Pagina 170 van 237 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.226 tot 4.250 van 5911 worden weergegeven.
  1. #4226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wellicht heb je het zelf niet zo door maar je eindigt heeeeeel erg veel met een soortgelijke conclusie. Vaak varianten zoals:

    - Laat deel 2 maar komen!
    - Laat het volgende seizoen maar komen!
    - Laat het vervolg maar komen!
    - Laat die sequel maar komen!
    - Etc etc....

    Ik kon het nu niet laten om er een opmerking over te plaatsen.... Maar na heel veel keer dezelfde conclusie onder verschillende films/series te lezen, begint het enigszins op een langspeelplaat die vast loopt te lijken. No offence....
    Ja heel vaak ja. Toch zeker 2 keer in een maand.... De laatste keer ( heb t even voor je nagekeken in whatiwatch) was op 18 mei met The Hangover.
    Waar jij je al niet mee bezig houdt Vraag me af of je altijd andersmans posts zit na te speuren en te kijken of er ook maar iets is waar je op kunt zeuren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4227

    Standaard

    Ik ben het best vaak oneens met the Godfather, maar hij plaatst wel vaak zijn mening over een film of serie, iets waar ik zelf bijna niet meer de tijd voor neem. Ik hoor het tegenargument al dat hij ze dan net zo goed niet kan plaatsen, maar daar ben ik het niet mee eens, aangezien er toch altijd wel kans is dat je iets tegenkomt wat je niet kent. Voorbeeld is 2 broke girls, wat niets voor mij blijkt te zijn, maar toch.

  3. #4228

    Standaard

    Je hoeft `t ook niet eens te zijn, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Maar Melzz zeurt gewoon om `t zeuren, omdat het kan. En dan ook nog eens onjuiste dingen noemen... als je 2x in 1 maand heeeeeeeeel erg veel noemt dan heb ik medelijden met z`n vriendin/vrouw
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4229
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Rogue, gewoon blijven plaatsen. Je stukjes over Aziatische films las ik altijd met veel plezier.

    Enne TheGodfather ook gewoon doorgaan natuurlijk . Lees hier alles wat geplaatst wordt, nou ja bijna alles , maar zelfs iets plaatsen gaat er toch niet inzitten. Daar kruipt volgens mij toch serieus wat tijd en energie in, zeker als je het goed wilt doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #4230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja heel vaak ja. Toch zeker 2 keer in een maand.... De laatste keer ( heb t even voor je nagekeken in whatiwatch) was op 18 mei met The Hangover.
    Waar jij je al niet mee bezig houdt Vraag me af of je altijd andersmans posts zit na te speuren en te kijken of er ook maar iets is waar je op kunt zeuren
    Ik heb er geen statistieken op nagehouden maar het is iets wat me gewoon opvalt in je stukjes van de afgelopen jaren. Je eindigt echt vaak met een soortgelijke conclusie zodat je stukjes op die manier wat inwisselbaar worden. En je hebt gelijk, het komt wellicht als zeuren over. Maar het valt me op en voor ik het weet heb ik er al iets over gezegd en gepost. En blijf vooral posten natuurlijk. Let vooral niet op mij.....

  6. #4231

  7. #4232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb er geen statistieken op nagehouden maar het is iets wat me gewoon opvalt in je stukjes van de afgelopen jaren. Je eindigt echt vaak met een soortgelijke conclusie zodat je stukjes op die manier wat inwisselbaar worden. En je hebt gelijk, het komt wellicht als zeuren over. Maar het valt me op en voor ik het weet heb ik er al iets over gezegd en gepost. En blijf vooral posten natuurlijk. Let vooral niet op mij.....
    Geen statistieken op nagehouden en toch zeggen dat ik het vaak post? lijkt me wat raar. Dan kun je ook gaan zeggen "je geeft wel vaak een 9 aan een film, je cijfers worden inwisselbaarder..." Uiteraard blijf ik gewoon posten, lijkt me logisch....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #4233

    Standaard

    Het was eigenlijk bedoeld als opbouwende kritiek maar je staat er niet echt open voor. Een cijfer is natuurlijk een ander verhaal dan een recensie. Geeft verder niet, vind het de moeite niet waard om er een discussie over te voeren. Het laatste wat ik erover zeg: je gebruikt vaak dezelde zinnen of conclusies etc. Of dat nu 2x per maand gebeurt of 4x per jaar is niet zo relevant. Aangezien we allebei al wat langer mee gaan hier, valt het gewoon op. De cliches en herhalingen liggen wat op de loer. Dus.....misschien zie je het zelf niet, gebeurt vaker met eigen schrijfsels, en hierbij wijs ik je erop. Je hoeft er niets mee te doen. Dat is uiteraard aan jou.

  9. #4234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het was eigenlijk bedoeld als opbouwende kritiek maar je staat er niet echt open voor. Een cijfer is natuurlijk een ander verhaal dan een recensie. Geeft verder niet, vind het de moeite niet waard om er een discussie over te voeren. Het laatste wat ik erover zeg: je gebruikt vaak dezelde zinnen of conclusies etc. Of dat nu 2x per maand gebeurt of 4x per jaar is niet zo relevant. Aangezien we allebei al wat langer mee gaan hier, valt het gewoon op. De cliches en herhalingen liggen wat op de loer. Dus.....misschien zie je het zelf niet, gebeurt vaker met eigen schrijfsels, en hierbij wijs ik je erop. Je hoeft er niets mee te doen. Dat is uiteraard aan jou.
    Ik sta er wel open voor maar de kritiek moet wel terecht zijn. En natuurlijk maakt het uit hoe vaak dat "gebeurd". Hoezo zou dat niet uitmaken?
    En het is je niet waard een discussie te voeren? waarom begin je `m dan?
    En so what als ik vaak dezelfde zinnen gebruik?we zijn hier met z`n allen nog steeds geen professionele recensenten,hoeven er niet onze boterham van te betalen. We doen het voor de fun dus lighten up.
    Als je ze niks vind, scroll dan door en lees ze niet. Kun je er ook niet over vallen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4235

    Standaard

    .
    It's Always Sunny in Philadelphia 2005
    Danny DeVito o.a Simpel spul maar toch net grappig genoeg om af en toe te moeten lachen.
    Is deze serie op tv geweest in Nederland? Zoja dan is die toen aan mij voorbij gegaan.
    Cyfer 8
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #4236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik sta er wel open voor maar de kritiek moet wel terecht zijn. En natuurlijk maakt het uit hoe vaak dat "gebeurd". Hoezo zou dat niet uitmaken?
    En het is je niet waard een discussie te voeren? waarom begin je `m dan?
    En so what als ik vaak dezelfde zinnen gebruik?we zijn hier met z`n allen nog steeds geen professionele recensenten,hoeven er niet onze boterham van te betalen. We doen het voor de fun dus lighten up.
    Als je ze niks vind, scroll dan door en lees ze niet. Kun je er ook niet over vallen.
    Sorry, maar jij staat niet open voor kritiek. Ook ik heb in het verleden wel eens wat kanttekeningen gemaakt bij je recencies, maar ook ik kreeg een zelfde soort reactie als Melzz krijgt. Heftig verontwaardigd, en heel erg fel. Ik zie niet in waarom je daar nu zo fel op moeat reageren, het is toch enkel fijn als je je stukjes middels kritiek van anderen iets kan verbeteren (het lijkt mij juist fun als je ergens beter in wordt). Het hele "Lees het dan niet" argument is natuurlijk kul, waarom zet je ze uberhaupt neer als je er toch niets om geeft. Bovendien, hoe kan Melzz van te voren weten dat het niets is?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  12. #4237

    Standaard

    Sons of anarchy, wat een wrede serie is dat, zeg. I love it.lk toffe actie, humor, vette bikes. En die blonde hoofdrolspeler (Ben de naam ffe kwijt) is nog een lekker ding, ook
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  13. #4238
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kritiek is nooit fijn en terecht of onterecht is vaak niet eens van doorslag. Aan de ene kant zeg je: iemand verteld een verhaal. Hij verteld dat op zijn eigen persoonlijke manier, dat recht heeft iedereen. Waarom dan zoveel kritiek op die ene slotzin? Ik vind het al te prijzen dat iemand de tijd en moeite neemt om dit voor anderen te doen, want dat is het in principe. Aan de andere kant mag iedereen ook kritiek hebben. Op het moment dat je iets openbaar maakt is er altijd wel kritiek, terecht of onterecht!. Kritiek is juist heel nuttig en functioneel. Ook al is degene die kritiek krijgt, het er totaal niet mee eens, er nooit blij mee en soms zelfs fel in zijn reacties, hij of zij neemt het bewust/onbewust toch in meer of mindere mate mee. Niemand is dus onbereikbaar voor kritiek en effect heeft het vrijwel altijd. Niet openstaan voor kritiek is wat anders dan je zelf verweren of eerst laten overtuigen.

    Opbouwende kritiek geven is dus eigenlijk heel goed, zolang het maar wel met enige respect gebeurt. Dat vind ik hier maar deels gelukt en dat vind ik uiteindelijk toch te kort doen aan iemand die telkens de moeite neemt om wat bij te dragen aan de site en het forum. Het doel van kritiek is iig niet om iemand persoonlijk aan te vallen.

    Vanaf nu maar weer ontopic blijven.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-06-2013 om 03:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #4239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Is deze serie op tv geweest in Nederland?
    In ieder geval op Comedy Central.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #4240

    Standaard

    It's Always Sunny in Philadelphia

    En eindelijk een comedy serie (2005+ dan) zonder de irritante lachtrack erbij.
    Ben bij menige goede comedy serie afgehaakt vanwege de super irritante lachtrack.
    Vind het ook sneu voor de acteurs en schrijvers van een serie als je je best doet en er naderhand zon verpestende lachtrack onder komt al is het verder voor hun natuurlijk gewoon werk.

  16. #4241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Sorry, maar jij staat niet open voor kritiek. Ook ik heb in het verleden wel eens wat kanttekeningen gemaakt bij je recencies, maar ook ik kreeg een zelfde soort reactie als Melzz krijgt. Heftig verontwaardigd, en heel erg fel. Ik zie niet in waarom je daar nu zo fel op moeat reageren, het is toch enkel fijn als je je stukjes middels kritiek van anderen iets kan verbeteren (het lijkt mij juist fun als je ergens beter in wordt). Het hele "Lees het dan niet" argument is natuurlijk kul, waarom zet je ze uberhaupt neer als je er toch niets om geeft. Bovendien, hoe kan Melzz van te voren weten dat het niets is?
    Ik kan zeker tegen kritiek, maar nogmaals: ik schrijf recensies op mijn eigen manier. Als kritiek terecht is, is het terecht maar dit van Melzz was gewoon niet terecht omdat ik dat zinnetje helemaal niet vaak gebruik.
    Eerst zegt ie "dat gebruik je zo vaak"en als ik dan zeg dat ik `t maar 2x in een maand gebruik is het opeens "het maakt niet uit hoe vaak je het schrijft, 1x per jaar of 1x per week." Dan moet je niet zeggen dat ik `t vaak zeg als het niet uitmaakt...
    En het spijt me wel maar het is natuurlijk geen kul,het hele "lees het dan niet" argument. Ik schrijf het op mijn manier, als mensen dat stoort prima, maar verwacht niet dat ik ga veranderen omdat anderen zich aan mij storen. Dat zou hetzelfde zijn als dat het mensen stoort wanneer ik iedere dag een rode jeans zou dragen en mensen graag zien dat ik zou afwisselen met een blauwe. Zij vinden dat ik moet afwisselen, ik niet. Ik voel me prima bij die rode jeans dus waarom zou ik me anders kleden? om hun een plezier te doen? je maakt van jouw probleem (het feit dat je vindt dat ik andere broeken aan moet doen/anders mijn recensies moet schrijven) mijn probleem (jij vind dat ik moet afwisselen dus moet ik dat ook doen).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kritiek is nooit fijn en terecht of onterecht is vaak niet eens van doorslag. Aan de ene kant zeg je: iemand verteld een verhaal. Hij verteld dat op zijn eigen persoonlijke manier, dat recht heeft iedereen. Waarom dan zoveel kritiek op die ene slotzin? Ik vind het al te prijzen dat iemand de tijd en moeite neemt om dit voor anderen te doen, want dat is het in principe. Aan de andere kant mag iedereen ook kritiek hebben. Op het moment dat je iets openbaar maakt is er altijd wel kritiek, terecht of onterecht!. Kritiek is juist heel nuttig en functioneel. Ook al is degene die kritiek krijgt, het er totaal niet mee eens, er nooit blij mee en soms zelfs fel in zijn reacties, hij of zij neemt het bewust/onbewust toch in meer of mindere mate mee. Niemand is dus onbereikbaar voor kritiek en effect heeft het vrijwel altijd. Niet openstaan voor kritiek is wat anders dan je zelf verweren of eerst laten overtuigen.

    Opbouwende kritiek geven is dus eigenlijk heel goed, zolang het maar wel met enige respect gebeurt. Dat vind ik hier maar deels gelukt en dat vind ik uiteindelijk toch te kort doen aan iemand die telkens de moeite neemt om wat bij te dragen aan de site en het forum. Het doel van kritiek is iig niet om iemand persoonlijk aan te vallen.

    Vanaf nu maar weer ontopic blijven.
    Precies,en van enig respect van Melzz z`n kant is al lange tijd geen sprake. En nee, niet alleen tegen mij...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4242

    Standaard

    Tjongejonge.....jij WIL het gewoon niet begrijpen. Voor de laatste keer, ik bedoelde gewoon dat het me OPVALT dat je steeds/vaak dezelfde conclusies gebruikt. Ik heb er geen studie van gemaakt, dus EXACTE aantallen heb ik je niet voor je. Blijkbaar is dat het erg belangrijk voor je om met aantallen te komen als "bewijs". 1x per week of 3x per maand. Dat is voor mij een non- discussie. Als iemand tegen mij zegt, je gebruikt vaak het stopwoordje eeuhhh. Dan ga ik ook niet vragen hoe vaak ik dat dan doe. Het is gewoon een constatering en iemand wijst mij daarop.

    Nu heb ik ineens geen respect. Mn eerste twee posts, sloot ik bewust af met een knipoog....om het luchtig te houden. Volgens mij ben ik niet beledigend. Maar bij elke opmerking of lichte vorm van kritiek, kom je met de gedoodverfde uitspraak (over cliches gesproken): dan lees je mn stukjes toch niet. Ja, dat is lekker makkelijk. Wel op een openbaar forum stukjes plaatsen en als iemand een opmerking maakt, dan alles maar wegwuiven. Dat deed je ook steeds op cinemavanti.nl en blijkbaar reageer je nu, jaren later, nog steeds zo. Jammer.

    En Godfather, ik reageer op heel veel zaken niet want dan kan ik wel aan de gang blijven. En inderdaad, misschien moet ik maar niets meer zeggen. Laat ieder gewoon zn stukjes plaatsen en niemand reageert op elkaar. Iedereen blij en blijft leven in zn eigen bubbel. En echt, ik laat je in je waarde. Maar mensen lezen/zien je postgedrag en hebben daar een mening over. En het is jouw hobby en die wil ik zeker niet verstoren. En nu zijn we er wel klaar mee denk ik.

    Laten we nu weer films gaan kijken....

  18. #4243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En nu zijn we er wel klaar mee denk ik.
    .
    ja nogal ja...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En inderdaad, misschien moet ik maar niets meer zeggen. Laat ieder gewoon zn stukjes plaatsen en niemand reageert op elkaar.
    Laten we dat vooral niet doen, wordt het zo'n saaie boel!

  20. #4245

    Standaard

    Man of Steel. Heftige actie, beetje weinig karakterontwikkeling maar het is alleszins een goeie opmaat als genesis-verhaal van hoe Superman zijn eigen verleden heeft leren kennen. Zack Snyder heeft er toch een aparte draai aan weten te geven die m.i. een stuk beter is dan Superman Returns. En ik heb nog nooit in één film zoveel gebouwen tot schroot zien herleid worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #4246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Laten we dat vooral niet doen, wordt het zo'n saaie boel!
    Misschien is dat nog beter dan dat sommige leden elkaar de hele tijd af vallen zonder zelf niet vaak wat nuttigs toe te voegen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4247

    Standaard

    A Good Day To Die Hard gisteren gekeken.

    Echt hoge verwachtingen had ik er niet van omdat Willis behoorlijk tegenvalt de laatste jaren. En dat was ook hier niet anders. De typische Die Hard grappen kwamen erg geforceerd over en hij maakte ook niet echt een enthousiaste indruk. Meer een 'quick buck' indruk. Erg jammer vind ik dat altijd omdat het een goede reeks toch wat neerhaalt. De overige cast speelt prima maar ik kijk toch voornamelijk naar Willis.

    Actie is zoals altijd dik in orde en dat vangt het dunne verhaal toch wel enigszins op. Wat mij betreft had dit net zo goed een losstaande actiefilm kunnen zijn. Dan was het wellicht beter te pruimen geweest.

  23. #4248

    Standaard

    Lady Terminator - H. Tjut Djalil. – 1988

    Ik ben rijkelijk laat met deze “ontdekking” van Mondo Macabro aangezien de dvd al in 2004 is uitgebracht. Maar wat een feest, deze film! Deze in Indonesië geproduceerde film wil duidelijk aanhaken op de toentertijd populaire Terminator. Echter komt er in de film geen cyborg voor maar een soort gereïncarneerde heks…of zoiets. Toch beweegt deze op wraak beluste bodysnatchin’ heks als een soort robot met droogkomisch effect.

    Wat houd ik toch van dit soort films. Alles wordt uit de kast getrokken om de kijker actie, seks en spektakel te geven. De dialogen zijn zo houterig waarbij elke poging tot een grap, keihard doodslaat….wat ik dan weer grappig vindt. De acteurs lijken zo van straat te zijn geplukt, dat kan niet anders. Er komen figuren in voor, zoals een karakter “Snake” genaamd, die er zo bizar (of ronduit lelijk) uitziet waarvan je je afvraagt of de casting director niet stomdronken was bij het uitzoeken van dit soort figuren. En juist dit soort karakters zijn erg welkom in een film als deze. Die gast Snake zag er al hopeloos gedateerd uit toen deze film werd gemaakt (dat kapsel!!).

    Ik kijk echt liever dit dan de originele Terminator. Ook deze film kent behoorlijk wat geweld incl bizarre lasereffecten. Tja, eigenlijk moet je niet lullen over dit soort films maar gewoon kijken.

    8,5


    Snake!!


    En nog een keer Snake (voor wie hem niet herkent, tis de middelste dude)

    Black Magic Rites (1973)

    Het komt niet vaak voor, maar deze film weet het te presteren om mij na afloop in opperste verbazing achter te laten. Ik heb werkelijk geen flauw benul waar naar ik heb zitten kijken. Maar het was een fascinerende rit. De film is een aaneenschakeling van martelingen, vrouwelijk bloot, ernstig kijkende koppen en een Donald Pleasence look-a-like. Het kleurenpalet (Rood! Groen! Geel! Blauw!) is geweldig in deze film en dat kan ook alleen maar uit Italie afkomstig zijn. Of de regisseur dit zo bedoeld heeft is maar de vraag want het resultaat is behoorlijk abstract. In HD is dit toch wel een beleving.

    De enige conclusie die ik kan bedenken is: what the fuck??

    7,5
    Laatst aangepast door Melzz : 24-06-2013 om 10:40

  24. #4249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En het spijt me wel maar het is natuurlijk geen kul,het hele "lees het dan niet" argument. Ik schrijf het op mijn manier, als mensen dat stoort prima, maar verwacht niet dat ik ga veranderen omdat anderen zich aan mij storen. Dat zou hetzelfde zijn als dat het mensen stoort wanneer ik iedere dag een rode jeans zou dragen en mensen graag zien dat ik zou afwisselen met een blauwe. Zij vinden dat ik moet afwisselen, ik niet. Ik voel me prima bij die rode jeans dus waarom zou ik me anders kleden? om hun een plezier te doen? je maakt van jouw probleem (het feit dat je vindt dat ik andere broeken aan moet doen/anders mijn recensies moet schrijven) mijn probleem (jij vind dat ik moet afwisselen dus moet ik dat ook doen).
    Die vergelijking raakt kant noch wal natuurlijk. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden, hier schieten we maar weinig mee op.

    Zero Dark Thirty Een beetje een vreemde ervaring. Het was eigenlijk twee en een half uur kijken naar mensen die aan het werk zijn. Aangezien ze iedere manier om betrokken te raken bij de situatie vakkundig hebben weten te elimineren. Het is daarentegen nooit echt saai, maar ik merkte wel dat er een bepaalde vorm van destinteresse om de hoek kwam kijken. Zo van: het zal allemaal wel. Wel werd mijn twijfel over wat nu wel en niet kan maar weer eens bevestigd. Ik voel me toch niet lekker bij al dat gemartel. 6/10
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #4250

    Standaard

    The last Elvis Heel mooie film uit Argentina met een sterke role van John McInerny.Muziek is prachtig ook 8/10


    Vince,

Pagina 170 van 237 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •