Pagina 31 van 50 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1240 worden weergegeven.
  1. #751
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Daar gaat het om...... lekker zelf/samen genieten Is jullie wel toevertrouwd

    BTW, het Subdude verslagje is geplaatst
    Absoluut! Zal niet snel vervelen denk ik zo

    Ga het verslag nu even lezen, ben benieuwd...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #752
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Heb deze thuisbioscoop ooit op een andere fora gezien een hele tijd geleden.
    Ben alleen de naam kwijt van die site tot mijn spijt.

    Vind dit nog steeds 1 van de betere thuisbioscopen die ik gezien heb, en nog van een Nederlander ook blijkt zo.
    Bedankt voor je mooie woorden! Ik ben inderdaad Nederlander, maar dit moois staat wel in België

    Zoals Martijn aangeeft staat mijn bioscoop ook op het HTforum, en wel hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.0

    Maar hier op DVD.nl staat eigenlijk ook alles, zeg maar een samenvatting met vooral veel plaatjes...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #753

    Standaard

    Was niet het htforum maar via home theathershack.
    Heb het ff opgezocht.

    En Belg of Nederlander, allemaal 1 pot nat.
    Alsnog petje af hoor voor dit werk.
    Wil ook ooit nog zoiets gaan creëren, maar dat zal nog wel even duren voor ik zover ben.
    Staat in ieder geval op m'n bucket list.

  4. #754

    Standaard

    de calibratie waarde zien er super uit
    nu kun je verlopig weer een poosje verder.
    veel plezier met het filmkijken dan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #755
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe staat het met de plannen van de entree met bar (en verwarming). Staat al een tijdje op hold toch?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #756

    Standaard

    oh ja.
    hier ben ik ook wel nieuwschierig naar
    in de vakbladen die ik maandelijks koop is dit bijna standaard.
    vele mensen in duitsland hebben zoiets,
    maar daar leeft de hobby ook meer dan hier.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #757
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Van tijd tot tijd moet ik altijd een stukje relativeren, maar altijd wel met een vette knipoog!
    Bij voorkeur maar deels serieus nemen.

    Maar ik volg je overigens helemaal. Sommige dingen blijven heel speciaal. Hoe gewoon ze ook zijn. Vooral als je het zelf van A tot Z heb bedacht, gecreerd en met bloed zweet en tranen heb uitgevoerd. Dan zit er ook een beetje een verhaal achter. Eigenlijk ben ik zelf niet anders. Ik doe het goed of geheel niet. En dan vooral om de details. Maar ja, ik heb zoveel hobbies en projecten. Misschien de reden dat ik ook meer hier zit/zat dan elders! Iets lichtere kost!

    Fijne dag morgen.
    Sterkte aan je forumgenoten als die denkend aan hun eigen set, weer naar huis moeten.
    Stukje denial werkt dan het best! :veryfunny:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Thanks Claudio!

    Relativeren is altijd goed en zeker als het met een vette knipoog is Dus als ik het een beetje als normaal begin te ervaren, dan mag je me er best even aan herinneren...

    Het mooie van het alles is dat we uit het niets deze ruimte hebben gerealiseerd. En dat met minimale hulp in de bouw. Zonder Toine zijn aanpak was het misschien even mooi geweest, maar lang niet zo goed klinkend. Maar dat had ik ook vooraf gepland. Ik had geen snars verstand van akoestiek, alleen dat die galm niet goed zou zijn voor het geluid

    Bijna iedereen die is geweest heeft, vreemd genoeg, daarna meer respect voor zijn eigen set. Dat er dan meestal ook wel upgrades volgen of mensen ineens met akoestiek aan de gang gaan kan ik niet helpen
    Ik zat je hele topic weer even te volgen en kwam dit tegen. Dus bij deze help ik je weer even herrineren. Valt me op dat ik pas bij pagina 9 reageerde. Wellicht een stukje denial. Nee hoor, geintje.

    Toch vraag ik me af? Als je zelf je hele draad weer eens doorneemt, wordt je dan niet moe van al het werk wat je hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat je denk. Oef, wat een werk is het allemaal geweest. Maakt wel dat ik nog dik respect heb voor je visie en het resultaat. Ik hoop maar dat je net zoveel geniet als dag één. Maar ik denk dat ik het antwoord al weet. Hoe kan het ook anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #758
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Was niet het htforum maar via home theathershack.
    Heb het ff opgezocht.
    Klopt! Daar heb ik ook een draadje lopen. Zelfs 3, want apparatuur, bouw en showcase willen ze daar graag apart

    Is ook goed voor mijn Engels

    En Belg of Nederlander, allemaal 1 pot nat.
    Heb je ook gelijk in. We spreken allemaal dezelfde taal

    Alsnog petje af hoor voor dit werk.
    Wil ook ooit nog zoiets gaan creëren, maar dat zal nog wel even duren voor ik zover ben.
    Staat in ieder geval op m'n bucket list.
    Thanks! Wij hadden ook nooit gedacht een eigen bioscoop te mogen bezitten, maar door een beetje geluk en wat durf is het toch gebeurd. Ik heb het al vaker gezegd, maar de kosten zitten niet in de bouw van de ruimte (was natuurlijk nog altijd een behoorlijke investering), maar voornamelijk in de apparatuur en die kan je zo duur maken als je zelf wil/kan. Enige is dat je een ruimte over moet hebben (kelder, slaapkamer of zolder).

    Ik hoop voor je dat je ook ooit een bioscoop kan realiseren
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #759
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    de calibratie waarde zien er super uit
    nu kun je verlopig weer een poosje verder.
    veel plezier met het filmkijken dan.
    Bedankt jamie! Voordat ik 300 uren op de lamp heb kan wel even duren. Alhoewel, de donkere dagen komen er weer aan

    Afgelopen weekend Avengers en Adele gezien en dat was weer genieten!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #760
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoe staat het met de plannen van de entree met bar (en verwarming). Staat al een tijdje op hold toch?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    oh ja.
    hier ben ik ook wel nieuwschierig naar
    in de vakbladen die ik maandelijks koop is dit bijna standaard.
    vele mensen in duitsland hebben zoiets,
    maar daar leeft de hobby ook meer dan hier.
    Die plannen staan even on hold. We dachten volgend jaar een 2e garage te realiseren, waardoor die ruimte ook verbouwd moest worden, maar dat blijkt toch een beetje lastiger te zijn dan gedacht.

    Bovendien moet onze CV-ketel vervangen worden en omdat dit waarschijnlijk/hopelijk de laatste ketel is die we gaan aanschaffen doen we het ook in 1 keer goed met zonneboiler, maar dat kost wel het nodige, lees: veel Blijkt dat we ook nog beter moeten isoleren, dus je snapt dat het spaarpotje flink wordt geplunderd. Echter dit is wel een investering die we kunnen terugverdienen en dus op termijn zelfs geld gaat opleveren...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #761
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik zat je hele topic weer even te volgen en kwam dit tegen. Dus bij deze help ik je weer even herrineren. Valt me op dat ik pas bij pagina 9 reageerde. Wellicht een stukje denial. Nee hoor, geintje.

    Toch vraag ik me af? Als je zelf je hele draad weer eens doorneemt, wordt je dan niet moe van al het werk wat je hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat je denk. Oef, wat een werk is het allemaal geweest. Maakt wel dat ik nog dik respect heb voor je visie en het resultaat. Ik hoop maar dat je net zoveel geniet als dag één. Maar ik denk dat ik het antwoord al weet. Hoe kan het ook anders.
    Leuk dat je dit aanhaalt

    Het is inderdaad een hoop werk geweest en soms was ik wel een beetje "klusmoe", maar ik heb er absoluut geen spijt ervan. Sterker nog, we zijn heel erg trots dat we dit helemaal zelf hebben gedaan en voelen ons bevoorrecht dat we een thuisbioscoop hebben kunnen realiseren. En we genieten er nog nét zo van, zoniet meer, als de eerste keer dat we in de HT zaten.

    In ieder geval bedankt voor je mooie complimenten Misschien wil je de ruimte eens een keer in het echt zien?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #762
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge wat een aso ben ik. Je nodigt me gewoon uit en ik reageer niet eens. Maar wie weet komt dat er nog eens van. Thanks for the invite.

    Maar hé, wel eerst een goede bar in de overloop hè.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #763
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Sjonge jonge wat een aso ben ik. Je nodigt me gewoon uit en ik reageer niet eens. Maar wie weet komt dat er nog eens van. Thanks for the invite.
    Geen probleem hoor! Er gaan bij mij ook soms dagen voorbij dat ik helemaal niet op de fora kom. En jij hebt nu nog minder tijd, nu je ook nog moderator bent geworden

    Maar hé, wel eerst een goede bar in de overloop hè.
    Dan moet je wel nog geduld hebben
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #764

    Standaard

    zie je al een hele tijd niet meer verschijnen,
    hobby opgegeven of geen tijd meer.
    of is alles zo naar wens dat je niets meer te melden hebt
    je bent een liefhebber pur sang vandaar mijn belangstelling hoe het is in chamber of dreams.
    mvg jamie.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #765
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zie je al een hele tijd niet meer verschijnen,
    hobby opgegeven of geen tijd meer.
    of is alles zo naar wens dat je niets meer te melden hebt
    je bent een liefhebber pur sang vandaar mijn belangstelling hoe het is in chamber of dreams.
    mvg jamie.
    Bedankt voor je leuke berichtje, jamie!

    Beetje druk de laatste tijd. Zowel op het werk als thuis. Is hopelijk maar tijdelijk De hobby opgeven zal bij mij niet zo snel gebeuren, want we zitten graag in onze bioscoop. Afgelopen weekend met mijn schoonouders genoten van Intouchables. Conclusie was dat goed beeld en geluid (ze raken er steeds meer gewend) niet alleen voor animatie- of actiefilms belangrijk is.

    Weinig nieuws inderdaad, anders dat de nieuwe garage "even" uitgesteld is en daarmee de bar. Verder alleen binnenkort een tweak die (weer) een verbetering moet opleveren

    En niet te vergeten dit weekend de 12e M&G, waarbij StefaanD ook van de partij is. Ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat beleven. Dus na het weekend zal hier wel een verslag van verschijnen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #766
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    En niet te vergeten dit weekend de 12e M&G, waarbij StefaanD ook van de partij is. Ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat beleven. Dus na het weekend zal hier wel een verslag van verschijnen...
    Yes, eindelijk is het zover ... nou ja nog één nachtje slapen

    En een verslag van mijn ervaring dat gaat wel lukken. Ben in ieder geval razend
    benieuwd naar Philip zijn ruimte.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #767

    Standaard

    dan wens ik jullie beide zeer veel plezier,
    dat moet ook zeker lukken in chamber of dreams.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #768

    Standaard

    Wens jullie ook een heel prettige dag toe
    Have fun and enjoy your collection

  19. #769
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt jamie en DVDPF. Gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat ik weer aan de verwachtingen kan voldoen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #770

    Standaard

    Aan jou zal het niet liggen, ben benieuwd naar de verslagen.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #771
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Aan jou zal het niet liggen, ben benieuwd naar de verslagen.
    Thanks! Was weer een geslaagde dag met veel muziek, spel en film. Vond het erg leuk om weer 2 mensen te leren kennen die je normaal alleen kent van internet. Ben net als jij benieuwd naar de verslagen. Ik zal de link plaatsen naar de verslagen bij de buren...

    Stefaan, bedankt voor je aanwezigheid, enthousiasme en humor en natuurlijk ook je kadootje. Heb het erg naar mijn zin gehad en de dag is weer omgevlogen. Hopelijk ben je goed thuisgekomen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Aan jou zal het niet liggen, ben benieuwd naar de verslagen.
    ben ook benieuwd maar er komt maar niets
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ben ook benieuwd maar er komt maar niets
    Misschien worden ze met extra zorg geschreven, moet wel heel goed zijn, houd het nu wel in de gaten, verwacht ze toch ook binnenkort
    Have fun and enjoy your collection

  24. #774

  25. #775
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja zelf nog geen tijd gehad om een deftig verslagje te schrijven maar kan me
    alleen maar aansluiten bij Richard ( Skyfox ) zeker wat de lasagne betreft

    Hopelijk na een drukke werkweek vind 'k wat tijd om mijn verslagje te schrijven
    in het weekend, het zal zeker geen zo'n memorabel weekend worden als hetgeen
    we vorige week hebben meegemaakt.
    En nu snel terug aan het werk voor de baas mij ziet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 31 van 50 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •