Pagina 27 van 50 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1240 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar de Oppo gaat op wereldreis. Het is overigens te laat om me om te praten, want hij is al onderweg

    Ik ben erg benieuwd naar de verbeteringen. Dat worden weer lange avonden luisteren en kijken
    Je kan hem natuurlijk op de terugreis bij mij thuis laten bezorgen , ik ben inmiddels aan het sparen voor de mijne dus dat zou een hoop schelen . Ik ben benieuwd naar je bevindingen als hij weer terug is, ook op het gebied van de Oppo wil ik zoveel mogelijk info tot mij nemen.


  2. #652

    Standaard

    te gek
    ik hou wel van dit soort dingen,ben benieuwd wat straks de verschillen zijn.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #653

    Standaard

    Je bent gek

    ....... Zou slapeloze nachten hebben, als ie maar goed aankomt, als ze hem daar maar netjes behandelen en geen fouten maken, als ze hem maar daar maar niet naar een verkeerd adres opsturen, als de post hem maar niet zoek maakt....

    Zo maar een vraagje, wat gaat je dat kosten incl alle verzendkosten en eventuele pakketverzekeringen?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #654

    Standaard

    weet je wie gek is.
    moet je voor de gein op you tube het filmpje batcave ht tour eens bekijken.
    tjonge wat mooi.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #655

    Standaard

    Met gruwelijk veel fantasie en wat dubbeltjes over kom je een heel eind

    Vond het wel wat hebben.

    http://www.youtube.com/watch?v=pTM-L8PmMjY
    Have fun and enjoy your collection

  6. #656

    Standaard

    wou dat ik hem had
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #657
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Je kan hem natuurlijk op de terugreis bij mij thuis laten bezorgen , ik ben inmiddels aan het sparen voor de mijne dus dat zou een hoop schelen . Ik ben benieuwd naar je bevindingen als hij weer terug is, ook op het gebied van de Oppo wil ik zoveel mogelijk info tot mij nemen.


    Ik zal als die terug is uitgebreid berichten over mijn ervaringen. Toen ik van de Panasonic BD-35 (die tijdens een shootout al beter was dan de PS3) naar de Oppo 83 upgrade (wel de gemodificeerde) was dat een wereld van verschil. Het beeld was zoveel beter geworden om over het geluid maar te zwijgen.

    Mijn verwachtingen zijn dan ook erg hoog gespannen als de modificeerder zegt dat ik op alle gebieden beter gaat presteren...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #658
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    te gek
    ik hou wel van dit soort dingen,ben benieuwd wat straks de verschillen zijn.
    Ik ben ook erg benieuwd naar de verschillen. Zoals gezegd zal ik daar uitgebreid over berichten.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #659
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je bent gek

    ....... Zou slapeloze nachten hebben, als ie maar goed aankomt, als ze hem daar maar netjes behandelen en geen fouten maken, als ze hem maar daar maar niet naar een verkeerd adres opsturen, als de post hem maar niet zoek maakt....

    Zo maar een vraagje, wat gaat je dat kosten incl alle verzendkosten en eventuele pakketverzekeringen?
    Ik heb er geen slapeloze nachten van, maar kijk wel elke dag (soms meerdere keren) wat de status is Ik heb de Oppo heel goed ingepakt en verzekerd verstuurd. Mocht er iets mis gaan krijg ik het bedrag op de factuur vergoed, dus feitelijk loop ik geen risico.

    De firma heeft veel ervaring met versturen over de hele wereld dus dat komt wel goed. En ze zullen hem zeker netjes behandelen, want het zijn echte liefhebbers. De CEO zijn nickname op AOL is Mr. HighEndAudio

    De kosten vallen eigenlijk nog redelijk mee. Ik stuur het met TNT als verzekerd pakket onder 10 kg. Kan je opzoeken, maar kost €65. De retourkosten zijn ongeveer hetzelfde, $78. De upgrade krijg ik voor een hele mooie prijs, die ik waarschijnlijk niet zomaar mag delen Maar de totale kosten zijn mij de upgrade helemaal waard
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #660
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Met gruwelijk veel fantasie en wat dubbeltjes over kom je een heel eind

    Vond het wel wat hebben.

    http://www.youtube.com/watch?v=pTM-L8PmMjY
    Nou dan valt die van ons nog wel mee
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #661

    Smile Super - wat een mooie thread

    Hoi,

    Wat een mooie thread heb je gemaakt met al die foto's.

    Ik ben net begonnen met mijn Home Cinema project, en ik heb hier al een hele stapel nuttige tips gevonden !

    Dank je wel voor alle moeite die je erin gestoken hebt.

    Ik zal - als het forum dat op prijs stelt natuurlijk - op dezelfde manier een thread starten en het project dat ik ga beginnen in kaart brengen.

    Inspirerend, dank je wel.

    Vriendelijke groet,

    Mark.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark64 Bekijk bericht
    Hoi,

    Wat een mooie thread heb je gemaakt met al die foto's.

    Ik ben net begonnen met mijn Home Cinema project, en ik heb hier al een hele stapel nuttige tips gevonden !

    Dank je wel voor alle moeite die je erin gestoken hebt.

    Ik zal - als het forum dat op prijs stelt natuurlijk - op dezelfde manier een thread starten en het project dat ik ga beginnen in kaart brengen.

    Inspirerend, dank je wel.

    Vriendelijke groet,

    Mark.
    We zijn benieuwd Mark, hier op Mijn thuisbioscoop is het leuk om je eigen plek met anderen te delen, velen gingen je reeds voor
    Have fun and enjoy your collection

  13. #663

    Standaard

    Ik volg zowel hier als op het HTforum jouw thread en heb op het HTforum gelezen dat je nogal te grazen genomen bent door het bedrijf wat jouw Oppo zou upgraden. Ik zou in zo'n situatie werkelijk helemaal doordraaien dus mijn complimenten dat je zo rustig weet te blijven, ik hoop dat je de Oppo weer heel snel terug hebt.


  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik volg zowel hier als op het HTforum jouw thread en heb op het HTforum gelezen dat je nogal te grazen genomen bent door het bedrijf wat jouw Oppo zou upgraden. Ik zou in zo'n situatie werkelijk helemaal doordraaien dus mijn complimenten dat je zo rustig weet te blijven, ik hoop dat je de Oppo weer heel snel terug hebt.
    Hé..., waarom mogen we dat hier niet weten?

    Het was al een doomdenkenangst die ik had, maar dan wel 1 waarvan je niet hoopt dat je zoiets gebeurt.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #665
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark64 Bekijk bericht
    Hoi,

    Wat een mooie thread heb je gemaakt met al die foto's.

    Ik ben net begonnen met mijn Home Cinema project, en ik heb hier al een hele stapel nuttige tips gevonden !

    Dank je wel voor alle moeite die je erin gestoken hebt.

    Ik zal - als het forum dat op prijs stelt natuurlijk - op dezelfde manier een thread starten en het project dat ik ga beginnen in kaart brengen.

    Inspirerend, dank je wel.

    Vriendelijke groet,

    Mark.
    Bedankt voor je complimenten, Mark! Natuurlijk mag je op een zelfde manier hier een thread starten. Leuk, weer iemand met plannen voor een aparte ruimte voor een thuisbioscoop. En als je vragen hebt, zal ik je natuurlijk proberen te helpen. Ik ben ook op die manier begonnen

    Een topic als dit bijhouden kost wel tijd (ik heb dit op 3 forums, waaronder 1 in de VS staan) maar ik vind het wel erg leuk om te doen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #666
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik volg zowel hier als op het HTforum jouw thread en heb op het HTforum gelezen dat je nogal te grazen genomen bent door het bedrijf wat jouw Oppo zou upgraden. Ik zou in zo'n situatie werkelijk helemaal doordraaien dus mijn complimenten dat je zo rustig weet te blijven, ik hoop dat je de Oppo weer heel snel terug hebt.
    Bedankt! Die rust is relatief, want ik ben achter de schermen druk bezig de feiten te verzamelen om te weten te komen of het inderdaad zo is. En met bewijzen is het makkelijker terugvechten
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #667
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hé..., waarom mogen we dat hier niet weten?

    Het was al een doomdenkenangst die ik had, maar dan wel 1 waarvan je niet hoopt dat je zoiets gebeurt.
    Eerlijk gezegd geen tijd voor gehad Sinds zondag hiermee bezig en met veel hulp van een aantal HTforumleden proberen de waarheid boven te krijgen. Jij had inderdaad hieraan gedacht, maar het leek allemaal eerlijk en goed te gaan tot zondag.

    In het "kort". Transport naar de VS is prima gegaan, goed in ontvangst genomen, dus daar ligt het probleem niet. Ook de update is niet het probleem. Het begon afgelopen vrijdag toen hij (David Schulte, CEO The Upgrade Company) mij een andere Oppo, die net ingeruild was, aanbood. Deze was het topmodel met alle modificaties die er zijn (Oppo zelf, NuForce en TUC). Ik wilde hier vanzelfsprekend even over nadenken en vroeg foto's van de andere Oppo. Hier had ik hem op zijn woord moeten geloven, want ondanks dat hij ze afgelopen maandag zou maken, heeft hij die Oppo in het weekend verkocht. Zijn uitleg was dat betalende klanten die hem vertrouwen voor gaan. Nu blijkt ook nog dat ik mogelijk voor iets heb betaald wat er al in zou moeten zitten en dat mijn versie een andere is dan die ik heb gekocht. Voordat ik daarmee verder ga ben ik natuurlijk hiervoor bewijzen aan het verzamelen. Daarna wordt hij ermee geconfronteerd. Ik ben zelfs bereid, indien hij niet toegeeft, juridische stappen te ondernemen.

    De Oppo is wel weer op weg naar hier, want dat was mijn eerste prioriteit. Ik heb dus al betaald, maar dat is puur om niet langer te moeten wachten. Als het allemaal klopt dan ga ik mijn geld, of een deel ervan, terugvorderen.

    Wordt vervolgd...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #668

    Standaard

    Vervelende kwestie, ben benieuwd naar het vervolg, hoop dat je eigen speler je weer in 100% goede staat bereikt.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #669
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dat hoop ik ook! Het is inderdaad een vervelende kwestie, maar het belangrijkste is dat de Oppo weer goed thuis komt...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #670

    Standaard

    schandalig noem ik zoiets,
    is toch te gek voor woorden dit,zo zie je maar weer dat mensen niet te vertrouwen zijn als er geld bij komt kijken.
    zou dit persoonlijk ook niet pikken en zeker stappen ondernemen.
    veel succes verder met deze vervelende kwestie.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #671

    Standaard

    Veel sterkte met je Oppo!

    Jammer dat het tegenwoordig zo gaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd geen tijd voor gehad Sinds zondag hiermee bezig en met veel hulp van een aantal HTforumleden proberen de waarheid boven te krijgen. Jij had inderdaad hieraan gedacht, maar het leek allemaal eerlijk en goed te gaan tot zondag.

    In het "kort". Transport naar de VS is prima gegaan, goed in ontvangst genomen, dus daar ligt het probleem niet. Ook de update is niet het probleem. Het begon afgelopen vrijdag toen hij (David Schulte, CEO The Upgrade Company) mij een andere Oppo, die net ingeruild was, aanbood. Deze was het topmodel met alle modificaties die er zijn (Oppo zelf, NuForce en TUC). Ik wilde hier vanzelfsprekend even over nadenken en vroeg foto's van de andere Oppo. Hier had ik hem op zijn woord moeten geloven, want ondanks dat hij ze afgelopen maandag zou maken, heeft hij die Oppo in het weekend verkocht. Zijn uitleg was dat betalende klanten die hem vertrouwen voor gaan. Nu blijkt ook nog dat ik mogelijk voor iets heb betaald wat er al in zou moeten zitten en dat mijn versie een andere is dan die ik heb gekocht. Voordat ik daarmee verder ga ben ik natuurlijk hiervoor bewijzen aan het verzamelen. Daarna wordt hij ermee geconfronteerd. Ik ben zelfs bereid, indien hij niet toegeeft, juridische stappen te ondernemen.

    De Oppo is wel weer op weg naar hier, want dat was mijn eerste prioriteit. Ik heb dus al betaald, maar dat is puur om niet langer te moeten wachten. Als het allemaal klopt dan ga ik mijn geld, of een deel ervan, terugvorderen.

    Wordt vervolgd...

  22. #672
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    schandalig noem ik zoiets,
    is toch te gek voor woorden dit,zo zie je maar weer dat mensen niet te vertrouwen zijn als er geld bij komt kijken.
    zou dit persoonlijk ook niet pikken en zeker stappen ondernemen.
    veel succes verder met deze vervelende kwestie.
    Dank je Jamie! Dit is mijn eerste slechte ervaring met internetaankopen, maar het is wel vervelend. Deze man is niet eerlijk en daar kan ik ook niet goed tegen. Ik wacht tot ik mijn Oppo weer in bezit heb en dan kan gaan we, nog iemand die hetzelfde gevoel heeft en ik, David Schulte confronteren met zijn acties. We hebben bewijs en ben benieuwd hoe hij daarop reageert.

    We kunnen dat nu al doen, maar ik weet niet of hij het pakket dan kan terugroepen of zoiets...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #673
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Veel sterkte met je Oppo!

    Jammer dat het tegenwoordig zo gaat.
    Bedankt! Je verwacht dit niet van iemand met een legitieme business die afhankelijk is van mond-op-mond reclame, maar als hij denkt hiermee weg te komen, dan heeft hij het mis
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #674
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Was misschien ooit van plan mijn Oppo 93 onder handen te laten nemen door TUC
    maar als ik je verhaal nu lees Philip, ook gevolgd op htforum, dan zal het in ieder
    geval niet via hen gebeuren.

    Als je Oppo terug binnen is, zou 'k Dave daar fijntjes op wijzen dat zijn werkwijze
    hem uiteindelijk, en zeker in de Lage Landen, meer geld gaat kosten dan het heeft
    opgebracht.

    Nu dat was je zo te lezen al van plan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dank je Jamie! Dit is mijn eerste slechte ervaring met internetaankopen, maar het is wel vervelend. Deze man is niet eerlijk en daar kan ik ook niet goed tegen. Ik wacht tot ik mijn Oppo weer in bezit heb en dan kan gaan we, nog iemand die hetzelfde gevoel heeft en ik, David Schulte confronteren met zijn acties. We hebben bewijs en ben benieuwd hoe hij daarop reageert.

    We kunnen dat nu al doen, maar ik weet niet of hij het pakket dan kan terugroepen of zoiets...
    Ik zou inderdaad maar even wachten tot je je Oppo weer thuis op de plank hebt staan, ik neem aan dat er tracking op de verzending van de Oppo zit maar je moet geen enkel risico nemen wat dat betreft. Succes met het verhalen van de schade, ik hoop dat je hem legaal te grazen neemt zoals hij jou te grazen heeft genomen.


Pagina 27 van 50 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •