Pagina 33 van 237 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 5903 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Zoals peptalk al duidelijk aangeeft is begrijpend lezen nog niet in de wereld van Marc T. doorgedrongen, maar er is nog wel meer niet in zijn wereld doorgedrongen. Daarnaast heeft hij de kinderachtige neiging om zelf constant uit te delen aan alles en iedereen dat hem niet bevalt, maar is hij niet in staat om zelf ook te incasseren. Dit forum staat vol met voorbeelden. Maar het leukste is nog wel dat Marc T. mij ervan beticht dat ik het op de persoon speel en mensen een andere mening niet zou gunnen; sowieso is dit allemaal volslagen onzin, maar is hij juist degene voor wie dat geldt, getuige deze stompzinnge 'recensie' over 'Eye Myth'. Ik gun Marc T. zijn mening, hij mij duidelijk niet. Ik heb nooit een probleem gemaakt van het feit dat Marc T. de film 'Eye Myth' niet leuk vind, ik heb enkel geobserveerd dat mensen die op basis van een 7 seconden durend filmpje op youtube een mening kunnen vormen dat de man die dat gemaakt heeft 'maar gewoon wat doet', een bepaald soort mensen zijn. En ja, dat vind ik nog steeds tragisch.
    Mensen die weten dat ze liegen draaien vaak de zaken om. Jij nu ook. Ik zet jou en je morele superioriteit lekker op de negeerstand

  2. #802

    Standaard

    55. Machete (Robert Rodriguez, 2010) :: 8.0
    Ontzettend over de top en gritty sfeer zoals we van Robert Rodriguez gewent zijn. Actie is lekker geweldadig met veel bloed en afgehakte ledematen. Film is gewoon super lachen en super cool. Ik heb me verder ook kostelijk vermaakt met Robert De Niro als Senator John McLaughlin. Het is ontzettend fout en over de top alsmede compleet gestoord, maar wel leuk Ik kijk nu al uit naar 'Hobo with a Shotgun'
    56. Equilibrium (Kurt Wimmer, 2002) :: 9.0
    Ik heb me enorm verbaasd over deze film en vooral waarom ik hem nog niet eerder heb gekeken. De film heeft eindelijk weer eens een goed gevonden origineel verhaal van de hand van Kurt Wimmer. De film heeft een prachtige sci-fi sfeer met mooie city scrapes. De film voelt persoonlijk aan en niet afstandelijk zoals ik met Blade Runner heb ervaren. De film laat de complete idiotie van wereldvrede zien. Er word uitstekend geacteerd door Christian Bale en de muziek van Klaus Badelt is verschrikkelijk goed. Alles klopt en is op zijn plaats bij deze film. Ik hoop dat er snel een goede blu-ray uitgave komt.
    57. World Invasion: Battle Los Angeles (Jonathan Liebesman, 2011) :: 7.5
    World Invasion: Battle Los Angeles is een hele sterke oorlogsfilm en dan vooral een combat oorlogsfilm. Het is geen film die probeert iets aan de kaak te stellen noch een boodschap te vertellen. Het is een film die close combat een oorlog volgt. Wat kan het die mariniers überhaupt schelen wat de hoge piefen denken, zolang zij maar levend uit de strijd komen. Dit is typisch zo'n film die zijn eigen beperkingen feilloos aanvoelt en niet iets probeert te zijn wat het niet is. Het is gewoon rauw, bijna geënsceneerd en bevat veel actie en split-second beslissingen. Het is gewoon een combat-film. Hierin horen geen vervelende romances of filosofische subplots die alleen maar afwijken van waar het echt omgaat: overleven. Dit heeft Jonathan Liebesman goed in gezien en daarom is Word Invasion: Battle Los Angeles naar mijn inziends een succes geworden.

    Ja het thema is al tientallen keren gedaan, ja de muziek is op momenten cliché matig melodramatisch en ja we hebben het allemaal al eens eerder gezien. Battle Los Angeles is niet orgineel noch briliant. Maat het is wel rauw, spectaculair en weet goed mee te leven met de situatie van de mariniers. De hoge hoeveelheid filmgrain en het feit dat hele grote stukken handheld zijn geschoten versterkt dit alleen maar. Casting moet ik ook een pluim geven vanwege de afwezigheid van een leger aan hollywood sterren welke alleen maar afleidden van het echte verhaal. Twee goede acteurs (Eckhart & Rodriguez) om het verhaal te dragen en voor de rest onbekende acteurs waardoor er niet afgeleid word van het verhaal. De film bevat veel clichés maar pakt gewoon alle pluspunten uit voorgaande oorlogsfilm en verbeterd deze.

    World Invasion: Battle Los Angeles zal nooit een meesterwerk worden, zal nimmer een Oscar winnen maar is toch heel knap gemaakt. Vooral de regisseur die perfect de beperkingen van de film weet en hier perfect omheen werkt. Geen scène die niet past in het beeld van de film, geen scène die overbodig of teveel is. Alles klopt voor het soort film dat men wilde maken. Voor de uitvoering zeker een tien. Alleen de uitgangswaarde is laag want het is natuurlijk niet bijzonder moeilijk, opmerkelijk of origineel. Typisch een voorbeeld van met weinig script iets heel goeds maken. Battle Los Angeles verdient onder de streep een knappe ruim voldoende voor de entertainmentwaarde en het feit dat de twee uur voorbij vlogen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik zet jou en je morele superioriteit lekker op de negeerstand
    Hoera!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #804

    Standaard

    Ja, je kunt veel zeggen over Brakhage, maar incasseren kan-ie!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mensen die weten dat ze liegen draaien vaak de zaken om. Jij nu ook. Ik zet jou en je morele superioriteit lekker op de negeerstand
    Ik begeef me nu toch al ruim 5 jaar in filmforumland maar zo stompzinnig als jij ben ik ze nog niet eerder tegengekomen. Je leest niet, je luistert niet, je doet precies datgene waar je anderen van beticht. Je ongelijk toegeven is trouwens ook een kunst. In plaats daarvan ga je heel kinderachtig iemand "op de negeerstand" zetten. Ik heb gelijk en iedereen die het niet met me eens is, liegt of is "moreel superieur". Wat een reactie zeg.

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik een aantal jaar terug ook geen idee had wat ik van Brakhage of Kenneth Anger moest vinden. Nu denk ik wel anders. Je moet een film als "Eye Myth" natuurlijk anders bekijken dan een traditionele film. Ik zou zeggen, lees eens wat erover. Kijk wat meer van Brakhage en ga dan desnoods de discussie aan. Wie weet leer je er nog eens wat van. En je hoeft het absoluut niet mooi te vinden. Maar probeer tenminste te begrijpen wat iemand probeert te doen en uit te drukken. Maar je moet er wel open voor staan....en dat is je grootste probleem.

  6. #806

    Standaard

    Voor 5 jaar ervaring heb je blijkbaar zelf ook slecht geluisterd naar regel 1:

    DON'T FEED THE TROLLS!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #807

    Thumbs up

    Zaterdag mee begonnen,gisteren afgekeken:

    Sons Of Anarchy - Season 1
    "The Sopranos on bikes". Dat is wel hoe je dit misschien wel het beste kunt omschrijven. Het draait om de Californische tak van motorclub Sons of Anarchy. Door hun legale inkomsten te halen uit het runnen van een motor- en auto garage hopen ze de aandacht af te kunnen leiden van de talloze illegale activiteiten waar ze zich mee bezig houden. Op het zelfde moment krijgen ze op persoonlijk niveau ook te maken relatie problemen en twijfels rondom trouw en vriendschap.

    Het duurt even voordat je echt je draai hebt gevonden wanneer je aan deze serie begint. Het tempo in de dialogen ligt in de eerste twee afleveringen ontzettend hoog en je krijgt erg veel info in één keer te verwerken. Namen van personen en rivaliserende gangs vliegen je om de oren en de persoonlijke geschiedenis tussen de personages wordt met je gedeeld alsof de serie al seizoenen lang onderweg is. Je moet dus wel gefocussed blijven.
    Als je dat doet en het geheel (en jezelf) een aflevering of vier de tijd geeft dan kun je genieten van een sterk geacteerd en mooi familie drama, dat uiterst verslavend is.

    8,5/10

    Heb inmiddels ook al 3 afleveringen van seizoen 2 gezien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #808

    Standaard

    Gisteravond The Book of Eli gezien,

    Wat een overdonderende ervaring. Mad Max in het kwadraat. Goeie muziek en een voor de verandering eens niet vervelende Denzel (even uit de Scott Bros. modus gestapt). Geweldige visuals. Alleen het einde,... Beetje te profetisch, maar geeft wel te denken over de oorsprong van mythen en narratieven. Zeer sterk, vind ik.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik begeef me nu toch al ruim 5 jaar in filmforumland maar zo stompzinnig als jij ben ik ze nog niet eerder tegengekomen. Je leest niet, je luistert niet, je doet precies datgene waar je anderen van beticht. Je ongelijk toegeven is trouwens ook een kunst. In plaats daarvan ga je heel kinderachtig iemand "op de negeerstand" zetten. Ik heb gelijk en iedereen die het niet met me eens is, liegt of is "moreel superieur". Wat een reactie zeg.

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik een aantal jaar terug ook geen idee had wat ik van Brakhage of Kenneth Anger moest vinden. Nu denk ik wel anders. Je moet een film als "Eye Myth" natuurlijk anders bekijken dan een traditionele film. Ik zou zeggen, lees eens wat erover. Kijk wat meer van Brakhage en ga dan desnoods de discussie aan. Wie weet leer je er nog eens wat van. En je hoeft het absoluut niet mooi te vinden. Maar probeer tenminste te begrijpen wat iemand probeert te doen en uit te drukken. Maar je moet er wel open voor staan....en dat is je grootste probleem.
    Het is wat Melzz ook schrijft. Je moet willen groeien in je kijkgedrag. Het is makkelijk om je leven lang films uit Hollywood te zien en die te bekritiseren. Dat kan iedereen en dat is ook wat de massa doet. Wij zijn met zijn allen hopelijk anders. Wat doen wij hier anders?

    De conventionele/narratieve Cinema is hetgeen wat iedereen gewend is. De abstracte/experimentele Cinema moet je het nodige over lezen en daarna eens rustig gaan zien. Het heeft tijd nodig om dat soort films te doorgronden en er plezier in te vinden.

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het is wat Melzz ook schrijft. Je moet willen groeien in je kijkgedrag. Het is makkelijk om je leven lang films uit Hollywood te zien en die te bekritiseren. Dat kan iedereen en dat is ook wat de massa doet. Wij zijn met zijn allen hopelijk anders. Wat doen wij hier anders?

    De conventionele/narratieve Cinema is hetgeen wat iedereen gewend is. De abstracte/experimentele Cinema moet je het nodige over lezen en daarna eens rustig gaan zien. Het heeft tijd nodig om dat soort films te doorgronden en er plezier in te vinden.
    Het is dat jij het hier quote Verhoeven want Melzz staat al maanden op mijn negeerlijst. Helaas krijg je quote's van dergelijke mensen dan wel weer te zien. Ach, als je het over film wilt hebben kun je beter naar een ander forum gaan Melzz aangezien je alleen op de persoon kunt spelen, net als je maatje Brakhage. Daag.

  11. #811

    Standaard

    Akmareul boatda (2010) (I saw the devil)

    7.5 / 10
    Laatst aangepast door Marc T. : 27-04-2011 om 16:00

  12. #812

    Standaard

    Ik snap je reactie niet helemaal: "als je het over film wilt hebben kun je beter naar een ander forum gaan". Ik ben vrijwel zeker dat leden zoals Brakhage en Melzz graag het één en ander uitleggen en een inhoudelijke discussie zouden willen aangaan, maar die moeite niet willen nemen door zulke reacties. Als je weinig van een bepaalde cineast weet (bv. Brakhage), dan zou ik juist gebruik maken van een forum als deze om er wat over te leren, en blij zijn dat er genoeg leden zijn die zich niet alleen voord de mainstream cinema interesseren.

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. Hendriks Bekijk bericht
    Ik snap je reactie niet helemaal: "als je het over film wilt hebben kun je beter naar een ander forum gaan". Ik ben vrijwel zeker dat leden zoals Brakhage en Melzz graag het één en ander uitleggen en een inhoudelijke discussie zouden willen aangaan, maar die moeite niet willen nemen door zulke reacties. Als je weinig van een bepaalde cineast weet (bv. Brakhage), dan zou ik juist gebruik maken van een forum als deze om er wat over te leren, en blij zijn dat er genoeg leden zijn die zich niet alleen voord de mainstream cinema interesseren.
    Precies, helaas is Marc daartoe niet in staat omdat hij iedere vorm van (positieve) kritiek op zijn recensies direct beschouwt als zijnde een persoonlijke aanval. Als je niet open wilt staan voor de hulp van andere forumgebruikers die - in dit geval - wel degelijk meer kennis van zaken hebben over de genoemde cineast, dan moet je toch eens na gaan denken waarom je nog dergelijke recensies post. Je kunt in dat geval pretenderen dat het forum vrij is voor iedereen om te zeggen wat hij/zij van een film vindt, maar sta dan ook eens open voor iemand anders zijn/haar mening. Je hoeft het dan nog niet direct met elkaar eens te zijn, maar val de ander dan niet direct aan op de vaak goed bedoelde adviezen. Een volwassen discussie lijkt de laatste tijd eerder uitzondering dan regel hier op het forum.

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Precies, helaas is Marc daartoe niet in staat omdat hij iedere vorm van (positieve) kritiek op zijn recensies direct beschouwt als zijnde een persoonlijke aanval. Als je niet open wilt staan voor de hulp van andere forumgebruikers die - in dit geval - wel degelijk meer kennis van zaken hebben over de genoemde cineast, dan moet je toch eens na gaan denken waarom je nog dergelijke recensies post. Je kunt in dat geval pretenderen dat het forum vrij is voor iedereen om te zeggen wat hij/zij van een film vindt, maar sta dan ook eens open voor iemand anders zijn/haar mening. Je hoeft het dan nog niet direct met elkaar eens te zijn, maar val de ander dan niet direct aan op de vaak goed bedoelde adviezen. Een volwassen discussie lijkt de laatste tijd eerder uitzondering dan regel hier op het forum.
    Umh..elke post van jou is er zo'n beetje op uit om mij aan te vallen (al dan niet via prive berichten) en vaak verwijder je dan simpelweg mijn berichten zonder enige vorm van bericht. Ik verdenk jou toch een beetje van machtsmisbruik. Meneer kan op alle knopjes drukken en doet dat maar al te graag. Vervelend mannetje ben je. Discussiëren met jou kan alleen als niemand je tegenspreekt.

    Delete deze post maar snel hoor want straks heeft iedereen door dat je zo vervelend bent.

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Umh..elke post van jou is er zo'n beetje op uit om mij aan te vallen (al dan niet via prive berichten) en vaak verwijder je dan simpelweg mijn berichten zonder enige vorm van bericht. Ik verdenk jou toch een beetje van machtsmisbruik. Meneer kan op alle knopjes drukken en doet dat maar al te graag. Vervelend mannetje ben je. Discussiëren met jou kan alleen als niemand je tegenspreekt.

    Delete deze post maar snel hoor want straks heeft iedereen door dat je zo vervelend bent.
    Ik val je helemaal niet aan, ik constateer enkel dat je niet in staat bent met anderen in discussie te gaan over een film. En dan ga je een topic openen in Overige Discussies dat we een lijstje moeten opstellen over de zogenaamde elitaire groep leden hier op het forum. Sorry Marc, maar zo ga je nooit begrip krijgen van de andere members, of wil je dat ook niet?

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik val je helemaal niet aan, ik constateer enkel dat je niet in staat bent met anderen in discussie te gaan over een film. En dan ga je een topic openen in Overige Discussies dat we een lijstje moeten opstellen over de zogenaamde elitaire groep leden hier op het forum. Sorry Marc, maar zo ga je nooit begrip krijgen van de andere members, of wil je dat ook niet?
    Kijk hier doe je hier weer. Jij mag wel iets constateren, maar als ik constateer dat ik jouw een vervelend mannetje vindt die zijn 'macht' misbruikt dan mag dat niet? Dan moet je ook eerlijk zijn en zeggen dat jij wel iets mag vinden en ik niet. Dan zijn we in ieder geval duidelijk.

    On-topic: Knowing uit 2009 gezien en dat was redelijk vermakelijk. Ik geef het een zesje.
    Laatst aangepast door Marc T. : 27-04-2011 om 16:02

  17. #817

    Standaard

    Waar staat dat jij mij niet een vervelend mannetje mag vinden? Om eerlijk te zijn vraag ik me gewoon af wat je nog doet hier op het forum? Je wilt niet communiceren met anderen, loopt alleen maar vervelende discussies uit te lokken en gaat anderen vervolgens betichten van elitair of vervelend gedrag. Dan ben je wat mij betreft toch wel echt met een verkeerde insteek bezig hier op het forum.

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waar staat dat jij mij niet een vervelend mannetje mag vinden? Om eerlijk te zijn vraag ik me gewoon af wat je nog doet hier op het forum? Je wilt niet communiceren met anderen, loopt alleen maar vervelende discussies uit te lokken en gaat anderen vervolgens betichten van elitair of vervelend gedrag. Dan ben je wat mij betreft toch wel echt met een verkeerde insteek bezig hier op het forum.
    Ach, dat is altijd nog beter dan het compleet monddood maken van de leden hier Topics z.s.m. verwijderen die je niet aanstaan, evenals opmerkingen/posts van anderen en zelfs nog je mening opdringen aan anderen om vervolgens de handen te wassen in onschuld. Te vaak 1984 gelezen/gezien jij? Je past er precies in met je gedrag. Dus de vraag is eerder wat jij hier nog doet. De andere moderators zijn niet zo bezig als jij. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kijk hier doe je hier weer. Jij mag wel iets constateren, maar als ik constateer dat ik jouw een vervelend mannetje vindt die zijn 'macht' misbruikt dan mag dat niet? Dan moet je ook eerlijk zijn en zeggen dat jij wel iets mag vinden en ik niet. Dan zijn we in ieder geval duidelijk.
    Waar haal je het toch iedere keer weer vandaan?
    Op 1 of andere manier lijkt het er op dat je een reactie van een ander heel slecht leest, want je haalt iedere keer dingen er bij die helemaal niet zijn geschreven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waar haal je het toch iedere keer weer vandaan?
    Op 1 of andere manier lijkt het er op dat je een reactie van een ander heel slecht leest, want je haalt iedere keer dingen er bij die helemaal niet zijn geschreven.
    Nou Pepijn, dat komt omdat Jordy wel dingen mag vinden en constateren en dat ik dat niet mag. Als ik dan iets constateer of iets van die strekking, dan wordt dat meteen door Jordy verwijderd op dit forum. Dat steekt mij een beetje en dat zou jou ook moeten steken aangezien wij hier members zijn en hij de boel leidt als een gevangenisbewaarder.

    Een paar pagina's terug zeg ik dat meneer Brakhage maar wat deed (en dat deed hij volgens mij ook) en dat werd door diverse mensen niet geaccepteerd hier door met wat steken onder water een reactie uit te lokken. Komt de reactie, ben ik een vervelend persoon volgens velen. Het zij zo, maar feit blijft dat ik Eye Myth, want zo heet dat gebeuren, een kak filmpje vind. Dat moet heel goed kunnen wat mij betreft.

    Nu zou ik graag weer verder gaan met de on-topic dingen

  21. #821

    Standaard

    Als jij in de spiegel kijkt zie je echt alleen maar glas, nietwaar?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #822

    Standaard

    Het gaat er de andere leden echt niet om wat jouw voorkeur of smaak is. Bij veel films is een bepaalde voorkennis nodig zodat je de films in de juiste context kan plaatsen om aan de hand daarvan een kwalitatief oordeel te vellen. Als je die kennis niet bezit, zou ik eerder zeggen dat het je niet aanspreekt, dan te stellen dat de film 'crap' is. Of onderbouw het; wie weet komt er een interessante (inhoudelijke) discussie uit voort. Forumleden die wél de nodige voorkennis hebben, willen je daar op wijzen. Zij kijken echt niet neer op iemand omdat hij of zij minder filmkennis heeft, maar willen je slechts wat bijbrengen. Ik vind dat geen arrogantie (wat ook in menig topic is geroepen), maar behulpzaamheid.
    Laatst aangepast door Ben H. : 27-04-2011 om 16:43

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. Hendriks Bekijk bericht
    Het gaat er de andere leden echt niet om wat jouw voorkeur of smaak is. Bij veel films is een bepaalde voorkennis nodig zodat je de films in de juiste context kan plaatsen om aan de hand daarvan een kwalitatief oordeel te vellen. Als je die kennis niet bezit, zou ik eerder zeggen dat het je niet aanspreekt, dan te stellen dat de film 'crap' is. Of onderbouw het; wie weet komt er een interessante (inhoudelijke) discussie uit voort. Forumleden die wél de nodige voorkennis hebben, willen je daar op wijzen. Zij kijken echt niet neer op iemand omdat hij of zij minder filmkennis heeft, maar willen je slechts wat bijbrengen. Ik vind dat geen arrogantie (wat ook in menig topic is geroepen), maar behulpzaamheid.
    Hey, waar was jij toen ik je écht nodig had?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #824

    Standaard

    Bridge on the River Kwai David Lean - 1957

    Nog nooit gezien deze film en dat terwijl ik vorig jaar zomer nog over de befaamde brug (althans wat er van over is origineel) gelopen heb. Dat heeft me toen geïnspireerd deze film toch maar eens een kans te geven en dat is me zeer goed bevallen. Ik vond het eigenlijk wel mooi dat de film in twee hoofdstukken lijkt te zijn verdeeld (net als bij bijvoorbeeld Full Metal Jacket, al is het daar wat extremer). Mooie, ingetogen acteerprestatie van Alec Guinness maar ook Sessue Hayakawa als Kolonel Saito was zowel grappig als overtuigend als karakter. De film kijkt lekker weg, ondanks dat er zo nu en dan vrij langzame stukken in de film voorkomen. De Blu-ray draagt in ieder geval bij aan de ervaring; in 90% van de scènes is het beeld werkelijk prachtig!

  25. #825

    Standaard

    Mother Joon-ho Bong - 2009

    Wat een dijk van een film! De eerste 20 minuten moet de film nog even zijn weg vinden, maar daarna ontvouwt het zich in een prachtig drama waarin hoofdrolspeelster Hye-ja Kim toch wel een ijzersterke rol neer zet hoor. Over het einde ben ik persoonlijk nog niet helemaal uit het lijkt me aannemelijk dat Yoon Do-joon (de zoon) het wel degelijk heeft gedaan, te meer omdat hij in de reconstructie ook de steen naar het hoofd van het meisje gooide en dit ook terugkwam in het verhaal van de oude man. Aan de andere kant blijf ik me verbazen over de acupunctuur methode van Moeder. Door een speldenprik vergeet ze al haar zonden, dus wie weet heeft ze zelf wel meer op haar geweten. In ieder geval een aanrader wat mij betreft. Verwacht geen Oldboy-achtige wraak scènes met veel geweld, dit is een film die vrij down-to-earth blijft maar daardoor juist erg krachtig overkomt.

Pagina 33 van 237 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •