Pagina 26 van 50 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1240 worden weergegeven.
  1. #626
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ha dat weet 'k wel Philip, maar ga je er toch blijven mee plagen
    Kan je wel, tegen een zieke

    Nu in alle ernst, waar heb je die ergens vandaan ?
    Ik heb ze meegenomen waar we de bioscoopstoelen hebben gekocht. Ik heb net even voor je gekeken, maar die hebben ze niet meer. Wat je eventueel kan doen is contact opnemen met hen. De contactgegevens staan op www.bioscoopstoelen.nl.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #627

    Standaard

    alles nog naar wens in chamber of dreams.
    heb je nog nieuwe aankopen gedaan kwa films,
    of staat alles momenteel even op een rustig pitje.
    kan me voorstellen dat je kwa apperatuur ook even niets meer te melden hebt aangezien je het nu ook mooi voorelkaar hebt,of heb je nog nieuwe plannen in het verschiet
    mvg jamie

  3. #628
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Het is inderdaad een beetje stil hier maar alles is helemaal naar wens hier. Op dit moment geen nieuws wat apparatuur betreft. Ik ben erg tevreden met wat er nu staat te spelen. Ik zit er graag na het werk om met een lekker stuk muziek de dag te vergeten. Ik ben nog wel nu en dan bezig met het optimaliseren van de instellingen. Vond dat het leek dat de frontspeakers overstuurd werden. Ik had nl. op aanraden van een Amerikaans forum de settings aangepast. Dat bleek geen succes. Nu klinkt het weer heerlijk en helemaal naar wens.

    Ook weinig aankopen op filmgebied geweest, maar we hebben dan ook nog genoeg voorraad De laatste films die we hebben gekeken waren Ghostbusters (erg leuk om weer een keer te zien), Limitless (erg gave film), Faster (meer dan een wraakfilm) en de Ice Age trilogie. Los van de concerten die we ook graag bekijken.

    Binnenkort komen weer een aantal HTforumleden een dagje mol spelen. Heb ik erg veel zin in
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #629
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    O ja, toch nog een kleine aanwinst te melden. De eerste voor de toekomstige bar, nl. een Coca-Cola lamp. Ik zal kijken of ik dit weekend een foto kan maken. Het zal nog wel even duren voordat ik aan de bar begin, maar ik vond het een leuke eerste stap
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #630

    Standaard

    tja wil ook nog steeds de schuur erbij aantrekken en daar een bar etc van maken maar krijg mijn vrouw nog niet zo gek
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #631
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tja wil ook nog steeds de schuur erbij aantrekken en daar een bar etc van maken maar krijg mijn vrouw nog niet zo gek
    Alcohol schijnt wonderen te doen

    Zojuist trouwens de US-versie van de BD U-571 gekeken. Wow, wat een (beklemmende) film! Je hebt gewoon het idee dat je in de boot zit en je leeft heel erg mee. Beeld en geluid zijn referentiemateriaal. De sub heeft ook af en toe meegedaan
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #632
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Heb overigens contact met de hoofdredacteur van MovieScene.nl voor een artikel over thuisbioscopen. Hij had een oproep geplaatst en daarop heb ik gereageerd. Ik heb een vragenlijst gekregen om in te vullen die worden aangevuld met de foto's die Christiaan heeft gemaakt. Lijkt me ook leuk om de foto's van voor de bouw ook mee te sturen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #633

    Standaard

    Als je die film al goed vindt, moet je eens "Das Boot" gaan kijken.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht

    Zojuist trouwens de US-versie van de BD U-571 gekeken. Wow, wat een (beklemmende) film! Je hebt gewoon het idee dat je in de boot zit en je leeft heel erg mee. Beeld en geluid zijn referentiemateriaal. De sub heeft ook af en toe meegedaan

  9. #634

    Standaard

    kun je altijd aan meedoen.
    laatst nog een mooi gebundeld boek gekocht met de mooiste homecinema s erin stonden echt hele mooi tussen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #635
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je die film al goed vindt, moet je eens "Das Boot" gaan kijken.
    Die is als film nog beter, in mijn ogen zelfs de beste film over duikboten in de oorlog, alleen voor beeld helaas iets minder. En alleen de lange versie heeft 5.1 geluid

    Maar die gaan we zeker nog een keer kijken. Bedankt voor de tip
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #636
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    kun je altijd aan meedoen.
    Ga ik ook doen. Ben bijna klaar met de vragen

    laatst nog een mooi gebundeld boek gekocht met de mooiste homecinema s erin stonden echt hele mooi tussen
    Had ik gezien. Ik geloof je meteen als je alleen al naar de cover kijkt.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #637
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Het artikel staat online!

    En wel hier op MovieScene.nl

    Het staat overigens ook op de homepage
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #638

    Standaard

    wat zul je nu trots zijn als je het zo weerziet
    heb je mooi gedaan,blijven toch leuke dingen om te doen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #639

    Standaard

    Natuurlijk heb ik jouw thuisbioscoop al meerder keren bekeken en bewonderd hier op het forum en het is een juweeltje om te zien maar ik kan me voorstellen dat de extra aandacht van dit artikel je ego toch wel een beetje zal strelen , proficiat.


  15. #640
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    wat zul je nu trots zijn als je het zo weerziet
    heb je mooi gedaan,blijven toch leuke dingen om te doen
    Bedankt Jamie! Ben inderdaad best trots op wat we bereikt hebben en zeker als je het zo leest. Is zeker leuk om te doen geweest. Ook iets voor jou?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Natuurlijk heb ik jouw thuisbioscoop al meerder keren bekeken en bewonderd hier op het forum en het is een juweeltje om te zien maar ik kan me voorstellen dat de extra aandacht van dit artikel je ego toch wel een beetje zal strelen , proficiat.
    Thanks! Leuk gezegd en bedankt voor het compliment. Vond het leuk om mee te werken aan dit artikel. Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn, want er zijn veel prachtige ruimtes die het ook verdienen om in deze reeks genoemd te worden.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #641

    Standaard

    Heel leuk dat je thuisbioscoop in dat artikel kwam, nu kennen we hier je thuisbioscoop al heel goed, zeker degenen onder ons die je topic helemaal volgen, dan is zo'n artikel toch wel een beetje een kleine samenvatting van een wel heel grote klus waar veel meer werk inzat dan zo'n artikel even in het kort alle in en outs van kan laten zien. Had mezelf nooit met volledige naam op het web laten zetten, ook niet voor zo'n toch wel aardig artikel.

    Vind het wel een hele eer om er in september in levende lijve kennis mee te maken, ben al aan het sparen voor de benzine
    Have fun and enjoy your collection

  17. #642
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heel leuk dat je thuisbioscoop in dat artikel kwam, nu kennen we hier je thuisbioscoop al heel goed, zeker degenen onder ons die je topic helemaal volgen, dan is zo'n artikel toch wel een beetje een kleine samenvatting van een wel heel grote klus waar veel meer werk inzat dan zo'n artikel even in het kort alle in en outs van kan laten zien. Had mezelf nooit met volledige naam op het web laten zetten, ook niet voor zo'n toch wel aardig artikel.
    Bedankt DVDPF! Heb over dat laatste ook even mijn twijfels gehad, maar aangezien niemand weet waar ik woon en niet in het telefoonboek voorkom vond ik het niet zo erg.

    Vind het wel een hele eer om er in september in levende lijve kennis mee te maken, ben al aan het sparen voor de benzine
    Nog iets meer dan 4 maanden en dan mag ik je verwelkomen. Ben dan ook erg benieuwd hoe je mijn HT gaat beleven...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #643
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Geen nieuws anders dan dat ik afgelopen zaterdag weer een aantal enthousiaste HTforumleden op bezoek heb gehad. Voor de geïnteresseerden staan de verslagen hier te lezen.

    Verder gewoon business as usual... Genieten, genieten en nog eens genieten
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #644

    Standaard

    Ik blijf het fantastisch vinden wat je gedaan hebt!
    this is my boomstick!!!

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Geen nieuws anders dan dat ik afgelopen zaterdag weer een aantal enthousiaste HTforumleden op bezoek heb gehad. Voor de geïnteresseerden staan de verslagen hier te lezen.

    Verder gewoon business as usual... Genieten, genieten en nog eens genieten
    Ik ben erg streng, dus je zult goed voor de dag moeten komen met je spullen, ben natuurlijk zelf ook al superverwent....... alleen die ruimte al, de volumes waarmee je naar hartelust mag gooien, ben zeer benieuwd, nu nog ca. 3,5 maand

    Ben ook benieuwd naar de demping van je ruimte, en jmj, ja die ken ik wel, Concert in China is 1 van mijn favorieten. Maar ook muziek van Mike Oldfield met The Songs of Distant Earth kan mij wel bekoren.

    Spelletjes.....oh, er staan hier zat van die gamecomputers, maar die zijn niet mijn ding, meer iets van mijn wederhelft die daar heel erg van kan genieten, zelf speel ik nooit spelletjes met die dingen, ben er dan ook heel slecht in, krijg om eoa vreemde reden die vreemde afstandsbedieningen van die dingen nooit onder de knie , maar ik houd niemand tegen, heb zelf dan nog wel ergens een PS3 liggen in een doos, maar veel verder dan blu rays afspelen is hij niet echt gekomen

    Ben bij jou echt naar de klankleur van je speakers benieuwd en de onderlinge volumes, het beeld van je projectie en hoe je nu dat spul allemaal hebt aangesloten, zeg maar een beetje de technische kant van het geheel en je sub, als die plots aan het eind van de meating verdwenen mocht zijn, dan kun je een vermoeden hebben waar hij is gebleven

    Alle gekheid op een stokkie, maar ben wel gek van heel diep en strak laag, heb zelf ook een muziekale sub, helaas is bij mij de woonomgeving de beperkende factor, kan hem nooit op zijn volle potentie laten werken, zelfs toen ik wel eens dacht, dat gaat nog wel, kreeg ik een belletje van mijn buurman met de vraag of de onweersbui wel niet heel erg lokaal was, maar wel blij was dat de bijbehorende bui niet bij hem viel (met andere woorden....... nou het mag wel even zachter, gelukkig weten mijn buren dat ik het heb, ze er niet mee lastig wil vallen en als het wel eens peroneluk gebeurt zijn ze redelijk vergevingsgezind, ik kan toch ook niet weten als ze ziek op bed liggen en mij dat niet melden (is wel eens gebeurt, dacht echt dat ik het rijk alleen had, ieder was weg......dacht ik, heb ik die buurman vreselijk laten schudden in zijn bed.

    Een paar keer per jaar zijn de omstandigheden gunstig........ aan het eind van zo'n dag fluiten de oortjes nog even na

    Zet mijn haar wel even strak in de Gel, dat ga je dan niet in de war krijgen, maar de trillingen zal ik dan we goed kunnen voelen

    Fijn weer zoveel tevreden klantjes
    Have fun and enjoy your collection

  21. #646

    Standaard

    heb de verslagen allemaal doorgelezen en mooi toch zoveel waardering
    over de grote van de ruimte waar ze over praten moet je ook nooit met een foto vergelijken geeft altijd een ander beeld.
    je hebt ongeveer dezelfde afmetingen als ik.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #647
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik ben erg streng, dus je zult goed voor de dag moeten komen met je spullen, ben natuurlijk zelf ook al superverwent....... alleen die ruimte al, de volumes waarmee je naar hartelust mag gooien, ben zeer benieuwd, nu nog ca. 3,5 maand
    Ik zal mijn best doen aan je verwachtingen te voldoen

    Ben ook benieuwd naar de demping van je ruimte, en jmj, ja die ken ik wel, Concert in China is 1 van mijn favorieten. Maar ook muziek van Mike Oldfield met The Songs of Distant Earth kan mij wel bekoren.
    Concert in China heb ik op DVD, maar Mike Oldfield heb ik alleen Tubelar Bells op SACD.

    Spelletjes.....oh, er staan hier zat van die gamecomputers, maar die zijn niet mijn ding, meer iets van mijn wederhelft die daar heel erg van kan genieten, zelf speel ik nooit spelletjes met die dingen, ben er dan ook heel slecht in, krijg om eoa vreemde reden die vreemde afstandsbedieningen van die dingen nooit onder de knie , maar ik houd niemand tegen, heb zelf dan nog wel ergens een PS3 liggen in een doos, maar veel verder dan blu rays afspelen is hij niet echt gekomen
    Ik heb eigenlijk ook niets met spelletjes, maar racespellen... Dat is de uitzondering op de bekende regel

    Ben bij jou echt naar de klankleur van je speakers benieuwd en de onderlinge volumes, het beeld van je projectie en hoe je nu dat spul allemaal hebt aangesloten, zeg maar een beetje de technische kant van het geheel en je sub, als die plots aan het eind van de meating verdwenen mocht zijn, dan kun je een vermoeden hebben waar hij is gebleven
    Knap als je de DD18 in je eentje opgetild en ongezien het huis uit krijgt Techniek is ook tijd voor, dus dat komt goed. Programma wordt sowieso bepaald door mijn gasten...

    Alle gekheid op een stokkie, maar ben wel gek van heel diep en strak laag, heb zelf ook een muziekale sub, helaas is bij mij de woonomgeving de beperkende factor, kan hem nooit op zijn volle potentie laten werken, zelfs toen ik wel eens dacht, dat gaat nog wel, kreeg ik een belletje van mijn buurman met de vraag of de onweersbui wel niet heel erg lokaal was, maar wel blij was dat de bijbehorende bui niet bij hem viel (met andere woorden....... nou het mag wel even zachter, gelukkig weten mijn buren dat ik het heb, ze er niet mee lastig wil vallen en als het wel eens peroneluk gebeurt zijn ze redelijk vergevingsgezind, ik kan toch ook niet weten als ze ziek op bed liggen en mij dat niet melden (is wel eens gebeurt, dacht echt dat ik het rijk alleen had, ieder was weg......dacht ik, heb ik die buurman vreselijk laten schudden in zijn bed.
    Daar heb ik gelukkig geen last van. Anders dan een paar vogels en andere fauna stoor ik niemand met het geluid. En diep én strak laag heb ik veel voor gedaan, dus ik hoop dat je dat ook zo gaat ervaren.

    Een paar keer per jaar zijn de omstandigheden gunstig........ aan het eind van zo'n dag fluiten de oortjes nog even na
    Dat is nou net niet de bedoeling van een dagje Chamber of Dreams, dus mocht dat gebeuren gewoon even aan de bel trekken

    Zet mijn haar wel even strak in de Gel, dat ga je dan niet in de war krijgen, maar de trillingen zal ik dan we goed kunnen voelen
    hahahaha!

    Fijn weer zoveel tevreden klantjes
    Zeker! Ik hoop ook jou te mogen toevoegen aan die groep
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #648
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    heb de verslagen allemaal doorgelezen en mooi toch zoveel waardering
    over de grote van de ruimte waar ze over praten moet je ook nooit met een foto vergelijken geeft altijd een ander beeld.
    je hebt ongeveer dezelfde afmetingen als ik.
    Waardering is inderdaad altijd leuk. Niet dat ik het daarvoor doe, maar het geeft wel een goed gevoel En de ruimte is inderdaad niet heel erg groot, maar dat heb ik nooit als een probleem gezien. Anders dat het aanpassen van de akoestiek een stuk lastiger hierdoor was En met een groothoeklens van 16mm lijkt alles groot
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #649
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik blijf het fantastisch vinden wat je gedaan hebt!
    Bedankt voor je mooie compliment, Peter!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #650
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar de Oppo gaat op wereldreis. Het is overigens te laat om me om te praten, want hij is al onderweg

    Ik ben erg benieuwd naar de verbeteringen. Dat worden weer lange avonden luisteren en kijken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 26 van 50 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •