Pagina 29 van 237 EersteEerste ... 192526272829303132333979129 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 5903 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    The Abyss (1989)

    The Abyss is een Amerikaanse science fiction film uit 1989 geregisseerd door James Cameron (Terminator 2, Titanic, Aliens etc.). Dit was een film die al een hele poos op mijn kijklijstje stond. Iedere keer als ik een special over James Cameron of een filmpje zie over special effects dan lijkt het wel alsof ik een cgi momentje uit The Abyss tegenkom. Zojuist was het dan eindelijk zover, ik had de special edition klaarliggen die bijna 3 uur duurt. Het beloofde wat te worden…

    Voor de lol zou je als lezer zijnde even naar de spannende en intrigerende poster hierboven moeten kijken en dan de onderste drie ‘taglines’ lezen die destijds voor The Abyss zijn gemaakt om de film te promoten:

    There’s everything you’ve ever known about adventure, and then there’s The Abyss.

    A place on earth more awesome than anywhere in space.

    Deep below the blue surface, there lies a place no one has ever dreamed of…..

    Ik was in ieder geval enthousiast geworden. Het bleek tevergeefs. Ondanks de laaiende reviews die ik online heb gelezen en de hoge cijfers die de film krijgt is de film een grote teleurstelling. Alle taglines verkondigen ons leugens en dat is niet zo netjes van de filmmakers. Maar de kassa moet rinkelen en dus zijn ze goed in lokkertjes maken. ‘A place on earth more awesome etc.’. Wees gerust, we gaan maar 1 keer in bijna drie slepende uren een interessant moment tegemoet in de film en dat is wanneer we dan eindelijk na 2,5 uur de onderwater ‘wereld’ zien waar deze film altijd mee loopt te leuren. Blijkbaar vonden Cameron en consorten hun eigen creatie onwaardig voor het bioscoopdoek en dus worden we als kijkers verplicht om urenlang naar een mix van Close Encounters of the Third Kind en Armageddon te kijken. Armageddon was nog een zeer geslaagde popcornflick maar dat kwam vooral door de geslaagde casting en de over the top actiescènes. Close Encounters is misschien wel de saaiste film die ik ooit heb moeten aanzien. The Abyss heeft de Oscar voor beste effects destijds in de wacht gesleept, al lijkt me dat ook niet echt moeilijk als je 99% van de film geen effects gebruikt en met de overgebleven ene procent de boer op gaat.

    James Cameron is een regisseur die volgens mij maar twee standen heeft; of hij verprutst het hele project tot een wanstaltig laag en leeg niveau als Avatar of hij maakt meesterwerken als Titanic en Terminator 2: judgment day. Het is jammer dat een ogenschijnlijk spannend lijkend verhaal tot zo’n middelmatig eindresultaat heeft geleid. Het feit dat ik als kijker ook nog eens een morele boodschap mee krijg net voordat de eindcredits over het scherm rollen is me ook een beetje in het verkeerde keelgat geschoten. Het deed me een beetje denken aan het tenenkrommende einde van de apocalyptische ‘comedy’ ‘2012’ van een paar jaar geleden. Die film eindigde na miljoenen doden, explosies en tsunami’s met een mooie dialoog van het irritante dochtertje van Cusack over het wel of niet meer dragen van luiers. Zo zie je maar weer, er is altijd een mindere film te vinden in het middelmatige spectrum. Jammer, maar als je van sci-fi houdt kun je deze film wel overslaan.

    * *

  2. #702

    Standaard

    Ik vind je oordelen altijd erg interessant omdat je zo wars bent van de grote lijnen die hier en in het algemeen lijken te heersen als het gaat om filmwaardering. Ik denk echter ook dat je je teveel laat leiden door PR en niet onbevangen bent bij het kijken. Nu zit je de hele tijd te wachten op de belofte in de taglines en dat is mijns inziens nooit een goed uitgangspunt. En als je dit de saaiste ooit vindt dan moet je eens wat Wong Kar Wai kijken . Ik ben ook niet objectief en onbevangen want ik heb de film gezien toen ik nog een klein 1101'tje was en toen maakte het indruk. Alleen heb ik die Mary Elizabeth Masturbatonio nooit gemogen. Beetje het lelijke zusje van Julia Roberts en die is al lelijk. Ed Harris vind ik wel leuk, een echte 80/90's filmicoon mijns inziens. En voor de effecten kijk ik al helemaal niet. De muziek vind ik dan wel weer goed.

    Maar ja, uiteindelijk vind ik het leuk om te zien en jij niet.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Ik vind je oordelen altijd erg interessant omdat je zo wars bent van de grote lijnen die hier en in het algemeen lijken te heersen als het gaat om filmwaardering. Ik denk echter ook dat je je teveel laat leiden door PR en niet onbevangen bent bij het kijken. Nu zit je de hele tijd te wachten op de belofte in de taglines en dat is mijns inziens nooit een goed uitgangspunt. En als je dit de saaiste ooit vindt dan moet je eens wat Wong Kar Wai kijken . Ik ben ook niet objectief en onbevangen want ik heb de film gezien toen ik nog een klein 1101'tje was en toen maakte het indruk. Alleen heb ik die Mary Elizabeth Masturbatonio nooit gemogen. Beetje het lelijke zusje van Julia Roberts en die is al lelijk. Ed Harris vind ik wel leuk, een echte 80/90's filmicoon mijns inziens. En voor de effecten kijk ik al helemaal niet. De muziek vind ik dan wel weer goed.

    Maar ja, uiteindelijk vind ik het leuk om te zien en jij niet.
    Oh maar ik vond het gebruik van de taglines gewoon erg handig in mijn stukje tekst hoor, verder niet te diep over nadenken. Zoals ik in het begin schreef was mijn verwachting van de film veel hoger dan het uiteindelijke product bleek te zijn. Ik had eerlijk gezegd een intelligente onderwater thriller verwacht. Nu blijkt het een geforceerd moralistisch einde te bevatten waar niemand op zit te wachten volgens mij. Ik zat maar te wachten en te wachten, en eigenlijk zien we heel weinig 'abyss' in de hele film.

    Bedankt trouwens, dat je de stukjes interessant vindt

    Wat voor cijfer zou jij The Abyss geven?

  4. #704

    Standaard

    Naast mijn bovenstaande betoog over the Abyss heb ik deze week Taxi Driver en No Country For Old Men ook nog gezien en dat zijn beide films die een cijfer boven de 9 verdienen. Wat een weelde.

  5. #705

    Standaard

    Ik kan jouw dwarse reacties ook wel waarderen. Volgens mij heb jij ook twee standen: meesterwerk of abominale rommel

    En Julia Roberts is idd een intens lelijke graftak 1101
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik kan jouw dwarse reacties ook wel waarderen. Volgens mij heb jij ook twee standen: meesterwerk of abominale rommel

    En Julia Roberts is idd een intens lelijke graftak 1101
    Haha mooie

    Ah nee, maar even serieus. Als je de ene dag Taxi Driver kijkt, de dag erna the Abyss en dan No Country for Old Men, dan is the Abyss gewoon een lelijk eendje

    En ik had het nog niet over de dames gehad, maar die Roberts en die dame uit Scarface en Prince of Thieves is alles behalve aantrekkelijk

  7. #707

    Standaard

    Ik denk dat The Abyss toch een 8 krijgt van mij, maar ik zou hem misschien nu nog even moeten kijken om daarvan zeker te zijn. Het blijft natuurlijk lastig omdat het visuele discours continu blijft veranderen en wat eens hip was later ineens vreselijk fout kan zijn. Zo als daar zijn het dragen van de jeans op onderkant-bilnaad-hoogte en grote dikke brilmonturen zonder glazen. In hashtags: #WAAROM!? Goed, The Abyss heeft zich in mijn brein genesteld als spektakel, terwijl dat tegenover recentere werken sober aandoet. Of het een intelligente onderwaterthriller is/moet zijn laat ik even in het midden. Beoordelingen staan, zoals je zelf zegt, altijd in relatief verband met ander werk, en hoe meer beter werk je ziet, hoe meer je gaat zeiken, wat je al eerder aangaf (en waar niet iedereen het mee eens was, maar laten we daar niet weer over beginnen).
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Waarom niet? niet iedereen heeft nog een keer geld over voor dezelfde film. Het mag dan wel mooier zijn , maar de film blijft natuurlijk hetzelfde. Zou jij alles dubbel dippen wat je op DVD hebt?
    JA!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #709

    Standaard

    Nu het geld nog....:veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Waarom niet? niet iedereen heeft nog een keer geld over voor dezelfde film. Het mag dan wel mooier zijn , maar de film blijft natuurlijk hetzelfde. Zou jij alles dubbel dippen wat je op DVD hebt?
    De films die ik op blu ray heb gezien lieten mij dingen zien die ik voorheen op dvd nooit had gezien. Ga '2001: a space odyssey' maar eens op dvd kijken en dan op blu ray. Wereld van verschil.


    Ik heb zelf nog niet het genoegen gehad om de blu rays te zien van The Lord of the Rings, maar ik durf te wedden dat een ieder die ze hier wel heeft gezien nooit meer de dvd's zal gaan kijken. De verschillen die ik heb gezien van de LOTR blu rays zijn zo enorm groot dat het wel een compleet andere ervaring moet zijn.

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    De films die ik op blu ray heb gezien lieten mij dingen zien die ik voorheen op dvd nooit had gezien. Ga '2001: a space odyssey' maar eens op dvd kijken en dan op blu ray. Wereld van verschil.


    Ik heb zelf nog niet het genoegen gehad om de blu rays te zien van The Lord of the Rings, maar ik durf te wedden dat een ieder die ze hier wel heeft gezien nooit meer de dvd's zal gaan kijken. De verschillen die ik heb gezien van de LOTR blu rays zijn zo enorm groot dat het wel een compleet andere ervaring moet zijn.
    Bij deze discussie ging het er om wat iemand (peptalk) er niets van snapte waarom iemand zijn DVDs ging niet ging dubbeldippen. Vandaar mijn opmerking. Je moet er elke keer toch wel weer het geld voor over hebben.

    Ik denk niet dat vele nu dvd/blu-ray kopers alles weer zullen aanschaffen met de opkomst van 3D of de opvolger van blu-ray. zelf zou ik dit niet snel meer doen, ook al heb ik al redelijk wat dvd gedubbeldipt.

    Dat blu-ray mits goed uitgevoerd een verbetering is t.o.v van DVD is duidelijk.

  12. #712

    Standaard

    Toy Story 3
    Het afsluitende deel in wat één van de beste trilogieën is geworden, vond ik bij deze tweede kijkbeurt nóg iets beter dan tijdens de eerste.
    Prachtige animaties (die er op de blu-ray retestrak uitzien!), opnieuw een sterk verhaal en een einde waarvan je gegarandeerd minimaal een traantje moet wegpinken.
    Misshien wel de beste van de drie, met name door dat einde.

    9,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #713

    Standaard

    Zojuist The Experiment zitten kijken, vond het een erg toffe film, schrikbarend hoe mensen in beesten kunnen veranderen als ze er de mogelijkheid toe krijgen.
    Was er na afloop erg stil van. Zeker een die ik vaker zal gaan bekijken.
    Ikran is not horse!

  14. #714

    Standaard

    67. The New World (Terrence Malick, 2005) :: 8.5

    Director’s Cut (172 min.)

    Een prachtige verfilming van het aloude verhaal van Pocahontas. Met name op het visuele gebied weet Malick hier te overtuigen, want de prachtige landschapsbeelden met de mooie voice-over leveren plaatjes van filmmomenten op. Dit gaat over het algemeen gepaard met de schitterende muziek van James Horner en dit resulteert in een schitterende uiting van liefde. Liefde voor het vak, die bij tijd en wijle van deze film afdruipt.

    Daarnaast zetten de acteurs ook stuk voor stuk prima rollen neer. De film neigt er dankzij de trage voortgang naar om uitbundige en overdreven dramatische rollen te zien te krijgen, maar iedereen weet met een overtuigende ingetogenheid precies de emoties te raken die nodig zijn. De grootste loftuitingen mogen hierbij uitgaan naar de destijds slechts 14-jarige (!) Q’orianka Kilcher, want ze presteert alsof ze dit al langer doet dan ze leeft.

    De film heeft ondanks de vele schoonheden ook enkele minpuntjes. Zo nu en dan wordt de film net iets té poëtisch gemaakt en zijn m.n. de voice-overs iets te mooi om het mooi zijn. Na een kleine twee uur lijkt de samenhang in het verhaal ook enigszins te verdwijnen en miste ik persoonlijk wat meer uitleg omtrent het handelen van enkele personages. Nu zijn ze weliswaar duidelijk, maar een overtuigende verklaring ervoor lijkt toch te ontbreken.

    Een enkeling zou de film wellicht ook kunnen zien als langdradig of pretentieus. Voor mij is dit echter nimmer het geval geweest, want de rust en elegantie waarmee het verhaal wordt verteld is helemaal mijn ding. Malick is een filmmaker waarvan je houdt of niet en bij deze film lijkt er weinig ruimte voor de gulden middenweg. Vooral als je net als ik de director’s cut bekijkt die ruim een half uur langer duurt dan de normale versie.

    Mijn persoonlijke kritiekpuntjes worden echter vakkundig gecorrigeerd door de schitterende slotbeelden. The New World wordt namelijk met veel liefde gebracht en kan leunen op dromerige beelden, prachtige muziek en ingetogen goed acteerwerk. Daarnaast brengt de film toch wat meer diepgang dan het oorspronkelijke verhaal van Pocahontas bij mij bekend was, wat ervoor zorgt dat de film de minpuntjes toch redelijk eenvoudig laat overheersen door datgene waar de film goed in is.

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Zojuist The Experiment zitten kijken, vond het een erg toffe film, schrikbarend hoe mensen in beesten kunnen veranderen als ze er de mogelijkheid toe krijgen.
    Was er na afloop erg stil van. Zeker een die ik vaker zal gaan bekijken.
    Dit is een remake van het Duitse 'Das Experiment' van Oliver Hirschbiegel. Misschien leuk om die ook eens mee te pakken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Zojuist The Experiment zitten kijken, vond het een erg toffe film, schrikbarend hoe mensen in beesten kunnen veranderen als ze er de mogelijkheid toe krijgen.
    Was er na afloop erg stil van. Zeker een die ik vaker zal gaan bekijken.
    Thanks voor de tip. Heb hem op m'n kijklijstje gezet.

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Thanks voor de tip. Heb hem op m'n kijklijstje gezet.
    Schrap 'm er maar gelijk van en zet er ''Das' Experiment op.

  18. #718

    Standaard

    Ik heb The Experiment nooit gezien, maar Das Experiment vond ik iig hel erg sterk (ondanks dat ik Duits geen toffe taal vind om te horen).

    Gisteravond na vele jaren Harry Potter And The Philosopher's Stone weer eens gezien. Ditmaal op bluray.

    Een aardig begin van de film-serie waarin duidelijk op de jonge lezers gemikt wordt. Voor basisscholieren is dit vast een spannende film, maar voor een volwassene natuurlijk verre van.
    Visueel ziet de film er op bluray er zeer strak uit, beter dan destijds op dvd waar de sfx er nep uit zagen. Alleen in het begin zag ik vegen in beeld tijdens de donkere scenes. En zag zwerkbal er erg 2D uit, terwijl de grote scenes in de eetzaal er weer erg ruimtelijk en 3D uitzagen. Erg mooi! En ook het partijtje toverschaken was erg mooi. En ook het geluid klonk prima.

    Op naar de volgende films voor de afsluitende film in de bios verschijnt (hopelijk ook als doublebill met deel 7a).

    6,5/10

  19. #719

    Standaard

    Showgirls van Paul Verhoeven. 7

    Een enigszins overdreven film over strippers, dansers die tot het uiterste gaan om de top te bereiken in nachtclubs in Vegas. Met wanneer je er van houdt veel en overtuigende dansact' s. Met Lizzy Berkley, Nomi Malone in de hoofdrol die heel goed kan dansen, maar hier soms [bewust] irritant wordt neergezet in een wereld vol haat en nijd?
    De film komt voor mij pas op het laatste half uur op gang na een brute verkrachting van Molly, huisgenoot van Nomi die haar bij aankomst in Vegas in ontredderde toestand onder haar vleugels neemt.
    Verder een film met veel vrouwelijk schoon waarbij niets aan de verbeelding wordt overgelaten. Op zich best een aardige film met een leuke rol weggelegd voor Kyle MacLachlan die een behoorlijke gladjanus neerzet.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  20. #720

    Standaard

    Vanmiddag weer eens herkeken, nu op Criterion blu-ray:

    Pierrot Le Fou
    Het verhaal rond "cinema`s last romantic couple", zoals Godard Belmondo en Karina`s personages noemde, wordt door Godard vooral gebruikt als kapstok om zijn (of Belmondo`s Ferdinand`s) kijk op film, literatuur en vooral kunst met ons te delen. Tussendoor volgen we ook het koppel dat op de vlucht is voor een aantal misdrijven, waaronder moord. Qua structuur zien we hier al de eerste tekenen van Godard`s latere, vaak minder toegankelijke werk.
    Voor mensen die niet heel bekend zijn met het werk van Godard zal `t misschien als verwarrend of fragmentarisch aandoen. Maar als je wel er mee bekend bent en/of je er wat verder in verdiept (en de film vaker kijkt) dan zie je een prachtig werk dat goed in elkaar zit en helemaal niet zo verwarrend en fragmentarisch is als dat `t op `t eerste gezicht lijkt.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #721

    Standaard

    New Kids: Turbo

    Tja, wel geinig, maar om deze film nu te bekronen met een Rembrandt??? Dan neem je jezelf toch niet serieus. Ach ja, het gemiddelde Nederlandse filmpubliek... En Paul Elstak een Rembrandt voor beste filmmuziek? Mijn God... Ik heb me prima vermaakt hoor, ruim een uur lang, maar dan nog. Gelukkig zijn de Rembrandts publieksprijzen...pffff

    5/10
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #722

    Standaard

    The Terminator (1984)

    The Terminator is een Amerikaanse actiefilm uit 1984 geregisseerd door James Cameron, met in de hoofdrollen Arnold Schwarzenegger, Michael Biehn en Linda Hamilton. The Terminator is het geniale begin van de duistere Terminator saga. Ondertussen zijn er talloze sequels, games en series gebaseerd op deze franchise maar het begon allemaal in 1984, toen Sarah Connor op een dag de televisie aanzette op het werk en haar eigen naam hoorde.

    De Terminator is een cyborg uit de toekomst, die alle Sarah Connor’s in het telefoonboek bij langs gaat om hen te vermoorden. Waarom? Omdat Sarah’s ongeboren zoon, John, de leider van het verzet wordt in de toekomstige oorlog tegen de machines, waar deze cyborg er een van is. Om de oorlog dus wat makkelijker te maken proberen ze te voorkomen dat de grote verzetsleider ook maar geboren wordt, maar daar wordt een shotgun voor gestoken. Meerdere shotguns zelfs. Michael Biehn speelt Kyle Reese, die tevens uit de toekomst komt. Hij is teruggekeerd om Sarah Connor ten koste van alles te beschermen. Het is alleen een kwestie wie haar het eerst kan vinden; de cyborg of Reese.

    Eigenlijk behoeft deze film geen plot analyse of introductie meer. Iedere zichzelf respecterende filmliefhebber zou deze film minstens een keer moeten hebben gezien. De film moet echter wel in het juiste perspectief geplaatst worden. Dit is een film die eigenlijk 100+ minuten lang een achtervolging laat zien en daar moet je van houden. Het is echter wel een noodzakelijke kijkbeurt wil je het briljante Judgment Day volledig waarderen. De cgi aan het einde van de film, waarin de cyborg zijn menselijke vorm achter heeft gelaten in een uitgebrande truck is niet meer van deze tijd, maar als je daar doorheen kunt kijken dan heb je een fantastische kijkervaring.

    Ik heb de film nu misschien tien of vijftien keer gezien sinds het begin van de jaren ’90 en iedere keer blijft het spannend. Arnold’s transformatie van ogenschijnlijk ‘normale’ man naar cyborg is nog steeds geloofwaardig en hij ziet er nog steeds creepy uit. Kortom; veel explosies, achtervolgingen en de kogels die door je huiskamer heen vliegen omdat het geluid uitermate goed te noemen is.

    * * * *

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    New Kids: Turbo

    Tja, wel geinig, maar om deze film nu te bekronen met een Rembrandt??? Dan neem je jezelf toch niet serieus. Ach ja, het gemiddelde Nederlandse filmpubliek... En Paul Elstak een Rembrandt voor beste filmmuziek? Mijn God... Ik heb me prima vermaakt hoor, ruim een uur lang, maar dan nog. Gelukkig zijn de Rembrandts publieksprijzen...pffff

    5/10
    De film is zelfs in Duitsland een groot succes! Zelfs zo groot, dat de übertechno-gasten van Scooter (jaja, wie kent ze niet?) de titelsong van de Duitse nasynchronisatie van deze film samen met de New Kids hebben opgenomen (Friends Turbo)!

    En ja, DJ Paul Elstak maakte 20 jaar geleden veeeel betere muziek dan nu.

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De film is zelfs in Duitsland een groot succes! Zelfs zo groot, dat de übertechno-gasten van Scooter (jaja, wie kent ze niet?) de titelsong van de Duitse nasynchronisatie van deze film samen met de New Kids hebben opgenomen (Friends Turbo)!

    En ja, DJ Paul Elstak maakte 20 jaar geleden veeeel betere muziek dan nu.
    Haha hilarisch

    SCOOOOTTTERRRRRR

  25. #725

    Thumbs up

    The Jungle Book
    Altijd een goede keuze wanneer je eens lekker opgevrolijkt wilt worden, deze laatste film waar Walt Disney zich mee heeft bemoeit.
    Zelfs voor een Disney film is ie uitermate vrolijk, wat alleen nog maar wordt versterkt door de tal van liedjes die de film rijk is.
    En puur uit nostalgisch oogpunt heb ik `m nog eens gekeken in de Nederlandse versie.
    Wat een heerlijke Disney klassieker blijft dit.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 29 van 237 EersteEerste ... 192526272829303132333979129 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •