Pagina 62 van 237 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 5903 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Oh, en dan vergeet ik ook nog die prachtige uit-het-niets-verschijnende shots / scenes van Ken Loach Poor Cow. Wanneer wordt die nu eens fatsoenlijk uitgegeven?!

  2. #1527

    Standaard

    Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II: 7/10

    Wat zal ik zeggen? Van een matig boek kun je ook geen briljante film maken? De film bevat teveel rare dingen waardoor het een beetje slordig op mij overkomt. Ik denk dat mijn enthousiasme voor de reeks ook wat afgekoeld is na een jaar of 10. Was vermakelijk, maar geen hoogvlieger.

  3. #1528

    Standaard

    Sint 2010

    Veel ophef vorig jaar vanwege de filmposter. Ophef over het feit dat het een slechte film is zou meer op zijn plaats zijn. Alsof het gelijktijdig is opgenomen met Amsterdamned, maar dan met hedendaagse middelen.

    Het idee van de film is niet eens zo gek, behoorlijk Hollywood, maar de uitvoering???
    Zelfs het kado van Caro Lenssen op het eind is niet eens aan ons besteed (nou, een heel klein beetje dan)

    5/10

  4. #1529

    Standaard

    Zag The Good German maar die is toch een stuk minder dan Soderbergh's The Limey die ik een dag eerder zag maar misschien komt dat omdat ik niets heb met de films uit de jaren 40 en de film noir waar Soderbergh overduidelijk naar refereert. Zelfs zo erg dat het tegen gaat staan. Maar misschien komt het ook omdat de film te gelikt is en teveel een stijloefening wil zijn. Behoort in hetzelfde straatje als von Trier's Europa.

  5. #1530

    Standaard

    Pearl Jam Twenty 2011

    Cameron Crowe's documentaire over 20 jaar Pearl Jam met veel archiefbeelden en - interviews. Veel beelden vooral van uit de beginperiode én de periode vóór Pearl Jam (Mother Love Bone vooral). Livebeelden afgewisseld met interviews van nu. Het gevecht tegen de commersie én Ticketmaster, Eddie's stage-acts, Roskilde...
    Een aanrader voor rockfans en PJ-fans in het bijzonder.

    9,2/10

  6. #1531

    Standaard

    Insomnia (2002)

    Ietwat teleurstellende thriller van Christopher Nolan. Het verhaal is zozo, je aandacht wordt niet echt gegrepen, maar de film is nog wel interessant. Mooie beelden en overgangen maken dit nog een ok film.

  7. #1532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door João Bekijk bericht
    Insomnia (2002)

    Ietwat teleurstellende thriller van Christopher Nolan. Het verhaal is zozo, je aandacht wordt niet echt gegrepen, maar de film is nog wel interessant. Mooie beelden en overgangen maken dit nog een ok film.
    Het verhaal is zozo.........? Er zit juist een fantastische wending in het verhaal. Al Pacino acteert zo ontzettend goed in deze film.
    Het verhaal is origineel ook niet van Nolan daar deze film een remake is.
    (http://www.imdb.com/title/tt0119375/)

  8. #1533

    Standaard

    Ik vond het verhaal niet bijster origineel of zo, maar wat je zegt over Pacino is inderdaad waar. Zonder hem had ik deze film ook geen kijkbeurt gegund.

  9. #1534

    Standaard

    The Mechanic (2011)

    Ik heb me weer gewaagd aan een Statham flick, en waarschijnlijk zal het mijn laatste zijn...
    Saai, nergens echt leuk, het kabbelt allemaal voort. Leukste stuk is als een auto zich helemaal in en bus ramt, dat zegt genoeg. Helaas, verloren tijd.

    4/10

  10. #1535

    Standaard

    Drag Me To Hell (2009)

    Zeker niet de engste film, maar wel één van de leukste horrorfilms die ik de laatste tijd gezien heb. Ok, een half uur voor het einde weet je al hoe het gaat aflopen, maar de hoeveelheid kwaliteit qua fun en gore is enorm. Een adrenalinekick van jewelste, en laat ik net dat zoeken in een film .

  11. #1536

    Standaard

    Transformers: Dark of the moon

    Pffff. Wat een gemengde gevoelens heb ik bij deze film zeg. Qua beeld en geluid is de film echt top, een echte demo schijf. Alleen ergerde ik mij dood aan de mateloos irritante humor. Ik zat regelmatig tenenkrommend te kijken waarom ze dat in hemelsnaam erin gedaan hebben. Bay, je bent een kei in actie films maar laat humor in godsnaam voor wat het is. Het doet deze film meer fout dan goed. John Malcowich begreep zelf ook volgens mij niet eens wat hij nu in deze film te zoeken had.

    Nu hebben we dus 3 Transformers films. Moeten we daar blij mee zijn? Hmm, ok deel 2 en 3 hebben leuke demo scene's en voor velen denk ik dat ze bij menig sf fan in de kast staan, maar anders dan dit was de wereld beter af geweest met alleen het schitterende eerste deel 1 (naar nu blijkt). Hell yes...

    Als ik alle drie nu moet beoordelen:

    Deel 1 : 9 / 10
    Deel 2 : 5 / 10
    Deel 3 : 7 / 10

    Captain America: The first avenger

    Deze vond ik best te pruimen al heeft de film ook een beetje te kampen met het transformers 2 en 3 syndroom. Het is geinig, heeft leuke actie maar mist gewoon net die twist waardoor hij in de hoogste categorie mee kan komen...

    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #1537

    Standaard

    Afgelopen maandag met, hoe kan `t ook anders, Halloween gezien:

    Halloween
    Uiteraard dé ultieme film om op Halloween op te zetten. Vond `m dit keer eigenlijk nog enger dan de vorige keer. Oprecht eng, vooral doordat je als kijker meerdere malen als first person in de schoenen van Michael Myers wordt geplaatst, met geniale schrik momenten.
    Waarschijnlijk mijn favoriete horror film allertijden.

    9,5/10

    En afgelopen zondag mee begonnen, dinsdag afgelopen:
    Dexter - Season 4
    Extreem verslavend en met afstand het beste seizoen van de reeks tot nu toe. Het verhaal steekt goed in elkaar en Dexter`s personage krijgt steeds meer diepgang. Maar eigenlijk is John Litgow in de rol van de badguy de held van deze reeks. Wat `n geniale rol zet hij neer! En als je dan ook nog zo`n ontzettend schokkend einde van het seizoen hebt, iets dat nu nog door m`n hoofd spookt, dan is het helemaal af.
    Absoluut briljant, top tv!

    9,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 03-11-2011 om 22:32
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1538

    Standaard

    City of God 8/10
    I hope they serve beer in hell 6,1/10
    Tucker and Dale vs Evil 7/10
    Sint 6,8/10
    Meet the parents 7/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #1539

    Standaard

    Melancholia..Prachtige film van Lars von Trier.............9/10

    The Chaser.prima Koreanse film over een serie-mmordenaar.......8/10

    An idiot abroad sz 1...Britse humeur van Gervais en Merchant 8/10

    gr,Vince.

  15. #1540

    Standaard

    The Maltese Falcon (1941)

    Ik denk dat het de vierde keer is dat ik deze heb gekeken, al dateert de laatste kijkbeurt alweer van zo'n 10 jaar geleden.
    Bogart speelt Sam Spade = tough guy in het kwadraat . Inderdaad, hij is keihard, vlijmscherp (ook met zijn tong), en toch rechtvaardig. Het blijft echt een geweldige film, ook na 70 (!!) jaar.
    Ik kan Astor nog steeds moeilijk hebben, ze heeft dan ook een irritant personage. Maar Greenstreet is in zijn filmdebuut geweldig, aardig en tegelijkertijd zie je hoe gevaarlijk hij kan zijn. Een filmdebuut op 62 jarige leeftijd, hoe vaak zie je dat . En Lorre speelt één van de meest gluiperige personages ooit.
    Een echte topfilm, die iedereen minimaal 1 keer gezien moet hebben.

    9/10

  16. #1541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Transformers: Dark of the moon

    Pffff. Wat een gemengde gevoelens heb ik bij deze film zeg. Qua beeld en geluid is de film echt top, een echte demo schijf. Alleen ergerde ik mij dood aan de mateloos irritante humor. Ik zat regelmatig tenenkrommend te kijken waarom ze dat in hemelsnaam erin gedaan hebben. Bay, je bent een kei in actie films maar laat humor in godsnaam voor wat het is. Het doet deze film meer fout dan goed. John Malcowich begreep zelf ook volgens mij niet eens wat hij nu in deze film te zoeken had.

    Nu hebben we dus 3 Transformers films. Moeten we daar blij mee zijn? Hmm, ok deel 2 en 3 hebben leuke demo scene's en voor velen denk ik dat ze bij menig sf fan in de kast staan, maar anders dan dit was de wereld beter af geweest met alleen het schitterende eerste deel 1 (naar nu blijkt). Hell yes...

    Als ik alle drie nu moet beoordelen:

    Deel 1 : 9 / 10
    Deel 2 : 5 / 10
    Deel 3 : 7 / 10

    Captain America: The first avenger

    Deze vond ik best te pruimen al heeft de film ook een beetje te kampen met het transformers 2 en 3 syndroom. Het is geinig, heeft leuke actie maar mist gewoon net die twist waardoor hij in de hoogste categorie mee kan komen...

    7 / 10
    Toch had TF 3 wel potentie. Sterker nog ik vond het het beste deel van de drie maar dan afgezien van die zgn. humor. Maar als Bay dit verhaal al 'donker' noemt: ja donkerder dan de rest en ook wel wat meer uitgewerkt maar das al.
    Toch komt ie er bij mij wel in hoor: het is gewoon een lekkere nobrainer en als je door de 'humor' heen kijkt heb je gewoon 2,5 uur vermaak. Maar ik schaf m ook niet eerder aan dan dat de BR een stuk in prijs gedaald is.
    Ik weet wel dat toen ik in de bios zat op een gegeven moment wel mn kaak zowat open zakte bij sommige actiescenes in de stad. Man dat was echt spierballenvertoon van Bay. Dat vond ik indrukwekkend genoeg om die BR aan te schaffen. Ik heb het dan over dat flatgebouw dat omvalt met de hoofdpersonen erin en bijv. de scene met de militairen met zo'n vliegpak die van een wolkenkrabber springen

  17. #1542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Het verhaal is zozo.........? Er zit juist een fantastische wending in het verhaal. Al Pacino acteert zo ontzettend goed in deze film.
    Het verhaal is origineel ook niet van Nolan daar deze film een remake is.
    (http://www.imdb.com/title/tt0119375/)
    Ik heb deze remake nooit kunnen waarderen, vond het origineel een stuk rauwer en dit past mijn inziens veel beter bij het verhaal.

  18. #1543

    Standaard

    In the Electric Mist (2009)

    Een broeierige film, misschien is dat de beste omschrijving, natuurlijk ook door de setting in Louisiana. Prachtige dialogen, sterke acteurs, en zoals gezegd kruipt de 'sfeer' van de film onder je huid.
    Het eindshot had van mij niet gehoeven; dat zal een poging geweest zijn om nog meer mysterie toe te voegen.

    8/10

    Crazy, Stupid, Love (2011)


    Af en toe heb je van die films die je echt raken. Misschien omdat je ze net in de juiste stemming bekijkt, dat was bij deze denk ik het geval. Er is in principe weinig nieuws onder de zon, maar bij mij kwam de film wel binnen. Af en toe grappig, af en toe tragisch.
    En een echt fantastische Carell, waar ik steeds meer waardering voor krijg (zit nu in het derde seizoen van de o zo leuke The Office).
    Deze staat i.i.g. in mijn top 10 films van het jaar.

    9/10

  19. #1544

    Standaard

    Another Earth 9,5/10

    Gewedig fijn filmpje.

  20. #1545

    Standaard

    Star Wars: Episode II - Attack Of The Clones
    Dit was de derde keer dat ik dit deel van de reeks heb gezien. De voorgaande twee keren kon ie me niet bekoren. Gelukkig was dat nu anders. Ik vond het nu een redelijke film met een (voor `t grootste deel) lekker donker sfeertje. Het acteerwerk is, net als in Episode I, nog steeds niet sterk maar dat is ook voor een deel te danken aan het matige script waarmee de cast het moet doen. Het verhaal is te lang uitgerekt, de film zeker twintig minuten te lang.
    Ook ziet op blu-ray het geheel wel erg CGI uit, het extreem scherpe beeld accentueert dit nog eens extra en dat kan voor afleiding zorgen.
    Al met al een hele vooruitgang in vergelijking met z`n voorganger maar uiteraard wordt het niveau van de oude trilogie nergens gehaald.

    7,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1546

    Standaard

    Abduction. Ondanks de slechte reviews vond ik hem echt goed! 8/10
    Laatst aangepast door coveragentcov : 08-11-2011 om 13:40

  22. #1547

    Standaard

    Eergister Breathless (À bout de souffle) van Jean-Luc Godard herbekeken. Jaren geleden aanschouwd en toen kon ik weinig met de in mijn ogen plotloze film. Nu heb ik met open mond gekeken en genoten. Tegen alle filmconventies in heeft de film een ontzettende 'alles mag' houding waarin acteurs tegen de camera praten, er met jump cuts gestrooid wordt en er geïmproviseerd mocht worden. Zo speels, zo onvoorspelbaar. Hoofdrolspeler Jean-Paul Belmondo is bijna even cool als dat hoofdrolspeelster Jean Seberg mooi is. Erg gaaf dit!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1548

    Thumbs up

    Vanavond het laatste deel uit de Star Wars blu-ray box gekeken:

    Star Wars: Episode III - Revenge Of The Sith
    Dit is verreweg het beste deel uit "De Nieuwe Trilogie". Na het slechte The Phantom Menace en het al een stuk betere Attack of The Clones wordt de reeks gelukkig wel op een geweldige wijze afgesloten. Vanaf het allereerste is het tempo hoog en dat blijft het tot het einde. Door dit hoge tempo, de non-stop actie en de slimme en goede montage valt het nog steeds houterige acteerwerk van Christensen en McGregor gelukkig iets minder op (hoewel gezegd moet worden dat het al een stuk beter is dan in Episode II).
    De wijze waarop de verhaallijnen worden verbonden met "De Oude Trilogie" is fantastisch en zorgt op het einde zelfs voor kippenvel.
    En met "Order 66" brengt Lucas één van de meest indrukwekkende scenes van de afgelopen jaren op het scherm.
    Een zeer, zéér sterk einde van een matig-tot-redelijke trilogie, misschien wel de op één na beste film van alle Star Wars films.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1549

    Standaard

    Scream 2 (1997)

    Niet geweldig, maar wel ok. Als je een no brainer slasher/parodie wil zien, zal je je hiermee wel amuseren. Wel zo vergetelijk as fuck (5min geleden gezien en er beginnen al passages te verdwijnen in mijn hoofd ).

  25. #1550

    Standaard

    Paris Je t’Aime (2006, Olivier Assayas, Frédéric Auburtin, en 20 anderen)

    Het concept is bijzonder tof, maar lastig uitvoerbaar om tot een topfilm te komen: een stuk of 20 regisseurs laten hun visie zien in kortfilmpjes over liefde in Parijs. Enkele regisseurs schieten hierbij naar een wat grotere hoogte, zoals Alexander Payne, Tom Twyker en Wes Craven. Zij houden de film boeiend, maar andere regisseurs weten niet voldoende te boeien in hun korte filmpjes: niet altijd komt een overtuigend verhaaltje van de grond of lijkt het verhaaltje wat af te wijken van het concept (liefde in Parijs). Al met al een aangename film, maar er had meer in gezeten.

Pagina 62 van 237 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •