Pagina 28 van 50 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1240 worden weergegeven.
  1. #676
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Was misschien ooit van plan mijn Oppo 93 onder handen te laten nemen door TUC maar als ik je verhaal nu lees Philip, ook gevolgd op htforum, dan zal het in ieder geval niet via hen gebeuren.

    Als je Oppo terug binnen is, zou 'k Dave daar fijntjes op wijzen dat zijn werkwijze
    hem uiteindelijk, en zeker in de Lage Landen, meer geld gaat kosten dan het heeft opgebracht.

    Nu dat was je zo te lezen al van plan.
    Dan ben je de 2e potentiële klant die hij verliest. En als het aan mij ligt nog wel een paar meer

    Een goede eerlijke tuner "in de buurt" is CineMike. Als hij de Oppo 83 in zijn programma had opgenomen was ik al bij hem geweest. Hij is wel wat duurder, maar je krijgt er veel voor terug. Voor jouw 93 heeft hij een upgrademogelijkheid. Op het HTforum loopt een topic over hem. Heb je dat al gezien?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #677
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik zou inderdaad maar even wachten tot je je Oppo weer thuis op de plank hebt staan, ik neem aan dat er tracking op de verzending van de Oppo zit maar je moet geen enkel risico nemen wat dat betreft. Succes met het verhalen van de schade, ik hoop dat je hem legaal te grazen neemt zoals hij jou te grazen heeft genomen.
    Dank je! Ik heb "hulp" bij het te grazen nemen en ik ga nog kijken of mijn rechtsbijstandverzekering hiervoor ingezet kan worden.

    Er zit inderdaad tracking op en kan ik prima volgen. Hij is nu in Chicago bij USPS internationaal sorteercentrum
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #678
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dan ben je de 2e potentiële klant die hij verliest. En als het aan mij ligt nog wel een paar meer

    Een goede eerlijke tuner "in de buurt" is CineMike. Als hij de Oppo 83 in zijn programma had opgenomen was ik al bij hem geweest. Hij is wel wat duurder, maar je krijgt er veel voor terug. Voor jouw 93 heeft hij een upgrademogelijkheid. Op het HTforum loopt een topic over hem. Heb je dat al gezien?
    Ja topic had 'k al gezien, vooral onthouden dat Vik laaiend is over Cinémike
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #679
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja topic had 'k al gezien, vooral onthouden dat Vik laaiend is over Cinémike
    Je bedoelt waarschijnlijk laaiend enthousiast?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #680

    Standaard

    Philip,

    Wordt het voor een Nederlander in Belgie niet erg lastig om een Amerikaan op een papieren manier te grazen te nemen?
    Ik bedoel, je zit dan toch met verschillende wetgevingen?

  6. #681
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Philip,

    Wordt het voor een Nederlander in Belgie niet erg lastig om een Amerikaan op een papieren manier te grazen te nemen?
    Ik bedoel, je zit dan toch met verschillende wetgevingen?
    Goeie vraag. Ik heb wel een rechtsbijstandverzekering, maar hoe de voorwaarden daarvan zijn moet ik nog uitzoeken. Maar misschien gaat het wel zonder
    Laatst aangepast door HTip : 10-07-2012 om 12:25
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #682
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Even een positieve noot... Mijn Oppo is gisteren in NL aangekomen en binnen 6 uur door de douane vrijgegeven Niet al te lang meer dus
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #683
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hé dat is goed nieuws. Wel heel snel door de douane-procedure heen gekomen,
    heb hier wel eens verhalen gehoord van 2 weken wachten en langer, geduld is
    dan wel serieus schone deugd

    Dus een meevaller dit.

    Wel benieuwd naar de afloop van het verhaal.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #684

    Standaard

    Goed nieuws inderdaad het moet toch een lekker gevoel zijn dat hij weer bijna terug is, nogmaals succes toegewenst met het verhaal halen .


  10. #685
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt weer voor het meeleven...

    Nog beter nieuws! De Oppo is bezorgd bij mijn schoonouders. Morgen haal ik 'm op en dan binnenkort een filmpje...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #686

    Standaard

    Goed nieuws, nu nog een happy end!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Even een positieve noot... Mijn Oppo is gisteren in NL aangekomen en binnen 6 uur door de douane vrijgegeven Niet al te lang meer dus

  12. #687
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Goed nieuws, nu nog een happy end!
    Daar hoop ik op
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #688

    Standaard

    mooi mooi,
    kun je weer rustig slapen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #689

    Standaard

    oh nog wat,
    ben benaderd door moviescene als ik mee wilde werken om mijn bios daar in te zetten.
    dit heb jij toch ook gedaan.
    voelde mij overigens wel zeer vereerd en heb mijn toezegging reeds gedaan,nu maar kijken hoe het verder gaat.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #690
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    mooi mooi,
    kun je weer rustig slapen
    inderdaad

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    oh nog wat,
    ben benaderd door moviescene als ik mee wilde werken om mijn bios daar in te zetten.
    dit heb jij toch ook gedaan.
    voelde mij overigens wel zeer vereerd en heb mijn toezegging reeds gedaan,nu maar kijken hoe het verder gaat.
    Heb ik ook gedaan, op pag 26 staat de link naar mijn artikel. Is zeker een eer. Je krijgt waarschijnlijk hetzelfde vragenlijstje als ik en dan gaat het snel. Een paar foto's toevoegen en klaar. Ben benieuwd naar jouw artikel.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #691
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    De Oppo is weer thuis en aangesloten. Vanavond natuurlijk niet meer boven de grond geweest. Eerste indruk is dat de update het echt een verandering is. Samen met Annet verschillende muziek geluisterd en het is moeilijk te omschrijven, maar we beleven de muziek beide anders dan voorheen. En dat anders lijkt ook beter te zijn.

    Jammer dat het zo heeft moeten gaan, want uiteindelijk toch echt weer aan het genieten van mijn Oppo
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #692

    Standaard

    mooi zo.ben blij voor je
    heb zelf deze week een yamaha cd speler gekocht en analoog aangesloten hoor ook vrijwel direct verschil met de pio lx 55.
    ben toch zelf een voorstander om een dvd op een goede dvd speler af te spelen en met cd hetzelfde.
    iedereen kan wel zeggen dat een blurayspeler alles kan vervangen maar ben het hier toch niet mee eens,maar ja zo denk ik erover.
    ieder geval veel luisterplezier met je oppo.
    mvg jamie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    De Oppo is weer thuis en aangesloten. Vanavond natuurlijk niet meer boven de grond geweest. Eerste indruk is dat de update het echt een verandering is. Samen met Annet verschillende muziek geluisterd en het is moeilijk te omschrijven, maar we beleven de muziek beide anders dan voorheen. En dat anders lijkt ook beter te zijn.

    Jammer dat het zo heeft moeten gaan, want uiteindelijk toch echt weer aan het genieten van mijn Oppo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    mooi zo.ben blij voor je
    heb zelf deze week een yamaha cd speler gekocht en analoog aangesloten hoor ook vrijwel direct verschil met de pio lx 55.
    ben toch zelf een voorstander om een dvd op een goede dvd speler af te spelen en met cd hetzelfde.
    iedereen kan wel zeggen dat een blurayspeler alles kan vervangen maar ben het hier toch niet mee eens,maar ja zo denk ik erover.
    ieder geval veel luisterplezier met je oppo.
    mvg jamie
    @ HTip: Klasse dat de Oppo weer thuis is waar die hoort en mooi dat je toch weer in positieve zin verschil proeft, genieten geblazen maar weer.

    @ jamiev: Ik ben het helemaal met je eens dat elk medium zijn eigen speler behoeft, zo ook de CD speler en dat die met een analoge aansluiting beter geluid geeft dan andere digitaal aangesloten spelers is voor mij een positieve verrassing. Ben nog steeds zeer in mijn nopjes met de aanschaf van mijn Sony SACD speler laatst want die maakt inmiddels overuren . Tevens gefeliciteerd met jouw aankomend Moviescene artikel .


  19. #694

    Standaard

    Mooi zo! Blij voor je dat het toch nog goed heeft uitgepakt.

    Tip:

    laat de oppo nog wat langer inspelen, dan zal het klankbeeld ook nog wel wat veranderen en stabiliseren. Sommige componenten die zijn vervangen hebben enige uren nodig om te stabiliseren/inspelen.

    Sommige condensatoren hebben 150 tot 300 uur nodig! Black Gates bijv. zijn berucht ten aanzien van het lang moeten inspelen voordat ze hun optimale klank bereiken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    De Oppo is weer thuis en aangesloten. Vanavond natuurlijk niet meer boven de grond geweest. Eerste indruk is dat de update het echt een verandering is. Samen met Annet verschillende muziek geluisterd en het is moeilijk te omschrijven, maar we beleven de muziek beide anders dan voorheen. En dat anders lijkt ook beter te zijn.

    Jammer dat het zo heeft moeten gaan, want uiteindelijk toch echt weer aan het genieten van mijn Oppo

  20. #695
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt allemaal. Ik ben ook blij met het eindresultaat!

    @jamie: ik had vroeger ook verschillende spelers, maar met de komst van de Oppo was dat niet meer nodig. Hij speelt bijna alles, zowel in stereo (met de dedicated uitgang in Pure Audio mode is het gewoon een (SA)CD-speler) als surround (met de multikanaalsuitgang in Pure Audio is het een DVD-A/SACD-speler en zonder Pure Audio is het DVD- en BD-speler) En dat doet ie allemaal erg goed, dus meer heb ik niet nodig

    @hstadman: Bedankt voor de tip. De eerste keer modificeren heeft de Oppo inderdaad zo'n 600 uur inspeeltijd nodig, vanwege die Black Gate-condensatoren. Ik weet niet wat hij allemaal aangepast heeft, maar ik zal niet te snel conclusies trekken en kijken of de klank nog gaat veranderen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #696

    Standaard

    toch nog even een reactie,
    dat je oppo op alle fronten goed presteert geloof ik graag,maar
    ik blijf toch bij mijn mening dat een blurayspeler van pakweg 1000 euro niet een cd speler enof dvd speler van 1000 euro stuk kan vervangen,het geld moet toch ergens terug in vinden te zijn.
    mijn bdp lx 55 is ook een cd dvd en sacd speler in 1 maar gebruik hem toch alleen maar voor bluray en heb daarnaast een dvd en cd speler.
    ze kunnen wel alles afspelen maar een homecinema set kan ook alles vervangen en heb je ook geen losse componennten meer nodig maar ik ga liever niet voor alles in 1 maar wil gebruik maken waar de spelers voor bedoeld zijn.
    daarom heb ik overal verschillende spelers voor omdat ik niet geloof dat als je 3 hoogwaardige spelers hebt kan worden vervangen door 1.
    dit is in mijn ogen hetzelfde als een alles in 1 home cinemaset of losse componennten.
    niet iedereen zal het met mij eens zijn maar een blurayspeler is een blurayspeler en een cd speler een cd speler enz.
    is natuurlijk ook een bepaald gevoel wat er bij komt kijken maar dit heb ik ook met kabels enz.
    niettemin veel plezier met je prachtige en schitterende ht
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #697
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dat mag je best vinden hoor Jamie Je hebt waarschijnlijk zelfs gelijk, zeker als je het in de betere modellen zoekt, maar dan zou ik het veelvoudige kwijt zijn dan ik nu ben.

    Ik heb een keer een Marantz PM11 combinatie op mijn speakers mogen beluisteren. Het klonk prachtig, maar de (SA)CD-speler alleen kostte nieuw evenveel als wat ik voor mijn DV9600, SR9600 én mijn Oppo heb betaald. Dan is de keuze voor mij makkelijk

    Plezier ga ik zeker weer hebben. Bedankt Jij natuurlijk ook en ik ben erg benieuwd naar het artikel over jouw mooie HT...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #698

    Standaard

    het ging mij niet erom of ik gelijk had,is gewoon een gevoel wat ik zelf heb.
    over het artikel dat zal nog wel even duren,zondag een mail gehad van moviescene maar verder nog niets weer gehoord en we staan op het punt van inpakken om af te reizen naar lasize in het mooie italie om onze vakantie te vieren dus dat zal nog wel even op zich laten wachten.
    zie alles over 2 weken wel weer,ben de ht en mijn bedrijf ook wel even zat en ga me lekker op mijn gezin focussen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #699
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik bedoelde ook dat het prima was dat je dat gevoel hebt. Sterker nog, dat had ik vroeger ook

    In ieder geval hele fijne vakantie en kom goed terug!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #700

    Standaard

    Ook een fijne vakantie toegewenst Jamie, de mijne begint ook volgende week, dinsdag is mijn eerste vakantie dag
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 28 van 50 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •