeserie The Bridge (Bron/Broen) uit 2011 gezien.
    En ook al heb ik hem een half jaar geleden ook al gezien, het blijft een geweldig seizoen die steeds beter wordt naarmate het verhaal vordert.

    9,3/10

    Batman (1989) Blu-ray

    Het was alweer een tijd geleden dat ik deze film op dvd had gezien. En nu ik de eerste 4 Batman-films in een box heb voor 12,50 euro (incl. alle extra's van de losse delen), was het weer eens tijd deze film van een jonge (31 jaar) Tim Burton te zien.
    Nogsteeds behoorlijk vermakelijk, typisch een jaren 80 sfeer ook en overduidelijk gemaakt ruim voor de intrede van de digitale bewerkingen. Dus veel maquettes en dito visuele effecten en overduidelijk puur studiowerk. En met twee bijna volledige songs van Prince in de film, die voor de soundtrack zorgde (en op zijn 9-tracks tellende soundtrack heel veel filmquotes verwerkte).

    Afgaand op deel 1 van de 9-delige making of Shadows Of The Bat heeft het bijna 10 jaar geduurd voor ze deze film konden maken (geen animo in de 80's voor superhelden-films, ondanks de Superman-films) en wilden ze er een donkere en grimmige film van maken, gelijk aan de orginele comics, en niet zoals de komische slapstick tv-serie (1966-68). Maar met de 2 muziekvideo-scenes is die slapstick niet geheel verdwenen.
    En ondanks reviews op internet over de videotransfer van deze film, ben ik er heel erg tevreden over en ook de audio is prima in orde.

    7/10

    La Cueva (2014) Bioscoop

    Spaanse 'horror' over een groepje vrienden (3 jonge mannen, 2 jonge dames) die in april een weekje gaan kamperen, terwijl een van de gasten alles vastlegt met zijn Canon camera. Wat begint met Jackass-achtige slapstick en puberhumor, slaat om wanneer ze op vakantie langs de rotsachtige Spaanse kust hun kamp maken en een grottenstelsel ontdekken en op verkenning uitgaan.
    Zoals verwacht raken ze in deze (échte) krappe grot de weg kwijt en moeten ze zien te overleven terwijl ze een weg naar buiten moeten zien te vinden.

    Ik verwachtte een claustrofobische en opgejaagde film, maar dat vond ik erg tegenvallen. Wel kwam alles zeer echt over, maar eng of spannend? Misschien was de zaal wel gewoon veel te groot (Pathe 1, Stadhuisplein, Rotterdam) en moet je de film in een veel kleinere, intiemere setting zien. Gemiste kans. Uitverkocht met een enthousiaste zaal (die een enkele keer ook écht muisstil was!!) en een Q&A met de regisseur na afloop als toetje.

    6,2/10

    Riddick (Unrated) (2013)

    De derde Riddick-film (na het fantastische Pitch Black en het mindere Chronicles...) verwachte ik toch veel van deze film. Ondanks een aantal leuke beelden, blijkt de film behoorlijk leeg, saai en niet overtuigend. Mag ik zelfs zeggen, behoorlijk tegenvallend en soms best slecht?
    De opzet is nogsteeds hetzelfde als bij de eerste 2 films (B-films), maar hier zakken ze door het ijs.

    5-5,5/10

    The Hunger Games: Catching Fire
    (2013)

    Na het geweldige en verrassende eerste deel, kwam anderhalf jaar later het vervolg. De eerste helft is weer van hetzelfde hoge (over-the-top) niveau, maar eenmaal aan de Game begonnen raken de makers de weg kwijt. En met een paar matige filmedits zakt ook mijn beoordeling in.
    Jennifer Lawrence ziet er erg fijn uit in haar 'haaienzwempak' en ook de aanwezigheid van Jena Melone deed mij glimlachen. En de slotscene maakt duidelijk dat de volgende film (Mockingjay Part I) verder gaat waar deze film nu eindigt.

    Het vervolg dat al in November op het programma staat. En dat is best snel. Hopelijk raffelen ze het niet af.

    8/10

  7. #4607

    Standaard

    De afgelopen week gezien:

    Devil`s Due
    Weer een horror film over de komst van de antichrist. En opnieuw, zoals we ook al zagen in het nieuwste deel van Paranormal Activity, wordt ook hier alles getoond door middel van beelden die door één van de hoofdpersonen gefilmd worden. Hoewel het nieuwe daar natuurlijk van af is, is de finale (wanneer het echt first person wordt, alsof je in een video game zit) wel heel cool gedaan.
    Verder zitten er een aantal coole (maar voorspelbare) schrikmomenten enis de sfeer lekker creepy, helaas rammelt het verhaal wel nogal.
    Zeker niets nieuws onder de zon dus, maar wel kijkbaar. Er moeten alleen niet meer te veel van dit soort films komen anders wordt het allemaal wel heel erg eentonig.

    6,3/10

    Breaking Bad - Season 2
    Het was inderdaad al beter dan seizoen 1 maar er zaten nog steeds een aantal afleveringen in die ik niet goed en een aantal personages die ik irritant vond.
    Pas halverwege het seizoen kwam het echt op gang en werd de verslavende werking steeds groter. Heb dan ook op één dag een half seizoen gezien.

    8,0/10

    Breaking Bad - Season 3
    Dit is pas het eerste seizoen waarbij ik het gevoel had dat het echt "los ging". Harder, donkerder, beter op alle gebieden.
    Als de serie zich zo door ontwikkeld kunnen de laatste seizoen wel eens heel cool worden.
    Dalijk aan seizoen 4 beginnen!

    8,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #4608

    Standaard

    Greystone Park
    Een groepje vrienden,die allemaal zich zelf spelen, gaan met een camcorder een al decennia verlaten psychiatrische inrichting in. Ze willen uitzoeken of de legende van Crazy Kate klopt.
    Alweer een found footage film, gemaakt door Sean (zoon van) Stone. Er zitten een aantal redelijke schrikmomenten in (al dacht m`n vriendin door duidelijk anders over ) en de manier waarop je vaak aan het twijfelen wordt gebracht ("zag ik dat nou echt?") is cool gedaan.
    Jammer dat het acteerwerk zo slecht is en dat het genre van de found footage film intussen toch wel zo gigantisch is uitgekauwd dat het zo goed als onmogelijk nog spannend of verrassend kan zijn.
    Dertien in een dozijn dus.

    4,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4609

    Standaard

    Afgelopen weekend in huiselijke kringen The Wolf Of Wall Street gezien.
    En ondanks de kleine 3 uur is dit een meesterlijke film! Echt geweldig, hilarisch en over the top.

    8,8/10

  10. #4610

    Standaard

    Breaking Bad - Season 4
    Eindelijk een écht geweldig seizoen,verreweg het beste tot nu toe.
    De karakter ontwikkelingen zijn sterk (vooral die van Jesse, die toch het beste karakter uit dit seizoen is, is echt gegroeid) en de nieuwe personages zoals Fring zijn geniaal.
    Niks op aan te merken.

    8,8/10

    Sorority Row
    Slasher die zich zelf gelukkig niet al te serieus neemt en daarmee tegelijk zowel een ode is als een toevoeging aan `t genre.
    Alle kenmerken van de moderne slasher komen ook hier voorbij en het is mede daardoor lekker belachelijk en vaak wat over de top.
    Uiteraard zijn de personages super cliché en is het allemaal heel voorspelbaar maar dat doet niets af aan `t kijkplezier. Mooie dames, lekker veel gore en een coole einde.
    Niks nieuws onder de zon maar wel goed voor 100 minuten top vermaak.

    7,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 07-02-2014 om 21:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4611

    Standaard

    Looper (2012)

    Ik had al mn twijfels over deze film maar ik las enkele positieve reviews dus ik had hem toch maar besteld. Nou....dit was echt barslecht. De hoofdrolspelers lopen stoïcijns door het beeld, alsof ze zelf ook niet in de film geloven. De film hangt als los zand aan elkaar met tergend saaie stukken. Qua actie is het helemaal een domper. Het hele concept van tijdreizen en blabla....het boeide me niet.

    Dit is een van de weinige films waarvan ik geïrriteerd raakte omdat ik het allemaal zo slecht vond. Na een uur werd ik helemaal pissig want ik moest nog een uur door die drek heenploegen. Zonde van mn zaterdagavond. Het geheel liep niet, het was scene na scene zonder dat ik betrokken raakte. Het lot van de karakters interesseerde me niet en de film doet ook totaal geen moeite om je mee te nemen door het verhaal. Helemaal lachwekkend was een geforceerde zoenscene die totaal uit de lucht kwam vallen.

    Ik sta volgens mij behoorlijk alleen maar dit vond ik werkelijk beneden alle pijl. Gadver....een film zo slecht dat ik er kribbig van wordt.

    4.0

  12. #4612

    Standaard

    Gisteren afgekeken:

    Breaking Bad - Season 5
    Het vijfde en laatste seizoen is een geweldig einde van de serie. Alle verhaallijnen worden netjes afgesloten. De laatste paar afleveringen zijn heel erg goed en behoren tot de beste van de hele serie, die een net zo schokkend als tragisch en passend einde kent.
    Het duurde in het begin even voordat de serie me echt wist te pakken maar langzaam maar zeker werd het steeds beter en verslavender. Met een aantal geniale personages, goede montage en verhaallijnen is het uiteindelijk toch één van de betere series van de afgelopen jaren geworden, die (gelukkig) op zijn hoogtepunt is gestopt.
    Thank you, Mr. White!

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #4613

    Standaard

    American Hustle
    Na een aantal van z`n films gezien te hebben is het me nog steeds een raadsel waar alle lof voor David O. Russel vandaan komt. Ook na American Hustle ben ik nog steeds niet overtuigd, al is het wel de beste die ik tot nu toe van `m heb gezien. Z`n nieuwste werk is misschien nog wel het beste te omschrijven als Goodfellas 2.0, hoewel dat tegelijkertijd veel te veel eer is. Het is duidelijk waar O Russel z`n inspiratie (film technisch gezien) vandaan haalde: van de flashbacks, tot de voice-overs en de manier van filmen: alles doet denken aan Scorsese`s meesterwerk. Dit is echter niets meer dan een slap aftreksel, een herhalingsoefening, daarvan.
    Wat niet wilt zeggen dat er niets te genieten valt. Het hoogtepunt van de film is Christian Bale die een heerlijke rol neerzet. Ook Cooper en Lawrence zijn erg tof. Het verhaal is wat warrig en gaat soms net wat te snel om `t bij te kunnen houden, waardoor het allemaal wat afgeraffeld aanvoelt.
    Het is dus wel een geinige film en zorgt voor een vermakelijke twee uur maar voordat O. Russel ook maar enigzins in de buurt komt van (blijkbaar) z`n grote voorbeeld Scorsese moet er toch nog heel wat verbeteren.

    7,2/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #4614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Looper (2012)

    Ik had al mn twijfels over deze film maar ik las enkele positieve reviews dus ik had hem toch maar besteld. Nou....dit was echt barslecht. De hoofdrolspelers lopen stoïcijns door het beeld, alsof ze zelf ook niet in de film geloven. De film hangt als los zand aan elkaar met tergend saaie stukken. Qua actie is het helemaal een domper. Het hele concept van tijdreizen en blabla....het boeide me niet.

    Dit is een van de weinige films waarvan ik geïrriteerd raakte omdat ik het allemaal zo slecht vond. Na een uur werd ik helemaal pissig want ik moest nog een uur door die drek heenploegen. Zonde van mn zaterdagavond. Het geheel liep niet, het was scene na scene zonder dat ik betrokken raakte. Het lot van de karakters interesseerde me niet en de film doet ook totaal geen moeite om je mee te nemen door het verhaal. Helemaal lachwekkend was een geforceerde zoenscene die totaal uit de lucht kwam vallen.

    Ik sta volgens mij behoorlijk alleen maar dit vond ik werkelijk beneden alle pijl. Gadver....een film zo slecht dat ik er kribbig van wordt.

    4.0
    Je staat niet alleen Melzz...........vind het ook een hele slechte film. 'Brick' is ook al zo'n gedrocht

  15. #4615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Na een aantal van z`n films gezien te hebben is het me nog steeds een raadsel waar alle lof voor David O. Russel vandaan komt
    The Fighter vond ik eigenlijk best wel erg goed...................vond je niet ?
    Ik moet zeggen dat American Hustle me niet echt aanspreekt.........die zie ik wel een keer. Geen drukte mee.

  16. #4616

    Standaard

    Ach, The Fighter was niet slecht maar erg goed vond ik `m zeker niet. Dertien in een dozijn wat mij betreft. En zeker geen Best Picture nominatie waardig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4617

    Standaard

    De afgelopen dagen gezien:

    The Wolf Of Wall Street
    Het nieuwe, drie uur durende epos van Martin Scorsese over de op geld beluste beleggers van Wall Street laat andermaal zien dat Leonardo DiCaprio één van de beste acteurs van deze tijd is.
    Hij zit in iedere scene en showt een heel scala aan verschillende emoties. Het lijkt `m allemaal geen enkele moeite te kosten en alles is even geloofwaardig zonder te overdrijven of nep te worden. Ook Jonah Hill als DiCaprio`s buisiness partner is geniaal, eindelijk zet hij na zijn sterke optreden in Moneyball opnieuw een goede volwassen rol neer.
    De film zelf is genieten van begin tot einde. Het tempo is waanzinnig hoog waardoor het nooit aanvoelt alsof het drie uur duurt. Terence Winter heeft een strak script afgeleverd dat vol zit met humor en fantastische dialogen. En natuurlijk is Scorsese`s vaste editor Thelma Schoonmaker weer van onschatbare waarde.
    Je kunt gerust zeggen dat Scorsese terug in topvorm is en dat dit zonder twijfel zijn beste werk in vele jaren is.

    9,0/10

    Dallas Buyers Club
    Het op waarheid gebaseerde verhaal van electricien Ron Woodroof die in het Dallas van 1985 te horen krijgt dat ie AIDS heeft en nog slechts 30 dagen te leven heeft. In eerste instantie probeert hij alles uit z`n nog resterende dagen te halen maar dan gaat hij zich ook inlezen in en informeren over de (proef)medicatie tegen AIDS. Hij raakt er van overtuigd dat die medicatie niet werkt en gaat op zoek naar alternatieven. Met de hulp van een Amerikaanse dokter in Mexico krijgt hij de beschikking over vitaminen en proteïnen. Dit combinatie werkt verrassend goed en dus maakt hij het zijn missie om zoveel mogelijk mensen aan die middelen te helpen, ondertussen er zelf ook financieel beter van wordend.

    Over het algemeen is het een goed drama waarin een bijna onherkenbaar magere Matthew McConaughey een sterke performance geeft. Het grootste probleem is echter dat het ritme van de film vaak niet klopt en het evenwicht af en toe ver te zoeken is. Dat is vooral het geval in de stukken waarin Woodroof de internationale drugsdealer speelt en het drama element naar de achtergrond verdwijnt. Opeens gaat het tempo, voor slechts een paar minuten, onverklaarbaar omhoog. Voor je het doorhebt en je zelf de vraagt kunt stellen waarom dat gebeurd wordt je weer terug geworpen in het drama.
    Dat kan irritant werken en haalt je even uit de film.
    Erg jammer. Want het verhaal en rollen van McConaughey en Leto verdienen eigenlijk beter. Als regisseur Valleé het alleen bij drama had gelaten was dit vast en zeker een veel sterkere film geworden. Nu is het een (overigens lang niet slechte) film die op twee gedachten hinkt.

    7,8/10

    Nebraska
    Van Alexander Payne, de man achter oa. Sideways, komt nu dit prachtige en zware drama.
    Volledig in zwart-wit geschoten verteld Nebraska het verhaal van de wat verwarde oudere man Woody Grant die op een dag een brief in de post krijgt waarin staat dat hij in een loterij de gelukkige winnaar is van een miljoen dollar. Het enige dat hij moet doen om z`n prijs op te eisen het zelf komen ophalen in Lincoln,Nebraska. Zijn twee zoons en excentrieke vrouw doorzien deze marketing truc en doen er alles aan om het `m uit zijn hoofd te praten en proberen `m duidelijk te maken dat hij toch echt niets gewonnen heeft. Maar Woody houdt voet bij stuk en wilt zijn prijs gaan ophalen in Nebraska. Zoon David stelt daarop maar voor om dan samen op weg te gaan. Onderweg logeren de mannen bij familie in de voormalige woonplaats van Woody, waar iedereen inmiddels op de hoogte is van de prijs die hem ten deel is gevallen...

    De keuze van Payne om de film in zwart-wit te maken pakt goed uit. Het geeft het grauwe, desolate bestaan van onze hoofdpersonen en de omgeving waarin het verhaal zich afspeelt extra kracht.
    Deze hele film staat en valt met het acteerwerk van Bruce Dern als de verwarde oude Woody. En in dit geval staat de film dus, want Dern zet een ongekend goede prestatie neer. Je leeft echt mee met de droevige verschijning die hij is. Daardoor valt het nog meer op hoe hyprocriet de bewoners van zijn voormalige dorp zijn. Je gaat je er bijna zelf voor schamen. Nergens overdrijft hij het, de volledige twee uur blijft het een prachtig karakter.
    Dit is wat mij betreft Payne`s beste film tot nu toe, waarmee hij zijn publiek tot het einde weet te roeren en in de laatste scene zelfs zorgt voor een kleine brok in je keel.
    Magistraal!

    8,8/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 13-02-2014 om 23:27
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het lijkt `m allemaal geen enkele moeite te kosten en alles is even geloofwaardig zonder te overdrijven of nep te worden.

    [..]

    Je kunt gerust zeggen dat Scorsese terug in topvorm is en dat dit zonder twijfel zijn beste werk in vele jaren is.

    9,0/10
    Sorry.

  19. #4619

    Standaard

    The Escapist (Rupert Wyatt, 2008)
    Tja.. laten we deze maar plaatsen in de categorie "leuk voor een keertje". Aardige cast die heel wat meer in zijn mars heeft dan dat ze hier laten zien. Met name Brian Cox valt tegen in de hoofdrol, slap personage zonder overtuiging gebracht. Het eerste uur is nogal traag/ saai, in het laatste halfuur herpakt de film zich goed en het einde is best leuk gevonden. De ultieme ontsnappingsfilm blijft voor mij toch echt Le Trou, lijkt er wel op dat de regisseur van The Escapist deze film ook gezien heeft wat er zaten wel wat herkenbare momentjes in. ​6.5

  20. #4620

    Standaard

    Oh ja tuurlijk, mister know it all moet ook weer even reageren.... Heb je de film gezien? heb jouw recensie hier nog niet voorbij zien komen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4621

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gezien:

    That Awkward Moment
    Drie vrienden maken na de scheiding van één van de drie de afspraak dat ze alle drie single zullen blijven. Tot dat, uiteraard, de mooie dames op hun pad verschijnen.
    Het verhaal en de uitkomst is natuurlijk erg voorspelbaar. Maar toch is deze comedy het kijken waard door het leuke spel van de mannen en de humor die de film bevat. Het grootste deel van de grappen zijn goed.
    Geen hoogvlieger maar een geinig tussendoortje.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4622

    Standaard

    Robocop (2014)


    het geheel was best ok, Robocop zelf zag er wel cool uit en dat hij dit keer sneller was etc was ook leuk gedaan......maar, Robocop kwam niet over als een badass robot agent maar eigenlijk gewoon als een Agent met een robot pak, hij is te mild zeg maar....met zn tasergun ipv echte kogels (al vuurt ie die wel af en toe in t rond maar voornamelijk die tasergun) , de aktie was ook niet echt super, hier en daar wat explosies en shootouts, de shootouts waren te mild en te kort dat ik telkens zoiets had van....uhhhh was dit het nou al? Ipv dat het uitpakte tot een hoogtepunt.....en harde bad guys waren er ook niet bij en dus gebeurde er ook niet veel spectaculaire (slechte) dingen, en Detroit kwam ook niet over als een crimineel overgoten stad. Nou dat plus een niet erg bevredigend einde maakt deze Robocop reboot geen topper, maar een redelijk vermakelijke film die langzaam op gang komt en weinig spektakel brengt en teveel op de emotionele kant van Robocop focust........

    zo, nu ga ik even Paul Verhoeven een hand en schouderklopje geven.
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #4623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Oh ja tuurlijk, mister know it all moet ook weer even reageren.... Heb je de film gezien? heb jouw recensie hier nog niet voorbij zien komen.
    Jep, gezien. Betwijfel het of jij hem wel gezien hebt.

  24. #4624
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Afgelopen weekend de volgende films gekeken:
    Riddick 6/10 Niet zo goed als deel 1 en 2 maar ja wel met Vin.
    Song for marion 8/10 Wist niet wat ik er van moest verwachten maar deze was echt geweldig
    Exit Wounds 7/10 Na vele keren kijken toch nog steeds en niet nadenken actie film aankomend weekend nog een Seagal film kijken
    Carrie (2013) 6,5/10 Kan helaas voor mij niet tippen aan het origineel maar wel een vermakelijke remake

  25. #4625
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Jep, gezien. Betwijfel het of jij hem wel gezien hebt.
    Beetje denigrerende opmerking met maar één doel, vind je niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 185 van 235 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •