Pagina 65 van 237 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 5903 worden weergegeven.
  1. #1601

    Thumbs up

    Gisteren:

    Touch Of Evil (1998 reconstructed version)
    Dit is de versie die het dichtst in de buurt van Orson Welles`visie komt.Deze is samengesteld aan de hand van zijn memo dat hij in 1957 aan de studio bazen schreef nadat zij de film danig hadden veranderd.
    Er zaten inderdaad scenes en shots in die ik nog niet had gezien in de 1958 versie. Het blijft natuurlijk een geweldige film met een megalomaan goede Welles in (één van de) hoofdrollen.
    Het beeld op de blu-ray uitgave van Masters Of Cinema is ongekend: schoon, scherp en een geweldig niveau aan detail. Prachtig!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1602

    Standaard

    Zonet de blu-ray van "Sexy Beast" gezien. Film viel wel mee. Oppervlakkig verhaal maar ijzersterk geacteerd. Iemand nog deze blu-ray? Vond hem visueel nogal hard tegenvallen....


  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Deze gisteren ook gekeken. Ik kwam niet verder dan 3 kwartier...........wat een saaie film zeg
    De film wil gewoon meer zijn dan een ordinaire cgi apen film en slaagt hier ten dele in. Lang niet alle apen vond ik overtuigend. Zeker in het begin was het doorbijten, maar aan het einde (die jij gemist hebt naar het blijkt) zaten er werkelijk zeer overtuigende shots in. Vond het verhaal wel vrij eenvoudig maar vanwege de opbouw naar het einde onmogelijk saai te noemen....

    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #1604

    Standaard

    Those Who Kill
    Na The Killing weer een fantastische serie uit scandinavie
    9/10


  5. #1605

    Standaard

    Clerks. (1994)

    Rauw, zwart-wit, slechte acteerprestaties en rake dialogen. Deze komedie en dit debuut van Kevin Smith is door de vorige elementen een ongelooflijk stukje charmante film geworden. Ik heb meteen zin om hem opnieuw te zien.

  6. #1606

    Standaard

    Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999, George Lucas)

    Na de eerste trilogie was ik toch redelijk om en kon ik de charme van Star Wars goed waarderen. Met het eerste deel van de vervolgtrilogie is dat gevoel weliswaar niet veranderd, maar of ik hetzelfde ga voelen voor Episode I, II en III ga ik toch betwijfelen. Episode I heeft namelijk een verhaal dat de kracht van de eerdere films mist, een vertelling die nogal van de hak op de tak springt, enkele acteurs die ver onder hun kunnen presteren en een grappig bedoeld personage (Jar Jar) dat totaal niet grappig is en meer irriteert dan pleziert. Het is dat Liam Neeson een prima rol vertolkt, de special effects in orde zijn en het eindgevecht een hoop goed maakt, anders had de score nog wel lager uit kunnen vallen.

    Twee en een kwart ster had meer op zijn plaats geweest, maar twee sterren vind ik toch net iets te laag.

  7. #1607

    Standaard

    Touch of Evil - Orson Welles - 1958 (reconstruction version 1.37:1)

    Deze film stond nog op mijn "must see"lijst en toen MoC aankondigde er een Blu-Ray editie van uit te brengen, besloot ik deze ook meteen aan te schaffen. Het is een prachtuitgave en de beeldkwaliteit is uitmuntend. Dan is er niets zo frustrerend als de film een tegenvaller blijkt.

    Technisch is de film geweldig; prachtige belichting en het beginshot is indrukwekkend. Het verhaal zelf vond ik nogal saai. Het is ook een drukke film, in die zin dat er weinig lucht zit tussen de scenes....het dendert maar door. De vertolkingen leken haast parodieën, met als absolute dieptepunt de "night man". Gaat bij mij de boeken in als het equivalent van Jar-Jar. Een personage zo irritant en misplaatst dat het verstand te boven gaat. Ik werd helaas nergens meegezogen in het verhaal....het boeide me weinig wat er zich allemaal afspeelde.

    Bizar...ik was ervan overtuigd dat ik dit een goede film zou vinden, wordt toch gezien als een meesterwerk. Ik ga de film zeker nog eens kijken, ik heb immers te kiezen uit vele varianten. Maar een Noir-meesterwerk zie ik er niet in.

    7.0

  8. #1608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Touch of Evil - Orson Welles - 1958 (reconstruction version 1.37:1)

    De vertolkingen leken haast parodieën, met als absolute dieptepunt de "night man".
    'Leken haast' lijkt me nogal zacht uitgedrukt, de hele film is een parodie.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #1609

    Standaard

    The Iron Giant 1999 DVD

    Vanmorgen de dvd weer eens gezien. Was alweer vele jaren geleden. Heb de dvd ook weg willen doen, maar ben blij dat ik hem nog heb, want wat een geweldige E.T./Spielberg-achtige film is dit!

    Ze zouden er eigenlijk een live-action film van moeten maken met Steven Spielberg aan het roer, zodat het een onvervalste jaren 80-stijl 'jeugd' film gaat worden, met bij voorkeur Vin Diesel opnieuw als de stem van de ijzeren reus en Jennifer Aniston als Annie Hughes.
    Dan kan dit zo de E.T. worden van de jaren 2010!

    Maar ook deze animatiefilm van 75 minuten is al sterk op zichzelf. Goed verhaal, geweldige setting en erg meeslepend. Top.

    7,8

    Robin Hood (Director's Cut) 2010 Blu-ray

    Vrijdagavond deze toch wel verrassend goede film gezien. Ik begon de film met een laag verwachtingspatroon gezien de matige recensies sinds het uitkomen van deze dure Ridley Scott productie. Men verwachtte geloof ik een actiefilm waarin de gevestigde Robin Hood steelt van de rijken en geeft aan de armen, zoals in de Disney animatie uit 1973.

    Maar deze film verhaald over boogschutter Robin Longstride die met Engeland strijdt tegen de Fransen. Door diverse gebeurtenissen die zijn pad kruisen krijgt Robin Longstride de naam Robin (of the) Hood (Robin van het bos) en is dit misschien de opmaat voor een vervolgfilm.

    Niet alles is even goed uitgewerkt in de film. Robin moet ineens doorgaan als de man van maid Marion en zonder oorzaak of passie worden ze echt verliefd op elkaar.
    Ondanks dit is het een goed lopende vlotte film van 2,5 uur lang die geen moment verveeld en er ook nogeens goed uitziet en zijn komische momenten heeft.

    Bij deze director's cut zou je meer bloed en bloot verwachten, maar dat heeft de film gelukkig niet nodig. Dat heeft Ridley Scott goed gezien.

    7,7/10

  10. #1610

    Standaard

    Warrior - 2011 (10/10)
    Beste film van het jaar!

    Beter dan "The Fighter", "The Wrestler" en alle recente films in het genre van de laatste paar jaar. Acteerwerk van de cast is ongelofelijk goed met Joel Edgerton toch als kleine uitschieter. Het verhaal is echt top en MMA word meer gebruikt als de setting waarin het verhaal zich afspeelt over 2 broers die vanuit hun eigen redenen mee doen aan een MMA Gran Prix. Eén de underdog, de ander een verrassing. Vanaf begin tot eind leef je met de karakters mee en weet je niet hoe het gaat aflopen. Nick Nolte, Tom Hardy en Joel Edgerton.........wie krijgt volgend jaar de oscar????

    Tussen al het blockbuster geweld van de laatste maanden is deze film wat ondergesneeuwd geraakt. Volkomen onterecht. Gaat dat zien mensen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Nick Nolte, Tom Hardy en Joel Edgerton.........wie krijgt volgend jaar de oscar????
    Geen van allen.

    Prima acteerwerk, daar niet van, maar tegen januari/februari zal deze hoogstwaarschijnlijk al vergeten zijn. Nolte misschien nog een nominatie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #1612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het is een sterke serie die tot in detail is verzorgd maar waarin het tempo soms best wat lager had gemogen.
    Ondanks dat heb ik genoten in dit inkijkje in de ontstaansgeschiedenis van Het Land van de Onbegrensde Mogelijkheden.

    9,0/10
    Eerder dit jaar gekeken en ook zeer van genoten, wil daarbij nog speciaal toevoegen dat Giamatti hier een zeer sterke rol neerzet!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Warrior - 2011 (10/10)
    Beste film van het jaar!

    Beter dan "The Fighter", "The Wrestler" en alle recente films in het genre van de laatste paar jaar. Acteerwerk van de cast is ongelofelijk goed met Joel Edgerton toch als kleine uitschieter. Het verhaal is echt top en MMA word meer gebruikt als de setting waarin het verhaal zich afspeelt over 2 broers die vanuit hun eigen redenen mee doen aan een MMA Gran Prix. Eén de underdog, de ander een verrassing. Vanaf begin tot eind leef je met de karakters mee en weet je niet hoe het gaat aflopen. Nick Nolte, Tom Hardy en Joel Edgerton.........wie krijgt volgend jaar de oscar????

    Tussen al het blockbuster geweld van de laatste maanden is deze film wat ondergesneeuwd geraakt. Volkomen onterecht. Gaat dat zien mensen.
    Zal ik nog even iets verder gaan? Ik heb een paar maanden terug gezien en moest denken aan de originele Rocky. Alleen is deze film qua niveau nog een tikkie beter. Juist door het achterliggende verhaal. Natuurlijk is het verhaal van het verloop van de wedstrijden wat voorspelbaar maar het totaal schreeuwt gewoon: OSCAR-materiaal!

  14. #1614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Zal ik nog even iets verder gaan? Ik heb een paar maanden terug gezien en moest denken aan de originele Rocky. Alleen is deze film qua niveau nog een tikkie beter. Juist door het achterliggende verhaal. Natuurlijk is het verhaal van het verloop van de wedstrijden wat voorspelbaar maar het totaal schreeuwt gewoon: OSCAR-materiaal!
    Dat dacht ik ook!
    Als "The Fighter" al hoog scoort zal deze het helemaal gaan maken!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Eerder dit jaar gekeken en ook zeer van genoten, wil daarbij nog speciaal toevoegen dat Giamatti hier een zeer sterke rol neerzet!
    Absoluut, net als Laura Linney trouwens
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1616

    Thumbs up

    Vanavond in de bioscoop gezien:

    The Artist
    Door de opkomst van de talkies verliest George Valentin, een populaire acteur in stomme films, snel populariteit doordat hij kostte wat kost vast houdt aan de stomme films. Hij vindt dat dat de enige echte vorm van film kunst is en hij denkt dat niemand op talkies zit te wachten. Zoals de geschiedenis ons heeft geleerd heeft dat iets anders uitgepakt.

    Met The Artist heeft regisseur Michel Hazanavicius een prachtige hommage aan `t silent film tijdperk gemaakt. Het had heel makkelijk kitscherig kunnen uitpakken maar hij houdt het oprecht. Aan alle kanten zie je dat het met veel liefde voor dat gedeelte van de film historie is gemaakt. Het oog voor detail is geweldig: van de begin titels (die voor liefhebbers van oude films bekend zal voorkomen) tot het geheel in zwart-wit gedraaide film, van de montage tot de muziek en kostuums. Het klopt allemaal.
    Jean Dujardin zet een geweldige rol neer waarbij hij uitvoerig gebruik maakt van gezichtsuitdrukking, zoals dat in die tijd normaal was. Hij doet geen silent film acteur na, hij ís er één.
    Ook zijn vrouwelijke tegenspeelster Bérénice Bejo als de liefelijke Penny Miller is voortreffelijk.

    Dat Hazanavicius in een tijd van blockbusters die draaien om allesvernietigende robots, tovenaarsleerlingen en dus zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verdienen een silent film uitbrengt verdiend niets anders dan lof en waardering. En als het dan ook nog zo wordt uitgevoerd zoals hier dan mogen we ons gelukkig prijzen dat creativiteit en originaliteit nog steeds een kans krijgt.
    Voor cinefielen is dit een absolute must,zeker als je van (stomme) zwart-wit films houdt.
    Een parel.

    9,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 28-11-2011 om 22:17
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1617

    Standaard

    The Gundown (2011) 2/10

    Als er één film is, die je dit jaar niet moet zien, echt waar: dit is 'm.
    Wat een verschrikkelijke film. Ik begrijp dat sommige films low-budget zijn, maar om dat nou zo in je nadeel te laten werken...

    De sets zijn erg ongeloofwaardig, Peter Coyote is een eenling in een woestijn van matige tot zeer matige acteurs, met als dieptepunt Veronica Diaz. Zo verkeerd gecast kom je ze zelden tegen .

    Het verhaal hebben we vaker gezien, dat geeft zeker bij westerns niet zo voor mij, maar is nergens onderhoudend of interessant. En helaas wordt je steeds afgeleid door de eerder genoemde acteerprestaties en sets.

    Als mijn goede daad van dit jaar voor de mensheid, wil ik alles wat mens is waarschuwen voor deze film .

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Warrior - 2011 (10/10)
    Beste film van het jaar!

    Beter dan "The Fighter", "The Wrestler" en alle recente films in het genre van de laatste paar jaar. Acteerwerk van de cast is ongelofelijk goed met Joel Edgerton toch als kleine uitschieter. Het verhaal is echt top en MMA word meer gebruikt als de setting waarin het verhaal zich afspeelt over 2 broers die vanuit hun eigen redenen mee doen aan een MMA Gran Prix. Eén de underdog, de ander een verrassing. Vanaf begin tot eind leef je met de karakters mee en weet je niet hoe het gaat aflopen. Nick Nolte, Tom Hardy en Joel Edgerton.........wie krijgt volgend jaar de oscar????

    Tussen al het blockbuster geweld van de laatste maanden is deze film wat ondergesneeuwd geraakt. Volkomen onterecht. Gaat dat zien mensen.
    Gisteren gezien en ik had er toch wel wat problemen mee.

    Het acteerwerk is dikke prima, maar bij het verhaal gaat het toch fout.


    Het verhaal is zo voorspelbaar, eigenlijk weet je al direct wie het toernooi gaat winnen. Met het meeleven van de karakters had ik ook wat moeite, het Joel Edgerton is het best uitgewerkt en daarom ben je automatisch voor hem. Overigs snap ik ook niet helemaal waarom hij meedoet aan het toernooi. hij mag dan wel geldproblemen hebben, door mee te doen riskeert hij zijn baan, zijn huis en de gezondheid van zijn dochter. Wat nou als papa blijvend letsel over zou houden aan het vechten? Het gezin zou geld problemen hebben, nou ga dan kleiner wonen en verkoop 1 van je 2 autos!

    Dan het Tom Hardy karakter is te weinig uitgewerkt om het te mogen en eigenlijk is hij een enorme eikel. Zijn reden om mee te doen is opzich wel mooi en geeft hem wat meer glans.

    Dan het eindgevecht, ik zie echt niet hoe Edgerton Hardy kon verslaan.


    Op zich best een prima film met enkele erg goede acteerprestaties. ik geef de film een 7.

  19. #1619

    Standaard

    Do the Right Thing (Spike Lee, 1989) *****
    Het herkijken van je persoonlijke favorieten voelt altijd als een warm bad. De cinematische equivalent van een koud biertje met een oude vriend in je stamkroeg. Zeker als de film dan ook nog eens op blu ray wordt aanschouwd!
    Op de heetste dag van het jaar lopen de raciale spanningen flink op in Brooklyn met een explosieve climax na onnodig politiegeweld.
    Enkele jaren terug meende ik dat de film een standpunt inneemt tegen geweld, maar na deze keer moet ik zien dat ik de film verkeerd geïnterpreteerd heb. Vreemd genoeg neemt de film namelijk géén standpunt in. Er wordt geen boodschap door je strot geduwd. De kijker zelf mag zijn of haar mening vormen. Het is wel duidelijk waar de voorkeur van regisseur/hoofdrolspeler Spike Lee ligt, maar op het einde zorgt hij toch voor tweespalt door zowel Martin Luther King (anti-geweld) als Malcolm X (geweld is in bepaalde gevallen toegestaan en zelfs aan te raden) te citeren.
    De blu ray is trouwens geweldig. De film is al ruim 20 (!) jaar oud, maar de transfer geeft met zijn warme kleuren perfect de hitte weer die de emoties hoog laat oplopen. Onmisbare cinema dit.


    'Always do the right thing' zegt "The Mayor" tegen "Mookie" (Spike Lee)
    Laatst aangepast door Coen P. : 29-11-2011 om 14:14
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De blu ray is trouwens geweldig. De film is al ruim 20 (!) jaar oud, maar de transfer geeft met zijn warme kleuren perfect de hitte weer die de emoties hoog laat oplopen. Onmisbare cinema dit.
    Alleen hebben ze bij Universal om hele onduidelijke redenen de gouden gloed die de film toch echt moet hebben volledig weggehaald, waardoor het gehele kleurenpalet veranderd is. Of hebben ze dat inmiddels verbeterd? Het is in ieder geval de reden dat ik de Criterion afwacht.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Alleen hebben ze bij Universal om hele onduidelijke redenen de gouden gloed die de film toch echt moet hebben volledig weggehaald, waardoor het gehele kleurenpalet veranderd is. Of hebben ze dat inmiddels verbeterd? Het is in ieder geval de reden dat ik de Criterion afwacht.
    Ik zie het nu ja (www.dvdbeaver.com). Als er een 'director approved' version van Criterion komt zal de gloed wel terugkomen. Althans, ik ga er dan van uit dat die gloed express toegepast is.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1622

    Standaard

    In het vliegtuig onderstaande films gekeken:

    Rise of the Planet of the Apes (2011)
    Tôkyô sonata (2008)
    The Help (2011)
    Everything Must Go (2010)
    Life in a Day (2011)
    Swerve (2011)

    Eigenlijk allemaal wel aardige films, maar niet heel bijzonder (zo rond de 7). Tokyo Sonata was dan de positieve uitschieter, al vond ik het einde iets minder. Life in a Day kijkt lekker weg maar het ontbreekt een beetje aan samenhang.

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik zie het nu ja (www.dvdbeaver.com). Als er een 'director approved' version van Criterion komt zal de gloed wel terugkomen. Althans, ik ga er dan van uit dat die gloed express toegepast is.
    Dat mag ik wel hopen ja, want zo hoort de film er ook gewoon uit te zien. Dat is in ieder geval wel zoals ik hem in de bioscoop heb gezien.

    Maar omdat die Do the Right Thing volgens mij dezelfde extra's van de Criterion had, leek de kans op een Criterion aanvankelijk verkeken. Maar in januari brengt Universal de blu-ray opnieuw uit, maar blijkbaar dan zonder al de extra's, wat er zeer waarschijnlijk op wijst dat Criterion met hun versie komt. Het volgt in ieder geval het patroon van bijvoorbeeld 'Dazed and Confused' en 'Fear & Loathing in Las Vegas', waarbij Universal zelf eerst een barebones release uitbrengt, later gevolgd door een Criterion met veel extra's.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1624

    Standaard

    Ik denk dat je het punt van de film totaal gemist hebt. Die ging nl. helemaal niet om de gevechten maar om het achterliggende verhaal. En de motivatie van die ene broer om te gaan vechten was niet dat ie zo graag wilde ofzo. Hij kon juist niet dat stapje terug doen omdat hij het beste voor zn gezin wilde (prestige) en gewend was aan de luxe. En die baan: daar heeft ie niet bij stilgestaan dat ie die kon kwijtraken. Tot slot heeft hij zn broer helemaal niet verslagen: die heeft nl afgetikt en het opgegeven. Formeel gezien was die broer wel de winnaar, maar ze liepen samen naar de uitgang, als 2 winnaars: dat was het hele idee achter de film

    Ik denk dat het eraan ligt hoe je de film gaat bekijken. Ga je er naar toe met de verwachting een knokfilm te zien dan kom je bedrogen uit. Het is nl. een drama dat zich afspeelt tegen de achtergrond van een freefighttoernooi. Het ging ook helemaal niet om de gevechten tot de finale maar om de weg daar naar toe, buiten de ring om.
    Kortom: je moet wat meer nadenken bij deze film dan bij een standaard knokfilm.

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik denk dat je het punt van de film totaal gemist hebt. Die ging nl. helemaal niet om de gevechten maar om het achterliggende verhaal. En de motivatie van die ene broer om te gaan vechten was niet dat ie zo graag wilde ofzo. Hij kon juist niet dat stapje terug doen omdat hij het beste voor zn gezin wilde (prestige) en gewend was aan de luxe. En die baan: daar heeft ie niet bij stilgestaan dat ie die kon kwijtraken. Tot slot heeft hij zn broer helemaal niet verslagen: die heeft nl afgetikt en het opgegeven. Formeel gezien was die broer wel de winnaar, maar ze liepen samen naar de uitgang, als 2 winnaars: dat was het hele idee achter de film

    Ik denk dat het eraan ligt hoe je de film gaat bekijken. Ga je er naar toe met de verwachting een knokfilm te zien dan kom je bedrogen uit. Het is nl. een drama dat zich afspeelt tegen de achtergrond van een freefighttoernooi. Het ging ook helemaal niet om de gevechten tot de finale maar om de weg daar naar toe, buiten de ring om.
    Kortom: je moet wat meer nadenken bij deze film dan bij een standaard knokfilm.
    Precies! Promoten die film.
    Het gaat om de band tussen de 2 broers en de band die ze hebben met hun vervreemde vader. En laten we naast het acteerwerk van Edgerton, Nolte en Hardy niet de kleinere rol van Frank Grillo vergeten.
    Maar Edgrerton blijft de verrassing. Na het zien van Animal Kingdom eerder dit jaar en onlangs The Thing word dit een acteur om rekening mee te houden.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Pagina 65 van 237 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •