Pagina 34 van 50 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1240 worden weergegeven.
  1. #826
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zo te lezen ben je behoorlijk druk geweest,
    prima verslag van je nieuwe aanwinst.
    dit soort zaken zullen weinig mensen denk ik toevoegen aan de ht,
    weet ook haast wel zeker dat dit niet het laatste zal zijn van je verbeteringen
    blijf lekker bezig met je hobby maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
    veel plezier ermee.
    Bedankt jamie! Kan best zijn dat dit product niet snel door de gewone hobbyist wordt aangeschaft. Maar zelfs zij kunnen enorme winst behalen. Als iets beter kan dan ben ik graag bereid dit uit te proberen. Je kent me aardig

    Ik moet nog even geduld hebben, maar dan ga ik nóg meer genieten. Dat doen we nu ook al natuurlijk, maar het vooruitzicht dat mijn set op een niveau kan gaan spelen wat ik niet voor mogelijk heb gehouden is heerlijk!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #827
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Op het HTforum heb ik (met wat hulp) wat vragen proberen te beantwoorden. Deze wilde ik ook met jullie delen...

    ===========

    - Doet een trillingsvrij audio rack niet hetzelfde als een plaat?

    Elk materiaal heeft zijn eigen resonantiefrequentie. In de review van Peerless Monster wordt het vergelijk met marmer gemaakt en het antwoord is denk ik ook van toepassing op een audiorack. Trillingsarm is naar mijn mening een betere benaming.

    De CA plaat is door zijn massa en het keramiek in staat de trillingen die er (nog) zijn te absorberen. Ook door de verschillende soorten en dikten hout worden ook nog eens verschillende resonantiefrequenties gedempt. Bovendien is de plaat aan de onderkant afgeschermd tegen RFI van de onderliggende component.

    Mijn huidige rack heeft speciaal gevulde buizen om trillingen en RFI tegen te gaan. Maar eerlijk gezegd staat dat echt niet in verhouding met wat de plaat doet.

    - Is er een theoretische onderbouwing van het effect op de 'statische elementen' in de set, zoals de streamer of versterker?

    De platen schermen de apparatuur af, zodat de straling van apparaten elkaar een stuk minder kunnen beïnvloeden, je krijgt dan minder storingen door. Daarnaast werken de platen effectief tegen trillingen. Ook al is een apparaat statisch, dan zal dit nog steeds effect hebben wegens het microphonisch effect. Hier (http://en.wikipedia.org/wiki/Microphonics) staat het redelijk duidelijk uitgelegd. Sinds de transistor de rol van de buis heeft overgenomen is de microfonie een stuk minder, maar nog steeds niet weg. Het hangt ook af van bijv. welk diëlectricum in een condensator wordt gebruikt. Glas is daarbij het beste, maar ook erg duur. Vaak is het gewoon lucht en die kan natuurlijk ook trillen. Microfonie gebeurt dus in elk apparaat, op onderdelen niveau, interne bekabeling etc.

    Om microfonie tegen te gaan heeft CA Electronics de Cable Clamp en Cable Elevators ontwikkeld. Deze ben ik ook aan het testen.

    - Bij de meeste bronnen is het ook nog eens digitaal. Als de kabels gewoon zijn afgeschermd dat ze niet storen kan er dus ook geen verschil optreden?

    Kabels, ook al zijn ze digitaal, kunnen elkaar altijd beïnvloeden, ook al zijn ze afgeschermd. De afscherming zit overigens ook altijd dan vast aan het apparaat aan 1 kant, dus interferentie zal altijd naar een apparaat teruggegeven worden.

    - Ik begin me af te vragen of we alle apparatuur niet in z'n eigen kooi van Faraday moeten zetten voor een optimaal resultaat...

    Je zou inderdaad denken dat een kooi van Faraday de apparatuur perfect afschermt. Echter zou dit wel eens te veel kunnen zijn, waardoor dit weer juist ten nadele is van het geluid. Aangezien een apparaat zelf ook een veld uitstoot blijft dit dan ook hangen en kan niet weg, dus beïnvloed het het apparaat zelf.

    - Ik dacht dat stroom en ls niet parallel mogen lopen.....

    Ideaal is de kabels zo ver mogelijk uit elkaar te plaatsen, en niet parallel. Echter is dit niet altijd realistisch haalbaar. Stroomkabels zouden speakerkabels in ieder geval niet mogen raken indien mogelijk. Bij een parallelle ligging is de kans op wederzijdse beïnvloeding groter dan bij het niet parallel leggen.

    Wat ik daarvoor nog kan doen is de stroomkabels langs het plafond te laten lopen en indien nodig deze naar beneden te leiden in een kolom.

    ===========

    Ik weet natuurlijk niet op al jullie vragen een antwoord, maar stel ze gerust, ik leer er ook wat van.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #828
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Zoals gezegd ben ik ook de CA Cable Clamps aan het testen. Afgelopen woensdag geïnstalleerd en dat zag eerlijk gezegd een beetje vreemd uit.

    Interlinks


    Speakerkabel


    De theorie is dus dat microfonie wordt tegengegaan en storende bijgeluiden worden geëlimineerd. Maar ja, wat zijn storende bijgeluiden? Dat weet je eigenlijk pas als ze afwezig zijn. Maar wanneer weet je dat ze afwezig zijn? Eigenlijk weer dezelfde vragen als ik mezelf stelde bij de test van de platen.

    Welke bijgeluiden nu weg zijn weet ik niet, maar geluid is schoner en heeft veel rust in zich. Eerlijk gezegd zaten we een beetje met ongeloof in mijn stoel, want dit kan toch niet waar zijn. Het enige wat ik gedaan heb is een paar, misschien wat vreemd ogende, klemmen om een aantal kabels gemonteerd. Ik moet gaan oppassen met wat ik beschrijf en dat ik niet in herhaling ga vallen. In ieder geval is het heerlijk om te mogen vertoeven in mijn steeds beter klinkende ruimte.

    =========================

    Donderdagavond natuurlijk weer verder gaan luisteren. Met het prachtige geluid van woensdag nog in het geheugen was het vandaag tijd voor stereo. De voor ons bekende nummers klonken weer door de speakers. Echter de euforie van gisteren maakte plaats voor (lichte) teleurstelling. Het klonk allemaal minder luchtig, zwart en briljant. Ook het detail was minder en de scherpe randjes en ietwat wollige bas waren weer terug.

    Omdat de hele week de set heeft ingespeeld op surround hadden we het idee dat de voorversterker van de PM, die dus veel minder gebruikt was, nog niet op het niveau van de rest was. Dus weer terug naar surround, maar ook hier hetzelfde beeld. Gelukkig maar, want dan is de waarneming consistent.

    Nog even de Cable Clamps eraf gehaald, omdat dat het enige was wat was veranderd. Maar dat was een verslechtering, dus gauw weer terug geplaatst.

    We waren op de hoogte dat dit kon gebeuren in de eerste weken na plaatsing. We hebben ook niet elke avond kunnen luisteren en eigenlijk had ik gewoon de set dag en nacht moeten laten spelen. Maar ach, hier lig ik echt niet wakker van. Dat hoort nu eenmaal bij het testen. En sterker nog, het klinkt nog steeds goed, maar je raakt blijkbaar snel (ge)(ver)wend aan het nieuwe geluid

    =========================

    Vrijdag nog met een vriend gemaild/gebeld en het "probleem" is opgelost. De oorzaak is waarschijnlijk de opwekking van statische electriciteit in de speakerkabels die ik heb moeten verleggen. Ze steunen nu ook tijdelijk tegen de achterwand en die is bedekt met... juist ja, tapijt. Oplossing was een andere tweak toepassen en wel de Densen DeMagic. Daarna was het geluid van woensdag weer terug.

    Dus ik moest snel wat gaan doen met de kabels...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #829
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    We zijn gisteren (opnieuw) begonnen met de stroom- en speakerkabels te ontkoppelen van elkaar en de grond. Annet had een goed idee dat beter was dan wat we vorige week hadden bedacht. Het eerste idee was 2 stukjes 22mm multiplex om de stroomkabel binden met touw. Het nieuwe idee is de 2 stukjes 22mm multiplex te fixeren met een plaatje triplex. Die worden dan los om de kabel geplaatst en de speakerkabels komen hierop te rusten.

    Waar geen stroomkabel ligt hebben we een plankje 22mm multiplex op bepaalde afstand van elkaar onder de speakerkabel gelegd. In de kabelgoten rondom het podium wordt het nog iets anders, maar dat moet ik eerst uitproberen of het werkt.

    Het resultaat van een dagje meten, zagen en lijmen...

    Vanaf de linker frontspeaker tot de kolom bij de sub is klaar. Het idee heeft erg goed gewerkt. De 3 kabels zijn bijeengebonden met touw zodat het allemaal beter blijft liggen. Ook nog een opening in de plint gemaakt om de speakerkabel naar de rechter frontspeaker te leiden.

    Onder het voorpodium


    In de hoek onder het podium en op weg naar de plint


    Wat verscholen gaat achter de plint


    Detailopname van een blokje met het touw zichtbaar


    Opening in plint gemaakt voor speakerkabel


    Vandaag verder met de kabelgoten in het achterpodium. Als het een beetje meezit en ik heb genoeg hout, dan kan het dit weekend afgerond worden en zijn we weer en stapje dichterbij met de voorbereiding voor de CA Diamond...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #830
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    O ja, nog een paar foto's van het rack met de platen:

    Tijdens de test:


    Zoals het er nu bij staat met de "leenplaten"


    Nog een aantal weken en dan is het zover...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #831

    Standaard

    Het ziet er allemaal weer zeer belovend uit.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #832

    Standaard

    Mmmm, niets is je te gek om tot een optimaal resultaat te komen

    Je hebt er weer een hele berg werk ingestoken en je duidelijke plaatjes laten dat ook goed zien. Die witte kabelklemmen wil ik dus niet, moet er niet aan denken wat een berg werk ik me dan op de schouders haal

    Toch vraag ik me heel stiekem af hoe geweldig mijn Focals wel niet zouden kunnen spelen op jouw speakeraansluitingen, 't is dat het een hoop werk is om ze mee te slepen...... maar anders (maak je geen zorgen, ben al super tevreden met het geluid....... maar als ze nu al super klinken, en dan bij jou, dan zijn ze hun gewicht waarschijnlijk in goud waard )

    Veel plezier met je upgrades, hoop dat je inspanning net zo goed beloond mag worden als het werk dat je erin gestopt hebt
    Have fun and enjoy your collection

  8. #833
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt Jamie en DVDPF voor jullie reactie

    @DVDPF: Voor het toepassen van de klemmen of de platen is het niet noodzakelijk om de stroomkabels te ontkoppelen van enerzijds de vloer en anderzijds de ls-kabels. Het helpt wel om storingsvrij te worden.

    Ik hoop ook dat al onze inspanningen worden beloond en wat de wat de Focals betreft hier beluisteren is geen onmogelijkheid. Maar het vergt inderdaad gesjouw bij jou en mij. Het plaatsen in mijn ruimte ook niet, maar misschien moeten instellingen aangepast worden, vanwege de gevoeligheid van de speakers.

    Hebben we het tegen die tijd nog wel over...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #834
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Project is succesvol afgerond. Eigenlijk was het zondag voor het eten al klaar, maar dan moet je nog opruimen en de HT weer in originele toestand herstellen. Dat heeft nog even geduurd...

    Doorgaan waar we zaterdag waren opgehouden. We zijn inmiddels aanbeland in het achterpodium


    Een kijkje naar achteren met de grondplaatjes op zijn plaats


    Achter de stoelen richting de linker surroundspeaker


    De puzzel voor de verschillende blokjes


    Het tussenresultaat


    De blokjes op hun plaats


    Alles weer dicht...


    ...en op zijn plaats met de klemmen weer gemonteerd


    Ik ben heel blij dat we dit zondag al hebben kunnen afronden. Nog een paar uurtjes genoten van heerlijke muziek. In stereo hebben we het idee dat de rears meespelen en in surround, nou ja, dan weten we helemaal niet waar het geluid vandaan komt
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #835

    Standaard

    Niets te danken,ik volg je topic altijd met veel plezier.
    Mooi voor je dat je dit hoofdstuk weer hebt afgerond en dat het zin heeft gehad en beter is geworden.
    Geniet ervan je hebt het verdiend.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #836
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Niets te danken,ik volg je topic altijd met veel plezier.
    Mooi voor je dat je dit hoofdstuk weer hebt afgerond en dat het zin heeft gehad en beter is geworden.
    Geniet ervan je hebt het verdiend.
    Bedankt jamie Als alles goed is komt DVDPF dit jaar nog een keer om de veranderingen te ervaren. Als je het leuk vindt kom je dan ook. Dan kunnen wij elkaar ook beter leren kennen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #837
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Straks wordt Herman gewoon kind-aan-huis
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #838

    Standaard

    Bedankt voor je uitnodiging.
    Wil er graag gebruik van maken en zal het zeker leuk zijn om tegelijk met herman te komen.
    Laat mij het dan wel op tijd weten als het zover is.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #839
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Straks wordt Herman gewoon kind-aan-huis
    Daar is denk ik de afstand iets te groot voor

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Bedankt voor je uitnodiging.
    Wil er graag gebruik van maken en zal het zeker leuk zijn om tegelijk met herman te komen.
    Laat mij het dan wel op tijd weten als het zover is.
    Leuk! Gaan we doen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Daar is denk ik de afstand iets te groot voor


    Leuk! Gaan we doen
    Allereerst even de complimenten voor de laatste bijlage van de afronding en de daarbij geschoten plaatjes Had even gewacht met antwoorden, ik zie(de tellers werken weer) wel dat je heel veel hits krijgt, maar eigenlijk maar heel weinig respons, mensen zullen wel stil van bewondering worden denk ik Heb je nu een hele berg kabels moeten losnemen en opnieuw moeten doorvoeren?, wat een klus, als er hier wat los moet wordt er al heel gauw grof taalgebruik gevoerd omdat alles bij het minste of geringste in de knoop vliegt moet er niet aan denken, laat het liefst liggen zoals het ligt

    Ja, je woont niet naast de deur, hadden we wel vaker een filmpje bij je genoten, en er speelt ook nog een ander probleempje, ik heb maar heel weinig vrije weekeinden in een jaar.....

    Wil graag samen met jamiev je richting opkomen, maar ook voor mij geld ruim van te voren weten en in de aankomende vakantie perioden zal het dan alleen kunnen als ik roostervrij ben, in de weekeinden is snipperen(zo noemen we vrijnemen) dan vrijwel onmogelijk.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #841
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt weer voor de mooie woorden! Alle M&G's van dit jaar moet ik nog plannen, dus ik kan nog overal rekening mee houden. Ik wacht ook tot de platen zijn geïnstalleerd en de tweeter van mijn linker Note 7 is vervangen. Ik stel voor dat je met jamie afstemd welke weekenden jullie beiden kunnen en dan hou ik daar gewoon rekening mee. Mijn vakantie heb ik nooit in de vakantieperiode, dus dat is ook een optie.

    Alleen de kabels van de rears zijn eraf geweest, anders ging de goot niet helemaal open. En de fronts zijn los geweest aan de versterkerkant. Dus dat valt heel erg mee. De oplossing was ook zo bedacht dat ik alles kon laten zoals het was. Iedereen kan dit dus eigenlijk redelijk eenvoudig doen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #842

    Standaard

    Ik ga even heel brutaal zijn HTip, maar is er een mogelijkheid dat ik ook kan komen als Herman en jamie er zijn? Mits zij ook akkoord gaan natuurlijk en als ik wat met het vervoer met ze kan regelen.
    Heb Stefaan laatst ontmoet en ik ben toch wel heel nieuwsgierig geworden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #843
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou ik niet doen Pepijn, gaat je alleen maar meer geld kosten

    Herman is daar het levende bewijs van, hij moest plots ook zonodig met een projector aan de slag
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zou ik niet doen Pepijn, gaat je alleen maar meer geld kosten

    Herman is daar het levende bewijs van, hij moest plots ook zonodig met een projector aan de slag
    Mocht het zo zijn dat ik mee kan komen dan denk ik dat ik al een nieuwe beeldweergever heb staan/hangen, maar wie weet wat het geluid zou doen idd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #845
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ga even heel brutaal zijn HTip, maar is er een mogelijkheid dat ik ook kan komen als Herman en jamie er zijn? Mits zij ook akkoord gaan natuurlijk en als ik wat met het vervoer met ze kan regelen.
    Heb Stefaan laatst ontmoet en ik ben toch wel heel nieuwsgierig geworden
    Niet geschoten altijd mis Zonder gekheid, het lijkt me ook leuk om jou een keer te ontmoeten. Maken we er een DVD.nl M&G van

    Ik stel voor dat jij dan ook met DVDPF en jamie afstemd en dan hoor ik het wel. Tegen de tijd dat je komt heb ik een disclaimer, waarin onder meer staat dat ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor toekomstige aankopen van mijn gasten
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #846

    Standaard

    Een disclaimer, je lijkt wel een internet of een mobiele provider
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #847
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry HTip, ik kan deze disclaimer geen geldigheid verlenen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #848

    Standaard

    Zonder dollen HTip, tof man!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #849
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Een disclaimer, je lijkt wel een internet of een mobiele provider
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Sorry HTip, ik kan deze disclaimer geen geldigheid verlenen.
    Is ook maar een geintje, omdat het nogal eens voorkomt dat mensen die hier zijn geweest binnen afzienbare tijd iets wat ik heb ook willen. Of het nu om mijn receiver, subwoofer, scherm, beamer of kabels gaat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zonder dollen HTip, tof man!!!
    Graag gedaan!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Niet geschoten altijd mis Zonder gekheid, het lijkt me ook leuk om jou een keer te ontmoeten. Maken we er een DVD.nl M&G van

    Ik stel voor dat jij dan ook met DVDPF en jamie afstemd en dan hoor ik het wel. Tegen de tijd dat je komt heb ik een disclaimer, waarin onder meer staat dat ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor toekomstige aankopen van mijn gasten
    Die disclaimer..... daar ga je het nog moeilijk mee krijgen, je doet gewoon aan pure uitlokking, verleidelijke plaatjes op het forum plaatsen en mensen uitnodigen, daarbij stel je ze bloot aan de mooiste beelden en verlokkend geluid en daarbij laat je je partner in crime de inwendige mens van het slachtoffer zodanig verwennen dat er geen weg meer terug is.

    Ik spreek uit ervaring.... ik zou zeggen schuldig aan verleiding, die disclamer.... nou ik ben benieuwd

    Ik ken Pepijn en jamiev beiden persoonlijk van een Meet&Greet, al kennen zij elkaar niet omdat het 2 verschillende M&G waren Gaat wel klikken, ook al zijn het 2 totaal verschillende mensen, we hebben met z'n vieren onze hobby gemeen

    Las dat je problemen had met een tweeter, wat is het probleem? Garantie werk? Neem je tijd om alles te optimaliseren, weet dat je alles graag helemaal voor elkaar wilt hebben en ook ik heb even tijd nodig om met z'n 3en een goede afspraak te maken, weet dat jamiev ook graag zijn setup met Pepijn wil delen en jamiev wil ook nog mijn kant opkomen, het wordt nog druk op de nederlandse wegen

    Laat maar weten tegen welke tijd je denkt je setup met de platen en je tweeter weer helemaal geoptimaliseerd te hebben, dan hoop ik ook mijn Focals, waar ik uitermate te spreken over ben, te kunnen laten aansluiten op een paar super ontstoorde aansluitingen in een super geoptimaliseerde ruimte......ik ben toch echt wel benieuwd, nu al super tevreden over mijn Focals....oke, we hebben al afgesproken dat we daar nog even over zullen overleggen

    Zal binnenkort met beiden contact opnemen, zal niet willen dat er afzeggingen komen en er mijn best voor doen dat goede afspraken komen, zowel ik als jamiev zouden instaat zijn om pepijn mee te kunnen nemen, beiden moeten we er voor omrijden, maar er zijn een aantal mogelijkheden, gaat naar mijn idee helemaal goedkomen, verheug me nu al
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 34 van 50 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •