Pagina 38 van 50 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1240 worden weergegeven.
  1. #926
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    De tweeter is gisteren vervangen, maar daarmee was het probleem niet opgelost. Dus speakers van plaats gewisseld en het probleem was nu in het andere kanaal hoorbaar. Probleem zit dus in de speaker en nu wordt gedacht aan het filter. Vandaag overleg gehad met de winkel. Zij hebben contact gehad met de fabrikant en die gaan kijken wat de oorzaak in het filter kan zijn. De verwachting is dat ik een nieuw filter krijg. In de loop van de week hoor ik daar meer over...
    Redelijk (zeg maar erg) onverwacht is vandaag mijn frontspeaker opgehaald voor de montage van het nieuwe filter. Mijn geluid is dus serieus minder dan gisteren

    De verwachting is dat ik 'm snel weer terug krijg (morgen wordt filter gemonteerd en getest). En als ze hem niet snel kunnen brengen ga ik hem wel halen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #927
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou ik ook doen, anders krijgt deze nog ontwenningsverschijnselen van niet meer op een CA plaat te staan

    Komt wel goed denk ik, die mannen weten wel wat ze doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #928

    Standaard

    Is toch goed nieuws.
    Kun je straks in alle rust weer heerlijk genieten.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #929
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gaat zeker goed komen. Vandaag is het filter ingebouwd en de komende dagen willen ze zeker weten dat er niets anders fout is. Ik hoop dat dit het was en dat we inderdaad weer spoedig kunnen genieten van onze ruimte. Vind het sowieso erg fijn dat de zaak een eigen reparatiedienst heeft

    @StefaanD: Ik weet niet hoe dat is, een speaker met ontwenningsverschijnselen, maar ik denk niet dat ik dat wil meemaken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Gaat zeker goed komen. Vandaag is het filter ingebouwd en de komende dagen willen ze zeker weten dat er niets anders fout is. Ik hoop dat dit het was en dat we inderdaad weer spoedig kunnen genieten van onze ruimte. Vind het sowieso erg fijn dat de zaak een eigen reparatiedienst heeft

    @StefaanD: Ik weet niet hoe dat is, een speaker met ontwenningsverschijnselen, maar ik denk niet dat ik dat wil meemaken
    Weet ook niet wat ik mij daar precies bij voor moet stellen....trillend en zwetend..... nou dat trillen misschien nog een beetje

    Hoop dat je zuil weer helemaal gezond bij je terugkomt en dat hij nog precies hetzelfde klinkt als voordat hij een beetje ongesteld werd, zodat hij 100% past bij zijn broer.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #931
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard



    Zojuist bericht gekregen dat de rechter Note 7 zijn broer weer mag verwelkomen. Ik heb het 'm net verteld en het leek wel alsof hij een vreugdesprongetje maakte. Ik ga in ieder geval nu weg om de Note 7 op te halen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #932

    Standaard

    Gelukkig maar,anders begint de linker note zich nog wees te voelen.
    Prettige zaterdagavond dan maar.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht


    Zojuist bericht gekregen dat de rechter Note 7 zijn broer weer mag verwelkomen. Ik heb het 'm net verteld en het leek wel alsof hij een vreugdesprongetje maakte. Ik ga in ieder geval nu weg om de Note 7 op te halen
    Goed nieuws en veel plezier!

    Als ik het allemaal zo lees lijkt het alsof er iets mis is met het filter, dan zijn waarschijnlijk condensatoren niet goed?! Een filter is niets anders dan spoelen, weerstanden en condensatoren.

  9. #934
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Gelukkig maar,anders begint de linker note zich nog wees te voelen.
    Prettige zaterdagavond dan maar.
    Was het zeker en de zondagavond en vanavond en morgen en...

    Ze waren allebei erg blij weer samen te zijn en trakteerden ons daarom op een prachtig geluid. De set maakt op dit moment overuren om het filter en de tweeter gelijk te laten klinken met de rechter front. Bij het luisteren van muziek, waarbij instrumenten verdeeld zijn over links en rechts horen we verschil. Het was zaterdag voor ons gevoel ook iets sprankelender dan gisteravond, maar dat weerhield ons er niet van om te genieten van elke klank die onze oren bereikte.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #935
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Goed nieuws en veel plezier!

    Als ik het allemaal zo lees lijkt het alsof er iets mis is met het filter, dan zijn waarschijnlijk condensatoren niet goed?! Een filter is niets anders dan spoelen, weerstanden en condensatoren.
    Dank je! Ik zal eens een foto opzoeken van hoe het filter eruit ziet. Het is inderdaad een verzameling van goed afgestelde spoelen, weerstanden en condensatoren. Maar ik zou het niet zelf kunnen

    Na het vervangen van de tweeter kon het ook niets anders zijn de het filter. Dat is ook de conclusie geweest van de fabrikant en heeft dus een nieuw filter geleverd. Of dit exact hetzelfde gaat klinken moet ik nog even afwachten. Als dat niet het geval is, vraag ik de zaak of ze ook in de andere speaker het filter en de tweeter willen vervangen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dank je! Ik zal eens een foto opzoeken van hoe het filter eruit ziet. Het is inderdaad een verzameling van goed afgestelde spoelen, weerstanden en condensatoren. Maar ik zou het niet zelf kunnen

    Na het vervangen van de tweeter kon het ook niets anders zijn de het filter. Dat is ook de conclusie geweest van de fabrikant en heeft dus een nieuw filter geleverd. Of dit exact hetzelfde gaat klinken moet ik nog even afwachten. Als dat niet het geval is, vraag ik de zaak of ze ook in de andere speaker het filter en de tweeter willen vervangen.
    Ik ken het verschijnsel, heb het in een ver verleden meegemaakt met m'n toenmalige set Magnats, was 1 box ook ter reparatie geweest en toen die terugkwam klonk hij ook anders en zachter, toen ik dat opmerkte lag het zogenaamd aan mij, achteraf bleek het te liggen aan een vervangen diode die een andere waarde had dan de speaker die nooit was weggeweest...... heeft wel een tijd geduurd dat het uitkwam, was allang blij dat ik (helaas) gelijk had.

    Ben bang dat je aan vervangen toe bent..... het moet toch redelijk snel al zo'n beetje hetzelfde klinken en al helemaal niet zo dat het opvalt dat het anders klinkt.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #937

    Standaard

    Merk je nu veel verschil tussen de linker en rechter of valt het mee.
    Denk dat het ook wel enige tijd van inspelen nodig heeft om ze weer samen te laten spelen.
    Ben benieuwd naar de ervaringen en het verschil of je het naar een aantal dagen nog kunt merken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #938
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik ken het verschijnsel, heb het in een ver verleden meegemaakt met m'n toenmalige set Magnats, was 1 box ook ter reparatie geweest en toen die terugkwam klonk hij ook anders en zachter, toen ik dat opmerkte lag het zogenaamd aan mij, achteraf bleek het te liggen aan een vervangen diode die een andere waarde had dan de speaker die nooit was weggeweest...... heeft wel een tijd geduurd dat het uitkwam, was allang blij dat ik (helaas) gelijk had.

    Ben bang dat je aan vervangen toe bent..... het moet toch redelijk snel al zo'n beetje hetzelfde klinken en al helemaal niet zo dat het opvalt dat het anders klinkt.
    Ik hoop dat dit bij mij niet het geval is, maar mocht het niet veranderen dan zal ik zeker contact opnemen met de winkel/importeur. Op dit moment maakt mijn set overuren. Heb wat FLAC-muziek op een usb-stick gezet om het loopwerk van de Oppo te ontzien.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #939
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Merk je nu veel verschil tussen de linker en rechter of valt het mee.
    Denk dat het ook wel enige tijd van inspelen nodig heeft om ze weer samen te laten spelen.
    Ben benieuwd naar de ervaringen en het verschil of je het naar een aantal dagen nog kunt merken.
    Heb de afgelopen dagen niet geluisterd. Wel een film gekeken, maar daar is het verschil sowieso moeilijker te horen. Was trouwens wel erg gaaf geluid

    Misschien vanavond weer luisteren...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #940
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk nieuwtje tussendoor. Op iBood was een keer een winactie, waarbij je een prijs kon winnen met een foto van jou ultieme thuisbioscoopsetting. Ik dacht, doe eens gek en post een paar foto's van mijn HT. En ik heb gewonnen!!

    Zie deze link op iBood

    Credits gaan natuurlijk ook naar Chris voor de mooie foto's
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #941

    Standaard

    Kijk dat is nog eens een goede investering zo'n dedicated HT, daar win je gewoon een snelle router mee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Leuk nieuwtje tussendoor. Op iBood was een keer een winactie, waarbij je een prijs kon winnen met een foto van jou ultieme thuisbioscoopsetting. Ik dacht, doe eens gek en post een paar foto's van mijn HT. En ik heb gewonnen!!

    Zie deze link op iBood

    Credits gaan natuurlijk ook naar Chris voor de mooie foto's
    Gefeliciteerd,
    Zo zie je maar weer als je ergens aan mee doet win je ook nog eens wat.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Gefeliciteerd,
    Zo zie je maar weer als je ergens aan mee doet win je ook nog eens wat.
    Yep..... nooit geschoten altijd mis

    Ook van mij, Hartelijk Gefeliciteerd.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #944
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk dat is nog eens een goede investering zo'n dedicated HT, daar win je gewoon een snelle router mee
    Als dat geen goede motivatie is om een dedicated HT te bouwen weet ik het ook niet meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Gefeliciteerd,
    Zo zie je maar weer als je ergens aan mee doet win je ook nog eens wat.
    Dank je! Ik doe eigenlijk zelden aan dit soort acties mee, maar deze vond ik erg leuk om te doen. Misschien iets vaker meedoen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep..... nooit geschoten altijd mis

    Ook van mij, Hartelijk Gefeliciteerd.
    Dank je! Absoluut. Als je nooit aan zoiets meedoet win je nooit wat
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Leuk nieuwtje tussendoor. Op iBood was een keer een winactie, waarbij je een prijs kon winnen met een foto van jou ultieme thuisbioscoopsetting. Ik dacht, doe eens gek en post een paar foto's van mijn HT. En ik heb gewonnen!!

    Zie deze link op iBood

    Credits gaan natuurlijk ook naar Chris voor de mooie foto's
    Van harte gefeliciteerd!

    Ik mis eigenlijk nog iets in je HT:

    http://www.artdecowebwinkel.com/30/wandlampen/

    Maakt het helemaal af.
    Laatst aangepast door hstadman : 02-05-2013 om 07:12

  21. #946
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Van harte gefeliciteerd!

    Ik mis eigenlijk nog iets in je HT:

    http://www.artdecowebwinkel.com/30/wandlampen/

    Maakt het helemaal af.
    Dank je! Inderdaad mooie wandlampen (niet allemaal ), maar ik heb al een paar studiospots hangen...

    Ze vallen niet erg op, maar zijn wel erg handig voor het lezen van bijv. een hoesje tijdens een concert. Kunnen zelfs aan blijven zonder verlies van beeldkwaliteit. Bovendien vind ik ze erg gaaf .
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #947
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dank je! Ik zal eens een foto opzoeken van hoe het filter eruit ziet. Het is inderdaad een verzameling van goed afgestelde spoelen, weerstanden en condensatoren. Maar ik zou het niet zelf kunnen
    Ik heb trouwens een foto van het filter gevonden, maar is onderdeel van een PDF en moet ik nog eruit knippen.

    Heb wel alvast een foto van de opengewerkte Note 7...


    Zo te zien zijn er meerdere filters actief. Welke vervangen is weet ik eerlijk gezegd niet...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #948
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Heb de afgelopen dagen niet geluisterd. Wel een film gekeken, maar daar is het verschil sowieso moeilijker te horen. Was trouwens wel erg gaaf geluid

    Misschien vanavond weer luisteren...
    Gisteravond heb ik weer zitten luisteren. Dit keer alleen, maar het genieten was er niet minder om Heerlijk was het. Zo heerlijk dat ik veel te laat naar bed ging

    Met de muziek die ik heb gespeeld was het verschil tussen rechts en links eerlijk gezegd nauwelijks te horen. Als ik iets zou willen aanmerken is dat links iets scherper in het hoog was. Maar al (veel) minder dan een paar dagen geleden. Het dag en nacht spelen begint nu al zijn vruchten af te werpen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #949
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Met enige gepaste trots... De Chamber of Dreams gaat worden vereeuwigd op film en zal worden opgenomen in de videorapportageserie Gathering of the Tweakers!


    De details moeten nog uitgewerkt worden, dus dat komt nog...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #950
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool, maar moet je dan ook zelf in beeld? Daar gaat je anonimiteit!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 38 van 50 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •