Pagina 23 van 50 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1240 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Het lijkt er wel op.
    KPN heeft trouwens snellere verbindingen via fiber:

    50/50 en 100/100 synchroon.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een serieus verschil, 'k gok dat je nu een Telenet FiberNet verbinding hebt
    Laatst aangepast door hstadman : 02-01-2012 om 11:56

  2. #552
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja Telenet is erom bekend om mensen te misleiden, hun product FiberNet is
    wel degelijk kabel en geen fiber maar ze noemen het wel zo.

    Telenet heeft ook 50 en 100 maar upload wordt altijd serieus afgeknepen, daar
    is reeds veel over te doen geweest. Trouwens elke Belgische provider knijpt de
    upload-snelheid altijd af en dat heeft zo zijn redenen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #553

    Standaard

    Ah, dat was mijn eerste reactie ook, Ik dacht meer aan kabel snelheden.Fiber hier is echt veel sneller dan kabel. Vond het voor fiber een beetje tegenvallen namelijk. Ik haal met standaard adsl al de helft van hun fiber abbo!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja is erom bekend om mensen te misleiden, hun product FiberNet is
    wel degelijk kabel en geen fiber maar ze noemen het wel zo.

    Telenet heeft ook 50 en 100 maar upload wordt altijd serieus afgeknepen, daar
    is reeds veel over te doen geweest. Trouwens elke Belgische provider knijpt de
    upload-snelheid altijd af en dat heeft zo zijn redenen

  4. #554
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een serieus verschil, 'k gok dat je nu een Telenet FiberNet verbinding hebt
    Dat heb je goed gegokt Heerlijk is het surfen nu...

    Trouwens, volg je mijn topic nog op het HTforum? Misschien wel goed als je daar even gaat kijken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #555
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net gedaan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #556
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Net gedaan
    Je hebt PM terug Ik hoop dat het uitkomt...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #557

    Standaard

    heb je alweer een aantal films gezien met je nieuwe setup.
    sony komt met een nieuwe 4k beamer en niet alleen voor nativ,
    heb recensies gelezen en moet top zijn.
    mischien iets voor jouw in de toekomst al is het met de jvc natuurlijk ook goed vertoefen,
    voor mij niets waard kijk teveel films en zou ik om het jaar een nieuwe lamp nodig hebben

  8. #558
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    De afgelopen weken het gemiddelde behoorlijk opgekrikt Met de nieuwe setup is het heerlijk kijken en luisteren. Een voorbeeld is Green Zone waarbij je het gevoel hebt dat je midden in de actie zit. Gisteren Oorlogswinter gezien en in de openingsscene stort een Engelse bommenwerper neer. Het leek echt of die van achter over ons heen kwam. Haren bewogen, broekspijpen wapperden, heel erg gaaf

    De 4K-projectoren, naast Sony heeft JVC ook 2 modellen gelanceerd, staan nog in de kinderschoenen en er is nog geen enkele bron die het ondersteund, dus het gebeurt met upscaling. Als de bron dan uitkomt kan je waarschijnlijk je hele setup weer gaan veranderen, omdat je niet aan de standaards voldoet. Net zoals met 3D. Het is met de JVC HD950 niet alleen goed, maar uitstekend vertoeven om een film te kijken. Ik denk dat ik eerder een nieuwe lamp nodig heb, dan dat ik een nieuwe beamer ga aanschaffen...

    De ontwikkelingen gaan me op dit moment iets te snel allemaal. De stap van SD naar HD heb ik bewust gemaakt, maar 3D en 4K laat ik aan me voorbij gaan
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #559

    Standaard

    TIP:

    zet je set niet te hard, zodat je doof wordt en niet erg lang van je mooie set kunt genieten!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    De afgelopen weken het gemiddelde behoorlijk opgekrikt Met de nieuwe setup is het heerlijk kijken en luisteren. Een voorbeeld is Green Zone waarbij je het gevoel hebt dat je midden in de actie zit. Gisteren Oorlogswinter gezien en in de openingsscene stort een Engelse bommenwerper neer. Het leek echt of die van achter over ons heen kwam. Haren bewogen, broekspijpen wapperden, heel erg gaaf

    De 4K-projectoren, naast Sony heeft JVC ook 2 modellen gelanceerd, staan nog in de kinderschoenen en er is nog geen enkele bron die het ondersteund, dus het gebeurt met upscaling. Als de bron dan uitkomt kan je waarschijnlijk je hele setup weer gaan veranderen, omdat je niet aan de standaards voldoet. Net zoals met 3D. Het is met de JVC HD950 niet alleen goed, maar uitstekend vertoeven om een film te kijken. Ik denk dat ik eerder een nieuwe lamp nodig heb, dan dat ik een nieuwe beamer ga aanschaffen...

    De ontwikkelingen gaan me op dit moment iets te snel allemaal. De stap van SD naar HD heb ik bewust gemaakt, maar 3D en 4K laat ik aan me voorbij gaan

  10. #560
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    TIP:

    zet je set niet te hard, zodat je doof wordt en niet erg lang van je mooie set kunt genieten!
    Bedankt voor de tip

    Het mooie van een goede akoestiek is dat je harder kan spelen zonder dat het problemen voor je oren oplevert. Ik denk dat je eerder doof wordt van hard spelen in een ruimte met veel nagalm. Maar we passen sowieso op, want je hebt gelijk dat we anders niet meer van onze HT kunnen genieten.

    Maar zolang we de verschillen tussen apparatuur, kabels, etc. kunnen horen is er nog niets aan de hand
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    De 4K-projectoren, naast Sony heeft JVC ook 2 modellen gelanceerd, staan nog in de kinderschoenen en er is nog geen enkele bron die het ondersteund, dus het gebeurt met upscaling. Als de bron dan uitkomt kan je waarschijnlijk je hele setup weer gaan veranderen, omdat je niet aan de standaards voldoet. Net zoals met 3D. Het is met de JVC HD950 niet alleen goed, maar uitstekend vertoeven om een film te kijken. Ik denk dat ik eerder een nieuwe lamp nodig heb, dan dat ik een nieuwe beamer ga aanschaffen...

    De ontwikkelingen gaan me op dit moment iets te snel allemaal. De stap van SD naar HD heb ik bewust gemaakt, maar 3D en 4K laat ik aan me voorbij gaan
    Je hebt gelijk als je het niet nodig hebt en je tevreden bent, heb nog wel de stap naar 3D gemaakt, de stap naar 4K zal ik voorlopig niet maken.

    Financieel zijn het zware tijden en ook mijn werkgever is momenteel aan het kijken hoe hij zoveel mogelijk werknemers, met zo min mogelijk pijn voorzichzelf, op straat kan zetten, in zulke tijden ga je in mijn ogen als je helemaal tevreden bent met wat je hebt toch geen bakken met geld uitgeven, al moet ik eerlijk zeggen dat ik er natuurlijk wel belangstelling voor heb

    Ook fabrikanten zijn als ze weer zo'n streek uithalen, net zoals ze met 3D gedaan hebben op het gebied van audio, niet erg slim bezig. Net zoals heel velen met een kwalitatief hoogwaardige receiver, doe je die niet zomaar weer even met een hoop verlies weer weg, enkel en alleen om de HD tracks van 3D films weer te kunnen geven, die de filmuitgevers soms op een 3D schijf niet eens plaatsen Zo hebben de huidige HD tracks technisch een veel hogere kwaliteit dan de fabrikanten er gebruik van maken, te vaak worden gewone SD tracks met een truckje veranderd in DTS HD MA en daar zakt mijn broek toch wel vanaf, de oplichters komen er ook nog mee weg ook, teveel mensen hebben gewoon niet de apparatuur om de HD tracks ook een beetje knap weer te kunnen geven.

    4K gaat er bij mij voorlopig dan zeker niet inkomen als de industrie denkt dat zij mensen weer op kosten denken te jagen met onnodige fratsen en leugens zoals met de 3D audio

    Maar ik ga natuurlijk wel de ontwikkelingen volgen.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #562

    Standaard

    ik heb ook niet gezegd dat hij nu een nieuwe 4k beamer moet kopen,mischien voor in de toekomst
    dat het zware tijden worden weet ik ook wel,
    hoop dat ik dit jaar overleef als zelfstandige,
    bij mij komt er voorlopig ook geen nieuwe apparatuur meer in,vind het wel even goed zo.
    de ontwikkelingen blijf ik natuurlijk ook volgen.

  13. #563
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb de luxe dat de recessie mij niet raakt, in tegendeel zelfs. Maar dan nog vind ik het zonde om mijn investeringen zomaar de prullenbak in te gooien. Liever geniet ik van wat ik heb en hou zo nog wat te wensen over. Maar mijn prioriteiten zijn uiteraard weer anders dan van een andere. En wat ik nu heb is al niet mis.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #564

    Standaard

    Het gemene van een goede set is namelijk dat je niet zo snel door hebt dat het hard staat. Vanwege het uitblijven van vervorming e.d. kun jezelf moeilijk inschatten hoe hard het eigenlijk staat!

    Bij een geluidsdruk van 80DB of hoger gedurende 2 uur kan er al gehoorschade optreden! Het geluid van de bioscoop is vaak al veel harder, dus oppassen...

    Er is al jeugd dat slechter hoort dan mij, omdat ze vaak naar de bioscoop en concerten gaan!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip

    Het mooie van een goede akoestiek is dat je harder kan spelen zonder dat het problemen voor je oren oplevert. Ik denk dat je eerder doof wordt van hard spelen in een ruimte met veel nagalm. Maar we passen sowieso op, want je hebt gelijk dat we anders niet meer van onze HT kunnen genieten.

    Maar zolang we de verschillen tussen apparatuur, kabels, etc. kunnen horen is er nog niets aan de hand

  15. #565
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Financieel zijn het zware tijden en ook mijn werkgever is momenteel aan het kijken hoe hij zoveel mogelijk werknemers, met zo min mogelijk pijn voorzichzelf, op straat kan zetten, in zulke tijden ga je in mijn ogen als je helemaal tevreden bent met wat je hebt toch geen bakken met geld uitgeven, al moet ik eerlijk zeggen dat ik er natuurlijk wel belangstelling voor heb
    Ik blijf ook de ontwikkelingen volgen. Het blijft je hobby hé? In iedere sector probeert men de kosten zo laag mogelijk te houden en de winst te maximaliseren. Afgelopen jaar zijn bij ons ombuigingen doorgevoerd, maar die ronde heb ik overleefd. Ze kunnen mij ook niet zomaar op straat zetten...

    Ook fabrikanten zijn als ze weer zo'n streek uithalen, net zoals ze met 3D gedaan hebben op het gebied van audio, niet erg slim bezig. Net zoals heel velen met een kwalitatief hoogwaardige receiver, doe je die niet zomaar weer even met een hoop verlies weer weg, enkel en alleen om de HD tracks van 3D films weer te kunnen geven, die de filmuitgevers soms op een 3D schijf niet eens plaatsen Zo hebben de huidige HD tracks technisch een veel hogere kwaliteit dan de fabrikanten er gebruik van maken, te vaak worden gewone SD tracks met een truckje veranderd in DTS HD MA en daar zakt mijn broek toch wel vanaf, de oplichters komen er ook nog mee weg ook, teveel mensen hebben gewoon niet de apparatuur om de HD tracks ook een beetje knap weer te kunnen geven.
    In het begin werden BD's gewoon uitgeleverd met een SD-track, maar door de toename in thuisbioscopen zie je gelukkig wel een trend dat nieuwe BD's steeds vaken worden uitgeleverd met HD-tracks. Wat ik nog wel jammer vind is dat sommige BD's standaard beginnen met de SD-track. Ik check dat tegenwoordig altijd.

    4K gaat er bij mij voorlopig dan zeker niet inkomen als de industrie denkt dat zij mensen weer op kosten denken te jagen met onnodige fratsen en leugens zoals met de 3D audio
    Je zal wel weer een andere HDMI-versie nodig hebben om het signaal te decoderen. Is ook met 3D gebeurd (1.4), terwijl met 1.3 voldoende bandbreedte aanwezig was...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #566
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ik heb ook niet gezegd dat hij nu een nieuwe 4k beamer moet kopen,mischien voor in de toekomst
    Zo heb ik ook niet opgevat Je wilde me gewoon op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #567
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb de luxe dat de recessie mij niet raakt, in tegendeel zelfs. Maar dan nog vind ik het zonde om mijn investeringen zomaar de prullenbak in te gooien. Liever geniet ik van wat ik heb en hou zo nog wat te wensen over. Maar mijn prioriteiten zijn uiteraard weer anders dan van een andere. En wat ik nu heb is al niet mis.
    Heb je helemaal gelijk in. Wij hebben ook de luxe dat de recessie ons niet raakt of zelfs gunstig voor ons uitpakt (hypotheek is gekoppeld aan de Euribor), maar dat betekent niet dat we altijd het nieuwste van het nieuwste moeten hebben. En maak je geen zorgen hoor, wij genieten heel erg van wat we nu hebben
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #568
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het gemene van een goede set is namelijk dat je niet zo snel door hebt dat het hard staat. Vanwege het uitblijven van vervorming e.d. kun jezelf moeilijk inschatten hoe hard het eigenlijk staat!
    Klopt! Maar er zijn bij ons ook grenzen. Als een bepaalde BD harder is opgenomen, dan gaat het volume bij ons ook omlaag. We hebben niet een vaste stand en dat is het dan

    Bij een geluidsdruk van 80DB of hoger gedurende 2 uur kan er al gehoorschade optreden! Het geluid van de bioscoop is vaak al veel harder, dus oppassen...
    Doen we ook hoor. Ik heb de set afgesteld met een dB-meter op 75dB(C). De pieken komen wel eens boven de 100dB, maar dat is alleen LFE. Die 80dB moet overigens constant zijn en dat is het bij ons zeker niet. Maar in ieder geval bedankt voor de tips

    Er is al jeugd dat slechter hoort dan mij, omdat ze vaak naar de bioscoop en concerten gaan!
    Daar twijfel ik geen moment aan. Concerten staan vaak veeeeeeeels te hard. Ik heb het 1 keer gehad dat ik dagen lang last had van een piep in mijn oren. Ik moet er niet aan denken dat dat permanent was. Ik heb dat overigens nog nooit gehad na een filmavondje in onze HT.

    iPods, walkmans, e.d. hebben ook een groot aandeel in de gehoorproblemen van de jeugd...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht

    Je zal wel weer een andere HDMI-versie nodig hebben om het signaal te decoderen. Is ook met 3D gebeurd (1.4), terwijl met 1.3 voldoende bandbreedte aanwezig was...
    HDMI 1.4 heeft voldoende bandbreedte voor 4K beeld, dat is volgens mij al in die standaard 1.4 versie meegenomen, wat ik bedoel is dat ze weer een frats gaan uithalen met het geluid, een andere HDMI code die je receiver niet begrijpt zodat het dan niet wil werken, terwijl het audiodeel gewoon hetzelfde is gebleven..... die ratten

    Ben daarom wel heel blij met m'n Oppo, heb nu bij 3D films ook de mogelijkheid om de HD audio tracks naar de receiver te voeren....... en wat denk je wat, koop je originele 3D films met zogenaamd een DTS HD MA 7.1 track in die film, blijkt dat wel het geval bij de 2D film, maar de 3D film krijgt een minder audio kanaal, daar zakt dan ook mijn broek van af. Dit is mij overkomen met Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.

    Ach je kunt niet alles hebben.....
    Have fun and enjoy your collection

  20. #570
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dit is inderdaad nog erger, met 2D wel HD-track en met 3D niet. Slaat ook eigenlijk nergens op.

    Maar om even op HDMI terug te komen, hier kan je verschillen lezen tussen de verschillende HDMI-versies: http://nl.wikipedia.org/wiki/High-De...edia_Interface
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dit is inderdaad nog erger, met 2D wel HD-track en met 3D niet. Slaat ook eigenlijk nergens op.

    Maar om even op HDMI terug te komen, hier kan je verschillen lezen tussen de verschillende HDMI-versies: http://nl.wikipedia.org/wiki/High-De...edia_Interface
    Ik kijk die pagina, of zijn engelse variant wel eens vaker als ik het even niet meer 100% in mijn hoofd heb zijn altijd mooie naslagwerkjes
    Have fun and enjoy your collection

  22. #572

    Standaard

    Dit is toch één van de meest indrukwekkende resultaten die ik hier reeds gezien heb.

  23. #573
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dit is toch één van de meest indrukwekkende resultaten die ik hier reeds gezien heb.
    Bedankt voor het mooie compliment!

    In het topic van Thomas wek ik waarschijnlijk de indruk dat ik meer geniet van de zoektocht naar perfectie, dan van muziek, een concert, film en games. Ik kan me goed voorstellen dat jullie dat denken, want ik heb nogal wat aanpassingen doorgevoerd terwijl anderen allang tevreden zouden zijn geweest. Ik vind het een uitdaging om het maximale uit de ruimte te halen. Zowel in beeld- als geluidskwaliteit. Ik geniet van elke verbetering door een nieuwe component, kabel of tweak. Dat is voor mij dan ook een deel van de hobby

    Maar ik kan ook heel erg genieten van wat er uit de speakers komt en op het scherm verschijnt. Sinds januari 2009 (toen ben ik het gaan bijhouden) hebben we bijna 170 films op BD gezien. En we hebben er meer dan 120 te gaan

    Daarnaast luister ik vaak muziek, wat erg lekker is na een drukke dag op het werk. Even lekker racen is ook goed om de gedachten te verplaatsen. We hebben ook redelijk wat concerten of DVD en BD en daar sluiten we vaak een filmavondje mee af. Of met een mooie documentaire van de BBC of Imax. Heerlijk gewoon!

    En dan vind ik het ook erg leuk om vrienden en mensen die hebben meegeleefd met de realisatie van mijn droom te laten meegenieten met het organiseren van M&G's, waar dit jaar StefaanD en DVDProfilersFilmgek getuige van mogen zijn. En dan mag ik een hele dag spelen met mijn speelgoed
    Bijgesloten bestanden Bijgesloten bestanden
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt voor het mooie compliment!

    Maar ik kan ook heel erg genieten van wat er uit de speakers komt en op het scherm verschijnt. Sinds januari 2009 (toen ben ik het gaan bijhouden) hebben we bijna 170 films op BD gezien. En we hebben er meer dan 120 te gaan
    Als je wilt bijhouden wat je gekeken hebt kun je misschien een account aanmaken op WhatIWatch. Daar kun je alles bijhouden en makkelijk invoeren inclusief cijfer en/of opmerkingen. Heb het zelf ook en is echt heel makkelijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #575
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Als je wilt bijhouden wat je gekeken hebt kun je misschien een account aanmaken op WhatIWatch. Daar kun je alles bijhouden en makkelijk invoeren inclusief cijfer en/of opmerkingen. Heb het zelf ook en is echt heel makkelijk.
    Bedankt voor de tip!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 23 van 50 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •