Pagina 35 van 50 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1240 worden weergegeven.
  1. #851
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Herman, Annet en ik hebben smakelijk gelachen om jouw reactie. Maar je hebt ons door! :unsure: Ik stel dan ook als hoofdfilm "Entrapment" voor

    Ben niet bang dat het niet gaat klikken tussen Pepijn, Jamie en mij (en Annet). In de afgelopen 13 M&G's is dat ook nooit het geval geweest

    De tweeter is in 2009 vervangen door een tweeter uit een demospeaker. Diezelfde doet nu weer raar. Er zit een trilling in bij bepaalde frequenties waardoor deze vals klinkt. Gelukkig heb ik nog garantie tot juni van dit jaar, dus vervanging kost niets. Ik heb gevraagd of dit onsite kon gebeuren en dat was geen probleem. De monteurs zullen er waarschijnlijk ook niets op tegen hebben

    Als het goed is dan komen de platen eind van deze maand of begin april. Kort daarop de tweeter die dan (natuurlijk) moet inspelen om mooi te integreren. Ik denk dat ik vanaf mei weer M&G's kan gaan organiseren. De lijst van mensen die willen komen is (weer) lang, maar dat is voor deze M&G geen probleem, met of zonder test met jouw Focals

    Het wordt weer een leuk jaar!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #852

    Standaard

    Lijkt me inderdaad leuk om met herman en peppijn te komen.
    Nu moeten we hier nog wel even goede afspraken voor gaan maken maar dit zal ongetwijfeld zeker goed komen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Lijkt me inderdaad leuk om met herman en peppijn te komen.
    Nu moeten we hier nog wel even goede afspraken voor gaan maken maar dit zal ongetwijfeld zeker goed komen.
    Mijn vakantieperiode lijkt me de beste tijd, dan kan ik rekening houden met jouw werk, dat ook wel eens op zaterdag kan vallen, zou wel graag willen weten of Philip en Annet een zondag wel geschikt vinden, weet dat zij beiden hardwerkende mensen zijn, waarschijnlijk zal een zaterdag dan het beste zijn..... ik weet dat het laat kan worden en als we Pepijn ook gaan thuisbrengen wordt het later, ik heb wel een aardig idee.

    Ergens eind juni begin juli zou dan voor mij optimaal zijn, moet nog even mijn al reeds bekende vakantie periode nog even checken Binnenkort mogen jij en Pepijn van mij een aantal voorstellen ontvangen, deze zal ik natuurlijk ook met Philip en Annet delen, kan niet anders dan helemaal goedkomen

    Zolang ziek en zeer geen roet in het eten gooien, moet het helemaal goedkomen
    Have fun and enjoy your collection

  4. #854

    Standaard

    Voor mij is het beste als ik tegelijk het bezoek dan ook bij jouw hiermee ga samenvoegen in 1 weekend.
    Denk dan op een zaterdag naar belgië en zondags bij jouw.
    Moet ik alleen even ergens een overnachting regelen maar dit gaat we wel lukken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Herman, Annet en ik hebben smakelijk gelachen om jouw reactie. Maar je hebt ons door! :unsure: Ik stel dan ook als hoofdfilm "Entrapment" voor

    Ben niet bang dat het niet gaat klikken tussen Pepijn, Jamie en mij (en Annet). In de afgelopen 13 M&G's is dat ook nooit het geval geweest

    De tweeter is in 2009 vervangen door een tweeter uit een demospeaker. Diezelfde doet nu weer raar. Er zit een trilling in bij bepaalde frequenties waardoor deze vals klinkt. Gelukkig heb ik nog garantie tot juni van dit jaar, dus vervanging kost niets. Ik heb gevraagd of dit onsite kon gebeuren en dat was geen probleem. De monteurs zullen er waarschijnlijk ook niets op tegen hebben

    Als het goed is dan komen de platen eind van deze maand of begin april. Kort daarop de tweeter die dan (natuurlijk) moet inspelen om mooi te integreren. Ik denk dat ik vanaf mei weer M&G's kan gaan organiseren. De lijst van mensen die willen komen is (weer) lang, maar dat is voor deze M&G geen probleem, met of zonder test met jouw Focals

    Het wordt weer een leuk jaar!
    Gun je weer een fantastisch jaar, ik weet dat jullie daar ook heel serieus mee bezig zijn en er tegelijkertijd heel veel van genieten

    Ik vind het geweldig dat jullie de liefhebbers van film laten zien hoe je er thuis op de meest optimale manier in een thuissituatie van kan genieten..... kost je wat tijd en materiaal(centjes), maar dan heb je ook wat

    Zal binnenkort wat voorstellen doen naar jamiev en Pepijn en deze vanzelfsprekend ook aan jullie laten weten, moet helemaal naar ons allerbeste mogelijkheden af te spreken moeten zijn

    Tegen die tijd laat ik mijn lieve wederhelft en ons kind thuis in ruil voor StefaanD, die misschien ook wel benieuwd is hoe Focals in een pure ongestoorde optimale ruimte klinken.... zelfs hoe ze klinken met dezelfde instellingen die je ook gebruikt voor je eigen geliefde speakers, die naar mijn idee een gelijke klankkleur hebben zover ik mij kan herinneren na ons bezoek aan julie. Wat ik mij daarvan wel kan herinneren is dat jouw opstelling van jouw merk speakers de center zeker beter meespeelt dan van de de Focals, zou na mijn ervaring bij jou best wat krachtiger kunnen........ doch als je geen bezoek bij jou zou hebben gebracht...... dan zou je dat niet missen, toch wel lastig zo'n disclamer

    We lijken beiden liefhebbers te zijn met een voorkeur voor een opstelling met full range speakers. Ik vond bij jamiev niets een reden om te gaan lopen zeuren..... het klonk gewoon goed, was zeer onder de indruk van zijn setup, toch heb ik een voorkeur voor alles full range, vind het gewoon net even ietsje pietsje meer hebben dan dat THX bied, iets waar ik zelf geen waarde aan hecht omdat ik alles als full range als mijn voorkeur heb ervaren.

    Als ik dan maar niet de schuld krijg dat door jouw schuld de Focals ook worden aangeschaft door jamiev en Pepijn
    Have fun and enjoy your collection

  6. #856

    Standaard

    Wees maar niet bang,vroeger zelf jmlab gehad .
    Ben zeer tevreden met mijn thx speakers en zeker de opstelling met 2 subs .
    Wil dit ook niet meer ruilen voor full range.
    Ach,ieder zijn eigen ding.
    Met de jmlabs draaide ik ook altijd op de instelling small en niet op large omdat dit voor mijn ruimte het mooiste klonk.
    Wil je de subs aan het werk zetten,heb net skyfall gekeken broekpijp wapperend laag en een zeer goede bondfilm.
    Laatst aangepast door jamiev : 10-03-2013 om 22:44
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #857

    Standaard

    Dat bezoek gaat helemaal goed komen lees ik al. Ik zal even mijn collega checken wat de vakantie betreft, want ik meen iets te hebben opgevangen dat ze al geboekt heeft. Ik kan redelijk eenvoudig naar vele stations in Nederland komen, alleen terug wordt het lastiger met een trein want Arnhem is geen station in het nachtnet van de NS.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #858

    Standaard

    Als je in arnhem woont zit je in1 uur rijden van mij af,dan kan ik je eventueel wel oppikken.
    Denk dat een datum vaststellen waarop iedereen kan nog het moeilijkst zal worden maar we zullen zien.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Als je in arnhem woont zit je in1 uur rijden van mij af,dan kan ik je eventueel wel oppikken.
    Denk dat een datum vaststellen waarop iedereen kan nog het moeilijkst zal worden maar we zullen zien.
    Heb jou, Pepijn en HTip een gezamenlijke PM gestuurd, met een paar voorstellen, hoop dat ik het gemakkelijk heb gemaakt
    Have fun and enjoy your collection

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Wees maar niet bang,vroeger zelf jmlab gehad .
    Ben zeer tevreden met mijn thx speakers en zeker de opstelling met 2 subs .
    Wil dit ook niet meer ruilen voor full range.
    Ach,ieder zijn eigen ding.
    Met de jmlabs draaide ik ook altijd op de instelling small en niet op large omdat dit voor mijn ruimte het mooiste klonk.
    Wil je de subs aan het werk zetten,heb net skyfall gekeken broekpijp wapperend laag en een zeer goede bondfilm.
    Inderdaad ieder zijn eigen ding, gelukkig wel, anders werd het maar een saaie bedoeling en hadden we ook geen Meet&Greets meer nodig. Nu is het gewoon leuk om bij anderen ook leuke indrukken op te doen.

    Heb de Bond nog niet origineel, maar die gaat er wel komen, waarschijnlijk zal ik hem bij Jan Tran bestellen.

    Het geluid van Dredd..... hoe vond je die eigenlijk?
    Have fun and enjoy your collection

  11. #861

    Standaard

    Geluid van dredd was ook mooi,
    Skyfal vond ik beter nog kwa geluid,klopte gewoon op elk gebied en het laag wat uit de subs kwam ging zo gecontroleerd laag door dat ik er kippevel van kreeg,
    Vond de film en het beeld en geluid 1 van de beste wat ik in lange tijd heb gezien.
    Weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden maar ik vond het demo materiaal.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Geluid van dredd was ook mooi,
    Skyfal vond ik beter nog kwa geluid,klopte gewoon op elk gebied en het laag wat uit de subs kwam ging zo gecontroleerd laag door dat ik er kippevel van kreeg,
    Vond de film en het beeld en geluid 1 van de beste wat ik in lange tijd heb gezien.
    Weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden maar ik vond het demo materiaal.
    Heb op het forum de Blu ray review gelezen, daar vind men het ook demomateriaal

    Gaat er zeker komen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #863
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb jou, Pepijn en HTip een gezamenlijke PM gestuurd, met een paar voorstellen, hoop dat ik het gemakkelijk heb gemaakt
    Bedankt Herman! Duidelijke mail en ik zal spoedig reageren welke data ik kan. Ik dacht trouwens dat StefaanD ook wilde komen?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #864
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Stef is net een beetje bekomen van de eerste keer. Dat trekt ie niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Stef is net een beetje bekomen van de eerste keer. Dat trekt ie niet!
    Bedoel je zijn HT budget?

    Hedentendage is Full HD projecteren heel vriendelijk geprijst (en de kwaliteit is verbazingwekkend goed )
    Have fun and enjoy your collection

  16. #866
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Stef is net een beetje bekomen van de eerste keer. Dat trekt ie niet!
    Is inderdaad misschien iets te kort op elkaar. Zeker als hij het verschil met november hoort

    Ik zag trouwens net dat Herman op 22 september hier was. Na die M&G en zijn bezoek aan jamiev heeft het niet lang geduurd voordat er ook op formaat film werd gekeken. Die disclaimer is toch wel een goed idee
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #867
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Stef is net een beetje bekomen van de eerste keer. Dat trekt ie niet!
    Je onderschat me mijn beste, je onderschat me Maar het race-spelletje zal ik in ieder geval niet doen

    Wil er gerust nog eens bij zijn Philip, als er nog een plaatsje vrij is. Er zit nog wat van de vorige keer in mijn hoofd en wil wel eens horen wat die CA's teweeg brengen.

    Pepijn ken ik reeds van zien maar wil wel eens weten wie DVDPF nu eigenlijk is en ook JamieV
    Beide nemen geen blad voor de mond, dus wil daar wel eens een gezicht bij zien

    Maar als je reeds een andere kandidaat hebt of zegt met 4 is het toch beter te doen dan met 5 ... geen probleem hoor.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je onderschat me mijn beste, je onderschat me Maar het race-spelletje zal ik in ieder geval niet doen

    Wil er gerust nog eens bij zijn Philip, als er nog een plaatsje vrij is. Er zit nog wat van de vorige keer in mijn hoofd en wil wel eens horen wat die CA's teweeg brengen.

    Pepijn ken ik reeds van zien maar wil wel eens weten wie DVDPF nu eigenlijk is en ook JamieV
    Beide nemen geen blad voor de mond, dus wil daar wel eens een gezicht bij zien

    Maar als je reeds een andere kandidaat hebt of zegt met 4 is het toch beter te doen dan met 5 ... geen probleem hoor.
    Geen probleem, je krijgt zo een PM
    Have fun and enjoy your collection

  19. #869
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geen probleem, je krijgt zo een PM
    Voor mij ook geen probleem, Stef! Je bent van harte welkom
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #870
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Super bedankt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #871

    Standaard

    Prima dat jij er ook bij bent,leuk.
    Overigens ik heb een heel vriendelijk gezicht hoor.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #872

    Standaard

    Tsja, ik weet het niet hoor, ik heb Stef pas nog gezien
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #873
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard



    Als ik het goed begrepen dan is de M&G nu vastgesteld op 31 augustus Tegen die tijd stuur ik de uitnodiging, die Herman en Stef al kennen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #874
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tsja, ik weet het niet hoor, ik heb Stef pas nog gezien
    Weet het, ik laat een onuitwisbare indruk na. Kan daar ook niets aan doen, hoef daar zelfs niets voor te doen ... proest
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #875
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wil je dat nooit meer doen! Ik nam net een slok drinken en bleef er bijna in!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 35 van 50 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •