Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.

Discussie: New Kids Turbo

  1. #1

    Standaard New Kids Turbo

    iemand deze film al gezien, las net dat ze na 1 dag al het beste openingsrecord hebben verbroken, qua bioscoop bezoek

    vond het zelf wel een grappige film, veel overdreven humor, alleen is het wel allemaal een beetjehet zelfde als in de serie, zelfde grappen, zelfde dialogen enz.

  2. #2

    Standaard

    het bezoek zegt gelukkig niets over de film

  3. #3

    Standaard

    Ik ben wel van plan er naartoe te gaan de komende week, het fenomeen komt hier hemelsbreed zo'n 15 kilometer vandaan dus ik zie er de humor wel van in. Sowieso complimenten voor Oerlemans die hier heel slim op heeft ingespeeld.

  4. #4

    Standaard

    Geen haar op mijn hoofd die ook maar overweegt om deze flick te gaan kijken.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben afgelopen vrijdag geweest op uitnodiging van een stel vrienden en heb me kostelijk vermaakt. Alleen dat stelletje gekken dat erop af komt al. Het zou een gezellig avondje stappen worden met een filmpje vooraf.

    De film zelf moet je alleen gaan zien als je serie een beetje hebt gevolgd en de humor kan waarderen. Kun je dit niet? Laat de film dan lekker links liggen anders wordt het 1,5uur irriteren. Het enige irritante was dat stomme rolletje van die Oerlemans.

    Van te voren gezellig lekker eten met wat vrienden met daarbij een paar biertjes om vervolgens naar de bios te vertrekken en na de film gezellig op stap te gaan is een aanrader.

  6. #6

    Standaard

    Het schijnt dat Antonie Kamerling in deze film zijn allerlaatste rol heeft gespeeld.

    Was het een mooie scene? kan iemand dat vertellen?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    iemand deze film al gezien, las net dat ze na 1 dag al het beste openingsrecord hebben verbroken, qua bioscoop bezoek
    Op de site van Omroep Brabant staat dat "New Kids Turbo" inderdaad het openingsrecord heeft verbroken, maar dan wel voor Nederlandse filmproducties,... ze hebben het iets beter gedaan dan "Komt Een Vrouw Bij De Dokter"

    Vreemd vindt ik het niet aangezien de film een enorme hype is waarbij al weken op voorhand door vele in mijn omgeving afspraken zijn gemaakt om de film op de openingsdag te gaan kijken en dat had ik bij andere films nog nooit meegemaakt.

    Vrijdag melde Omroep Brabant ook al dat bij de openingsdag de film bij veel Pahte bioscopen een hogere stoelbezzeting was gehaald dan "Harry Potter and the deathly hallows"
    Dat is ook niet echt vreemd omdat je met je kinderen niet op Donderdagavond om 20:00 of 22:00 naar de Harry Potter gaat terwijl ze de dag erna naar school moeten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8

    Standaard

    ik wil deze film ook graag zien in de bios, eens kijken of ik nog kan voor het einde van het jaar anders wacht ik wel op de dvd.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #9

    Standaard

    Bij de Free Record Shop kan je de DVDhoes van ''New Kids Turbo'' al kopen, met daarin bijgesloten de bonusdisc met allerlei extra's.

    In April kan je dan de DVD ophalen :



    http://www.freerecordshop.nl/films/new-kids-turbo-8713053015519

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vrijdag melde Omroep Brabant ook al dat bij de openingsdag de film bij veel Pahte bioscopen een hogere stoelbezzeting was gehaald dan "Harry Potter and the deathly hallows"
    Dat is ook niet echt vreemd omdat je met je kinderen niet op Donderdagavond om 20:00 of 22:00 naar de Harry Potter gaat terwijl ze de dag erna naar school moeten.
    Dat betekent wel wat want HP draait in drie keer zo veel zalen en de minimum leeftijd van 12 geldt voor beide films.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het schijnt dat Antonie Kamerling in deze film zijn allerlaatste rol heeft gespeeld.

    Was het een mooie scene? kan iemand dat vertellen?
    Zijn beste rol ooit

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    Dat betekent wel wat want HP draait in drie keer zo veel zalen en de minimum leeftijd van 12 geldt voor beide films.
    Dat de stoelbezetting per zaal bij New Kids hoger lag dan bij HP is dan ook niet gek.
    Bij de Euroscoop Tilburg was HP in 3 zalen te zien tijdens de opening (2 zalen OV & 1 zaal NL) terwijl New Kids maar in één zaal werdt vertoond, en New Kids trekt natuurlijk een heel ander publiek (zeg maar een stap publiek) dan een familiefilm als Harry Potter, ondanks dat bijde films een 12 jaar keuring hebben.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #14

    Standaard

    Vanmiddag in de bioscoop:

    New Kids Turbo
    Ook in Maaskantje slaat de economische crisis keihard toe: onze vrienden worden ontslagen en hun uitkeringen stop gezet. Nu ze geen geld meer hebben besluiten ze om gewoon nergens meer voor te betalen. Dat kan de politie natuurlijk niet laten gebeuren...
    De eerste vraag die zich voordoet is: zijn de korte sketches die eerst op internet en later op Comedy Central werden uitgezonden wel uit te werken tot een speelfilm die 90 minuten weet te boeien? Verrassend genoeg is het antwoord "ja". Uiteraard is grove humor ook in de film terug te vinden en draait het daar allemaal, en niet om het verhaal. Het is dan ook de humor die de film overeind houdt.
    Toch had over het algemeen het tempo wel iets hoger gekund. Soms wordt het iets te langdradig.
    Voor wie 90 minuten lang botte en grove humor wilt zien zit hier echt geramd.

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Net gezien, topfilm! Met de botte bijl erdoor, zeg maar.

    Gelijk ook even de DVD besteld op de site van FRS (voor de bonus disc) en bij Bol.com de soundtrack met lekkere foute happy hardcore én de muziek die Tom Holkenborg voor de film gecomponeerd heeft.
    "Bond. James Bond."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het schijnt dat Antonie Kamerling in deze film zijn allerlaatste rol heeft gespeeld.

    Was het een mooie scene? kan iemand dat vertellen?
    klopt, het is geen mooie rol, die hele scene pas niet echt in de film, ik snap wat de bedoeling geweest moet zijn, maar het is er niet echt goed uitgekomen denk ik

    wat wel mooi was, dat de hele zaal lawaaierig was, en op het moment dat hij in beeld kwam, was het binnen 1 seconden helemaal stil

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat de stoelbezetting per zaal bij New Kids hoger lag dan bij HP is dan ook niet gek.
    Bij de Euroscoop Tilburg was HP in 3 zalen te zien tijdens de opening (2 zalen OV & 1 zaal NL) terwijl New Kids maar in één zaal werdt vertoond, en New Kids trekt natuurlijk een heel ander publiek (zeg maar een stap publiek) dan een familiefilm als Harry Potter, ondanks dat bijde films een 12 jaar keuring hebben.
    New kids trok met minder zalen meer bezoekers en een familiefilm heeft een AL of 6-leeftijdskeuring.

  18. #18

    Standaard

    De materie is duidelijk niet geschikt voor een feature film. De film hangt als los zand aan elkaar met diverse grappige sketches in combinatie met minder leuke of pijnlijk ongrappige (Reinout Oerlemans) momenten.

    Niet al te serieus nemen dit. Uitermate geschikt voor consumptie met een biertje of 3 in de hand!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    New kids trok met minder zalen meer bezoekers en een familiefilm heeft een AL of 6-leeftijdskeuring.
    Helaas, helaas, helaas
    Het gaat toch echt om de stoelbezzeting per zaal en niet het totaal aantal bezoekers:

    Het nieuws wordt door een woordvoerder van Pathé bekend gemaakt, en heeft ook enkel betrekking op de bezoekcijfers van deze grootste bioscoopexploitant van Nederland. Wat betreft het absolute bezoekersaantal kan New Kids Turbo echter nog niet over Harry Potter heen, maar dit komt doordat Deathly Hallows: Part 1 op de premièredag in drie keer zoveel zalen draaide.
    Volgens Pathé trokken de Brabantse jongens van New Kids gisteren 9600 bezoekers naar de tien bioscopen waar de film draaide. Harry Potter trok op die zo belangrijke eerste donderdag 11.700 bezoekers.

    bron: digitallife.nl

    Het blijft natuurlijk wel een indrukwekkend aantal bezoekes voor een Nederlandse film.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #20

    Standaard

    Ik had het niet over de absolute, maar over de relatieve aantallen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht

    Niet al te serieus nemen dit.
    Lijkt me logisch. Dat is natuurlijk de grootste fout die je kunt maken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Gisterenavond gezien in een zo goed als uitverkochte zaal..

    Tja, zoals gezegd hier in het topic moet je dit niet al te serieus nemen, maar mede omdat het hier zo enorm uit de buurt komt is het gewoon 90 minuten lang genieten van de meest foute film van het jaar.
    Erg goed mee vermaakt

  23. #23

    Standaard

    Vanmiddag gezien bij Pathe Tilburg. Echt een aanrader!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De materie is duidelijk niet geschikt voor een feature film. De film hangt als los zand aan elkaar
    dit is ook niet echt iets waar ik op zou gaan letten bij deze film, gewoon achterover zitten, verstand op 0, en inderdaad een biertje in je hand

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    dit is ook niet echt iets waar ik op zou gaan letten bij deze film, gewoon achterover zitten, verstand op 0, en inderdaad een biertje in je hand

    wel Schulten Brau he
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •