Pagina 30 van 50 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1240 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Hebben jullie er meer dan 3 uur over gedaan. En dat midden in de nacht

    Heb zojuist het verslag gelezen en ben er even stil van. Dat jullie onder de indruk waren hadde jullie al gezegd, maar dat jullie het zó hebben beleefd dat doet me toch wel heel erg deugd. Hebben jullie de lange reis niet voor niets gemaakt

    Bedankt voor alle mooie woorden en complimenten We hebben het heel erg gezellig met jullie gehad en als we weer een keer op familiebezoek bij jullie in de buurt zijn komen we natuurlijk graag langs.

    En we wonen hier nog wel even, dus dit was vast niet de laatste keer

    P.S. 1: Mag ik je verslag ook op het HTforum plaatsen?
    P.S. 2: Dit zijn de links naar de SubDude en de Gramma...
    De reis heen was in 2,5 uur gepiept, geen enkel oponthoud, de reis terug was 2 uur en 3 kwartier, waren echt heel vreemde omleidingen, we zijn 2x van de snelweg afgestuurd en 1x dachten we weer een oprit op te kunnen, was ook die afgezet en stond er een soort van bewaking voor zodat je vooral maar niet de weg op zou gaan. Wederhelft had zoiets van..... nou als dat zo doorgaat komen we nooit meer thuis Is toch gelukt, het was droog en het zicht was verder goed en tijdens de omleidingen was onze Tom Tom onze grote vriend....... onze bordenplaatsers hebben niet echt hun best gedaan om je goed om te leiden al kwamen we regelmatig zo'n verdwaald bordje tegen

    De woorden uit het verslag kwamen uit een HTliefhebbers hart, we hebben dan ook met plezier de dag bij jullie doorgebracht Het is geen probleem als je het verslagje ook elders plaatst, ben daar geen member dus kan het zelf niet.

    Dank je voor de links, die zullen binnenkort wel omgezet worden in iets tastbaars, daar houd ik je dan vanzelfsprekend wel van op de hoogte

    Nogmaals, jullie zijn van harte welkom, laat het me tijdig weten, neem ik eventueel wat uren op van mijn werk als dat nodig en mogelijk mocht zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    super om te lezen dit.
    schijnbaar hebben jullie zeer veel plezier gehad.
    en de bios van htip is natuurlijk ook een pareltje.
    mooi verslag dvdpf
    Ja, we hebben veel plezier gehad, inderdaad een pareltje

    Toch kunnen wij ieder op onze eigen wijze best heel tevreden zijn, zo ben ik zelf ook heel tevreden, al zou ik ook best wel zo'n dedicated ruimte willen hebben, en wees eerlijk wie niet. Je hebt zelf ook een vrijstaande ruimte waar je je ook helemaal kunt uitleven, hoef je op dat gebied niets te vertellen

    Ach, je kunt niet alles hebben in het leven, we roeien met de riemen die we hebben. Jij bent vanzelfsprekend ook nog steeds van harte welkom, en dat geld nog wel voor enkele echte liefhebbers op het forum, zij weten hopenlijk toch ook wel wie ik bedoel, wie hier oprecht naar binnenhuppelt wordt er door ons echt niet uitgeknikkerd

    Nog bedankt voor je ondersteunende woorden, vond het jammer dat je er niet bij kon zijn
    Have fun and enjoy your collection

  3. #728
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Roeien met de riemen die je hebt is wat je voortdrijft, zeg maar.
    Leuk verslag.

    Zeg eens eerlijk. Zonder enige denial. Hoe keek je de volgende dag naar je eigen set...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Roeien met de riemen die je hebt is wat je voortdrijft, zeg maar.
    Leuk verslag.

    Zeg eens eerlijk. Zonder enige denial. Hoe keek je de volgende dag naar je eigen set...
    Heel eerlijk..... met nog steeds dezelfde grote liefde

    HTip heeft een perfecte ruimte, die heb ik helaas niet, maar zoals ik ook al schreef, hij heeft speakers die op het gebied van klankkleur overeen komen met mijn eigen speakers/smaak, kom ook behoorlijk laag, alleen kan ik dat maar zelden botvieren.

    Ja, dan de beeldbeleving, dacht even dat er hier zo'n schijthuisgevalletje stond toen ik weer thuis kwam Ja, zo'n groot scherm heeft toch wel wat, maar wat ik al schreef, ik roei wel met de riemen die ik heb en ben daar nog steeds heel erg blij mee

    Ik ken mijn beperkingen en kan bij een ander de zon in het tuintje zien schijnen.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #730

    Standaard

    claudio,
    denk dat dvdpf best een behoorlijke set heeft,
    heb jij zelf natuurlijk ook wel zeker met je nieuwe pana.
    een dedicated ht is gewoonweg schitterend mooi omdat je geen rekening hoeft te houden met de normale leefomstandigheden en daarin kunt doen wat je zelf wilt.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #731

    Standaard

    dvdpf.
    mijn vrouw heeft vol verbazing het verslag gelezen van htip zijn ht en jullie ervaring.
    zij had ook al de foto s gezien van deze ht en een verhaal erbij maakt het mooi compleet.
    wij komen zeer zeker een keer bij je langs en hopelijk ook in deze mooie ht.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #732
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De reis heen was in 2,5 uur gepiept, geen enkel oponthoud, de reis terug was 2 uur en 3 kwartier, waren echt heel vreemde omleidingen, we zijn 2x van de snelweg afgestuurd en 1x dachten we weer een oprit op te kunnen, was ook die afgezet en stond er een soort van bewaking voor zodat je vooral maar niet de weg op zou gaan. Wederhelft had zoiets van..... nou als dat zo doorgaat komen we nooit meer thuis Is toch gelukt, het was droog en het zicht was verder goed en tijdens de omleidingen was onze Tom Tom onze grote vriend....... onze bordenplaatsers hebben niet echt hun best gedaan om je goed om te leiden al kwamen we regelmatig zo'n verdwaald bordje tegen
    Het lijkt wel België Met omleidingen krijg je soms maar 1 bord te zien, "Omleiding" en dan zoek het maar uit. Wordt trouwens al beter...

    De woorden uit het verslag kwamen uit een HTliefhebbers hart, we hebben dan ook met plezier de dag bij jullie doorgebracht Het is geen probleem als je het verslagje ook elders plaatst, ben daar geen member dus kan het zelf niet.
    Ook dat hebben we gemeen Ik heb het verslag ook op het HTforum geplaatst. De reacties daarop kan je eventueel daar volgen.

    Dank je voor de links, die zullen binnenkort wel omgezet worden in iets tastbaars, daar houd ik je dan vanzelfsprekend wel van op de hoogte
    Ben benieuwd...

    Nogmaals, jullie zijn van harte welkom, laat het me tijdig weten, neem ik eventueel wat uren op van mijn werk als dat nodig en mogelijk mocht zijn.
    Gaan we zeker doen. Ik zal je het ruim van te voren laten weten...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #733
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heel eerlijk..... met nog steeds dezelfde grote liefde

    HTip heeft een perfecte ruimte, die heb ik helaas niet, maar zoals ik ook al schreef, hij heeft speakers die op het gebied van klankkleur overeen komen met mijn eigen speakers/smaak, kom ook behoorlijk laag, alleen kan ik dat maar zelden botvieren.

    Ja, dan de beeldbeleving, dacht even dat er hier zo'n schijthuisgevalletje stond toen ik weer thuis kwam Ja, zo'n groot scherm heeft toch wel wat, maar wat ik al schreef, ik roei wel met de riemen die ik heb en ben daar nog steeds heel erg blij mee

    Ik ken mijn beperkingen en kan bij een ander de zon in het tuintje zien schijnen.
    Hele goede instelling!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #734
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    dvdpf.
    mijn vrouw heeft vol verbazing het verslag gelezen van htip zijn ht en jullie ervaring.
    zij had ook al de foto s gezien van deze ht en een verhaal erbij maakt het mooi compleet.
    wij komen zeer zeker een keer bij je langs en hopelijk ook in deze mooie ht.
    Zoals je weet ben je natuurlijk welkom. Ik laat je wel weten als ik weer iets ga organiseren. Begrijp ik goed dat je vrouw dan wil meekomen?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #735

    Standaard

    Prachtige ruimte zoals je weet, Philip!

    En erg leuk verslag, DVDProfiler! Leest lekker weg en zorgt goed voor de sfeer die in die ruimte heerst

  11. #736
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Prachtige ruimte zoals je weet, Philip!

    En erg leuk verslag, DVDProfiler! Leest lekker weg en zorgt goed voor de sfeer die in die ruimte heerst
    Hey Martijn,

    Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om hier ook een reactie te posten

    Groetjes,
    Philip
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #737

    Standaard

    mijn vrouw hoeft niet perse mee maar vind het ook niet erg als ze mee moet.
    denk dat wij niet veel van elkaar verschillen en onze partners ook plezier beleven aan onze hobby anders was het ook nooit zover gekomen.
    als ze mag meekomen is het oke,zoniet is het ook oke.
    hoor het wel waneer je weer iets op de planning hebt staan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #738
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    We hebben inderdaad geluk met onze vrouwen We zien tegen die tijd wel...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    We hebben inderdaad geluk met onze vrouwen We zien tegen die tijd wel...
    Yep

    BTW, ik heb wat besteld en is iets onderweg, als het goed is.

    Laat het via mijn eigen topic, ondersteund door een plaatje natuurlijk, wel even zien als het zover is
    Have fun and enjoy your collection

  15. #740
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep

    BTW, ik heb wat besteld en is iets onderweg, als het goed is.

    Laat het via mijn eigen topic, ondersteund door een plaatje natuurlijk, wel even zien als het zover is
    Laat me eens raden... iets met Aura en Dude/Gram?
    Dat heb je overigens snel beslist

    Ben benieuwd of het jou ook werkt, maar dat lees ik wel in jouw topic...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #741
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja die subdude doet echt wel zeer goed zijn werk. Ben nog altijd blij dat 'k deze ook overgenomen toen de BK XXLS 400 tweedehands werd aangekocht.

    Enne leuk verslag om te lezen Dvdpf
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja die subdude doet echt wel zeer goed zijn werk. Ben nog altijd blij dat 'k deze ook overgenomen toen de BK XXLS 400 tweedehands werd aangekocht.

    Enne leuk verslag om te lezen Dvdpf
    Dankje

    Is vandaag aangekomen, heb er wat foto's van gemaakt, hem geplaatst en nu minstens een weekje dit gaan ervaren met wat verschillende films/muziek, houd jullie op de hoogte op mijn eigen stekkie, doe er daar dan een paar plaatjes bij
    Have fun and enjoy your collection

  18. #743
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Weinig nieuws anders dan dat ons beeld weer helemaal optimaal is. De aankoop van de ex-demo JVC projector was inclusief 3 hercalibraties, bij 200 uur, bij 600 uur en 1000 uur. Die van 200 uur hebben we gekregen voor aankoop. Die van 600 uur is uiteindelijk 740 uur geworden, dus die van 1000 zullen we waarschijnlijk ook een tijdje kunnen uitstellen.

    Door de prima calibratiemogelijkheden van de projector zijn bijna perfecte waarden gehaald. Het resultaat:

    De punten liggen ideaal rond het centrum (zoals hier)


    Wanneer de waarden (blauwe lijn) ergens tussen 6000 en 7000 liggen blauwe lijnen dan is het al goed. 6500 is ideaal.


    Idem voor de kleuren, maar dan binnen 90 en 110%. 100% is ideaal. En zo min mogelijk afwijking van de verschillende kleuren.


    Daarnaast met een iets hoger contrast en brightness hebben we ook nog meer diepte en doortekening. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat we erg blij zijn met dit resultaat. Dat was de calibrateur overigens ook
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #744
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nette waardes hoor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #745
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nette waardes hoor.
    Zeker! Sommige waarden zijn gewoon bijna perfect. De volgende M&G op 24 november zal ik de gasten het verschil laten zien tussen de verschillende fabrieksmodes, THX en ISF. Wij zien duidelijk het verschil, maar zien anderen dat ook?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #746
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Los van het feit dat het niet uitmaakt wat andere zouden zien, ze zullen toch ogen tekort komen... Zolang jij maar geniet. Zo trap ik ff een open deur in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #747
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Los van het feit dat het niet uitmaakt wat andere zouden zien, ze zullen toch ogen tekort komen... Zolang jij maar geniet. Zo trap ik ff een open deur in.
    Heb je ook weer gelijk in. Maakt ook eigenlijk niet uit of anderen het wel of niet zien. En don't worry, wij genieten ons suf
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #748

    Standaard

    Daar gaat het om...... lekker zelf/samen genieten Is jullie wel toevertrouwd

    BTW, het Subdude verslagje is geplaatst
    Have fun and enjoy your collection

  24. #749

    Standaard

    Heb deze thuisbioscoop ooit op een andere fora gezien een hele tijd geleden.
    Ben alleen de naam kwijt van die site tot mijn spijt.

    Vind dit nog steeds 1 van de betere thuisbioscopen die ik gezien heb, en nog van een Nederlander ook blijkt zo.

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Heb deze thuisbioscoop ooit op een andere fora gezien een hele tijd geleden.
    Ben alleen de naam kwijt van die site tot mijn spijt.

    Vind dit nog steeds 1 van de betere thuisbioscopen die ik gezien heb, en nog van een Nederlander ook blijkt zo.
    HTforum wellicht

Pagina 30 van 50 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •