Pagina 135 van 235 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 5873 worden weergegeven.
  1. #3351

    Standaard

    Wel vreemd voor een acteur die James Bond zo realistisch mogelijk wilt maken.

  2. #3352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wel vreemd voor een acteur die James Bond zo realistisch mogelijk wilt maken.
    Want in het echt drinken mensen niet?

    Overigens speelt die acteur een rol. De specifieke interpretatie die we nu zien is vooral het geesteskind van de producenten en (in opdracht daarvan) de schrijvers en regisseurs. Als die zeggen/schrijven dat-ie weer elke vrouw het bed in moet krijgen door alleen z'n wenkbrouw op te trekken en vervolgens een helikopter uit z'n horloge moet toveren dan doet-ie dat ook hoor.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3353

    Standaard

    Volgens mij kun je niet helemaal 100% functioneren met een constante hoeveelheid alcohol in je bloed. Ik bedoel: Bloed in het alcohol.

    Trouwens aanpassen van je berichten is welkom als je dat even laat weten. In het eerste uur van Skyfall deelt James wel even 'het bed' met drie vrouwen. Blinde adoratie?

  4. #3354

    Standaard

    Gisteren met vrouw(vriendin)lief gekeken, die had `m nog nooit gezien:

    There`s Something About Mary
    Zelf heb ik `m al een aantal keer gezien maar ik blijf `m nog steeds leuk vinden. Stiller en Diaz zetten beiden de leukste rollen uit hun carriere neer in een, vast voor velen, herkenbaar verhaal waarin eigenlijk Matt Dillon de show steelt als foute P.I.
    Zonder twijfel de leukste van de Farrelly broertjes.

    7,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Volgens mij kun je niet helemaal 100% functioneren met een constante hoeveelheid alcohol in je bloed. Ik bedoel: Bloed in het alcohol.
    Het is een bekend onderdeel van het personage... in oude en nieuwe stijl. Dus als je juist voor Bond oude stijl bent, dan zou je het moeten toejuichen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Trouwens aanpassen van je berichten is welkom als je dat even laat weten.
    Als je het aanpassen van berichten toejuicht, dan ben je op je wenken bediend.
    Als je met je opmerking bedoeld dat je een seintje had verwacht: Het bericht is aangepast voordat iemand op m'n vorig bericht heeft gereageerd. Zelfs zo snel dat de automatische markering dat m'n bericht gewijzigd is niet eens verschijnt. No harm done, dus.

    Maar als je vindt dat de discussie vervuild is door een berichtaanpassing mijnerzijds, of dat latere reacties van jou in een verkeerd daglicht komen te staan, dan hoef je maar even aan te geven waar je je onheus bejegend voelt. Daar komen we wel uit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #3356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het is een bekend onderdeel van het personage... in oude en nieuwe stijl. Dus als je juist voor Bond oude stijl bent, dan zou je het moeten toejuichen.
    Het past alleen niet in de nieuwe stijl van een 'realistische' James Bond. Ik neem aan dat je over die drie 'bedscènes' niets kwijt kan?

  7. #3357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het past alleen niet in de nieuwe stijl van een 'realistische' James Bond.
    De vraag is: hoezo niet? zoals gezegd: drinken mensen in t echt niet? en nergens in de film drinkt hij Heineken bij t ontbijt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #3358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het past alleen niet in de nieuwe stijl van een 'realistische' James Bond. Ik neem aan dat je over die drie 'bedscènes' niets kwijt kan?
    Jawel hoor, maar die gunde ik je gewoon. Ik wilde alleen even opmerken dat dat punt van kritiek erg merkwaardig is. Voor het overige mag je van de film vinden wat je vindt. Ik vind het een goede, maar lang niet een van de beste Bond-films.

    Maar over die vrouwen, op jouw verzoek: Met één van die vrouwen heeft hij kennelijk een voorgeschiedenis en daarbij is het dus geen kwestie van een wenkbrouw optrekken, van een andere weten we het niet (we zien een paar flitsen van z'n tijdelijke leven onder de radar) en het zou wel eens z'n tijdelijke vriendin van het moment kunnen zijn (we zien in ieder geval niet hoe hij haar versierd heeft) en die derde is inderdaad een terugval naar de oude clichés, waar ik niet echt op zat te wachten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #3359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En nergens in de film drinkt hij Heineken bij t ontbijt...
    Hij drinkt in een fragment uit een flesje bier als hij in bed ligt. Ik kan me alleen niet herinneren of het om een ochtendscène ging of gewoon om een stukje naspel in de avond/nacht . Maar volgens mij bedoelde Verhoeven het niet zo letterlijk.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #3360

    Standaard

    't lijkt me wel lache als Bond volkomen bezopen een gevecht aangaat met een villian.

  11. #3361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    je verklapt veel in je vorige berichten
    zoals.

  12. #3362

    Standaard

    Mission Impossible:Ghost Protocol
    Blijft een uitstekende film.Niet de beste uit de reeks maar toch wel op plaats 2 vind ik.
    Geweldige actie scenes,Dubai,India,Moskou enz....

    Goeie Acteerprestaties,alleen Pegg moet weg blijven vind ik,die kan nog wellis te cheesy uit de hoek komen.

    4/5
    Laatst aangepast door BatMotor : 07-11-2012 om 16:23

  13. #3363

    Standaard

    Afgelopen anderhalve week de volgende films op blu-ray gezien:

    * The Tree Of Life (10/10)
    * E.T. The Extra-Terrestrial (10/10)
    * Apocalypse Now (10/10, maar de Redux-versie is de overtreffende trap)
    * Black Swan (9,5/10)

    Geen slechte week lijkt mij

  14. #3364

    Standaard

    larry crown
    Een verstand op nul film,wel 1 van de betere.
    Goeie acteerprestaties enz...

    3,5/5

  15. #3365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Hij drinkt in een fragment uit een flesje bier als hij in bed ligt. Ik kan me alleen niet herinneren of het om een ochtendscène ging of gewoon om een stukje naspel in de avond/nacht . Maar volgens mij bedoelde Verhoeven het niet zo letterlijk.
    Precies: ik weet niet hoe t met verhoeven zit maar ik lig ook niet alleen `s ochtends in mn bed
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #3366

    Standaard

    Looper

    Heb Looper gezien en het heeft een verhaal wat me deed denken aan van die japanse fantasieverhalen.
    De actie is uitstekend en het verhaal ja dat was intressant.De jonge Joe is een looper hij dood mensen van de toekomst die in het heden belanden.Totdat ie zijn eigen zelf tegenkomt uit de toekomst,hij is verbaast en wilt en moet z'n toekomst zelf dood schieten.
    Het mislukt en zijn future self ontsnapt en wandelt door het heden.De jonge joe gaat naar zichzelf opzoek om z'n loop te dode.Z'n future self moet iemand dode genaamd de rainmaker die heel sterk schijnt te zijn en alles en iedereen kan vermoorden.

    Het eind van de film zag ik van ver komen,maar was wel het meest logische einde.
    Voor de rest heeft de film wel een eigen stijl.

    3,5/5
    Laatst aangepast door BatMotor : 08-11-2012 om 18:54

  17. #3367

    Standaard

    Beste deTuinman en BatMotor,

    Hoe vaak moeten wij nog vragen om eens op te houden met dit soort discussies te voeren? We hebben jullie via PM hier al meerdere keren om gevraagd, maar blijkbaar komt dat niet aan.
    Daarom dan maar op deze, redelijk ongewenste, openbare manier.
    We zijn jullie discussie en kinderachtig gedoe spuugzat. Grow up! Hou eens op met dat over en weer verwijten maken en begin eens op een volwassen manier te discussiëren!
    Mocht dit niet stoppen, dan gaan we andere stappen nemen. Echt, dit heeft nu lang genoeg geduurd.

    Excuses dat dit openbaar in dit topic moet gebeuren, maar beide heren weigeren te luisteren.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-11-2012 om 23:16

  18. #3368

    Standaard

    je deelt de mening niet dat de spoilers rondvliegen?

    pak de oorzaak aan als je een probleem wilt oplossen

    je kunt niet iemand laten zwijgen zonder het probleem zelf aan te pakken, dat is pas volwassen

    ps.

    je kon gewoon een eigen bericht plaatsen en m'n eigen berichten wissen, dit is niet echt legitiem

  19. #3369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    je deelt de mening niet dat de spoilers rondvliegen?

    pak de oorzaak aan als je een probleem wilt oplossen

    je kunt niet iemand laten zwijgen zonder het probleem zelf aan te pakken, dat is pas volwassen

    ps.

    je kon gewoon een eigen bericht plaatsen en m'n eigen berichten wissen, dit is niet echt legitiem
    Als er spoilers in zitten benoem ze dan.

  20. #3370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Als er spoilers in zitten benoem ze dan.
    Dit is gewoon een vette spoiler hoor .
    Het is altijd de kunst om zo weinig mogelijk over de film te vertellen, en zoveel mogelijk wat je ervan vond.


    Het mislukt en zijn future self ontsnapt en wandelt door het heden.De jonge joe gaat naar zichzelf opzoek om z'n loop te dode.Z'n future self moet iemand dode genaamd de rainmaker die heel sterk schijnt te zijn en alles en iedereen kan vermoorden.

  21. #3371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit is gewoon een vette spoiler hoor .
    Het is altijd de kunst om zo weinig mogelijk over de film te vertellen, en zoveel mogelijk wat je ervan vond.


    Het mislukt en zijn future self ontsnapt en wandelt door het heden.De jonge joe gaat naar zichzelf opzoek om z'n loop te dode.Z'n future self moet iemand dode genaamd de rainmaker die heel sterk schijnt te zijn en alles en iedereen kan vermoorden.
    nou nou..... vind je niet dat je overdrijft?
    bekijk de trailer anders nog ff....het meeste wat ik hier vertel is gewoon bekend. Wat ik vertel over de rainmaker is nog niet eens een spoiler in principe er gebeuren heel veel dingen in de film in nog geen 2uur.

  22. #3372
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar gaat het niet om. Er zijn zat mensen die de trailer niet kijken omdat ze niks van het plot willen weten en onbevooroordeeld de film willen zien. Als iemand al vraagt om spoilertags zou dat al meer dan voldoende reden moeten zijn om dat te doen. Al is het maar uit dat beetje respect voor elkaar. Daar mag je gewoon rekening mee houden. Men geeft het niet voor niets aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #3373

    Standaard

    Wat Claudio zegt, ikzelf probeer alle trailers en recensies zo'n beetje te vermijden om redelijk blanco een film in te gaan.
    Misschien een idee om in dit topic beknopt te laten weten wat je hebt gezien en wat je ervan vond en wat meer de diepte integaan in een apart topic over desbetreffende film.

  24. #3374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Daar gaat het niet om. Er zijn zat mensen die de trailer niet kijken omdat ze niks van het plot willen weten en onbevooroordeeld de film willen zien. Als iemand al vraagt om spoilertags zou dat al meer dan voldoende reden moeten zijn om dat te doen. Al is het maar uit dat beetje respect voor elkaar. Daar mag je gewoon rekening mee houden. Men geeft het niet voor niets aan.
    Als ik recensies lees,zie ik altijd wel stukjes uit het verhaal besproken worden.
    maar de belangrijkste gebeurtenissen worden daar niet in besproken,zoals plotwendingen.

    Dit heb ik ook niet gedaan.Als mensen niets willen weten van de film voordat ze 'm gaan kijken.Dan moeten ze hier ook niet gaan lopen lezen.

  25. #3375
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Als ik recensies lees,zie ik altijd wel stukjes uit het verhaal besproken worden.
    maar de belangrijkste gebeurtenissen worden daar niet in besproken,zoals plotwendingen.

    Dit heb ik ook niet gedaan.Als mensen niets willen weten van de film voordat ze 'm gaan kijken.Dan moeten ze hier ook niet gaan lopen lezen.
    Of je houd rekening met anderen en plaatst het in spoilertags. Het is niet aan ons alle om te bepalen wat men wel en niet moet gaan lezen. Daarvoor zijn die spoilertags nou juist.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 135 van 235 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •