Pagina 165 van 237 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.101 tot 4.125 van 5903 worden weergegeven.
  1. #4101

    Standaard

    A Haunted House (2013)

    Het is ook wel weer een prestatie om een film te kunnen maken die zo slecht is als deze.

    1/10

  2. #4102

    Standaard

    Ik ben fan van
    Penoza Serie 1 en 2 Soort Mafia verhaal alleen dan in het nederlands.
    The sopranos alles series er bestaat geen betere moderne Mafia Serie
    En Prison break omdat het gewoon verslavend is!

  3. #4103

    Standaard

    Seven Psychopaths (Martin McDonagh, 2012)
    Hmz.. van de regisseur van In Bruges en deze cast had ik wel iets meer verwacht. Film gaat helemaal nergens over, op zich geen probleem, maar de dialogen die In Bruges zo leuk maakten waren hier helaas nauwelijks aanwezig. Toch nog wel de nodige leuke momentjes. 7.2

  4. #4104

    Standaard

    Jack Reacher
    Wow,Tom heeft in tijden niet in zo'n saaie lege film gespeeld.
    Alles was zo traag en onintressant in deze film.Tom speelde vooral zichzelf,en iedereen trok gewoon een over serieuze kop.

    1/5

    To The Wonder
    Nu voor de tweede keer gezien.Geweldige sfeervolle film,Tree of Life blijft 10x beter.Maar de films moet je niet met elkaar vergelijken.

    4/5

  5. #4105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    To The Wonder
    Tree of Life blijft 10x beter.Maar de films moet je niet met elkaar vergelijken.
    Eh....maar dat is precies wat je nu doet. The Tree of Life afzetten tegen To the Wonder....

  6. #4106

    Standaard

    De enige Malick-film die ik ooit gezien heb is Tree of life. Wat ik knap vindt is dat je in de trailer meteen de hand van de regisseur kunt zien. De manier van filmen, muziekkeus, compositie etc. is direct terug te leiden tot hoe het is gedaan in Tree of Life. Ook als ik niet zou weten dat To the Wonder van Malick is zou ik het nog kunnen herkennen als zijn werk.

    Deze film ga ik zeker in de bios zien. Als ie al gedraaid wordt, liefst op een zo groot mogelijk doek.

  7. #4107

    Standaard

    Het is trouwens toch niet te geloven. Volgens IMBD komt To the wonder pas uit in juli in de bios hier. Dat terwijl de dvd/bluray al in juni uitkomt. Het lijkt wel of men in NLD geen kwaliteit in de bios WIL. Daar gaat weer een heel publiek dat OF de film koopt via amazon oid en dus niet in de bios kijkt OF het hele spul in HD downloadt omdat de BR er toch al is. Minder ticketsales dus in Nederland en daardoor weer een excuus voor de div. exploitanten om minder van dit soort films in het programma op te nemen. Way to go...
    Tree of life was ook al bijna nergens te bekijken of heel kort.

    Sorry voor het off topic-zijn. Maar het hoort eigenlijk bij mn vorige post.

  8. #4108

    Standaard

    De twee eerste afleveringen van Alcatraz tot mij genomen. De eerste bevatte wel wat veel clichés en werd iets te snel afgehaspeld. Avond afgesloten met nog eens een Ein Fall Für Zwei. Damn, dat was toch een goede serie!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #4109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het is trouwens toch niet te geloven. Volgens IMBD komt To the wonder pas uit in juli in de bios hier. Dat terwijl de dvd/bluray al in juni uitkomt. Het lijkt wel of men in NLD geen kwaliteit in de bios WIL. Daar gaat weer een heel publiek dat OF de film koopt via amazon oid en dus niet in de bios kijkt OF het hele spul in HD downloadt omdat de BR er toch al is. Minder ticketsales dus in Nederland en daardoor weer een excuus voor de div. exploitanten om minder van dit soort films in het programma op te nemen. Way to go...
    Tree of life was ook al bijna nergens te bekijken of heel kort.

    Sorry voor het off topic-zijn. Maar het hoort eigenlijk bij mn vorige post.
    Hoe kom je daarbij? Heeft in zo'n beetje in ieder Filmhuis gedraaid in Nederland. En volgens mij ook nog in een aantal bioscopen.

    Voor de rest wel eens met je betoog. Film had gewoon eerder ingezet moeten worden. Al is het vanaf begin Mei. Maar tegelijkertijd weet de distributeur ook wel dat het (Filmhuis)publiek voor deze film niet het publiek is die het download.

  10. #4110

    Standaard

    Gangster Squad

    Nadat ik een behoorlijk aantal negatieve kritieken gelezen te hebben, deze film toch een kans gegeven. Waarschijnlijk komt het door de lage verwachtingen, maar ik heb me fantastisch vermaakt met deze film. Veel films in dit genre heb ik nog niet gezien, dus de lat ligt misschien niet zo hoog, maar de film heeft me geen moment verveeld. Simpel verhaal, leuke karakters, knallende actie en brute scenes. Als de ultra super slow motions iets minder overdreven waren had deze nog een wat hoger cijfer van mij gekregen ook.

    8/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #4111

    Standaard Re:

    Hotel Transsylvanië (BR).

    De film begon aardig maar kwam niet verder dan een glimlach. In de loop van de film begonnen de grappen wel goed te worden en heb ik een paar keer echt krom van het gelachen gelegen. Vooral de scene met de vliegende tafels en vooral de tafel die begon te bidden was wel 1 van de hoogtepunten. Ook knap hoe ze die gezichten van de tafels hebben gemaakt. Elke tafel had een eigen gezichtreactie op de gebeurtenis . Er zaten ook wat verwijzingen in waaronder het verkleinde hoofd uit Harry Potter Derhalve krijgt het begin een krappe 6 en het gedeelte met de goede grappen een 8. Het is geen Shrek-niveau maar wel een subtopper.

    Conclusie:

    7/10.

  12. #4112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het is trouwens toch niet te geloven. Volgens IMBD komt To the wonder pas uit in juli in de bios hier. Dat terwijl de dvd/bluray al in juni uitkomt. Het lijkt wel of men in NLD geen kwaliteit in de bios WIL. Daar gaat weer een heel publiek dat OF de film koopt via amazon oid en dus niet in de bios kijkt OF het hele spul in HD downloadt omdat de BR er toch al is. Minder ticketsales dus in Nederland en daardoor weer een excuus voor de div. exploitanten om minder van dit soort films in het programma op te nemen. Way to go...
    Tree of life was ook al bijna nergens te bekijken of heel kort.

    Sorry voor het off topic-zijn. Maar het hoort eigenlijk bij mn vorige post.
    Klopt wel wat je zegt.Op tv hoor je ze ook nooit spreken over zijn films.
    NL is tegen echte kwaliteit,omdat het 'wat hun kwaliteit noemen' zou overschaduwen.

  13. #4113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoe kom je daarbij? Heeft in zo'n beetje in ieder Filmhuis gedraaid in Nederland. En volgens mij ook nog in een aantal bioscopen.

    Voor de rest wel eens met je betoog. Film had gewoon eerder ingezet moeten worden. Al is het vanaf begin Mei. Maar tegelijkertijd weet de distributeur ook wel dat het (Filmhuis)publiek voor deze film niet het publiek is die het download.
    Nou bij mij in de buurt heeft ie amper gedraaid hoor. Maar goed: je hebt in de randstad enz natuurlijk veel meer filmhuizen enzo. Ik moest al een half uur rijden naar Breda om nog een voorstelling mee te kunnen pikken. Daar draaide ie ook maar net een paar weken (letterlijk). Kortom: je hebt het een keer druk en je vist al achter het net.

    Maar goed: ik heb net even een mailtje gestuurd naar de bios hier in de buurt. Gewoon gevraagd of to the wonder in de planning komt. Wie weet...

  14. #4114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou bij mij in de buurt heeft ie amper gedraaid hoor. Maar goed: je hebt in de randstad enz natuurlijk veel meer filmhuizen enzo. Ik moest al een half uur rijden naar Breda om nog een voorstelling mee te kunnen pikken. Daar draaide ie ook maar net een paar weken (letterlijk). Kortom: je hebt het een keer druk en je vist al achter het net.

    Maar goed: ik heb net even een mailtje gestuurd naar de bios hier in de buurt. Gewoon gevraagd of to the wonder in de planning komt. Wie weet...
    Films van Terence Malick zul je niet enkel en alleen maar wel vooral in het filmhuiscircuit aantreffen, eenvoudigweg omdat er een relatief klein publiek voor is. Voor bioscopen commercieel weinig interessant. En daarom zeker niet geschikt om heel lang te programmeren. Overigens heeft The Tree of Life niet enkel in de Randstad gedraaid. Hij heeft ook bij ons in het filmhuis in Schagen gedraaid bijvoorbeeld. En in meerdere filmhuizen hier in de omgeving. Dat hij vaak wat korter draait in het circuit, daar heb je gelijk in. Maar er komen nou eenmaal veel films uit, dus het langer draaien van een film heeft dan ook weer consequenties voor de vertoning van andere films.

    Maar mijn tip zou zijn: als je graag dit soort films bekijkt, ga je vizier dan wat meer of vaker, dan nu wellicht het geval is, richten op het filmhuiscircuit. En wat is nou een halfuurtje rijden voor een film die je heel graag ziet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #4115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Films van Terence Malick zul je niet enkel en alleen maar wel vooral in het filmhuiscircuit aantreffen, eenvoudigweg omdat er een relatief klein publiek voor is. Voor bioscopen commercieel weinig interessant. En daarom zeker niet geschikt om heel lang te programmeren. Overigens heeft The Tree of Life niet enkel in de Randstad gedraaid. Hij heeft ook bij ons in het filmhuis in Schagen gedraaid bijvoorbeeld. En in meerdere filmhuizen hier in de omgeving. Dat hij vaak wat korter draait in het circuit, daar heb je gelijk in. Maar er komen nou eenmaal veel films uit, dus het langer draaien van een film heeft dan ook weer consequenties voor de vertoning van andere films.

    Maar mijn tip zou zijn: als je graag dit soort films bekijkt, ga je vizier dan wat meer of vaker, dan nu wellicht het geval is, richten op het filmhuiscircuit. En wat is nou een halfuurtje rijden voor een film die je heel graag ziet?
    The Tree of Life is hier zelfs niet op blu-ray uitgebracht! Heb daardoor de import met sublieme beeld- en geluidskwaliteit, maar helaas zonder ondertiteling.
    Ik heb To the wonder nog niet gezien.

  16. #4116

    Standaard

    Het Bombardement
    Een film die gebombardeerd werd met slechte recensies.
    Ik heb de film maar even gekeken,ook puur vanwege de geschiedenis.

    Wat mij snel opviel in deze film,was de cinematografie,die helemaal niet slecht was.
    Ben helemaal geen fan van Smits muziek,maar acteren deed ie opzich helemaal niet zo slecht eigenlijk.Al deed zijn tegenspeelster het veel beter.

    Van het bombardement zelf zie je maar 5minuten op best wel surealistische manier op sommige momenten.De rest van de film is vergelijkbaar met andere nogal zoetsappige rampen films zoals 'Titanic' en 'Pearl Harbor' die films vond ik niet veel aan eigenlijk,en deze vond ik gek genoeg leuker.
    origineler gebracht,kwa filmstijl.

    Voor nederlandse begrippen is de film zeker niet slecht te noemen.
    Ik beoordeel de NL films ook altijd echt als NL film,want veel NL films zijn niet hoogstaand.

    3/5

  17. #4117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Films van Terence Malick zul je niet enkel en alleen maar wel vooral in het filmhuiscircuit aantreffen, eenvoudigweg omdat er een relatief klein publiek voor is. Voor bioscopen commercieel weinig interessant. En daarom zeker niet geschikt om heel lang te programmeren. Overigens heeft The Tree of Life niet enkel in de Randstad gedraaid. Hij heeft ook bij ons in het filmhuis in Schagen gedraaid bijvoorbeeld. En in meerdere filmhuizen hier in de omgeving. Dat hij vaak wat korter draait in het circuit, daar heb je gelijk in. Maar er komen nou eenmaal veel films uit, dus het langer draaien van een film heeft dan ook weer consequenties voor de vertoning van andere films.

    Maar mijn tip zou zijn: als je graag dit soort films bekijkt, ga je vizier dan wat meer of vaker, dan nu wellicht het geval is, richten op het filmhuiscircuit. En wat is nou een halfuurtje rijden voor een film die je heel graag ziet?
    Nou ja, heb nu niet echt de gelegenheid om al te veel uit te geven, dus alle kleintjes helpen zullen we maar zeggen. In ieder geval heb ik inmiddels een mail terug gehad van de bios. De film schijnt hier pas in september te gaan draaien.

  18. #4118

    Standaard

    Dexter - Season 7
    De verhaallijnen in dit seizoen gaan steeds wat verder en worden steeds meer in elkaar verwoven. Dat vond ik erg cool gedaan. In het begin, in het eerste deel van het seizoen, lijkt het niet zo sterk maar naar mate het einde van de reeks dichterbij komt wordt het steeds beter met een geweldige finale als resultaat. Vond dit seizoen vooral Jennifer Carpenter erg goed.
    Benieuwd waar het achtste en laatste seizoen heen gaat...

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4119

    Standaard

    Due Date

    Net ietsje minder dan 'The Hangover', maar ik heb er toch vaak genoeg mee kunnen lachen. Inmiddels al de 4e keer dat ik hem zag. Wat mij betreft een van de betere komedies van de afgelopen jaren.

    7,6/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #4120

    Standaard

    Gisteren in de bios:

    Iron Man 3
    Na de gebeurtenissen in New York aan het einde van The Avengers is Tony Stark terug in zijn immense Malibu villa.
    Na wereldwijd een aantal aanslagen te hebben gepleegd, richt terrorist The Mandarin (Ben Kingsley) zijn aandacht op Stark en verpulverd hij diens huis en alles wat hem lief is. Dat kan Iron Man natuurlijk niet over z`n kant laten gaan en hij slaat terug, samen met de geupdate versie van WarMachine: Iron Patriot (Don Cheadle)

    Het belangrijkste dat te melden valt over het derde deel in de Iron Man reeks is dat het in ieder geval een vooruitgang is in vergelijking met zijn rommelige voorganger. Afgaande op de trailers was het echter te hopen dat dit deel een stuk donkerder van toon zou zijn dan zijn voorgangers. Helaas is dat niet geval. Er zit nog genoeg van de (inmiddels bekende) Tony Stark humor in en wordt het allemaal nooit echt zo serieus als de voorstukjes deden vermoeden.

    Waar de film echter het hardst de plank mis slaat is met The Mandarin. Dat een acteerlegende als Ben Kingsley zo wordt misbruikt voor deze rol is een schande.
    In potentie is zijn personage één van de meest evil badguys die we tot nu toe in alle Marvel films gezien hebben. Maar het script verpest dat keihard. In plaats daarvan krijgen we een badguy die bij lange na niet zo sterk is als had gekund en Kingsley hier een bedenkelijke rol krijgt toebedeeld.
    Het feit dat het script het grootste minpunt van de hele film is, zegt dan eigenlijk al genoeg...
    Met de actie en special effects zit het daarentegen wel snor, die zien er prachtig uit.

    Shane Black krijgt de complimenten voor het proberen om het eerste deel te evenaren, maar bij complimenten blijft het. Met zo`n matig script kunnen we niet anders oordelen dan dat dit een grote gemiste kans is.
    Daarmee gaat deze reeks nog net niet als een nachtkaars uit maar veel scheelt het niet...

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4121

    Standaard

    Under the bed 7,0
    Wat begint als een brave griezelfilm voor de jeugd in de stijl van Gremlins, It en The Hole, eindigt als een verrassende horrorfilm. Er wordt matig geacteerd (door met name de volwassenen, hoofdrolspeler Jonny Weston uit "Chasing Mavericks" haalt het niveau wat op), de special effects zijn wisselend en het einde komt nogal abrupt. Toch een uiterst vermakelijke film, met een sfeervolle soundtrack en enkele goed getimede schrikmomenten!

  22. #4122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Jack Reacher
    Wow,Tom heeft in tijden niet in zo'n saaie lege film gespeeld.
    Alles was zo traag en onintressant in deze film.Tom speelde vooral zichzelf,en iedereen trok gewoon een over serieuze kop.

    4/5
    Nou, dan heb ik blijkbaar een totaal andere Jack Reacher gezien. Ik vond de eerste helft vooral een geweldige conspiracy-flick, wat dan niet helemaal verder uitgewerkt werd in het tweede deel. En dat tweede deel is dan weer een heerlijke achtervolgings-film. En die Rosamunda Pike ziet er toch ook niet verkeerd uit op borsthoogte. Ik heb de film vrijdag gezien en ik ga hem in de toekomst ongetwijfeld aanschaffen.

    7,8/10

    Crank DVD (2006)

    Jason Statham. Bij veel mensen lopen de rillingen over hun rug, en andere lopen met hem weg. Crank is dan misschien een film die je in de grabbelbakken aan zult treffen, samen met de meeste van Statham's andere films, maar Crank is niet zomaar een actie-film. Het is een hyperactieve ADHD-film waar misschien zelfs Jochem Myjer in zijn snelste jaren jaloers op zou zijn.

    In het begin vd film is onze Jason geïnjecteerd met een Chinees goedje en dmv een filmpje weet hij dat hij niet tot rust mag komen, want dan zal zijn hart stoppen en sterft hij. Een soort Speed dus eigenlijk. Wat volgt zijn doldwaze acties (eentje komt direct uit The Blues Brothers als hij in zijn auto de politie van zich af probeert te schudden in een winkelcentrum) en situaties die veelal briljant gefilmd zijn. Eigenlijk kun je dit een briljante actiefilm noemen, aangezien het geen 13 in een dozijn actiefilm is.

    7,8/10

    The Fast And The Furious Blu-ray (2001)

    Niet alleen de steelbook van deze film ziet er flitsend uit, de film zelf blijft 12 jaar later nog net zo flitsend als toen die eerste keer. Een geweldige actiefilm over de subcultuur van het straatracen, met een geweldige pompende soundtrack. De onverwachte start van een zeer populaire en succesvolle franchise is geboren. Niet het racen, de muziek of de altijd zomers geklede jonge dames, maar Vin Diesel maken deze films zo succesvol. Voor een avondje luchtig genieten zit je wel goed bij deze film(s)

    8,5/10

  23. #4123

    Standaard

    Café de Flore (2011 | Jean-Marc Vallée)
    Voor degene die dit verwarrend en of chaotische vindt. Een tipje van de sluier: http://www.rowthree.com/wp-content/c...age/100876.png

  24. #4124

    Standaard

    The 4400 - Season 1
    Had dit seizoen al eens eerder gezien maar de rest van de serie nog niet. Nu dus overnieuw begonnen.
    Leuk begin (het eerste seizoen is maar vijf afleveringen lang) van een opzich best originele serie. Je ziet wel dat zowel acteurs als makers in het begin nog een beetje hun draai moeten vinden maar dat gaat hoe langer hoe beter, het overacting van de pilot bijvoorbeeld wordt gelukkig steeds minder. Ziet er goed uit en de verhaallijnen zijn redelijk interessant.
    Wordt interessant om te zien waar de komende drie seizoenen heen gaan...

    7,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4125

    Standaard

    Oblivion (2013) 9/10

    Wat een ge-wel-di-ge film! En wat een belevenis in de bioscoop....

    Ik heb Tron Legacy nog niet gezien (staat nog ongezien in de kast, maar niet lang meer ), dus voor mij was het de eerste kennismaking met regisseur Joseph Kosinski (die ook de schrijver en producer is).
    Het allerbeste van de film is de werkelijk prachtige sfeer die neergezet wordt, mede door de fenomenale score. Het is dat ik wist dat het M83 was, anders zou je zweren dat het Vangelis was in zijn hoogtijdagen.

    Voor degene die een actiefilm verwacht, kan ik wel zeggen: dat is het niet. Er zit wel de nodige actie is, maar het is hoofdzakelijk een soort 'sci-fi mysterie'.
    Voor degene die een flitsend spektakel verwacht: dat is het ook niet. Er zijn wel schitterende beelden, er wordt veel geinvesteerd in de sfeer, en de eenduidige wijze om het mysterie langzaamaan te ontrafelen.

    Ik hoor dan ook nu al de klachten over een trage film opkomen.....zelf heb ik daar geen moeite mee gehad. Ik werd echt helemaal in het verhaal en de getoonde wereld gezogen, en was meer dan 2 uur 'weg' van de realiteit. Dan weet je dat je een goede film hebt gezien .

    Ik heb ook her en der gelezen dat het script zo zwak is, maar dat valt ook reuze mee. Alles staat in dienst van de eerder genoemde sfeer van de film, en het script sluit daar goed bij aan. Sfeer is iets wat erg lastig is om uit te leggen, maar als je 'in de film' zit, dan begrijp je misschien wat ik bedoel. De film heeft een bepaalde mood, die ook in oudere sci-fi boeken en films zit. Iets wat een film als Moon bijvoorbeeld ook heeft.

    Qua acteerprestaties heeft niemand wat te klagen denk ik, zeker Cruise is erg op dreef als dragende kracht van de film.

    Ik ben zeer benieuwd naar de blu-ray, die een verplichte aanschaf is.

    Voor imdb rond ik het cijfer af,en dan zit de film dichter bij de 9 dan de 8.

Pagina 165 van 237 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •