Pagina 93 van 237 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 5903 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Beelejuice

    Leuke filmpje; verhaaltje...; typisch burton met het overvloedig gebruiken van felle kleuren. Michael Keaton in een leuke rol.

    7,5/10

  2. #2302

    Standaard

    Final Exam (1981)

    Deze slasher duurt lang voordat het op gang komt, de moorden zijn vrij tam, er is weinig bloot en de killer is niet echt iconisch. Toch is dit een prima film, mede dankzij de fijne sfeer, sfeervolle muziek en die typische jaren 80-slasher-vibe. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt. De beeldkwaliteit is trouwens zeer goed. Leuke uitgave van Scorpion en die hoes/poster is geweldig.

    7.8

  3. #2303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Final Exam (1981)

    Deze slasher duurt lang voordat het op gang komt, de moorden zijn vrij tam, er is weinig bloot en de killer is niet echt iconisch. Toch is dit een prima film, mede dankzij de fijne sfeer, sfeervolle muziek en die typische jaren 80-slasher-vibe. Ik heb me er uitstekend mee vermaakt. De beeldkwaliteit is trouwens zeer goed. Leuke uitgave van Scorpion en die hoes/poster is geweldig.

    7.8
    Ben een groot fan van jaren '80 slashers maar deze heb ik nog nooit gezien, (voorlopig) alleen op DVD te krijgen neem ik aan?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #2304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ben een groot fan van jaren '80 slashers maar deze heb ik nog nooit gezien, (voorlopig) alleen op DVD te krijgen neem ik aan?
    Alleen op dvd verkrijgbaar. Helaas niet op blu ray verkrijgbaar maar de print is van een nieuwe HD master en dat is wel te zien. Scorpion releases brengt (nog) geen blu rays uit. Ik mis het bij deze film ook niet echt. Voor een dvd is hij echter wel (relatief) duur.

    De hoes is echt tof:


  5. #2305

    Standaard

    Ghost Rider 2

    Wat een bout film, deel 1 was dan nog wel leuk. Maar deze had een b film gehalte, het acteren was onder de maat.
    Slechte humor ook, in deel 1 zat ook wel humor, maar leuke humor. Het verhaal van Ghost Rider 2 vind ik ook niks.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 26-05-2012 om 22:40

  6. #2306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Alleen op dvd verkrijgbaar. Helaas niet op blu ray verkrijgbaar maar de print is van een nieuwe HD master en dat is wel te zien. Scorpion releases brengt (nog) geen blu rays uit. Ik mis het bij deze film ook niet echt. Voor een dvd is hij echter wel (relatief) duur.

    De hoes is echt tof:

    Lekker old skool daar houd ik wel van, ik ga hem eens zoeken.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #2307

    Standaard

    Safe House (2012)

    Aardig tussendoortje deze aktie/thriller met veel wapengekletter.

    7,5/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #2308

    Standaard

    mooi dan zal ik deze film zeker eens een keer bekijken.

  9. #2309

    Standaard

    Elizabeth: The Golden Age (2007)






    Het verhaal van de kruistocht van een vrouw om liefde, het verslaan van vijanden en het behouden van haar positie in de de westelijke wereld. Wanneer de katholieke Mary Stuart, de nicht van de protestantse koningin Elizabeth I, een band schept met Phillip van Spanje voor een hogere positie op de troon, is het Sir Francis Walsingham die de koningin tegen Mary Stuart moet beschermen in een machtsstrijd om de Engelse troon. Elizabeth moet sterk in haar schoenen staan en zelfs bereid zijn een oorlog te beginnen. En terwijl iedereen van haar verwacht dat ze trouwt met een geschikte partij om zo de opvolging veilig te stellen, wordt ze heimelijk verliefd op de avonturier, ontdekker en piraat Walter Raleigh.


    Vond het, ondanks dat ik niet zo voor dat genre films te vinden ben, een leuke film...

    8/10

  10. #2310

    Standaard

    Zombi - Lucio Fulci - 1979

    Deze film bezit ik in meerdere uitgaven en nu eindelijk zag ik de Blu-Ray. En ik moet zeggen....dat viel eigenlijk wat tegen. De verbetering t.o.v. de BU-dvd is er zeker maar nu ook niet wereldschokkend. Ditmaal viel de film me ook wat tegen. De lelijke dub en het trage, spanningsloze verloop viel me dit maal op. De schijf bevat verder heel veel extra's die, tot nu toe, erg vermakelijk zijn.

    City of the Living Dead en the Beyond op Blu-Ray van Arrow vond ik eigenlijk beter qua beeldkwaliteit. De films vond ik ook sterker. Een verschuiving dus in mn waardering. In het verleden zette ik Zombi altijd hoger maar dat is nu veranderd. Voor nu in ieder geval...

    7,5

  11. #2311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zombi - Lucio Fulci - 1979

    Deze film bezit ik in meerdere uitgaven en nu eindelijk zag ik de Blu-Ray. En ik moet zeggen....dat viel eigenlijk wat tegen. De verbetering t.o.v. de BU-dvd is er zeker maar nu ook niet wereldschokkend. Ditmaal viel de film me ook wat tegen. De lelijke dub en het trage, spanningsloze verloop viel me dit maal op. De schijf bevat verder heel veel extra's die, tot nu toe, erg vermakelijk zijn.

    City of the Living Dead en the Beyond op Blu-Ray van Arrow vond ik eigenlijk beter qua beeldkwaliteit. De films vond ik ook sterker. Een verschuiving dus in mn waardering. In het verleden zette ik Zombi altijd hoger maar dat is nu veranderd. Voor nu in ieder geval...

    7,5
    Of je het nou met Italiaanse of Engelse audio kijkt, met dit soort Italiaanse films zul je dat altijd wel houden. Ik geef de voorkeur aan Engels omdat meestal de meeste acteurs toch Engels spreken, met Italiaanse audio is de dub het ergst.

    En tsja Fulci's Zombi is altijd al aan de trage kant geweest maar vond dat altijd wel iets gehad hebben, vooral de scenes op het eiland en dan met die native muziek heel de tijd op de achtergrond lekker sfeervol!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #2312

    Standaard

    Misschien waren mn verwachtingen van de Blu-Ray wat hoog. Ik zag de film voor de 5e keer ofzo en ik vond hem dit keer wat minder. Ik had trouwens niet zulke beste uitgaves van City of the Living en The Beyond dus de verbetering van die twee films was vele malen groter toen ik eenmaal de BD zag. Zombi blijft een leuke film. Een volgende keer kan ik hem zo weer hoger waarderen.

  13. #2313

    Standaard

    Man On A Ledge (2012)

    Aardige misdaad/thriller met wel wat ongeloofwaardigheden en tegen het einde ontspoort de film wel een beetje maar toch zeer vermakkelijk wegkijkvoer.

    Met Genesis Rodriguez.

    7/10.


    28 Days Later (2002)

    Grauwe en realistische "zombie" film, een beetje de Engelse Dawn Of The Dead maar met een eigen stijltje. Heb alleen nog steeds moeite met hoe de film is opgenomen, tis een verademing als op het einde toch nog "normale" camera's gebruikt worden.

    Geef mij toch maar 28 Weeks Later en waar blijft het vervolg daarop??

    7/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #2314

    Standaard

    Ghost Rider: Spirit Of Vengeance 3D (2012)

    Pulpy en eigenzinnige ongein met heel veel aktie waarin Cage en bad guy Ciaran Hinds het er lekker dik op leggen. Het zal niet naar ieders smaak zijn maar ik heb me uitstekend vermaakt met deze film die een lekker snel tempo heeft en met nog geen 1,5 uur precies lang genoeg duurt.

    Deze film staat op zich en is geen vervolg op de vorige wat op zich wel jammer is zeker omdat Cage wederom de hoofdrol speelt. Special effects zagen er goed uit, een aardige 3D conversie en nog een leuke bijrol van een oude bekende.

    7,5/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #2315

    Standaard

    Ghost Rider: Spirit Of Vengeance (2012)

    Zeer slechte film waarin Cage één van zijn ergste rollen speelt (en hij heeft er veel!). Het lijkt erop dat hij; hoe ouder hij wordt; hoe minder hij kan acteren. Een van de meest overrated overbetaalde acteurs in Hollywood!

    The skull heeft wel een grote vooruitgang gemaakt (op vlak van special effects) vergeleken met de eerste film.
    Einde was zo voorspelbaar en ronduit belachelijk.

    1/10

    Vincent (1982)

    Super shortie van Tim Burton waarin zijn stijl onmiddelijk te herkennen is! Zeker superleuk om eens te bekijken!

    8.5/10

  16. #2316

    Standaard



    The Iron Lady (2011)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 7,5
    Beeld: 7,5
    Geluid: 8,0
    Extra's: 6,5

  17. #2317

    Standaard

    Iron Sky



    Keek hier ontzettend naar uit door de trailers en (voorlopige) hoge score op IMDb. Helaas viel hij behoorlijk tegen. Het concept (na WOII zijn de nazi's gevlucht naar de maan) is geweldig. Ondanks dat de film zo kort is, vond ik hem alsnog behoorlijk langdradig. Ook de humor is vaak gewoon te plat en niet grappig. De visuele stijl is dan weer wel knap.

    5.5/10

  18. #2318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Iron Sky



    Keek hier ontzettend naar uit door de trailers en (voorlopige) hoge score op IMDb. Helaas viel hij behoorlijk tegen. Het concept (na WOII zijn de nazi's gevlucht naar de maan) is geweldig. Ondanks dat de film zo kort is, vond ik hem alsnog behoorlijk langdradig. Ook de humor is vaak gewoon te plat en niet grappig. De visuele stijl is dan weer wel knap.

    5.5/10
    Hmm dat is jammer ben benieuwd wat ik er zelf van vind dan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #2319

    Standaard

    Frankenweenie - 1984

    Leuke Burton; eens tof om te zien

    6,5

    Iron Sky

    Visueel zeer sterk; concept leuk bedacht; uitwerking kon in mijn mening net ietwat beter

    5,5/10

  20. #2320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Iron Sky



    Keek hier ontzettend naar uit door de trailers en (voorlopige) hoge score op IMDb. Helaas viel hij behoorlijk tegen. Het concept (na WOII zijn de nazi's gevlucht naar de maan) is geweldig. Ondanks dat de film zo kort is, vond ik hem alsnog behoorlijk langdradig. Ook de humor is vaak gewoon te plat en niet grappig. De visuele stijl is dan weer wel knap.

    5.5/10
    Dat dacht ik al dat deze tegen zou vallen, had dat ook in deze topic al eerder vermeld. http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=iron+sky

  21. #2321

    Standaard



    Jerry Maguire (1996)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 7,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0

  22. #2322

    Standaard

    The Opening of Misty Beethoven Goes Blu-Ray!

    Komt een beetje vervelend uit zo midden in mijn verhuizing, maar ik koop wel twee lampen minder dan. Heb 200 dollar toegezegd, verspreid het woord!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #2323

    Standaard



    The King's Speech (2010)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: UK (met Engelse ondertitels)

    Film: 9,0
    Beeld: 6,5
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,5

  24. #2324

    Standaard

    The Black Panther - Ian Merrick - 1977

    Zeer grimmig verhaal over een huisvader/crimineel die behoorlijk wat cruciale fouten maakt tijdens zijn overvallen met steeds desastreuze consequenties. Gebaseerd op ware feiten schetst deze film een portret over een koelbloedige en zielige man, erg sterk gespoeeld door Donald Sumpter. In de 2e helft van de film ontvoert de zwarte panter, zo werd hij genoemd door de media, een meisje en houd haar in leven in een riool terwijl hij geld probeert te ontfutselen van de familie. Het bizarre is dat hij naast zijn criminele leven een leven als huisvader heeft. Thuis blijkt de man ook een hufter.

    De BFI heeft weer een zeer sterke uitgave afgeleverd. De BD is onderdeel van de flipside-serie. Aanrader voor liefhebbers van true crime zoals Zodiac.



    8,5

  25. #2325

    Standaard

    Mooie tip, bedankt!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 93 van 237 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •