Pagina 32 van 50 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1240 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja zelf nog geen tijd gehad om een deftig verslagje te schrijven maar kan me
    alleen maar aansluiten bij Richard ( Skyfox ) zeker wat de lasagne betreft

    Hopelijk na een drukke werkweek vind 'k wat tijd om mijn verslagje te schrijven
    in het weekend, het zal zeker geen zo'n memorabel weekend worden als hetgeen
    we vorige week hebben meegemaakt.
    En nu snel terug aan het werk voor de baas mij ziet
    Dat zal een mooi verslag worden heb ondertussen het fijne verslag gelezen van Skyfox
    Moet zo ook naar m'n werk, wacht nog even met een inhoudelijker antwoord op het eerste verslag, ben benieuwd naar de rest van de verslagen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #777
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gewoon even schaamteloos kopiëren en plakken van mijn verslag op htforum en hier op dvd.nl


    Eindelijk wat tijd gevonden om mijn verslag te schrijven. Nu de gelijkenissen met het verslag Richard zullen niet vreemd zijn

    Na een lange rit kwam 'k een kwartiertje voor de afgesproken tijd reeds aan bij het huis van Philip. Luc was reeds aanwezig maar we moesten nog even wachten op Richard.

    We werden door Philip meteen getrakteerd op een kopje koffie of thee en gebakje, wat deugd deed na toch een serieuze autorit. Toen Richard plots toch uit de mist opdook en we met hem ook kennis hadden gemaakt, en hij ook zijn drankje en gebakje had genuttigd konden we beginnen met het echte werk.

    Aangekomen in de kelder werd de deur geopend naar de Chamber en werden we meteen begroet door het traditionele Dire Straits. Na de vakkundige uitleg van Philip over hoe de ruimte werd opgebouwd en waar vooral de uitdagingen lagen konden we beginnen met het kijk- en luisterspel

    We begonnen eerst met muziekstukken in zowel surround als stereo. Ook de Nespa kon zijn rol spelen, want mijn Once Upon a Time in the West soundtrack CD wilde ik wel eens horen op een installatie die toch een paar trapjes hoger is dan de mijne en ook na een behandeling met de Nespa.
    Eerst ging deze onbehandeld, nogal wiedes , in de Oppo en dat klonk zowaar niet slecht. Daarna de CD in de Nespa waar na 2 minuutjes deze terug in de Oppo kon en we terug de track Finale, ja Richard die was het, nogmaals afspeelden. Is er verschil te horen, o ja zeker, het klonk voor mij meer als één geheel, stem van de zangeres en instrumenten werkten beter samen. Ook de hoge uithaal van de zangeres ( Edda dell'Orso ) naar het einde toe, leek me beter in balans.

    Daarna was het de buurt aan een CD van Richard maar helaas was die wat besmeurd dus die kon de Nespa proef niet meteen ondergaan.
    Een andere CD van Richard kon wel behandeld worden en ook hier waren er weer verschillen te horen, logischerwijs hoorde vooral Richard hier meer verschillen dan Luc en mezelf. Conclusie was dan ook dat de Nespa toch wel een wonderbaarlijk apparaat is.

    Zoals Richard al aangaf Seal's Crazy klinkt op Philip's zijn set echt wel héél lekker net zoals de andere nummers die we gehoord hebben. Bij Crazy liet ik me zelfs vangen omdat 'k dacht dat deze in surround aan het afspelen was en ik bij de lage gedeeltes de Velodyne meende te horen. Niet dus, het was gewoon de Marantz PM-15S2 LE die in stereo de ALR Jordan luidsprekers tot hun volle recht laat komen. Verbazingwekkend vond 'k dit.

    Na de diverse muziekstukken was het tijd om weer bovengronds te gaan voor een drankje en broodje, maar het begon al snel weer te kriebelen om de kelder in te duiken en verder te gaan. Er stond ook nog één en ander op het programma.

    Eerst was er een vergelijk tussen de SACD en DVD-A van The Eagles met het nummer Hotel California. Een echte winnaar in dit duel was er niet meteen te maken, en de meningen waren enigszins verdeeld.

    Na nog wat materiaal geluisterd te hebben, volgde de al even traditionele Topgear challenge. Kan daar zelf zéér kort over zijn, heb geen tijd neergezet want werd gewoon misselijk achter dat Logitech stuur na één rondje. Mag vreemd lijken, maar een eerdere onprettige ervaring met carting moest me reeds een hint gegeven hebben hoewel niet echt vergelijkbaar maar toch, mijn maag moet er niets van weten. Gelukkig heb 'k dit niet als 'k zelf in de auto rij dat zou de actieradius nogal beperken ;D

    Richard en Luc brachten het er in de Topgear challenge lang niet zo slecht vanaf, Luc reed zelfs zéér snel als een pro rond

    Dan was het beurt aan een andere topper en ook al een traditioneel gegeven van een M&G bij Philip, want we gingen terug naar boven voor de overheerlijke lasagne met de geheime kruiden van Annette.

    Na dit culinair spektakel doken we terug de kelder in en Luc haalde daar een speciale DVD-A van Seal boven met de nummers in de normale versie en in een akoestische versie. Die laatste werd door mij meteen omgedoopt tot de "Chinese versie"

    Over naar de film stukjes en wat kan je daarvoor beter gebruiken dan de HSDD disk. Vooral Pulse was een beleving, die 'k zelf thuis ook nog eens moet proberen op mijn BK maar dat zal lang niet hetzelfde geven als de DD18 die toch een stuk lager gaat. Ook de diverse beeldfragmenten op de HSDD zien er op de JVC en Stewart scherm fenomenaal uit.

    Om de avond af te sluiten werd Prometheus nog in de speler gestopt en konden we genieten van hetgeen Richard al aangaf ... Aliens, ruimteschepen, verlaten bouwwerken en buitenaards mysterie. Maar natuurlijk ook van Charlize Theron en Noomi Rapace

    En zo was het reeds middernacht gepasseerd zonder dat we erg in hadden. Terug boven aarde konden we ook nog even kennismaken met Annette en werd er nog kort gediscussieerd over o.a. de maten van de grote Panasonic schermen en al-dan-niet van nut zijn van film sequels


    Dit was een uiterst geslaagd dag, eentje die me lang zal bijblijven, die zoals meerdere M&G'ers zullen herkennen, werkelijk voorbij gevolgen is.


    Trouwens één woord / uitdrukking is me sowieso bijgebleven ... we gaan eens op oorlogssterkte draaien ... geinig gewoon
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #778

    Standaard

    dank uw voor het mooie verslag,
    heb het met plezier gelezen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #779
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hoop dat er niet teveel spelfouden instonten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #780
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk verslag Stefaan En dan zeggen dat je niet leuk kunt schrijven. Je verslag krijgt een mooi plaatsje in mijn M&G-boek.

    Met al die verslagen kan ik elke M&G weer opnieuw beleven. Deze is geen uitzondering. De term "oorlogssterkte" wordt overigens vaker gebruikt. Zoek er maar eens op bij de buren. Weet ook niet precies waar die vandaan komt, maar het klinkt inderdaad wel geinig
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #781
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hoop dat er niet teveel spelfouden instonten
    Het is spelvauten stef, spelvauten...!!!

    Maar ik wist al dat je mijn partner in crime euh humor was.
    Leuk verslag en met de immer zo noodzakelijke humor geschreven!
    Ik had ook niet anders verwacht (lees:geëist)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #782

    Standaard

    Leuk verslag Stefaan , het is te lezen dat jij net zoals al jouw voorgangers danig onder de indruk bent van HTip zijn prachtige thuisbioscoop en dat jij ook enorm genoten hebt van het geheel inclusief de Lasagna.


  8. #783
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is spelvauten stef, spelvauten...!!!

    Maar ik wist al dat je mijn partner in crime euh humor was.
    Leuk verslag en met de immer zo noodzakelijke humor geschreven!
    Ik had ook niet anders verwacht (lees:geëist)
    Erg leuk Claudio! En je hebt helemaal gelijk. Humor is wat we dagelijks nodig hebben. En Stefaan zijn humor is heerlijk subtiel
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #784
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Leuk verslag Stefaan , het is te lezen dat jij net zoals al jouw voorgangers danig onder de indruk bent van HTip zijn prachtige thuisbioscoop en dat jij ook enorm genoten hebt van het geheel inclusief de Lasagna.
    Bedankt voor het mooie compliment De verslagen en complimenten maken me heel trots. Met een M&G heb ik toch elke keer iets van "ik hoop dat ik aan de hoge verwachtingen kan voldoen", maar dat blijkt dan toch ook weer elke keer ongegrond.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #785
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als ik de verslagen ook steeds lees ben jij nog immer gepassioneerd en verliefd op je ruimte! Het feit dat je die M&G organiseert geeft aan dat je geniet en daar gelukkig de complimenten voor krijgt. Want dat is het mooiste natuurlijk. De credits!

    Enjoy..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #786

    Standaard

    ziet er echt vet ui je thuisbioscoop

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hoop dat er niet teveel spelfouden instonten
    Mij was niets opgevallen

    Het gaat om de intentie, nu nog 1 verslag, of heb ik iets gemist?

    Je bent best wel bescheiden, je eigen opstelling mag er best zijn

    Je bent vergeleken met een paar jaar terug, tot grote hoogte opgeklommen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #788
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Herman en andere voor de complimenten, zou er haast van beginnen blozen ... niet

    Tuurlijk ben 'k nog altijd content van mijn ruimte, hoewel daar in maanden niets
    meer in gebeurd is. Draai nog altijd 3.1 en had gedacht van tweedehands wel een
    set Focal surrounds te vinden maar dat valt dik tegen.

    Binnenkort, waarschijnlijk begin volgend jaar, eens diverse hifi zaken aanspreken
    en hun beste prijs vragen voor een set Focal 800 surrounds.

    Op een andere forum ( Vlaamse HT forumpje, zeer klein ) kreeg 'k de opmerking
    dat in hoeverre ik mijn set nog kan waarderen eens de CoD is bezocht.

    Tja als je met dergelijke insteek een HT gaat bezoeken en je hebt zelf een meer
    bescheiden huiskamer set dan ga je altijd met een slecht gevoel thuis komen

    Heb daar zelf in ieder geval geen last van, en heb toch ondertussen een drietal
    dedicated HT ruimtes gezien die telkens een stuk beter klinken dan de mijne.
    Zelf uit één van die dedicated HT ruimtes mijn Focal 826V fronts gehaald en hier
    thuis klinken ze zeker niet zo goed als toen ik ze daar gehoord heb. Er zijn een
    aantal factoren die daar debet aan zijn, o.a. kabels, versterking, akoestiek,
    opstelling, ...

    Het is wat het is, in mijn huidige woning is dedicated gewoon uitgesloten, dus
    ga ik daar ook geen slaap over verliezen

    Trouwens kabels heb 'k reeds aangepakt en de versterking is ook veranderd en
    mijn inziens verbeterd.
    Dus ik probeer het toch zo goed mogelijk voor elkaar te hebben.


    Nu Philip heeft ook nog wat werk

    Die Marmitek voor de verlichting is toch echt geen super oplossing. Het werkt wel
    maar soms blijf één rij branden en dan weer een andere rij. Maar ook hiervoor
    heeft Philip al een oplossing in gedachten. Dat mag hij zelf uit de doeken doen

    Gewoon maar om te zeggen dat er altijd verbetering mogelijk is ... leuke hobby toch
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #789
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als ik de verslagen ook steeds lees ben jij nog immer gepassioneerd en verliefd op je ruimte! Het feit dat je die M&G organiseert geeft aan dat je geniet en daar gelukkig de complimenten voor krijgt. Want dat is het mooiste natuurlijk. De credits!

    Enjoy..
    Mooi gesproken Claudio! Dank je. Het is nog elke keer weer een klein feestje als we weer in de ruimte zijn. En met een M&G is dat een groter feestje
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #790
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    ziet er echt vet ui je thuisbioscoop
    Dank je voor je compliment, Iris
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #791
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nu Philip heeft ook nog wat werk

    Die Marmitek voor de verlichting is toch echt geen super oplossing. Het werkt wel maar soms blijf één rij branden en dan weer een andere rij. Maar ook hiervoor heeft Philip al een oplossing in gedachten. Dat mag hij zelf uit de doeken doen

    Gewoon maar om te zeggen dat er altijd verbetering mogelijk is ... leuke hobby toch
    Zeker een leuke hobby. De Marmitek PowerMid XL die ik nu gebruik wil nog wel eens een IR-commando niet omzetten naar RF, want het KAKU-systeem nodig heeft. Deze wil ik in 2013 gaan vervangen door een JB Media Light Manager. Daarmee kan je complexe scenes programmeren en met 1 RF-commando starten, terwijl de AB dan verder gaat met de macro. Ik denk dan aan het ligt in de complete ruimte dimmen tot 0, terwijl het gordijn open gaat.



    En dat het een klein apparaatje is kan je hier zien...


    En zo blijf je lekker bezig
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #792
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het gaat om de intentie, nu nog 1 verslag, of heb ik iets gemist?
    Helemaal mee eens. 2 van de 3 hebben een verslag gemaakt. Is natuurlijk wel leuk, maar maar het is niet verplicht en je moet natuurlijk ook de tijd ervoor hebben.

    Je bent best wel bescheiden, je eigen opstelling mag er best zijn

    Je bent vergeleken met een paar jaar terug, tot grote hoogte opgeklommen
    Kan het niet anders dan mee eens zijn
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt Herman en andere voor de complimenten, zou er haast van beginnen blozen ... niet

    Tuurlijk ben 'k nog altijd content van mijn ruimte, hoewel daar in maanden niets
    meer in gebeurd is. Draai nog altijd 3.1 en had gedacht van tweedehands wel een
    set Focal surrounds te vinden maar dat valt dik tegen.

    Binnenkort, waarschijnlijk begin volgend jaar, eens diverse hifi zaken aanspreken
    en hun beste prijs vragen voor een set Focal 800 surrounds.

    Op een andere forum ( Vlaamse HT forumpje, zeer klein ) kreeg 'k de opmerking
    dat in hoeverre ik mijn set nog kan waarderen eens de CoD is bezocht.

    Tja als je met dergelijke insteek een HT gaat bezoeken en je hebt zelf een meer
    bescheiden huiskamer set dan ga je altijd met een slecht gevoel thuis komen

    Heb daar zelf in ieder geval geen last van, en heb toch ondertussen een drietal
    dedicated HT ruimtes gezien die telkens een stuk beter klinken dan de mijne.
    Zelf uit één van die dedicated HT ruimtes mijn Focal 826V fronts gehaald en hier
    thuis klinken ze zeker niet zo goed als toen ik ze daar gehoord heb. Er zijn een
    aantal factoren die daar debet aan zijn, o.a. kabels, versterking, akoestiek,
    opstelling, ...

    Het is wat het is, in mijn huidige woning is dedicated gewoon uitgesloten, dus
    ga ik daar ook geen slaap over verliezen

    Trouwens kabels heb 'k reeds aangepakt en de versterking is ook veranderd en
    mijn inziens verbeterd.
    Dus ik probeer het toch zo goed mogelijk voor elkaar te hebben.


    Nu Philip heeft ook nog wat werk

    Die Marmitek voor de verlichting is toch echt geen super oplossing. Het werkt wel
    maar soms blijf één rij branden en dan weer een andere rij. Maar ook hiervoor
    heeft Philip al een oplossing in gedachten. Dat mag hij zelf uit de doeken doen

    Gewoon maar om te zeggen dat er altijd verbetering mogelijk is ... leuke hobby toch
    Ook wij hebben hele fijne speakers, vind die van HTip heel erg overeen komen met de klankkleur van onze Focals, alleen de center van de 800 serie moet het toch wel afleggen tegen de center van HTip zijn opstelling, die heeft toch wel wat meer laag in huis en klinkt daardoor alsof hij toch wel wat meer in zijn mars heeft Voor de rest mogen we echt niet klagen hoor

    Ben het met je eens, in een woonkamer opstelling zullen wij het nooit zo mooi voorelkaar krijgen als HTip, heb als ik het volume opendraai al heel gauw problemen...... en dan niet alleen met de buren Oke, ook als al mijn buren eens allemaal lekker niet thuis zijn en ik het opendraai..... shit, galm, trillingen en ondanks dat het niet vervormd, het klinkt dan niet gewoon niet opgeruimd meer, het lijkt allemaal met elkaar in botsing te komen en komt dan rommelig over Ook al klinkt het met de subdude in het laag nu wat strakker en zal onder normale omstandheden ook de buurman onder wel blijer zijn, het is gewoon teveel vermogen voor mijn toch wel beperkte woonruimte, ook al kan het geweld via de hal ontsnappen Zolang ik het volume onder controle houd klinkt het allemaal wel lekker

    Ik wilde toen naar HTip zijn meeting mijn rears meenemen, ik was enkel zo stom om naar mijn wederhelft te luisteren Was/ben toch wel benieuwd hoe ze bij hem zullen klinken Had de fronts ook wel zo half in gedachten, maar die kinderen zijn net iets te groot om even op sleeptouw te nemen HTip heeft gewoon een beremooie ruimte om enkel het geluid van de speakers te kunnen beoordelen en niet alle weerkaatsingen van een woonkamer

    Gelukkig zijn we tevreden met wat we hebben en net als jij zal ik er geen minuut minder om slapen. Hier tevreden over de versterking en ook aan mijn kabels zal het niet liggen, maar de akoestiek hier is om te huilen, toch wil ik mijn woonkamer toch nog een klein beetje woonkamer houden en makkelijk schoon tehouden, een kleedje hoort daar nu niet meer bij, ons kind heeft van die buien en het haar dat daar bij vrij komt kan nu een stuk makkelijker weggewerkt worden. Ach, als de staats valt, dan nemen we een werkster en ga ik ook verhuizen naar het spreekwoordelijke hutje op de hei waar je je helemaal uit je dak kunt gaan zonder een ander te hinderen

    BTW, inderdaad vind je niet snel een mooie aanbieding van Focals op de tweedehands markt al je het niet iedere dag in de gaten houd. Kijk zelf ook wel eens, en merk dan dat als men als verkoper geduldig is, ook zijn speakers voor behoorlijke prijzen aan de man kan brengen. Koopjes, nou ja koopjes, maar zeg maar leuke aanbiedingen zijn binnen 2 dagen weer van Marktplaats verdwenen er zijn kenners genoeg en liefhebbers die op zoek zijn naar uitbreidingen, net zoals je zelf. Zag bijvoorbeeld nog niet zolang geleden een aanbieding van een man met een lastige vrouw(naar zijn zeggen in de advertentie) Hij bood een stel 836 en 807 en een center aan voor 1600 euro, ze moet toch wel vreselijk de broek hebben aangehad(en gehouden) dat ie ze daar voor aanbood...... oh, deze advertentie heeft er dacht ik nog geen dag gestaan, maar dat verbaast me dan ook niet Met andere woorden, als je het echt wil, dan zul je heel alert moeten zijn

    Ach, als ik toch eens rijk was, net zo'n mooie ruimte als HTip en dan af en toe de Lasagne van Annet, die lijkt nu onlosmakelijk verbonden met HT plezier...... al werd ik er wel verschrikkelijk winderig van, maar zoals met alles, hier geef je wat en daar laat je wat
    Have fun and enjoy your collection

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. 2 van de 3 hebben een verslag gemaakt. Is natuurlijk wel leuk, maar maar het is niet verplicht en je moet natuurlijk ook de tijd ervoor hebben.
    Hoop dat ie toch nog even tijd vind, het hoeft helemaal geen lang verslag te worden toch...., sommige mensen kunnen veel korter en bondiger zijn dan ik dat kan

    Laten we het gewoon nog even afwachten, misschien wel heel erg druk bezig met Kerstkaartjes schrijven..... om eerlijk te zijn.....niet mijn hobby, denk dat ik het dit jaar maar eens oversla...

    Verslagen schrijven en lekker met elkaar "babbelen" op het forum is toch leuker
    Have fun and enjoy your collection

  20. #795
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt weer voor alle complimenten, DVDPF Het doet me echt goed dat je het zo naar je zin hebt gehad. En wie weet komt er nog een keer een mogelijkheid dat je jouw rears bij mij kan beluisteren. Ik moet dan waarschijnlijk wel wat voorbereidingen doen, want de speakerkabel is op maat en in de kabelgoten weggewerkt. En aangezien mijn aansluitingen helemaal onderaan zitten, kan het zijn dat ik ze moet bevrijden om te komen tot hoogte van een monitorspeaker.

    Ik weet hoe druk Luc het heeft, dus als hij tijd heeft zal hij zeker iets schrijven. Maar hij is al eerder bij mij geweest, 2x zelfs. Een keer voor de JVC HD1 die hij van mij heeft overgenomen en 1 keer met de test van de PM15S2, die hij van thuis had meegenomen, zodat ik in mijn ruimte kon horen of de versterker een goede zet zou zijn. Hij heeft toen al een verslag geschreven. Ik zal die even zoeken.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #796
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ondanks dat ik het nogal druk heb met alles hier in en om het huis...



    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #797
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jij ook hele prettige feestdagen en maak je niet te druk rondom en in het huis...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #798

    Standaard

    ook jij een goede jaarswisseling en een goed maar vooral gezond 2013
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #799
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt Claudio en jamiev!

    Jullie ook een goede jaarwisseling en pas op voor de tere oortjes, zodat we nog lang van onze mooie hobby kunnen blijven genieten

    Dit geldt natuurlijk ook voor de anderen die mijn topic trouw volgen... Tot volgend jaar!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #800

    Standaard

    Hallo HTip, alles goed bij jullie?

    Het is alweer een tijdje stil bij je, of ben je druk in de weer met dat kastje om je lichten te programmeren? Of heb je voor ons een andere leuke verrassing?

    Je vertelde me dat je ook nog het eea wilde wijzigen aan je verwarmingssysteem, maar met dit weer lijkt het mij niet dat je daar nu mee bezig bent.... Hier ligt ondertussen een centimeter of 10-15 sneeuw en ik kan er helaas niet van genieten, zit met een vervelende griep bij de kachel en dat terwijl ik zelf sneeuw wel leuk vind

    Dankzij oa jou zit ik nu ook voor een projectieschermpje, al is het lang niet zo professioneel als bij jou(had ik ook niet kunnen betalen) maar op mijn bescheiden manier kan ik ook heel erg genieten, het valt zelfs bij een licht verlichte kamer overdag toch nog heel goed te zien, zelfs 's avonds kan er een klein lichtpuntje blijven branden, echt verbazingwekkend, maar voor mij is het dan ook allemaal nieuw De lamp heeft er ondertussen meer dan 110 uur opzitten en heb daar ook alle 110 uur minus de pauzes van kunnen genieten. Ben niet een echte perfectionist, heb er weinig aan veranderd, de instellingen bedoel ik, misschien dat jamiev me een paar mooie instellingen kan geven als hij hier komt

    Het meest verbaasde me nog steeds de 3D weergave, niet dat er zaken echt het beeld uitspringen, maar het 3D gebeuren is wel ontzettend mooi en veel rustiger voor de ogen dan dat ik dat via de TV ervaar, ben er wel heel erg blij mee

    Zo.... nu natuurlijk jou ook nog wat vragen, ben zo groen als gras op projectiegebied en jij bent de serieuze kenner Komt ie, wat kun je mij als tips geven mbt het onderhoud van de projector, ik heb dan wel geen LCD projector en ook geen echte highend projector, maar wil hem wel graag in goede conditie houden, in mijn geval kan ik er makkelijk bij en is hij na even verplaatst te zijn eigenlijk binnen 5 minuten weer helemaal naar mijn wensen uitgericht, ik projecteer een klein randje in het zwarte kader en dat bevalt me eigenlijk goed(kijk niet op een cm)

    Ben benieuwd wat je me te bieden hebt Oh...... en als je lekker aan het skieën bent...... veel plezier en heel weer thuis.

    Tot hoors
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 32 van 50 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •