Pagina 56 van 237 EersteEerste ... 64652535455565758596066106156 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 5903 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Three Kings
    Gedeeltelijk actie film, gedeeltelijk een misdaad thriller en in zijn geheel een anti-oorlogsfilm waarin op redelijk flitsende wijze Hollywood wijze het verhaal van een kleine groep soldaten net na de Golfoorlog wordt verteld.
    Clooney, Wahlberg en Ice Cube zijn allen goed op dreef en het geheel wordt flitsend in beeld gebracht. De visuele truckjes verhullen wellicht dat het verhaal niet héél veel om het lijf heeft maar toch is ook dat verhaal met z`n verschillende invalshoeken interessant genoeg om de aandacht twee uur lang vast te houden.

    7,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1377

    Thumbs up

    Drag Me To Hell (Unrated Director`s Cut)
    Sam Raimi`s terugkeer naar zijn roots, het horror genre, is een heerlijke extreem over the top film geworden. Met behulp van een heel leger aan geweldige special effects en een prachtige geluidsmontage is het een typische "Raimi horror" geworden, dit keer met toevoeging van sterke schrikmomenten. Je ziet ze wel aankomen maar werken iedere keer, ze zijn nooit goedkoop.
    Super.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1378

    Standaard

    Rogue

    Meer dan prima horror / thriller over een nogal uit de kluiten gewassen krokodil. Geen goedkope schrikeffecten gelukkig, meer dan afdoende spanning en godzijdank ziet de krokodil er meer dan echt uit. De film mist net dat extra om het b-film niveau te ontstijgen maar dat mag de pret niet drukken. In een bijrol zien we o.a. Sam Worthington, yup die dude uit Avatar, voorbij komen.

    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #1379

    Standaard

    American Psycho

    7.5/10

  5. #1380

    Standaard

    Back To The Future: Part II
    Deze is nooit mijn favoriet geweest maar ik vind wel nog steeds dat deze het beste scenario van alle drie de delen heeft.
    Handig worden (delen van) de verhalen van alle drie de delen verwoven tot één ingenieus verhaal en door slimme montage worden ook beelden van het eerste deel gebruikt.
    Geweldig.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1381

    Standaard

    Scott Pilgrim vs. The World

    Pretty badass. Veel gamereferenties, humor en leuke gevechten leveren een originele, maar absurde film op. Het enige mindere is Michael Cera, die me al na een half uur tegenstak omdat hij telkens dezelfde zielige rol speelt. Maar tegen het einde had ie zich dan toch herpakt. Geheel in lijn met de film eigenlijk. Vet begin, matig middenstuk en een bangelijk einde.

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Rogue

    Meer dan prima horror / thriller over een nogal uit de kluiten gewassen krokodil. Geen goedkope schrikeffecten gelukkig, meer dan afdoende spanning en godzijdank ziet de krokodil er meer dan echt uit. De film mist net dat extra om het b-film niveau te ontstijgen maar dat mag de pret niet drukken. In een bijrol zien we o.a. Sam Worthington, yup die dude uit Avatar, voorbij komen.

    7 / 10
    Jij hebt mij wel gezien, maar ik jou niet .


    Fast Five (2011)

    Het is toch een vreemde reeks films, die F&F....
    Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een 5e film de beste is van de reeks, maar hier is het wel het geval. Dat heeft misschien het meest te maken met de heist die, hoewel niet helemaal lekker uitgewerkt (specialiteiten van de mensen worden niet echt goed zichtbaar) , toch een erg leuk aspect aan de film toevoegt. Verder is het nog steeds hetzelfde: Paul Walker kan nog steeds niet acteren, Vin Diesel kan nog steeds stoer kijken, en er zijn nog steeds snelle auto's .

    Als ik de delen nu moet beoordelen:
    1: 5
    2: 3
    3: 6
    4: 4
    5: 7

    Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaard .

  8. #1383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jij hebt mij wel gezien, maar ik jou niet .


    Fast Five (2011)

    Het is toch een vreemde reeks films, die F&F....
    Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een 5e film de beste is van de reeks, maar hier is het wel het geval. Dat heeft misschien het meest te maken met de heist die, hoewel niet helemaal lekker uitgewerkt (specialiteiten van de mensen worden niet echt goed zichtbaar) , toch een erg leuk aspect aan de film toevoegt. Verder is het nog steeds hetzelfde: Paul Walker kan nog steeds niet acteren, Vin Diesel kan nog steeds stoer kijken, en er zijn nog steeds snelle auto's .

    Als ik de delen nu moet beoordelen:
    1: 5
    2: 3
    3: 6
    4: 4
    5: 7

    Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaard .
    Rogue, whats in a name...

    Ben wel benieuwd naar 5. Zal die dit weekend even zien...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #1384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Fast Five (2011)

    Verder is het nog steeds hetzelfde: Paul Walker kan nog steeds niet acteren, Vin Diesel kan nog steeds stoer kijken, en er zijn nog steeds snelle auto's .
    Vergeet de hitsige meiden in krappe pakjes en de muziek niet

    Opvallend dat je Tokyo Drift i.t.t. deel 1 en 3 wél een voldoende geeft.

    Vanavond Los Bandoleros gezien die op de BD staat van F&F4.
    Door Vin Diesel zelf geschreven, deze 20 minuten durende short. Volgens mij is het een aanzet tot een film, meer kan ik er niet van maken. Maar de muziek en (wederom) de ronddartelende meiden zijn niet verkeerd, net als de tropische beelden aan het eind van dit filmpje.

  10. #1385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vergeet de hitsige meiden in krappe pakjes en de muziek niet

    Opvallend dat je Tokyo Drift i.t.t. deel 1 en 3 wél een voldoende geeft.

    Vanavond Los Bandoleros gezien die op de BD staat van F&F4.
    Door Vin Diesel zelf geschreven, deze 20 minuten durende short. Volgens mij is het een aanzet tot een film, meer kan ik er niet van maken. Maar de muziek en (wederom) de ronddartelende meiden zijn niet verkeerd, net als de tropische beelden aan het eind van dit filmpje.
    Tokyo Drift is toch deel 3 (je bedoelde vast deel 2). En ja, die scoort al een extra punt omdat Paul Walker niet meedeed....


    Hall Pass (2011)

    Leuk tussendoortje van de Farelly Bros. Geen film waarbij je onophoudelijk zit te lachen, maar genoeg leuke momenten. Owen Wilson draait zijn hand niet meer om voor dit soort films, en Derek Waters pakt elke scene waar hij in zit. Biertje erbij, en kijken maar. Meer is het niet, maar meer wil de film ook niet zijn.

  11. #1386

    Standaard

    Je geeft deel 3 (Tokyo Drift) een 6 en die bedoelde ik ook, want deel 2 geef je maar een 3.

  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Je geeft deel 3 (Tokyo Drift) een 6 en die bedoelde ik ook, want deel 2 geef je maar een 3.
    Dat klopt, deel 2 vond ik echt heel slecht..... .

    Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)

    Misschien wel de beste van Will Ferrell...wat kan die man grappig zijn. Voor de derde keer gezien, en hij blijft geweldig leuk. Cast is perfect gekozen, met alle typetjes.

    De quote van imdb zegt alles:
    "There was a time, a time before cable. When the local anchorman reigned supreme. When people believed everything they heard on TV. This was an age when only men were allowed to read the news. And in San Diego, one anchorman was more man then the rest. His name was Ron Burgundy. He was like a god walking amongst mere mortals. He had a voice that could make a wolverine purr and suits so fine they made Sinatra look like a hobo. In other words, Ron Burgundy was the balls."

  13. #1388

    Standaard

    Final Destination 5 (Bios)

    Ben een grote fan van de serie en was zeer verheugd om deze gister te zien maar hij viel in vergelijking met de vorige delen toch enigzins een beetje tegen.
    De gore en kills waren lomp en goed uitgewerkt en daar draait het natuurlijk ook om in deze films maar helaas stoorde ik me aan een paar irritante personages, ook was er naar mijn mening teveel geforceerde humor het deed me af en toe zelfs denken aan Transformers maar zo erg werd het gelukkig niet.
    Er was dan wel weer een leuk gegeven verder op in de film en het einde vond ik ook goed gedaan. Tevens waren de 3D effecten ook goed, 3D leent zich perfect voor dit soort films. Helaas is de film nergens in Imax 3D te bekijken hier in Nederland voor zover ik weet.
    Al met al een vermakkelijke film maar zeker de allerminste in de serie, deel 1 en 4 blijven mijn favourieten. Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar wat mij betreft mag het met deel eindigen...

  14. #1389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jij hebt mij wel gezien, maar ik jou niet .


    Fast Five (2011)

    Het is toch een vreemde reeks films, die F&F....
    Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een 5e film de beste is van de reeks, maar hier is het wel het geval. Dat heeft misschien het meest te maken met de heist die, hoewel niet helemaal lekker uitgewerkt (specialiteiten van de mensen worden niet echt goed zichtbaar) , toch een erg leuk aspect aan de film toevoegt. Verder is het nog steeds hetzelfde: Paul Walker kan nog steeds niet acteren, Vin Diesel kan nog steeds stoer kijken, en er zijn nog steeds snelle auto's .

    Als ik de delen nu moet beoordelen:
    1: 5
    2: 3
    3: 6
    4: 4
    5: 7

    Hebben ze toch het beste voor het laatst bewaard .


    Als het ook echt afgelopen is na dit deel tenminste ik ben benieuwd, heb hem in de pre-order staan op blu-ray, de film zelf nog niet gezien maar ik ben nu nog nieuwsgieriger geworden , ik heb me met de vorige delen prima vermaakt





    The Animal


    Een van de leukere films van Rob Schneider, Marvin Mange werkt als assistent op het politiebureau en wil niks liever dan politieagent worden, hij is al meerdere keren gezakt voor de training en nu bij de herkansing weer, dan moet hij even de dienst van de centrale overnemen omdat die onverwachts weg moet en verder iedereen bij de softbal wedstrijd is, dan komt de melding binnen dat er een restaurant wordt beroofd, hij krijgt niemand te pakken en besluit er zelf op af te gaan, onderweg moet hij uitwijken en vliegt de afgrond in, hij word gevonden door een mysterieus persoon en weer in elkaar gezet met....animal parts, vanaf dat moment gaat als ie verschillende dieren tegenkomt zijn eigen dierlijke instinct opspelen wat tot hele grappige situaties leid, het is allemaal best flauw en de logica is ver te zoeken maar ik vind het geweldig

    7/10
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #1390

    Thumbs up

    Cowboys & Aliens
    Een mengeling van twee geliefde genres waarvan je je afvraagt waarom het eigenlijk niet eerder is gedaan.
    Jon Favreau heeft het aangedurfd en dat levert een uiterst amusante actie film op. De mengeling van western en sci-fi klinkt wellicht als een rare maar Favreau weet het tot een evenwichtig geheel van te kneden.
    Het eerste deel is misschien wat te gehaast is en er zitten misschien wat onnodige scenes in. In het tweede deel wordt dat meer dan goed gemaakt en wordt op hoog tempo toegewerkt naar een sterke finale.
    Eindelijk krijgen we actie scenes te zien die wel goed te volgen zijn, het (relatief) rustige camera werk staat in sterk contrast met het hoge tempo van de scenes. Wat dat betreft zou het fijn zijn als Michael Bay voor zijn volgende vehikel eens bij Favreau in de leer zou gaan.
    Daniel Craig en vooral Harrison Ford zijn geweldig in de hoofdrollen en vormen een vermakelijk duo.
    Het is allemaal niet te hoogdravend of pretentieus maar gewoon een hele toffe film. Eén van de leukste films van deze zomer.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Final Destination 5 (Bios)

    Ben een grote fan van de serie en was zeer verheugd om deze gister te zien maar hij viel in vergelijking met de vorige delen toch enigzins een beetje tegen.
    De gore en kills waren lomp en goed uitgewerkt en daar draait het natuurlijk ook om in deze films maar helaas stoorde ik me aan een paar irritante personages, ook was er naar mijn mening teveel geforceerde humor het deed me af en toe zelfs denken aan Transformers maar zo erg werd het gelukkig niet.
    Er was dan wel weer een leuk gegeven verder op in de film en het einde vond ik ook goed gedaan. Tevens waren de 3D effecten ook goed, 3D leent zich perfect voor dit soort films. Helaas is de film nergens in Imax 3D te bekijken hier in Nederland voor zover ik weet.
    Al met al een vermakkelijke film maar zeker de allerminste in de serie, deel 1 en 4 blijven mijn favourieten. Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar wat mij betreft mag het met deel eindigen...
    Niet om het een of ander maar de film is ook niet een echte IMAX film waardoor je dus een groot gedeelte van het beeld zou missen want de film is opgenomen in Cinemascope en IMAX wordt geprojecteerd in een soort van Widescreen. Als de film is opgenomen in IMAX heb je volledig beeld maar anders dan wordt het beeld een beetje vertekend en kan het zijn dat je een klein stukje beeld zal gaan missen.

    Maar goed, ik heb het meest recente Final Destination 5 gezien die wel aardig was en wat mij betreft de serie mooi heeft afgesloten en ik heb Cowboys & Aliens zitten kijken die ik zeer de moeite waard vond. Eindelijk een western waar ik van heb genoten .
    Laatst aangepast door Joris Springer : 29-08-2011 om 16:06
    Ikran is not horse!

  17. #1392

    Standaard

    The Expendables

    Een nostalgietrip naar de actiefilms van weleer (jaren '80). En een goede ook. Ontploffingen, hand to hand combat, vette geweren (automatic shotgun ) en de coolste cast sinds jaren maken dit een erg genietbare flick. Enkel jammer dat het verhaal op geen hol slaagt (hoeft ook niet, maar een vereiste van iet of wat interesse in het verhaal is mooi meegenomen) en het slechte camerawerk tijdens de vechtscènes.

  18. #1393

    Standaard

    Max Payne

    Game verfilming die ook echt op een game leek.
    Zoveel actie toch ronduit saai.
    1 Plus punt Mark Wahlberg.


    Harry Potter and the deathly hallows part 2

    Boven verwachting goed.
    Wat een film.Part 1 had weinig vaart,deze ging als een snel trein..
    Naar mijn mening de beste Potter film..!!
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  19. #1394

    Standaard

    Wanted (2008) blu-ray

    Een paar jaar geleden voor het eerst gezien en vond het toen een redelijk wazige film.
    Nu opnieuw bekeken en ditmaal op blu-ray. Niet dat het formaat iets uitmaakte voor mijn waardering, maar de film mag zich toch wel een kleine klassieker genoemd worden. Een soort missing link tussen The Matrix en Inception naar mijn beleving.

    Een prima actiefilm met een aantal erg over-the-top actiescenes en matige miniatuurscenes, maar toch blijft het verhaal fier overeind. Een sterke film met Angelina Jolie, James McAvoy en Morgan Freeman.

    7,7/10

  20. #1395

    Standaard

    Your Highness

    Leuker dan de rating op imdb doet vermoeden. Ik denk dat de film voor Amerikaanse begrippen te ver gaat qua expliciete sex en naakt. Regelmatig zat ik ook even in mijn ogen te wrijven, huh zie ik dat goed? Had ik niet verwacht omdat ook bv Nathalie Portman erin speelt. Maar goed, aan de andere kant, wie Black swan heeft gezien weet inmiddels dat Portman een beetje sex niet bepaald schuwt. Naast alle verbale en visuele grappen is er gelukkig genoeg ruimte voor uitstekende special effects waardoor de film niet helemaal verzand in flauwe grappen en grollen. Ik denk wel dat je in een melige bui moet zijn om deze film maximaal te kunnen waarderen...gelukkig was ik dat...

    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Niet om het een of ander maar de film is ook niet een echte IMAX film waardoor je dus een groot gedeelte van het beeld zou missen want de film is opgenomen in Cinemascope en IMAX wordt geprojecteerd in een soort van Widescreen. Als de film is opgenomen in IMAX heb je volledig beeld maar anders dan wordt het beeld een beetje vertekend en kan het zijn dat je een klein stukje beeld zal gaan missen.

    Maar goed, ik heb het meest recente Final Destination 5 gezien die wel aardig was en wat mij betreft de serie mooi heeft afgesloten en ik heb Cowboys & Aliens zitten kijken die ik zeer de moeite waard vond. Eindelijk een western waar ik van heb genoten .
    Ik snap dat nog steeds niet helemaal met dat Imax gebeuren, wat voor nut heeft het om een film aan te kondigen als zijnde Imax terwijl die dus helemaal niet zo gefilmd is.

    http://www.imax.com/movies/m/final-d...3d-experience/

    Okay voor FD5 staat erbij dat ie opnieuw geremastered is voor Imax maar welke films zijn dan wel native Imax, hoe zit het bijvoorbeeld met Resident Evil Afterlife, Tron Legacy en de laatste Transformers?

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik snap dat nog steeds niet helemaal met dat Imax gebeuren, wat voor nut heeft het om een film aan te kondigen als zijnde Imax terwijl die dus helemaal niet zo gefilmd is.

    http://www.imax.com/movies/m/final-d...3d-experience/

    Okay voor FD5 staat erbij dat ie opnieuw geremastered is voor Imax maar welke films zijn dan wel native Imax, hoe zit het bijvoorbeeld met Resident Evil Afterlife, Tron Legacy en de laatste Transformers?
    Inception en The Dark Knight bijvoorbeeld (en ook The Dark Knight Rises volgend jaar) hebben een aantal scenes die in IMAX gefilmd zijn.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #1398

    Standaard

    Zombieland

    Ik had hoge verwachtingen voor deze film, maar ze werden gewoon niet ingelost. Woody Harrelson en Bill Murray zijn hier enorm genietbaar en Emma Stone is één van de mooiste vrouwen op de aardbol, maar Jesse Eisenberg en het niet zo bijster interessante verhaal doen de film schade aan. De gimmick van de regels is misschien leuk voor even, maar na een paar keer heb je het wel gezien.

  24. #1399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Inception en The Dark Knight bijvoorbeeld (en ook The Dark Knight Rises volgend jaar) hebben een aantal scenes die in IMAX gefilmd zijn.
    Niet waar. In The Dark Knight is ongeveer kwartier à 20 minuten in IMAX opgenomen. Bij Inception is dit helemaal niet het geval. Deze is niet in IMAX opgenomen. De tweede film die in IMAX is opgenomen is Transformers: Revenge Of The Fallen. Dit was echter maar voor een paar minuten (ik dacht 7 ofzo). Dit zijn tot nu toe de enige feature films die uitgebracht zijn met native IMAX opnames. De eerstvolgende komt dit jaar nog, dat is Mission Impossible: Ghost Protocol. Daarna komt in de zomer volgend jaar inderdaad The Dark Knight Rises die belooft relatief veel IMAX opnames te bevatten.

    Het nut van IMAX gaat ook een beetje weg door het in digitaal IMAX te vertonen. Dit gebeurt in Nederland. In theorie komt 70mm IMAX film neer op ongeveer 104MP (12000x8700 pixels). Digitaal IMAX wordt gedaan met 2K projectoren, wat neerkomt op iets meer dan 2MP. Digitaal wordt gedaan omdat het veel goedkoper is en de massa weet toch niet dat het veel minder waar voor het geld krijgt.

    Dus IMAX is geweldig! Maar bij ons valt dat tegen.

    Hieronder wat meer te leren over IMAX:
    http://www.youtube.com/watch?v=V9G-iPNlv_I
    Laatst aangepast door Juvefan : 01-09-2011 om 01:39
    The future is Blu

  25. #1400

    Standaard

    El Secreto de sus Ojos (2009)

    Een prachtige film die zeer down-to-earth blijft en daardoor juist zo sterk is. Benjamin kan maar geen afstand doen van een oude moordzaak en zo wordt je als kijker getuige van datgene wat hem voor een groot deel van zijn leven heeft bezig gehouden. Een erg sterk einde, maar de scène in het stadion is het echt het hoogtepunt van de film, wat een visuele parel van een camerawerk!

Pagina 56 van 237 EersteEerste ... 64652535455565758596066106156 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •