Pagina 200 van 236 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.976 tot 5.000 van 5895 worden weergegeven.
  1. #4976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien verwijst Verhoeven naar deze quote .
    Dat is nu een opmerking/quote......maar dat is wat anders dan de "hele tijd" klagen wat Verhoeven suggereert.

  2. #4977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Is dit wat je onder arthouse verstaat?
    Onder andere....met name het soort films waar Verhoeven mee dweept. Die gozer doet net alsof ik nog nooit van een filmhuis heb gehoord. Ik ging al naar filmhuizen toen meneer alleen nog maar kon lullen over de genialiteit van Mel Gibson.....

    Meng je gerust in de discussie over de desbetreffende film maar kom niet weeeeer aanzetten met die dooddoener dat je dan maar naar een filmhuis moet gaan.

  3. #4978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De enige in de hele wereld? In Nederland? Of op het forum ?
    Sla de "Dikke van Dale" er maar op na.

    Oh,ennuh........het is de enige "op" de wereld en niet "in".

    Vond de film tegenvallen. Marvel maakt mooie films (Cap 2, Iron Man, Avengers).......deze was ver onder de maat. Verhaal werd er doorheen gejaagd enhet acteerwerk was bar slecht. Misschien waren de verwachtingen wel te hoog. Misschien een combinatie van alle punten. Vond het gewoon niks.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #4979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Sla de "Dikke van Dale" er maar op na.

    Oh,ennuh........het is de enige "op" de wereld en niet "in".

    Vond de film tegenvallen. Marvel maakt mooie films (Cap 2, Iron Man, Avengers).......deze was ver onder de maat. Verhaal werd er doorheen gejaagd enhet acteerwerk was bar slecht. Misschien waren de verwachtingen wel te hoog. Misschien een combinatie van alle punten. Vond het gewoon niks.
    Mmm, een beetje flauw, maar je begrijpt mijn punt wel, denk ik .
    Het is trouwens altijd gevaarlijk om zulke opmerkingen over taal te plaatsen, je weet nooit wanneer je zelf aan de beurt bent, binnen 1 minuut had ik deze al gevonden. Zoek de fout .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Oh wat was deze slechts zegt, ai ai ai.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    X-men - Days Of The Future Past (8,7 - 10)
    Het is alweer 14 jaar geleden dat de eerste film op het witte doek verscheen, en dat word tijdens de film ook wel duidelijk gemaakt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Bijgewerkt. Nieuwe titels er bij. Verkochte titels verwijdert.

  5. #4980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als je echt niets te melden hebt, houd dan ajb je mond (ik houd het netjes). Ik schrijf iets over Guardians of the Galaxy en de trend die ik zie (een verschuiving naar veelal Marvel verfilmingen).
    Sinds wanneer klaag ik "iedere keer" over Amerikaanse blockbusters? Wat bazel je man?

    En films over Mongoolse boeren die hun koeien drie uur lang gras lopen te voeren om de "dagelijkse essentie van het leven te vatten" boeit me niet zo. Meneertje "kijk mij eens arthouse-films kijken" Verhoeven.
    Komop zeg, dit is niet de eerste keer. Je hebt in het verleden wel vaker geklaagd over 'bioscoopfilms'. Maar misschien begin je al te dementeren? Ik bedoel je loopt toch al tegen de veertig aan. Het begint steeds vroeger. Wat vond je van Slither? Zit dezelfde soort humor in ... Ik bedoel het is het type film wat de regisseur graag maakt. Dus veel droge, ironische humor. Plaats het een beetje in perspectief.


  6. #4981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Onder andere....met name het soort films waar Verhoeven mee dweept. Die gozer doet net alsof ik nog nooit van een filmhuis heb gehoord. Ik ging al naar filmhuizen toen meneer alleen nog maar kon lullen over de genialiteit van Mel Gibson.....
    Wat een onnozele opmerking. Kijk alle soorten en maten van films. Hier mijn eindejaarlijstje:

    http://letterboxd.com/imverhoeven/li...tepunten-2014/


    Maar aan je WIW-profiel te zien ben je nog nooit in een Filmhuis geweest. Zou ik ook niet doen wat dat zijn muffe plaatsen wat alternatievelingen komen om te filosoferen over het einde van de wereld. Word ook niet schoongemaakt want er hangen altijd van die vieze spinnenwebben in hoeken. Bah.

  7. #4982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Komop zeg, dit is niet de eerste keer. Je hebt in het verleden wel vaker geklaagd over 'bioscoopfilms'. Maar misschien begin je al te dementeren? Ik bedoel je loopt toch al tegen de veertig aan. Het begint steeds vroeger. Wat vond je van Slither? Zit dezelfde soort humor in ... Ik bedoel het is het type film wat de regisseur graag maakt. Dus veel droge, ironische humor. Plaats het een beetje in perspectief.
    Waarom krijg jij ineens de behoefte om te gaan generaliseren? Waar gaat dit over? Ik heb het over 1 film: Guardians of the Galaxy. Meng je in die discussie over de film in kwestie en kom met argumenten. Schijn jouw alziend licht op de zaak.

    En nu haal je Slither erbij.....een film die ik overigens twee keer heb gezien en die ik wel geslaagd/grappig vond. Blijkbaar moet ik van jou Guardians automatisch ook leuk vinden?
    Je opmerking over in perspectief plaatsen raakt kant nog wal.
    Laatst aangepast door Melzz : 23-12-2014 om 13:22

  8. #4983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat een onnozele opmerking. Kijk alle soorten en maten van films. Hier mijn eindejaarlijstje:

    http://letterboxd.com/imverhoeven/li...tepunten-2014/


    Maar aan je WIW-profiel te zien ben je nog nooit in een Filmhuis geweest. Zou ik ook niet doen wat dat zijn muffe plaatsen wat alternatievelingen komen om te filosoferen over het einde van de wereld. Word ook niet schoongemaakt want er hangen altijd van die vieze spinnenwebben in hoeken. Bah.
    Wil je nu een wedstrijdje doen wie er het meest in een filmhuis is geweest? Grow up man. Ik zie echt niet wat dit te maken heeft met Guardians. En nu loop je weer te dwepen met een lijstje.
    PS: ik ben dit jaar slechts drie keer naar de bioscoop geweest en drie keer was dat bij een filmhuis.... Dusse....eerst even beter kijken voordat je weer een lukraak statement maakt.
    Laatst aangepast door Melzz : 23-12-2014 om 14:09

  9. #4984

    Standaard

    Laat maar zitten. Je wilt helemaal niet discussiëren:

    Ik vind echt dat het niveau van de bioscoopfilms slechter en slechter wordt. Hobbits, Marvel......veel bombast en makkelijk vermaak. Als een Big Mac menu.....het vult maar het beklijft niet. Zeker leuk op zn tijd hoor maar verder komt er weinig interessants uit. Ik grijp daarom nog steeds met veel plezier terug naar andere decennia.

  10. #4985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Laat maar zitten. Je wilt helemaal niet discussiëren:
    Laat inderdaad maar want ik snap echt je punt/probleem niet. Je quote nu mijn mening. En? Ben je het er mee eens, niet mee eens? Is die mening/opmerking zo vreselijk aanstootgevend? Zeg ik iets heel erg raars? Je geeft zelf trouwens Guardians als cijfer een 6......lijkt me dan ook niet bijster enthousiast wat je opmerkingen des te vreemder maakt.

    Ik vond het inderdaad dit jaar een stuk minder. Uiteraard komen er ook mooie films uit maar IK vind het met name veel herhalingsoefeningen. Ik mis een Michael Mann met een mooie misdaadfilm, een nieuwe Tarantino of Scorcese. Films die wat dichter bij de realiteit staan dan comics of Hobbits. Komt volgend jaar vast wel weer (zoals de nieuwe James Bond waar ik naar uit kijk) maar 2014 vond ik zelf qua nieuw uitgebrachte films, een minder jaar. Veel bombastische films met veel cgi waar het verhaal wat minder belangrijk leek. Een mooie uitzondering vond ik Captain America - The Winter Soldier. Een leuke verrassing en een geslaagde Marvel-film wat mij betreft.

  11. #4986
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met alle respect, de standpunten zijn duidelijk en er is gezegd wat er gezegd moest ik worden - als dat al zinvol was. Dus hier graag weer on topic. Vrede op aarde.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #4987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Met alle respect, de standpunten zijn duidelijk en er is gezegd wat er gezegd moest ik worden - als dat al zinvol was. Dus hier graag weer on topic. Vrede op aarde.
    Dit snap ik dan weer niet... ze voeren gewoon een discussie over film, dat is in dit topic gewoon on-topic... In de topictitel staat discussie en het valt onder het subforum filmdicussies. Waarom altijd zo snel ingrijpen? Dat lijkt mij op zijn plaats als er gescholden wordt o.i.d. Forum begint hierdoor wel echt minder te worden... Zoveel actieve leden zijn er al niet meer...

  13. #4988
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ten eerste is het niet ingrijpen, maar gewoon een opmerking. Ten tweede werd het persoonlijk en ging het allang niet meer over de insteek ' The Guardians of the Galaxy'. Dus niet on topic over "welke film heb je gekeken en wat vond je ervan". Het ging mij dus niet eens meer om de inhoud van de discussie, maar de tendens. Alles was denk ik wel gezegd voordat het heel persoonlijk werd. Ten derde is mij het via pm gevraagd door derden.

    Vandaar... Anders had ik wel wat beters te doen in Praag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #4989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Laat inderdaad maar want ik snap echt je punt/probleem niet. Je quote nu mijn mening. En? Ben je het er mee eens, niet mee eens? Is die mening/opmerking zo vreselijk aanstootgevend? Zeg ik iets heel erg raars? Je geeft zelf trouwens Guardians als cijfer een 6......lijkt me dan ook niet bijster enthousiast wat je opmerkingen des te vreemder maakt.

    Ik vond het inderdaad dit jaar een stuk minder. Uiteraard komen er ook mooie films uit maar IK vind het met name veel herhalingsoefeningen. Ik mis een Michael Mann met een mooie misdaadfilm, een nieuwe Tarantino of Scorcese. Films die wat dichter bij de realiteit staan dan comics of Hobbits. Komt volgend jaar vast wel weer (zoals de nieuwe James Bond waar ik naar uit kijk) maar 2014 vond ik zelf qua nieuw uitgebrachte films, een minder jaar. Veel bombastische films met veel cgi waar het verhaal wat minder belangrijk leek. Een mooie uitzondering vond ik Captain America - The Winter Soldier. Een leuke verrassing en een geslaagde Marvel-film wat mij betreft.
    Kan niet zeggen dat ik oneens of eens ben. Kijk ook veel gedoseerde waardoor het wellicht minder opvalt maar als het je zo dwars zit dan moet je gewoon eens wat vaker naar een Filmhuis toeven. Draait ook genoeg leuke, dwarse genrefilms. Puur over 'bioscoopfilms' gesproken heb ik toch genoeg diversiteit gezien. Positieve uitschieters:

    – The Secret Life of Walter Mitty
    – The Wolf of Wall Street
    – Ain't Them Bodies Saints
    – The Lego Movie
    – Enough Said
    – 12 Years a Slave
    – Nebraska
    – Edge of Tomorrow
    – X-Men: Days of Future Past
    – Transformers: Age of Extinction
    – The Way Way Back
    – Dawn of the Planet of the Apes
    – The Equalizer
    – Cold in July
    – Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance)
    – Interstellar
    - Fury
    – Dumb and Dumber To

    Mag ik de Raid II ook meetellen? En de nieuwe Mann staat halverwege januari op de planning. Zin in! En de reden waarom ik Slither aanhaal is dat het van dezelfde regisseur is van Super en Guardians of the Galaxy. Ben niet heel gecharmeerd van zijn werk maar ik probeer altijd te kijken of er een signatuur aanwezig is van een auteur. Of dat het gewoon 'opdrachtfilms' zijn. In dit opzicht was dat dus die droge, ironisch humor waarover jij valt.

  15. #4990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kan niet zeggen dat ik oneens of eens ben. Kijk ook veel gedoseerde waardoor het wellicht minder opvalt maar als het je zo dwars zit dan moet je gewoon eens wat vaker naar een Filmhuis toeven. Draait ook genoeg leuke, dwarse genrefilms.
    Kijk, dit komt al een stuk vriendelijker en constructiever over. Je doet nu de suggestie om naar het filmhuis te gaan ipv met een onnodig betweterig toontje een loze opmerking maken. Er zit me trouwens helemaal niets dwars. Het is een persoonlijke constatering. Ik schreef ook dat er nog genoeg te kijken valt uit andere decennia, dus ik kom mn tijd wel door. En het heeft natuurlijk een reden waarom alle films die ik dit jaar zag, in het filmhuis was.

    Ik weet dat Slither van dezelfde regisseur is als Guardians..... Bij Slither vond ik de humor geslaagder......maar ik moet nu wel oppassen dat ik niet in herhaling val. En ik zal Guardians deel 2 vast ook weer kijken. Het kan alleen maar beter worden.....

    Een James Bond bijvoorbeeld komt om de zoveel jaar terwijl er nu elk jaar wel een paar Marvels uitkomen. Ik vraag me wel af wanneer de verzadiging gaat optreden. Het is wel wat veel. Maar zolang het geld oplevert.....

  16. #4991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ten derde is mij het via pm gevraagd door derden.
    Toch wat vreemd dit. Kan diegene zelf niet reageren? Om daar nu een moderator, die nota bene op vakantie is, mee lastig te vallen....

  17. #4992
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het was aan mij om daar op te reageren of niet en ik ben toch wel actief, ook al ben ik op vakantie, dus dat is niet erg.
    Het is dat ik zelf vond dat het wat te persoonlijk werd, anders was dat geen reden geweest. Het gebeurt wel vaker dat wíj érgens op gewezen worden, maar het is aan ons om daar wat mee te doen. En in dit geval vond ik dat zelf ook. Ik wil zeker de discussie niet afstommen, maar dacht dat een opmerking daarover ervoor zou zorgen dat het verder niet al te persoonlijk werd. Dat was mijn insteek en dat is wat ik bedoelde met on topic.

    Laten we er verder ook niet te zwaar aan tillen, want dat is zeker niet mijn bedoeling...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #4993

    Standaard

    The Hunger Games: Mockingjay - part 1

    Ondanks dat ik het tweede deel heb gemist was het derde deel in de Hunger Games reeks toch goed te volgen. Het is oorlog en dus is het een heerlijk donkere film geworden met veel drama en veel actie in het verhaal.
    De film verveelt geen moment en Jennifer Lawrence zet opnieuw een sterke hoofdrol neer. Het is jammer dat we nog een jaar moeten wachten op het laatste deel maar als de toon van deze film wordt voortgezet dan kan het niet anders als dat dat een fantastische climax gaat worden.
    Was het maar vast zo ver!

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Hunger Games: Mockingjay - part 1

    Ondanks dat ik het tweede deel heb gemist was het derde deel in de Hunger Games reeks toch goed te volgen. Het is oorlog en dus is het een heerlijk donkere film geworden met veel drama en veel actie in het verhaal.
    De film verveelt geen moment en Jennifer Lawrence zet opnieuw een sterke hoofdrol neer. Het is jammer dat we nog een jaar moeten wachten op het laatste deel maar als de toon van deze film wordt voortgezet dan kan het niet anders als dat dat een fantastische climax gaat worden.
    Was het maar vast zo ver!

    8,0/10
    Op de een of andere manier wil deze franchise me maar niet boeien.. Paar dagen geleden het derde deel gezien en het pakt me nog steeds niet. Kan ook niet goed de vinger op de zere plek leggen, ik hou van dit genre. Maar op de een of andere manier is het allemaal te lief uitgevoerd en het verhaal/plot te simpel en te leeg ofzo. Verder kabbelt het maar voort zonder dat er veel gebeurd. Films als V for Vendetta en Equilibrium raken me veel meer, of bijvoorbeeld Battle Royale. Maar ik weet het niet goed, komt ook misschien omdat het kinderboeken zijn.

    Ik zal wel naar het laatste deel gaan tzt en dan beslissen of deze films bij mij op de plank komen te staan
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #4995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Op de een of andere manier wil deze franchise me maar niet boeien.. Paar dagen geleden het derde deel gezien en het pakt me nog steeds niet. Kan ook niet goed de vinger op de zere plek leggen, ik hou van dit genre. Maar op de een of andere manier is het allemaal te lief uitgevoerd en het verhaal/plot te simpel en te leeg ofzo. Verder kabbelt het maar voort zonder dat er veel gebeurd. Films als V for Vendetta en Equilibrium raken me veel meer, of bijvoorbeeld Battle Royale. Maar ik weet het niet goed, komt ook misschien omdat het kinderboeken zijn.

    Ik zal wel naar het laatste deel gaan tzt en dan beslissen of deze films bij mij op de plank komen te staan
    Ik zou toch niet zover gaan met te zeggen dat het kinderboeken zijn... Ik vond enkel het eerste boek goed, maar vond dat de film zwaar tekort schoot. Vooral het derde en laatste boek is compleet deprimerend. Dus ben over het algemeen niet onder de indruk van de serie. Behalve dan van het eerste boek.

  21. #4996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Een James Bond bijvoorbeeld komt om de zoveel jaar terwijl er nu elk jaar wel een paar Marvels uitkomen. Ik vraag me wel af wanneer de verzadiging gaat optreden. Het is wel wat veel. Maar zolang het geld oplevert.....
    De laatste leuke Bond dateert alweer van 1999. Vind de hele nieuwe opzet + Daniel Craig weinig tot niets met James Bond te maken. Dan nog liever superheldenfilms ...

  22. #4997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    De laatste leuke Bond dateert alweer van 1999. Vind de hele nieuwe opzet + Daniel Craig weinig tot niets met James Bond te maken. Dan nog liever superheldenfilms ...
    Ok......dus je vind The World is not enough beter dan de drie laatste Bonds? Die film wordt over het algemeen beschouwd als de meest slechte Bond ever....

    Ik trek persoonlijk geen enkele Brosnan-Bond dus ik ben zelf erg blij dat de bezem flink door de serie is gehaald. De laatste drie vind ik echt te gek. Rauw en wat meer realistisch. Jij hebt liever onzichtbare auto's en ijskastelen?

  23. #4998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ok......dus je vind The World is not enough beter dan de drie laatste Bonds? Die film wordt over het algemeen beschouwd als de meest slechte Bond ever....

    Ik trek persoonlijk geen enkele Brosnan-Bond dus ik ben zelf erg blij dat de bezem flink door de serie is gehaald. De laatste drie vind ik echt te gek. Rauw en wat meer realistisch. Jij hebt liever onzichtbare auto's en ijskastelen?
    Ik vond Die Another Day (waarnaar je nu verwijst) juist erg leuk. Niet per se het verhaal enz. maar meer vanwege de sport om de talloze verwijzingen naar andere bondfilms te spotten (het was een jubileumfilm)

  24. #4999

    Standaard

    The Raid 2: Berandal (Gareth Evans, 2014)
    Net als het eerste deel een lekker brute aktiefilm met erg gave gevechten die prachtig in beeld worden gebracht. Toch vond ik deze een klein beetje minder, duurde mij iets te lang voordat de film lekker op gang kwam. Half uurtje korter had de film denk ik goed gedaan, desondanks een aanrader. 7.8


    Hercules (Brett Ratner, 2014)
    Zeker geen hoogstaande film, maar viel mij toch alles mee. Lekker vermakelijk en hoog tempo, dit weet het zoals je kan verwachten matige verhaaltje te compenseren. Leuk om John Hurt ook eens in zo'n film/ rol te zien. 6.3

  25. #5000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ok......dus je vind The World is not enough beter dan de drie laatste Bonds? Die film wordt over het algemeen beschouwd als de meest slechte Bond ever....
    Jep. Dacht trouwens dat Die Another Day de slechtste Bond was.

Pagina 200 van 236 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •