Pagina 39 van 50 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1240 worden weergegeven.
  1. #951
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Cool, maar moet je dan ook zelf in beeld? Daar gaat je anonimiteit!
    In de andere rapportages komt degene waarover de rapportage gaat inderdaad in beeld en wordt geïnterviewd. Dat zijn o.a. de details die we nog moeten afspreken. Mijn echte naam is al bekend, alleen mijn gezicht nog niet. En dan mis je niets
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #952

    Standaard

    Van harte! Dat wordt een leuk filmpje.

    En ja, hij moet in beeld om zijn verhaal te doen!

    Ik houd tweakers in de gaten!

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    In de andere rapportages komt degene waarover de rapportage gaat inderdaad in beeld en wordt geïnterviewd. Dat zijn o.a. de details die we nog moeten afspreken. Mijn echte naam is al bekend, alleen mijn gezicht nog niet. En dan mis je niets
    Het is een hele eer, je opstelling en al het werk dat je erin hebt gestoken verdient dat ook wel, maar zelf zou ik niet in beeld willen komen, maar dat is voor iedereen toch weer anders.

    Speelt alles ondertussen weer helemaal in pas naar je wensen?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #954
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Van harte! Dat wordt een leuk filmpje.

    En ja, hij moet in beeld om zijn verhaal te doen!

    Ik houd tweakers in de gaten!
    Dank je wel! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte als ik meer weet. Misschien kan de rapportage gemaakt worden zonder dat ik in beeld kom. Moet ik nog allemaal met de mannen bespreken.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #955
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het is een hele eer, je opstelling en al het werk dat je erin hebt gestoken verdient dat ook wel, maar zelf zou ik niet in beeld willen komen, maar dat is voor iedereen toch weer anders.

    Speelt alles ondertussen weer helemaal in pas naar je wensen?
    Bedankt Herman! Ik vind het ook een hele eer en ga kijken of ik wel in beeld moet komen. De ruimte is sowieso beter om naar te kijken

    Het klinkt helemaal naar wens. Sinds het weekend voor koninginnedag heb ik de set continu laten spelen. Eerst alleen in stereo en sinds dit weekend ook in surround. Het geluid is echt veranderd. Hoe precies is moeilijk uit te leggen, maar met name in stereo klinkt het veel mooier, vloeiender, natuurlijker, briljanter, gedetailleerder en nog meer van die termen. In surround klonk het al goed, maar de bubble is krachtiger en bijna holografisch te noemen. Als de mix niet slechts 1 speaker aanspreekt is het moeilijk om te bepalen waar het geluid nu precies vandaan komt. Ben dan ook erg benieuwd of jij hetzelfde verschil ervaart als wij.

    Tegen die tijd krijg je ook wat huiswerk Is overigens voor iedereen gelijk, want zaterdag komt een groep die ik dat ook gevraagd heb...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #956
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vandaag heb ik de 1e M&G van 2013 met de CA Diamonds. Ik heb er weer zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend. Want hoort/ervaart iedereen wat wij horen/ervaren? Ben erg benieuwd!

    Sowieso wordt het een leuke dag
    Laatst aangepast door HTip : 01-06-2013 om 05:32
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Vandaag heb ik de 1e M&G van 2013 met de CA Diamonds. Ik heb er weer zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend. Want hoort/ervaart iedereen wat wij horen/ervaren? Ben erg benieuwd!

    Sowieso wordt het een leuke dag
    Ben benieuwd naar het huiswerk(het woord alleen al bezorgt me nachtmerries, ging vroeger veel teveel tijd inzitten en huiswerk heeft toch wel een deel van mijn jeugd verziekt ) en of je gasten dat goed gemaakt hebben.

    Ben ook benieuwd naar de ervaringen........ wens jullie allen een heel fijne en gezellige dag toe
    Have fun and enjoy your collection

  8. #958
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Thanks Herman! Gaat helemaal lukken Links naar de verslagen zal ik ook hier plaatsen.

    Dit huiswerk zal je denk ik geen nachtmerries bezorgen en anders dan op school, als je er geen zin in hebt doe je het gewoon niet
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #959
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Véél plezier vandaag Philip, denk dat dit geen probleem zal zijn

    En je gaat nog helemaal een BV worden of in jou geval een BNIV ( Bekende Nederlander in Vlaanderen )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #960
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dank je Stef! Ik heb met deze M&G zeker plezier gehad. Is eigenlijk nog nooit anders geweest

    BV/BNIV? Dat is iets teveel eer, maar toch bedankt
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #961
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Of er nog meer verslagen gaan komen weet ik niet, maar ik wil jullie in ieder geval deze niet onthouden.

    - http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...867#msg2430867
    - http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...073#msg2431073
    - http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...157#msg2433157

    Veel leesplezier. Heb ik al gehad
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #962
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had ze uiteraard al gelezen. Kan me voorstellen dat je vrolijk wordt van alle reacties.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #963

    Standaard

    Had al gekeken op het andere forum,zit daar wel vaker van alles te lezen.
    Een geslaagde maar lange dag was het zo te lezen.
    Toch weer een hele eer dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad bij jullie,
    Nu wij nog binnenkort.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #964
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik had ze uiteraard al gelezen. Kan me voorstellen dat je vrolijk wordt van alle reacties.
    Zeker! Leuke van deze M&G was dat iedereen al een keer was geweest, dus de verbeteringen goed konden horen. Alleen niet dat het door de platen kwam, maar dat komt nog

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Had al gekeken op het andere forum,zit daar wel vaker van alles te lezen.
    Een geslaagde maar lange dag was het zo te lezen.
    Toch weer een hele eer dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad bij jullie,
    Nu wij nog binnenkort.
    Ik wist niet dat je ook wel een kijkje bij de buren nam Was wel een lange dag, maar je zult zien dat die zo voorbij is. Ik vind het ook een hele eer dat iedereen zo lovend is over ons geluid. Ik doe het daar natuurlijk niet voor want ik vind het gewoon leuk om de ruimte te delen met de mensen die zo enthousiast mijn reis naar Audio Nirvana volgen...

    Nog een paar maandjes en dan is het voor jullie zover
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #965

    Standaard

    Kijk regelmatig bij de buren,vind het ook een mooi forum eerlijk gezegd.
    Ben niemand wat verplicht dus mag gaan en staan waar ik wil.
    Nog even wachten en dan zie je ons wel verschijnen,
    Ben zeer benieuwd,
    Na al de verhalen te hebben gelezen moet het wel een godstempel Zijn.
    Ben ook zeer benieuwd als je sub lager gaat dan die 2 Thx subs van mij samen.
    We zullen het allemaal wel zien.
    Mvg jamie.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #966
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dat is het mooie van internet, dat je overal kan komen vanuit je eigen plekje
    Of het een godstempel is? Dat mag je zelf bepalen. Stel je verwachtingen niet te hoog, dan kan het alleen maar tegenvallen
    Een leuke test voor een sub is een scene uit de film Pulse. Niet een echt goede film, maar wel met laag tot 10Hz
    Weet niet hoe laag jouw subs gaan, maar denk dat jouw laag beter is gebalanceerd doordat je 2 subs hebt.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #967
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Waarschijnlijk heb jullie deze ook al gelezen, maar mocht dat niet het geval zijn

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...269#msg2433269

    De volgende M&G is gepland voor 3 augustus
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #968

    Standaard

    Gefeliciteerd met je ranking en dat je op nr 6 Staat op het ht Forum.
    Denk dat ik me hier binnenkort ook wel ga aanmelden,alhoewel hier wel hele mooie dedicated ht ruimtes staan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #969
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dankje jamiev! Ik kon het niet geloven toen ik het zag, maar het is echt zo. Eigenlijk wel erg gaaf dat een topic over mijn showcase zoveel volgers heeft en wordt gelezen.

    Jouw HT is absoluut een aanwinst voor het HTforum. Er zijn niet zoveel met een aparte dedicated ruimte
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dankje jamiev! Ik kon het niet geloven toen ik het zag, maar het is echt zo. Eigenlijk wel erg gaaf dat een topic over mijn showcase zoveel volgers heeft en wordt gelezen.

    Jouw HT is absoluut een aanwinst voor het HTforum. Er zijn niet zoveel met een aparte dedicated ruimte
    Je gaat hem toch niet weglokken hier hé? Zijn HT zal het daar best wel leuk doen, maar dan moet ie wel even een paar mooie foto's maken,
    ze zijn daar op het HT forum wel even strenger dan hier

    Jouw Topic doet het hier dacht het in dit onderdeeltje toch ook het beste, er zijn andere topics die wat meer hits hebben, maar die
    zijn dan ook van heel andere gehaltes en meer voor algemeen gebruik.

    Momenteel maak ik ook gebruik van de internetconnectie die eigenlijk alleen bedoeld was voor mijn wederhelft, onze ASDL connectie
    liet ons afgelopen woensdag in de steek, beetje vreemd werkte eigenlijk al jaren zonder problemen en nu plots geen internet meer, had al
    een vermoeden wat het zou kunnen zijn, maar ze laten je eerst allerlei testen doen, want het ligt natuurlijk altijd bij de klant, was daar niet blij mee,
    wist al dat het hier wel goed zat, hadden zelf natuurlijk al eea nagekeken. Heb hun opdrachten gevolgd en ook in de meterkast een directe
    verbinding met het modem gemaakt, kost toch weer een hoop tijd en enige krachttermen ontlokte dit wel, maar die kon de provider toch
    niet horen (vermoedde een fout in de centrale omdat het DSL lampje wel brandde maar het modem zelf niet verder ging)

    Bij elkaar 2x moeten bellen, zo'n 40 minuten en een uurtje klooien met het modem bij de meterkast maakt je niet vrolijk, de uitslag...... één of
    andere monteur heeft zitten klooien in de centrale en onze verbinding "gekruist" , alles bij elkaar kan het dan wel weer even duren eerdat
    het weer werkt en daarna moet je je gemaakte kosten weer terug gaan verhalen op de provider, kost ook weer tijd

    Geluk bij een ongeluk dat we buiten onze smartphone abonnementen(met internet) nu ook 2 lijnverbindingen hebben, want je gelooft het niet
    op het moment dat de ASDL verbinding die gebruik was uitgevallen was ook mijn mobiele telefoon zijn internet verbinding kwijt, en dat
    gebeurt helaas bij Tele2 regelmatig, helaas naar mijn mening de slechtste provider van NL op mobiel gebied, zit er helaas nog een tijdje aan vast,
    maar die gaat zeker weten zo snel mogelijk aan de kant. Zit nu met WIFI op internet en ook dat gaat echt heel snel via de kabelboer.

    Wat voor soort internet verbinding hebben jullie, is er veel of weinig storing mee in België, wat is de snelheid van je verbinding en vind je
    de kosten van internet in België ook redelijk vergeleken met Nederland?...... Oops toch wel heel nieuwsgierig, maar ben toch wel benieuwd

    Mijn huiswerk mag je versturen, en ik zal nog een CD van Spirits of Nature meenemen als we naar je toekomen, die had ik toen ook
    bij me, voor de rest heb/had je wel zo'n beetje zelf de muziek die ik ook heb, ook daar zit je niet slecht mee
    Have fun and enjoy your collection

  21. #971
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ben deze week terug van een paar weekjes wandelen in de Alpen. Was heerlijk, met zowel tropisch als herfstachtig weer, maar ons geen moment verveeld.

    @Herman: jamiev weglokken? Nee hoor, heb mijn topic ook inmiddels op 4 fora staan. Kost wel wat tijd, dus als je niet voorzichtig bent zit je meer achter je computer dan je misschien lief is.

    Mijn topic gaat hier ook wel lekker inderdaad. De teller heeft een hele tijd stilgestaan, dus zou nog hoger uitkomen Maar daar doe ik het niet voor, hoor Ik vind het gewoon erg leuk om mijn reis naar Audio/Video-nirvana met jullie te delen. Zie het als onderdeel van de hobby.

    Sinds een maand of 18 hebben we een 60Mbit verbinding die erg stabiel is. Alleen veel problemen met het Wifi gehad. Kregen het niet opgelost met techsupport. Nu heb ik een andere router en het is als een zonnetje. Altijd gedacht dat het aan de router van de provider lag, maar zelfs met doormeten kon het dat niet zijn. Wel dus, nu heb ik Wifi tot achterin de tuin en helemaal om het huis heen

    Wat het huiswerk betreft, ik zal dat vanavond posten. Hetgene wat jullie niet hebben kan ik op dropbox zetten.

    groetjes van Annet aan jullie daar!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #972

    Standaard

    Ouderwets huiswerk, leuk en lekker op tijd ook
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #973
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Welkom terug Philip, wist zelfs niet eens dat je op reis was Nou ja denk veiligheidshalve dat men dat tegenwoordig beter niet meer aan de grote klok hangt

    Huiswerk ? Uh je zal me even moeten helpen, ben niet mee wat hiermee bedoeld wordt. Serieuze achterstand opgelopen in het lezen van de vele HT draadjes die ik volg. Wel benieuwd welke router je eerst had en welke nu, dat er zo'n groot verschil in draadloos bereik is. Achterin de tuin zal je natuurlijk wel geen 60 MBit meer halen, maar een verbinding is altijd leuk al is het dan trager.

    En je was hier die arend nog vergeten te melden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #974
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ouderwets huiswerk, leuk en lekker op tijd ook
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Huiswerk ? Uh je zal me even moeten helpen, ben niet mee wat hiermee bedoeld wordt.
    Het leuke soort. Je hoeft niet, dus je mag het maken. En het heeft alles met geluid te maken. En niet de theorie, maar gewoon een aantal muzieknummers die ik heb uitgekozen die ik vraag aan jullie om op je eigen set te beluisteren en daarna te kijken hoe jullie die muziek dan bij mij ervaren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Welkom terug Philip, wist zelfs niet eens dat je op reis was Nou ja denk veiligheidshalve dat men dat tegenwoordig beter niet meer aan de grote klok hangt

    En je was hier die arend nog vergeten te melden
    Ik meld inderdaad veiligheidshalve nooit op internet dat ik op vakantie ben. De enigen die het (moeten) weten zijn familie, een aantal mensen in de straat en de politie.

    De arend? Hmmm, je hebt gelijk. Dus voor degenen die niet regelmatig mijn topic bij de buren volgen...



    Ook nog een leuke foto van een beetje sneeuw Dit is trouwens op 2500m, terwijl we normaal in deze tijd makkelijk zonder sneeuw op 3000m moeten kunnen komen.



    Serieuze achterstand opgelopen in het lezen van de vele HT draadjes die ik volg. Wel benieuwd welke router je eerst had en welke nu, dat er zo'n groot verschil in draadloos bereik is. Achterin de tuin zal je natuurlijk wel geen 60 MBit meer halen, maar een verbinding is altijd leuk al is het dan trager.
    Op vakantie gewoon alles bijgehouden, dus gelukkig geen leesachterstand. Trouwens een mooie manier om niet te laten weten dat je er niet bent

    Mijn vorige router was de telenet modem/router. Nu heb ik de Netgear WNDR3800, die ik gewonnen heb met een foto van mijn HT
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #975
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die sneeuwfoto is ook wel indrukwekkend. Er ligt daar nog een serieus pak. Ga je liever in de zomer omdat je je trekkersschoenen onder je wilt ipv sneeuwlatten ligt er toch nog een hoop van dat wit spul


    Dat is nu eens leuk huiswerk en eigenlijk gewoon een goed idee, hebben we meteen een referentie wat het verschil is met onze set(s). In mijn geval zal er zeker een verschil zijn, mijn akoestiek een beetje kennend.

    Ah de gewone Telenet router/modem ah had het kunnen weten, die blinkt inderdaad niet uit wat draadloos bereik betreft en dat is nog zacht uitgedrukt

    Zelf bij Telenet expliciet een modem-only toestel gevraagd en met zagen en trekken werd dat ook geïnstalleerd, normaal zijn die toestellen er alleen voor de business klanten. Voor draadloze verbindingen gebruik ik liever mijn Airport Extreme maar Netgear van je is ook gewoon goed spul.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 39 van 50 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •