Pagina 154 van 237 EersteEerste ... 54104144150151152153154155156157158164204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.826 tot 3.850 van 5903 worden weergegeven.
  1. #3826

    Standaard

    Zero Dark Thirty (2012) *****

    Geweldige film over de zoektocht naar Osama Bin Laden. Het verhaal is vrij complex, maar regisseuse Kathryn Bigalow weet je aandacht er al vanaf vroeg goed bij te houden, zodat dit geen probleem is. Het is een film die je in je greep houdt, vooral door de spanning die wordt gecreëerd. Er heerst een gevoel van dreiging gedurende de hele film, maar ook de realistische stijl draagt hier goed aan bij. Vooral het einde is fenomenaal in beeld gebracht en zenuwslopend spannend, hetzelfde gevoel wat ik laatst ook ervaarde bij Argo. Dat je de afloop al weet maakt vreemd genoeg niks uit. Jessica Chastain zet een sterke rol neer en is zeer terecht genomineerd voor een Oscar. Ze heeft een mooie ingetogen, pure uitstraling, maar daaronder schuilt een sterke vrouw met doorzettingsvermogen. Dit weet ze erg goed over te brengen. Ik vond dit overigens geen patriottistische film waar sommige mensen bang voor waren. Het is een vrij objectieve en opvallend ingetogen kijk op de zoektocht van de CIA naar Bin Laden, met alle twijfelachtige aspecten die hierbij komen kijken (inderdaad, marteling), het wordt dus aan de kijker overgelaten wat je hier uiteindelijk allemaal van vindt. Al met al heeft Bigalow met deze film haar beste film tot nu toe gemaakt, een absolute aanrader.
    Laatst aangepast door Joda : 25-01-2013 om 13:24

  2. #3827

    Standaard

    Vandaag gezien op het IFFR:


    Met Q&A van regisseur Mikael Marcimain

    Call Girl is een Zweeds drama slash politieke misdaadthriller, geinspireerd door een bekend en groot Zweeds politiek schandaal waarin prostitutie met minderjarigen werd gelinkt aan politieke machthebbers in de hoogste kringen tot ministers aan toe. Setting is de jaren 70, welke op zeer overtuigende wijze word neergezet, mede door de uitstekende cinematografie van Hoyte van Hoytema (Tinker Tailor Soldier Spy). Nadruk in de film wordt gelegd op het dramatisch aspect van met name één jonge meid, Iris, die samen met haar nicht/vriendin aan de prostitutie ten prooi valt. Met 140 minuten was het wel wat aan de lange kant, maar desalniettemin van begin tot eind geboeid zitten kijken.




    Van deze film had ik om diverse redenen hoge verwachtingen, en die zijn slechts ten dele ingelost. Ten eerste vanwege de regisseur, Peter Strickland, die ook verantwoordelijk was voor Katalin Varga. Ten tweede omdat er gerefereerd zou worden naar de Italiaanse giallo- en horrorfilms. En tot slot omdat er van een surrealisme werd gesproken die zou doen denken aan David Lynch's Eraserhead en Mulholland Drive. Voor een deel kon ik me daar ook wel in vinden, maar het bleef voor het grootste gedeelte wat vlakjes, tot vlak voor het einde. De film heeft een mooi gestileerde 'look' die doet denken aan de jaren 70, maar drijft toch vooral op de soundtrack en de geluidseffecten. Dit mag dan ook een ode aan de geluidstechnicus genoemd worden. Liefhebbers van een goed plot kunnen denk ik beter ver van dit toch enigszins obscure filmpje vandaan blijven. Beslist niet onaardig, maar er had voor mijn gevoel wel iets meer in gezeten. Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit. Een herkijk zal er daarom waarschijnlijk wel van komen.

    Berberian Sound Studio op dvdbeaver
    Laatst aangepast door BigLebowski : 26-01-2013 om 10:28
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    empire of the sun
    Erg goeie film.steven kan echt wel goeie films maken.

    4/5
    Een zeer slechte film met een irritante Bale. Steventje is echt één van de grootste koekenbakkers in Hollywood aangezien hij enkel bagger weet te produceren (Minority Report, Jaws, Schindler enz.), Jwz toch!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Catfish (2010) 8/10

    Ariel Schulman gaat samen met een vriend ( Henry Joost) een documentaire maken over zijn broer Yaniv Schulman.

    En dat is ALLES wat ik erover kwijt wil; het beste is dat je deze echt zonder verdere voorkennis gaat kijken!

    En dan na het kijken moet je maar eens kijken op internet naar de discussies....
    Vermakelijk maar ... soms allemaal wel iets te toevallig en soms zelfs ongeloofwaardig door de naïviteit van de hoofdpersoon. Ik heb sterk de indruk dat de "docu", of in ieder geval een groot deel ervan, nep en dus geacteerd is.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #3829

    Standaard

    Texas Chainsaw Massacre 3D.

    Zojuist gezien in Pathe Eindhoven.
    Ontzettend slechte film die mijn geld en tijd niet waard was.
    Slecht verhaal, domme dialogen, matig geacteerd en het 3D was ook al niks.

    Om het drama compleet te maken zaten er veel tieners in de zaal die het nodig vonden om hard pratend en lachend deze film uit te zitten.

    Mijn volgende Texas Chainsaw film die ik kijk is het orgineel...lekker thuis!

  5. #3830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Een zeer slechte film met een irritante Bale. Steventje is echt één van de grootste koekenbakkers in Hollywood aangezien hij enkel bagger weet te produceren (Minority Report, Jaws, Schindler enz.), Jwz toch!



    Vermakelijk maar ... soms allemaal wel iets te toevallig en soms zelfs ongeloofwaardig door de naïviteit van de hoofdpersoon. Ik heb sterk de indruk dat de "docu", of in ieder geval een groot deel ervan, nep en dus geacteerd is.
    Steventje is echt één van de grootste koekenbakkers in Hollywood aangezien hij enkel bagger weet te produceren (Minority Report, Jaws, Schindler enz.), Jwz toch
    Sarcasme (hoop ik?) Want als je dit bagger noemt dan zou ik een andere hobby gaan zoeken. Ieder zn mening natuurlijk. Maar hoe kun je iemand met zo'n staat van dienst nu serieus een koekenbakker noemen. Minority Report : kan ik in komen dat het niets voor je is (met moeite, want ik vind hem goed ) , Jaws ook nog (is niet mijn ding, maar slecht is ie niet). Maar Schindler's list bagger noemen. Heeft niet voor niets 7 oscars in de wacht gesleept.

    Of is alles wat in Hollywood gemaakt wordt bagger dan?

    Echt, die man heeft zoveel betekend voor de filmindustrie. Toegegeven, er zitten missers tussen. Maar als je ziet hoe vaak SPielberg's naam aan een film verbonden is, hetzij als regisseur, of als producer of wat ook, dan moet je toch erkennen dat het zeker GEEN koekenbakker is.

  6. #3831

    Standaard

    Gewoon negeren..is tegenwoordig op alle forum mode alles en iedereen afzeiken en bagger te noemen...kijk smaken verschillen das normaal ..maar er zijn een paar hier...daarom reageerde ik een tijdje niet meer..

  7. #3832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Texas Chainsaw Massacre 3D.

    Zojuist gezien in Pathe Eindhoven.
    Ontzettend slechte film die mijn geld en tijd niet waard was.
    Slecht verhaal, domme dialogen, matig geacteerd en het 3D was ook al niks.

    Om het drama compleet te maken zaten er veel tieners in de zaal die het nodig vonden om hard pratend en lachend deze film uit te zitten.

    Mijn volgende Texas Chainsaw film die ik kijk is het orgineel...lekker thuis!
    Echt zo erg want ik was van plan om hem te gaan zien?

    Van het verhaal, acteerwerk en logica moet deze film het niet hebben en ik zie het ook niet als een vervolg op het 1974 origineel maar het leek me wel wat vooral in 3D.

    Zelf houd ik wel van dit soort Hollywood fast food horror produkties: Wrong Turn 1, Hills Have Eyes 1 en 2, Texas remake en The Beginning enz enz...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #3833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Echt zo erg want ik was van plan om hem te gaan zien?

    Van het verhaal, acteerwerk en logica moet deze film het niet hebben en ik zie het ook niet als een vervolg op het 1974 origineel maar het leek me wel wat vooral in 3D.

    Zelf houd ik wel van dit soort Hollywood fast food horror produkties: Wrong Turn 1, Hills Have Eyes 1 en 2, Texas remake en The Beginning enz enz...
    Ik ook. Ik kwam ook met de verwachting een soort van remake in de stijl van Piranha 3D te zien, niet serieus te nemen maar wel vermakelijke popcorn horror maar deze film haalde dat niveau niet eens.

  9. #3834

    Standaard

    Life Of Pi

    Soms heb je films waarbij je alleen maar verrast kunt worden, terwijl de trailer en het verhaal je niet veel zullen doen, maar die toch louter positieve verhalen en een hoge waardering opleveren.
    Ik ging er gisteravond dus blanco in, maar werd niet verrast. Na een goed half uur ging ik al op de teller kijken hoelang de film nog zou duren... Mijn vrouw daarentegen vond het een schitterende film.

    Okee, de beelden zijn vaak mooi (en sommige puur vanwege de 3D gemaakt, maar dat voegt niks aan het verhaal toe) en de dieren zijn werkelijk schitterend en haast niet van echt te onderscheiden! Niks dan lof wat betreft dat. Maar verder werd ik eigenlijk bijna nergens gegrepen en de film in gezogen, behalve toen de leeuw in het water was en de boot weer in wilden en dreigde te verdrinken .
    Ook apart dat Pi blijkbaar geen baardgroei heeft tijdens zijn tijd als schipbreukeling.

    Toch nog een 7,3/10 vanwege de schitterende en realistisch geanimeerde dieren.

  10. #3835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Texas Chainsaw Massacre 3D.

    Zojuist gezien in Pathe Eindhoven.
    Ontzettend slechte film die mijn geld en tijd niet waard was.
    Slecht verhaal, domme dialogen, matig geacteerd en het 3D was ook al niks.

    Om het drama compleet te maken zaten er veel tieners in de zaal die het nodig vonden om hard pratend en lachend deze film uit te zitten.

    Mijn volgende Texas Chainsaw film die ik kijk is het orgineel...lekker thuis!
    Kan je dat eigenlijk ook niet een beetje verwachten bij een dergelijke film?

    Ik bedoel.....ik heb hem niet gezien maar ken deze 13 in een dozijn films inmiddels wel.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  11. #3836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Kan je dat eigenlijk ook niet een beetje verwachten bij een dergelijke film?

    Ik bedoel.....ik heb hem niet gezien maar ken deze 13 in een dozijn films inmiddels wel.
    Dit soort films kan prima vermaak zijn, zie mijn voorbeeld een post terug.
    Iedereen weet dat dit geen meesterwerk gaat worden en dat is ook niet erg, als je maar weet wat je kunt verwachten.
    Maar tussen vermaak en rotzooi kan ook veel verschil zitten. Dawn of the Dead remake, de Final Destination films, Resident Evil etc. allemaal leuk.
    Deze niet.

  12. #3837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Sarcasme (hoop ik?) Want als je dit bagger noemt dan zou ik een andere hobby gaan zoeken. Ieder zn mening natuurlijk. Maar hoe kun je iemand met zo'n staat van dienst nu serieus een koekenbakker noemen. Minority Report : kan ik in komen dat het niets voor je is (met moeite, want ik vind hem goed ) , Jaws ook nog (is niet mijn ding, maar slecht is ie niet). Maar Schindler's list bagger noemen. Heeft niet voor niets 7 oscars in de wacht gesleept.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Gewoon negeren..is tegenwoordig op alle forum mode alles en iedereen afzeiken en bagger te noemen...kijk smaken verschillen das normaal ..maar er zijn een paar hier...daarom reageerde ik een tijdje niet meer..
    Beste Pieter en Steven,

    Zoals jullie kunnen zien was mijn, inderdaad sarcastische, post gericht op onze grote, beruchte vriend. Met deze parabool wilde ik een spiegel bij onze vriend voorleggen door op zijn niveau te communiceren met vrij kort door de bocht uitspraken. Was benieuwd hoe hij hier op zou reageren, al blijft zijn reactie tot dusver uit. Misschien kon hij op deze manier inzien dat zijn manier van communiceren als aanstootgevend kan worden beschouwd.

    Mochten jullie mij enigszins een beetje hebben gevolgd gedurende de bijna acht jaar dat ik op dit forum actief ben, kon je wellicht weten dat ik niet op deze kinderachtige manier post. Bale irritant in Empire of the Sun? Nonsens natuurlijk, aangezien ik zijn talent bewonder en een thread aan hem heb gewijd en zelfs via deze rol de thread over kindacteurs heb geopend. Dat zou dus al niet rijmen met elkaar.

    Spielberg een koekenbakker noemen is als vloeken in de kerk onder filmliefhebbers en ook ik bewonder de beste man. De titels die ik noemde vind ik stuk voor stuk geweldige films. Minority Report beschouw ik als één van mijn favoriete films op blu-ray en blijft enerverend om te zien. Op het gebied van spanning vind ik Jaws zelfs subliem en Schindler’s List is een film die diepe indruk op mij heeft gemaakt. Spielberg heeft inderdaad zoveel betekend voor het medium film waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #3838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Beste Pieter en Steven,

    Zoals jullie kunnen zien was mijn, inderdaad sarcastische, post gericht op onze grote, beruchte vriend. Met deze parabool wilde ik een spiegel bij onze vriend voorleggen door op zijn niveau te communiceren met vrij kort door de bocht uitspraken. Was benieuwd hoe hij hier op zou reageren, al blijft zijn reactie tot dusver uit. Misschien kon hij op deze manier inzien dat zijn manier van communiceren als aanstootgevend kan worden beschouwd.

    Mochten jullie mij enigszins een beetje hebben gevolgd gedurende de bijna acht jaar dat ik op dit forum actief ben, kon je wellicht weten dat ik niet op deze kinderachtige manier post. Bale irritant in Empire of the Sun? Nonsens natuurlijk, aangezien ik zijn talent bewonder en een thread aan hem heb gewijd en zelfs via deze rol de thread over kindacteurs heb geopend. Dat zou dus al niet rijmen met elkaar.

    Spielberg een koekenbakker noemen is als vloeken in de kerk onder filmliefhebbers en ook ik bewonder de beste man. De titels die ik noemde vind ik stuk voor stuk geweldige films. Minority Report beschouw ik als één van mijn favoriete films op blu-ray en blijft enerverend om te zien. Op het gebied van spanning vind ik Jaws zelfs subliem en Schindler’s List is een film die diepe indruk op mij heeft gemaakt. Spielberg heeft inderdaad zoveel betekend voor het medium film waar ik alleen maar respect voor kan opbrengen.
    OK. Ik zit hier ook al een aantal jaren maar ik houd echt niet in de gaten hoe de meesten formuleren. Behalve natuurlijk als het echt opvalt hoe iemand dat doet.
    Ik kende je niet als iemand die inderdaad zo reageert. Vandaar mijn enigszins verbaasde reactie.

  14. #3839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    OK. Ik zit hier ook al een aantal jaren maar ik houd echt niet in de gaten hoe de meesten formuleren. Behalve natuurlijk als het echt opvalt hoe iemand dat doet.
    Ik kende je niet als iemand die inderdaad zo reageert. Vandaar mijn enigszins verbaasde reactie.
    No worries, begrijpelijk
    Terug naar één van onze favoriete bijzaken naast het voetbal: over films discussiëren.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #3840

    Standaard

    X-Men 2
    Ja deze film bevat toffe special effects.De film duurt alleen net te lang,de film blijft niet tot het eind boeien namelijk.

    3/5

    Hyde Park on Hudson
    Goeie film opzich over roosevelt.
    Vooral de cinematografie is schitterend en de acteerprestaties erg sterk.

    3/5

  16. #3841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Een zeer slechte film met een irritante Bale. Steventje is echt één van de grootste koekenbakkers in Hollywood aangezien hij enkel bagger weet te produceren (Minority Report, Jaws, Schindler enz.), Jwz toch!
    Ben ik het niet mee eens. Empire... is een steengoede film maar verkeerd begrepen toen deze uitkwam. Gelukkig zien mensen tegenwoordig meer wat Spielberg wilde bereiken met de film. Door Spielberg een koekenbakker te noemen bagetalisseer je zijn oeuvre en kom je erg uit de hoogte over.

    Edit: Lees net pas je verklaring voor de reactie. Een spiegel voorhouden is niet nodig. Het goede voorbeeld geven lijkt mij belangrijker.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 27-01-2013 om 11:24
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #3842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens. Empire... is een steengoede film maar verkeerd begrepen toen deze uitkwam. Gelukkig zien mensen tegenwoordig meer wat Spielberg wilde bereiken met de film. Door Spielberg een koekenbakker te noemen bagetalisseer je zijn oeuvre en kom je erg uit de hoogte over.
    Kijk eens een paar posts terug #3837.

  18. #3843

    Standaard

    War Horse

    Zeer onderhoudende film die vakkundig gemaakt is maar veel te optimistisch en zoetsappig gebracht. Op zich knap dat je een van de meest grove oorlogen ooit kunt brengen als een stoere kinderfilm waarin men elkaar dood lijkt te kietelen. Gewoon jammer dat de film niet echt rauw is en geweld praktisch ontbeert. Hiermee kan iedereen dan wel naar de bios toe, maar elke realiteitszin zet je hiermee bij mij wel de deur uit. Gewoon knap als je met je zwaard door de vijandelijke troepen kunt meppen zonder ook maar 1 hoofd te raken. Maar goed. Wat ik echt storend vond is dat iedereen ongeacht nationaliteit Engels spreekt. Hey Gunter, how are you? Braak en Ieeeuww, echt een dooddoener. Visueel en verhaaltechnisch prachtig maar mier en mierzoet hoor...

    6 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #3844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    War Horse

    Zeer onderhoudende film die vakkundig gemaakt is maar veel te optimistisch en zoetsappig gebracht. Op zich knap dat je een van de meest grove oorlogen ooit kunt brengen als een stoere kinderfilm waarin men elkaar dood lijkt te kietelen. Gewoon jammer dat de film niet echt rauw is en geweld praktisch ontbeert. Hiermee kan iedereen dan wel naar de bios toe, maar elke realiteitszin zet je hiermee bij mij wel de deur uit. Gewoon knap als je met je zwaard door de vijandelijke troepen kunt meppen zonder ook maar 1 hoofd te raken. Maar goed. Wat ik echt storend vond is dat iedereen ongeacht nationaliteit Engels spreekt. Hey Gunter, how are you? Braak en Ieeeuww, echt een dooddoener. Visueel en verhaaltechnisch prachtig maar mier en mierzoet hoor...

    6 / 10
    Aangezien War Horse gabaseerd is op het gelijknamige kinderboek is het logisch dat Spielberg de film niet al te bloederig heeft gemaakt. War Horse gaat niet over de eerste wereldoorlog, maar gebruikt de oorlog als een setting voor het verhaal. Bloed en ingewanden hadden niets aan het verhaal toegevoegd. En het gebrek er aan bloed maakt een film niet automatisch mierzoet.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  20. #3845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Aangezien War Horse gabaseerd is op het gelijknamige kinderboek is het logisch dat Spielberg de film niet al te bloederig heeft gemaakt. War Horse gaat niet over de eerste wereldoorlog, maar gebruikt de oorlog als een setting voor het verhaal. Bloed en ingewanden hadden niets aan het verhaal toegevoegd. En het gebrek er aan bloed maakt een film niet automatisch mierzoet.
    In deze context kan ik mij de insteek beter begrijpen, maar de keuze van engels als spreektaal voor iedereen blijft een misser in mijn ogen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #3846

    Standaard

    All the President's Men (1976) ****

    Prima film over het Watergate-schandaal wat leidde tot het aftreden van President Nixon. De film moet het vooral hebben van de acteerprestaties van Hoffman en Redford, die een charismatisch koppel vormen. Maar ook de supporting cast is perfect en overtuigend. Alles voelt heel echt aan, de dialogen komen natuurlijk over, de emoties zijn ingetogen, er is weinig drama en geen enkel subplot. Dat maakte het voor mij wel wat moeilijk me in te leven in de personages, waardoor de film mij op sommige momenten even uit zijn grip verloor. Gelukkig zitten er ook veel spannende momenten in de film en geeft het een interessant kijkje 'achter de schermen' bij een krantenredactie. Daarnaast is het verhaal natuurlijk erg interessant, vooral omdat het waargebeurd is.

    Requiem for a Dream (2000) *****

    Een meesterwerk van regisseur Darren Aronofsky. Hij weet op een perfecte, innovatieve manier de essentie van (drugs)verslaving te laten zien. Vooral de editing speelt hierbij een grote rol. Naast de geweldige stijl heeft de film een aantal fenomenale acteerprestaties, waarvan ik Ellen Burstyn de beste vond. Ze is erg sympathiek en het is hartverscheurend om te zien hoe ze langzaam aftakelt door haar verslaving. De scene waarin ze aan haar zoon vertelt hoe eenzaam ze is geworden na de dood van haar man is erg emotioneel en ijzersterk geacteerd . Ook Jared Leto en Jennifer Connelly vond ik opvallend goed. Uiteindelijk gaat deze film over de negatieve kant van verslaving en hoe elke persoon in deze film daar uiteindelijk voor wordt gestraft, maar tegelijkertijd zijn de redenen voor hun acties stuk voor stuk logisch. Dat maakt het dan ook een moeilijke film om naar te kijken, maar wel een die je nog lang bijblijft.

  22. #3847

    Standaard

    True Grit (Coen Brothers)
    Blijft een goeie film.Heb de film nu voor de derde keer gezien.
    Cinematografisch goed en de acteerprestaties zijn ook uitstekend.
    Ik hoop dat we nog veel van die meid gaan horen,ze is echt heel goed.
    Briges en Damon spelen ook uitstekend,er zit goeie droge humor in de film,heb wel een paar keer moeten lachen.

    4/5

  23. #3848

    Standaard

    artificial intelligence
    Hele goeie film.visueel schitterend

    3,5/5

  24. #3849

    Standaard

    Vond daarnaast vooral het spel van Haley Joel Osment supergoed. Begreep wel uit de extra's op de dvd/br dat zn medespelers het soms gewoon eng vonden hoe goed hij David neerzette.
    Verder vond ik het gebruik van Teddy in een soort Japie Krekel-rol (Pinokkio) super goed gevonden

  25. #3850

    Standaard

    The Truman Show

    Stond al heel lang op de kijklijst en het is er dan nu eindelijk van gekomen. Ik vond het een erg leuke, vermakelijke film. Wel zaten er een aantal zaken in die ik liever niet of anders had gezien. het veranderen van het daglicht, de maan als station,

    7,8/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 154 van 237 EersteEerste ... 54104144150151152153154155156157158164204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •