Pagina 199 van 236 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.951 tot 4.975 van 5894 worden weergegeven.
  1. #4951

    Standaard

    Afgelopen week gezien:

    From Russia With Love
    Charmante Bond film maar uiteraard duidelijk een product van zijn tijd. Door het verhaal, de tijd waar in het speelt en de personages is het erg gedateerd.
    Het is wel een vermakelijke film maar geen Bond topper wat mij betreft. Connery blijft wel geniaal als de oer-James Bond.

    7,5/10

    Goldfinger
    Van de paar Bond films die ik tot nu toe heb gezien (heb ze nog lang niet allemaal gezien, vandaar dat ik bezig ben met deze box) was en is dit veruit mijn favoriet. Goed verhaal (dat wel vaak op het belachelijke af is), heerlijke slechterik en uiteraard weer Sean Connery als 007.
    Iedere keer dat ik `m zie vind ik `m beter worden en kijk ik `m steeds met meer plezier.

    8,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 14-12-2014 om 19:49
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4952

    Standaard

    Die James Bond ken ik nog niet, Goldfringer.....

  3. #4953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die James Bond ken ik nog niet, Goldfringer.....


    Was eigenlijk een veel betere titel geweest

  4. #4954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die James Bond ken ik nog niet, Goldfringer.....
    in een wereld vol met reboots is dit natuurlijk de nieuwe versie
    Met Channing Tatum als Bond
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4955

    Standaard

    The Equalizer (2014) Denzel Washington.

    Beetje het bekende 13 in een dozijn flut script a la Steven Seagal film maar dan iets bloederiger.
    Denzel stoeit met Russische mafia.Snap eigenlijk niet dat Denzel zijn handtekening heeft gezet voor deze film.Altijd prettig om een paar criminele koppen ervan langs te zien krijgen in deze wereld (waarschijnlijk lieve acteurs tijdens de koffie)maar het is verder het bekende verhaaltje. voelde eigenlijk als een Steven Seagal film geregisseerd door Mel Gibson Hooguit 1x kijken en de film kan daarna in de prullenbak .
    Op imdb gemiddeld 7.4 voor mij meer een cyfer 5
    het blijft een saaie film.

    (b.v. de film Man on fire(2004 Denzel als bodyguard) was 10x beter had ook iets groter budget waarschijnlijk en inderdaad een cyfer 8)).
    Laatst aangepast door vista-vision : 14-12-2014 om 23:22

  6. #4956

    Standaard

    Guardians of the Galaxy (2014)

    Oef....wat een belabberde film. De toon is frivool, luchtig en grappig bedoeld en dat werkte totaal niet bij mij. De ironische toon ligt er zo dik bovenop. De karakters krijgen geen ziel en zijn echt bij elkaar geraapt voor het leuke plaatje. Dat is eigenlijk wel een goede samenvatting van de film: een leuk plaatje.

    Het verhaal heeft niets om het lijf, zo generiek als het maar kan. Good guys vs bad guys. Omdat de karakters het niet zo serieus nemen, kon ik als kijker ook niet meegaan. Nooit heb je het idee dat het spannend wordt. Eyecandy....that's it. Bizar dat zoveel mensen dit een goede film vinden. Ik begon me serieus te vervelen. Wat een tegenvaller.

    5.0

  7. #4957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy (2014)

    Oef....wat een belabberde film. De toon is frivool, luchtig en grappig bedoeld en dat werkte totaal niet bij mij. De ironische toon ligt er zo dik bovenop. De karakters krijgen geen ziel en zijn echt bij elkaar geraapt voor het leuke plaatje. Dat is eigenlijk wel een goede samenvatting van de film: een leuk plaatje.

    Het verhaal heeft niets om het lijf, zo generiek als het maar kan. Good guys vs bad guys. Omdat de karakters het niet zo serieus nemen, kon ik als kijker ook niet meegaan. Nooit heb je het idee dat het spannend wordt. Eyecandy....that's it. Bizar dat zoveel mensen dit een goede film vinden. Ik begon me serieus te vervelen. Wat een tegenvaller.

    5.0
    Oef. Had het zelf niet beter kunnen zeggen. Dacht dat ik de enige was.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #4958

    Standaard

    Olive Kitteridge (HBO mini-serie)

    Ik heb dit jaar veel goeds gezien, waaronder Fargo en House of Cards, maar daar wil ik op de valreep ook Olive Kitteridge aan toevoegen. HBO staat (bijzonder vaak) voor kwaliteit en leveren met deze vierdelige miniserie opnieuw een fantastisch drama af. Liefhebbers van de Coen brothers kunnen zich met Olive Kitteridge verheugen op eenzelfde soort humor, ongemakkelijkheid en topacteerprestaties. We volgen het leven van de Kitteridge familie over een periode van 25 jaar waarin hun dagelijkse bezigheden en beslommeringen in beeld worden gebracht. Het is een van de beste karakterstudies die ik de afgelopen tijd heb gezien. Het brengt prachtig in beeld hoe we als mensen kunnen verschillen en hoe we soms beter geschikt zijn om als individuen door het leven te gaan. Frances McDormand gaat vast en zeker de Golden Globe winnen voor haar rol als Olive Kitteridge, maar persoonlijk heb ik ook minstens zo veel genoten van Richard Jenkins als haar man Henry. Kijk dit alsjeblieft en verbaas je over de manier waarop deze 4 uur durende serie je bijzonder sterk naar de strot kan grijpen. Dikke aanrader!

  9. #4959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy (2014)

    Oef....wat een belabberde film. De toon is frivool, luchtig en grappig bedoeld en dat werkte totaal niet bij mij. De ironische toon ligt er zo dik bovenop. De karakters krijgen geen ziel en zijn echt bij elkaar geraapt voor het leuke plaatje. Dat is eigenlijk wel een goede samenvatting van de film: een leuk plaatje.

    Het verhaal heeft niets om het lijf, zo generiek als het maar kan. Good guys vs bad guys. Omdat de karakters het niet zo serieus nemen, kon ik als kijker ook niet meegaan. Nooit heb je het idee dat het spannend wordt. Eyecandy....that's it. Bizar dat zoveel mensen dit een goede film vinden. Ik begon me serieus te vervelen. Wat een tegenvaller.

    5.0
    Wil je dan niet teveel van zo'n soort film? Ik bedoel: smaken verschillen natuurlijk en iedereen zn mening zeg maar. Maar je gaat toch niet naar een Marvel-film voor een diepgravend verhaal? De kracht van deze film is JUIST dat het allemaal niet zo serieus genomen wordt. Want dan had het totaal niet gewerkt met Rocket en Groot. Stel je voor : een hele serieuze film, en daar komen ineens een wasbeer en een plant voorbijwandelen

    De karakters krijgen geen ziel: ok had wat meer gekund. Maar het is een originstory en het euvel daarmee is dat het vaak door veel karakteronwikkeling saai wordt, langdradig zeg maar. Ik denk zelf dat ze juist de goede keus hebben gemaakt door er de vaart in te houden. In deel 2 komen we meer te weten, staat nu al vast.

    Bizar dat zoveel mensen dit een goede film vinden: toegegeven het is een luchtig tussendoortje dat voor sommigen wel wat meer mocht hebben. Maar een belabberde film is het zeker niet. Kan natuurlijk ook bij iemand zelf liggen. Je houdt dan kennelijk niet van dit soort films. Prima toch? Maar doe niet of 'de rest' dan raar is omdat ze het wel leuk vinden.

  10. #4960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy (2014)

    Oef....wat een belabberde film. De toon is frivool, luchtig en grappig bedoeld en dat werkte totaal niet bij mij. De ironische toon ligt er zo dik bovenop. De karakters krijgen geen ziel en zijn echt bij elkaar geraapt voor het leuke plaatje. Dat is eigenlijk wel een goede samenvatting van de film: een leuk plaatje.

    Het verhaal heeft niets om het lijf, zo generiek als het maar kan. Good guys vs bad guys. Omdat de karakters het niet zo serieus nemen, kon ik als kijker ook niet meegaan. Nooit heb je het idee dat het spannend wordt. Eyecandy....that's it. Bizar dat zoveel mensen dit een goede film vinden. Ik begon me serieus te vervelen. Wat een tegenvaller.

    5.0
    De toon is al in de trailers gezet dus dat het erg luchtig is zal dan toch geen verrassing zijn.

    Kan jij een Marvel waar het plot er niet dik op ligt dan ?

  11. #4961

    Standaard

    Waar zeg ik dat mensen raar zijn als ze deze film leuk vinden? Ik vind het bizar dat juist deze film vrij positief wordt ontvangen. Het gaat mij om de toon en/of humor die bij mij totaal niet aanslaat. De hoofdpersoon is een soort kruising tussen Indiana Jones, Tony Stark en Han Solo. Steeds maar weer die luchtige knipoog. Vond ik strontvervelend. Die wasbeer is ook steeds maar quasi-grappig. De cgi is mooi maar verder heeft de film voor mij niets te bieden. Het lijkt echt of steeds meer kijkers genoegen nemen met mooie cgi-plaatjes en dat dan als goede film bestempelen. Want waar ging deze film nu eigenlijk over? Ik vond dat de karakters ook bij elkaar werden geraapt omdat dat nu eenmaal in het script stond. Nergens voelde het als een groep.....iets dat bij de X-Men reeks wel goed wordt neergezet.

    Aan het begin van de film zien we een familiedrama waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Het leek slechts een excuus om die walkman met oude hitjes op te voeren. Maar er komt dus ook een 2e deel.....zucht.

    Ik vind echt dat het niveau van de bioscoopfilms slechter en slechter wordt. Hobbits, Marvel......veel bombast en makkelijk vermaak. Als een Big Mac menu.....het vult maar het beklijft niet. Zeker leuk op zn tijd hoor maar verder komt er weinig interessants uit. Ik grijp daarom nog steeds met veel plezier terug naar andere decennia.

  12. #4962

    Standaard

    Er bestaat ook zoiets als het Filmhuis.

  13. #4963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Oef. Had het zelf niet beter kunnen zeggen. Dacht dat ik de enige was.
    De enige in de hele wereld? In Nederland? Of op het forum ?

  14. #4964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind echt dat het niveau van de bioscoopfilms slechter en slechter wordt. Hobbits, Marvel......veel bombast en makkelijk vermaak. Als een Big Mac menu.....het vult maar het beklijft niet. Zeker leuk op zn tijd hoor maar verder komt er weinig interessants uit. Ik grijp daarom nog steeds met veel plezier terug naar andere decennia.
    David Fincher is het met je eens, tot de Big Mac aan toe Hij gaat zich nu voorlopig richten op tv-producties (HBO). Ik heb Guardians of the Galaxy zelf nog niet gezien, maar ben het zeker met je eens dat het de laatste tijd erg treurig is wat er uit Hollywood komt. Het geld lijkt nog maar naar enkele grote producties per jaar te gaan, veelal franchices/ comic-verfilmingen waarvan op voorhand duidelijk is dat ze veel geld op gaan leveren. Durf om te investeren in nieuwe projecten lijkt er bijna niet meer te zijn. Het midden segment lijkt wel verdwenen.

  15. #4965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Er bestaat ook zoiets als het Filmhuis.
    Bedankt voor de tip......

  16. #4966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    David Fincher is het met je eens, tot de Big Mac aan toe Hij gaat zich nu voorlopig richten op tv-producties (HBO). Ik heb Guardians of the Galaxy zelf nog niet gezien, maar ben het zeker met je eens dat het de laatste tijd erg treurig is wat er uit Hollywood komt. Het geld lijkt nog maar naar enkele grote producties per jaar te gaan, veelal franchices/ comic-verfilmingen waarvan op voorhand duidelijk is dat ze veel geld op gaan leveren. Durf om te investeren in nieuwe projecten lijkt er bijna niet meer te zijn. Het midden segment lijkt wel verdwenen.
    Ha.....grappig van die Big Mac. Jammer want juist Fincher brengt nog wel eens wat interessants uit. Met name dit jaar stond met name in het teken van Marvel. Prima maar er lijkt weinig tegenhang te zijn. Dan zie ik persoonlijk liever Bourne/Bond achtige films als het om Hollywood blockbusters gaat. Exotische locaties, mooie stunts en een goed, spannend verhaal. Ik vind die Marvels op een gegeven moment erg op elkaar lijken. Andere poppetjes maar steeds hetzelfde plot. Hoe lang voordat daar ook de klad in gaat zitten?

    Als ik nu alweer lees dat ze Spiderman weeeeer willen gaan rebooten. Das best wel armoede op creatief gebied.

  17. #4967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ha.....grappig van die Big Mac. Jammer want juist Fincher brengt nog wel eens wat interessants uit. Met name dit jaar stond met name in het teken van Marvel. Prima maar er lijkt weinig tegenhang te zijn. Dan zie ik persoonlijk liever Bourne/Bond achtige films als het om Hollywood blockbusters gaat. Exotische locaties, mooie stunts en een goed, spannend verhaal. Ik vind die Marvels op een gegeven moment erg op elkaar lijken. Andere poppetjes maar steeds hetzelfde plot. Hoe lang voordat daar ook de klad in gaat zitten?

    Als ik nu alweer lees dat ze Spiderman weeeeer willen gaan rebooten. Das best wel armoede op creatief gebied.
    Dat je de films niet veel vindt, dat kan natuurlijk.
    Maar dat het plot op elkaar lijkt is simpelweg niet waar. De 4 films gebaseerd op Marvel comics die in 2014 uitkwamen (Amazing Spider-man 2, X-men: Days of Future Past, Captain America Winter Soldier en Guardians of the Galaxy) zijn juist zeer verschillend, niet alleen qua plot maar ook qua toon.
    Laatst aangepast door rogue : 21-12-2014 om 19:51

  18. #4968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat je de films niet veel vindt, dat kan natuurlijk.
    Maar dat het plot op elkaar lijkt is simpelweg niet waar. De 4 films gebaseerd op Marvel comics die in 2014 uitkwamen (Amazing Spider-man 2, X-men: Days of Future Past, Captain America Winter Soldier en Guardians of the Galaxy) zijn juist zeer verschillend, niet alleen qua plot maar ook qua toon.
    Het is echt niet zo dat ik alle Marvel-films niets vind. Captain America Winter Soldier vond ik bv zeer te pruimen. Nu ik er echter veel heb gezien, ontkom ik er toch niet aan dat ze erg op elkaar gaan lijken. Maar andere mensen zullen dat wellicht ook van James Bond vinden. Ik vind de Marvel-films steeds een variatie van hetzelfde. In dit soort films wordt heel veel geld gepompt. Ik zou graag weer eens geld gepompt zien worden in andere films.

  19. #4969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar zeg ik dat mensen raar zijn als ze deze film leuk vinden? Ik vind het bizar dat juist deze film vrij positief wordt ontvangen. Het gaat mij om de toon en/of humor die bij mij totaal niet aanslaat. De hoofdpersoon is een soort kruising tussen Indiana Jones, Tony Stark en Han Solo. Steeds maar weer die luchtige knipoog. Vond ik strontvervelend. Die wasbeer is ook steeds maar quasi-grappig. De cgi is mooi maar verder heeft de film voor mij niets te bieden. Het lijkt echt of steeds meer kijkers genoegen nemen met mooie cgi-plaatjes en dat dan als goede film bestempelen. Want waar ging deze film nu eigenlijk over? Ik vond dat de karakters ook bij elkaar werden geraapt omdat dat nu eenmaal in het script stond. Nergens voelde het als een groep.....iets dat bij de X-Men reeks wel goed wordt neergezet.

    Aan het begin van de film zien we een familiedrama waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Het leek slechts een excuus om die walkman met oude hitjes op te voeren. Maar er komt dus ook een 2e deel.....zucht.

    Ik vind echt dat het niveau van de bioscoopfilms slechter en slechter wordt. Hobbits, Marvel......veel bombast en makkelijk vermaak. Als een Big Mac menu.....het vult maar het beklijft niet. Zeker leuk op zn tijd hoor maar verder komt er weinig interessants uit. Ik grijp daarom nog steeds met veel plezier terug naar andere decennia.
    Nou ja, je geeft aan het bizar te vinden dat mensen de film goed vinden. Dus dan zet je mi die mensen toch in een bepaalde hoek. Ben het met je eens dat films in de bios steeds meer gericht zijn op makkelijk vermaak. Deze film heeft dat ook als doel. Niets mis mee toch op zn tijd. Ik vind alleen dat je nu een film beoordeelt op iets wat het helemaal niet pretendeert te zijn. Het is gewoon m.i. een goede film IN ZIJN SOORT.
    Wat ik gewoon niet snap is dat je dat dan niet op je klompen aanvoelt voor je zo'n film opzet.
    Een aantal argumenten klopt ook gewoon niet:
    Familiedrama wordt weldegelijk wat mee gedaan (de tape, de reden waarom Quill daar zo aan hecht, de setup naar deel 2, wie is Quill's vader, het einde waar hij de steen vastpakt en Gomora zegt dat hij haar hand moet pakken. Cheesy, dat wel maar er wordt wat mee gedaan
    De groep die bij elkaar geraapt lijkt: het IS ook een bij elkaar geraapt zootje Pas op het einde vormen ze echt de Guardians
    De vergelijking met Indiana Jones enz. IS ook zo bedoeld. Die 1e scene is een complete hommage aan Raiders bijvoorbeeld.

    Bottomline: je verwacht gewoon te veel van een film waarvan je op voorhand al had kunnen weten dat het niets voor je is. Verder ben ik met je eens dat men tegenwoordig snel voor het makkelijke vermaak gaat (zie je ook op tv bijvoorbeeld). Ik ga bijna nooit meer naar de bios, juist daarom. Maar als ik ga, dan ga ik juist voor films als the Hobbit en de Marvel-films. Dan ga ik dus ook echt voor een stukje vermaak. Serieuze films kijk ik dan wel thuis oid.

  20. #4970

    Standaard

    Ik vind het bizar dat juist DEZE Marvel verfilming zo goed wordt ontvangen omdat ik het gewoon een zeer zwakke episode vind. Dus juist een zwakke film....in zijn soort.
    En ik weet echt wel wat ik kan verwachten bij een film als deze. Ik verwacht geen arthouse-film ofzo. Sterker nog, ik verwachte helemaal nix....ik wilde gewoon vermaakt worden. De reden waarom ik deze ging kijken omdat ik effe zin had in een lekkere bombastische actiefilm.

    Ik kijk eigenlijk alle Marvel-films dus laten we dat als vergelijkingsmateriaal gebruiken. Ik vond het gewoon te flauw voor woorden. Tony Stark heeft ook een ironische toon (wat op een gegeven moment ook best vermoeiend wordt) maar bij dat karakter kan ik het beter verteren. Guardians mikt teveel op de lach en die toon werkte bij mij gewoon niet. Ik vond de grappen ook niet grappig genoeg en dan wordt bij mij de plank misgeslagen. Ik kan er echt niets anders van maken.

    Pacaific Rim (ook totale onzin) vond ik bv beter te pruimen (een stuk beter). Je verdedigd de film dus ik neem aan dat je een fan bent. Je ben blijkbaar niet de enige dus voor andere mensen is de gemikte humor wel geslaagd. Ik vond (nogmaals) de toon veel te frivool. Door die frivoliteit werd elke vorm van spanning de nek omgedraaid. Er gebeurde van alles op het scherm maar het deed me gewoon niets. Eye Candy is voor mij niet genoeg. Ik moet wel enigszins meegezogen worden in het verhaal of karakters.

  21. #4971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind het bizar dat juist DEZE Marvel verfilming zo goed wordt ontvangen omdat ik het gewoon een zeer zwakke episode vind. Dus juist een zwakke film....in zijn soort.
    En ik weet echt wel wat ik kan verwachten bij een film als deze. Ik verwacht geen arthouse-film ofzo. Sterker nog, ik verwachte helemaal nix....ik wilde gewoon vermaakt worden. De reden waarom ik deze ging kijken omdat ik effe zin had in een lekkere bombastische actiefilm.

    Ik kijk eigenlijk alle Marvel-films dus laten we dat als vergelijkingsmateriaal gebruiken. Ik vond het gewoon te flauw voor woorden. Tony Stark heeft ook een ironische toon (wat op een gegeven moment ook best vermoeiend wordt) maar bij dat karakter kan ik het beter verteren. Guardians mikt teveel op de lach en die toon werkte bij mij gewoon niet. Ik vond de grappen ook niet grappig genoeg en dan wordt bij mij de plank misgeslagen. Ik kan er echt niets anders van maken.

    Pacaific Rim (ook totale onzin) vond ik bv beter te pruimen (een stuk beter). Je verdedigd de film dus ik neem aan dat je een fan bent. Je ben blijkbaar niet de enige dus voor andere mensen is de gemikte humor wel geslaagd. Ik vond (nogmaals) de toon veel te frivool. Door die frivoliteit werd elke vorm van spanning de nek omgedraaid. Er gebeurde van alles op het scherm maar het deed me gewoon niets. Eye Candy is voor mij niet genoeg. Ik moet wel enigszins meegezogen worden in het verhaal of karakters.
    OK. Ik geef het toe: ik snap je niet meer Maakt niet uit. Niet alles is aan anderen goed uit te leggen. Zo vind ik de Transformersfilms echt slecht, maar ik kijk ze wel (ook niet uit te leggen)

  22. #4972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip......
    Hopelijk doe je er iets mee want iedere keer weer klagen over de Amerikaanse 'Big Budget' Cinema helpt niet.

  23. #4973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hopelijk doe je er iets mee want iedere keer weer klagen over de Amerikaanse 'Big Budget' Cinema helpt niet.
    Als je echt niets te melden hebt, houd dan ajb je mond (ik houd het netjes). Ik schrijf iets over Guardians of the Galaxy en de trend die ik zie (een verschuiving naar veelal Marvel verfilmingen).
    Sinds wanneer klaag ik "iedere keer" over Amerikaanse blockbusters? Wat bazel je man?

    En films over Mongoolse boeren die hun koeien drie uur lang gras lopen te voeren om de "dagelijkse essentie van het leven te vatten" boeit me niet zo. Meneertje "kijk mij eens arthouse-films kijken" Verhoeven.

  24. #4974

    Standaard

    Misschien verwijst Verhoeven naar deze quote .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind echt dat het niveau van de bioscoopfilms slechter en slechter wordt. Hobbits, Marvel......veel bombast en makkelijk vermaak. Als een Big Mac menu.....het vult maar het beklijft niet. Zeker leuk op zn tijd hoor maar verder komt er weinig interessants uit. Ik grijp daarom nog steeds met veel plezier terug naar andere decennia.

  25. #4975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En films over Mongoolse boeren die hun koeien drie uur lang gras lopen te voeren om de "dagelijkse essentie van het leven te vatten" boeit me niet zo.
    Is dit wat je onder arthouse verstaat?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-12-2014 om 17:43
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 199 van 236 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •