Pagina 22 van 50 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1240 worden weergegeven.
  1. #526
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja...... probeer jij het eens, ik ben ook zeer benieuwd naar een paar plaatjes van Albert zijn relaxruimte.
    Daar sluit ik me bij aan
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #527
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Ik kan het zo even 123 niet vinden, maar heb je ook een lijst met alles hardware die je erin hebt gestoken? Apparatuur, kabels en eventuele modulaties.
    Ik zie dat die ontbreekt op de 1e pagina. Staat wel ergens in de showcase, maar ik zal de lijst toevoegen aan de openingspost.

    Ik zie trouwens op een foto dat je ook een wit scherm achter je stoelen hebt? wat is dit?
    Het witte "scherm" achter de stoelen is een zgn. basstrap die ervoor zorgt dat het sublaag mooi onder controle blijft. Het is de RPG Modex Broadband Type 1, die werkzaak is tussen 35 en 5000 Hz.

    http://www.rpginc.com/products/modex...-Broadband.pdf

    Op pagina 8 en 9 staat wat meer informatie en foto's.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #528
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik zie dat die ontbreekt op de 1e pagina. Staat wel ergens in de showcase, maar ik zal de lijst toevoegen aan de openingspost.
    Was ook even zoeken in de showcase, maar zelfs die was niet up-to-date

    Apparatuur:
    A/V receiver: Marantz SR9600
    Stereoversterker: Marantz PM-15S2 Limited Edition
    UD speler: Oppo BDP-83SE TUC (gemodificeerd door The Upgrade Company)
    Speakers: ALR/Jordan Note 7 (front), Center en 5 (rear)
    Subwoofer: Velodyne DD18
    Projector: JVC DLA-HD950
    Scherm: Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall 110" met Studiotek 130
    Stroom: PS Audio Power Plant Premier
    Afstandsbediening: Marantz RC9001
    Hoofdtelefoon: Sennheiser HD600
    Audio Rack: Creaktiv Trend 1-5 Aktiv Plus
    Kabels (speaker): inakustik Referenz LS-1202 met LS-1002 bi-wire bruggen, LS-1002 voor center en surrounds
    Kabels (audio): inakustik Referenz NF-1302 60cm, inakustik Referenz HDMI, Nordost Bassline SW
    Kabels (stroom): Furutech G320Ag-18 1,8m, PS Audio Perfect Wave AC-3, inakustik AC-2502
    Kabels (video): inakustik Referenz HDMI
    Tweaks: Nanotec Systems Nespa #1, Soundcare SuperSpikes, VibraPods en -Cones

    Zal deze lijst ook in de 1e post plaatsen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #529
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Daar sluit ik me bij aan
    Dat gaat Albert niet doen...En dan volgt er nu een grap die ik ff zo snel niet kan bedenken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #530

    Standaard

    WOW,ik schiet woorden tekort man.
    Dit is FENOMINAAL ,gewoonweg vet.
    Een dikke proficiat,mijn klein biosje is niet vergelijkbaar
    Nogmaals CHAPEAU

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Raymond Bekijk bericht
    WOW,ik schiet woorden tekort man.
    Dit is FENOMINAAL ,gewoonweg vet.
    Een dikke proficiat,mijn klein biosje is niet vergelijkbaar
    Nogmaals CHAPEAU
    MMmmmm, kijk uit HTip, volgens mij is ie aan 't slijmen voor wat tips voor zijn eigen bios
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 20-12-2011 om 19:57 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  7. #532

  8. #533
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Raymond Bekijk bericht
    WOW,ik schiet woorden tekort man.
    Dit is FENOMINAAL ,gewoonweg vet.
    Een dikke proficiat,mijn klein biosje is niet vergelijkbaar
    Nogmaals CHAPEAU
    Wat een mooie woorden. Bedankt Frank voor de complimenten Ik vind jouw ruimte ook erg geslaagd en stijlvol. Ik ben misschien nog iets verder gegaan (understatement ) om het optimale te bereiken...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    MMmmmm, kijk uit HTip, volgens mij is ie aan 't slijmen voor wat tips voor zijn eigen bios
    Die geef ik zo ook wel hoor Sterker nog, heb ik net gedaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tips ja,
    maar aan tippen nee
    Thanks Jamie! Het is niet eenvoudig geweest en van te voren nooit gedacht dat het mogelijk was, maar in principe kan iedereen met een ruimte over bereiken wat wij nu hebben. Je moet ook niet vergeten dat ik bijna 3,5 jaar erover gedaan heb
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht

    Die geef ik zo ook wel hoor Sterker nog, heb ik net gedaan


    Thanks Jamie! Het is niet eenvoudig geweest en van te voren nooit gedacht dat het mogelijk was, maar in principe kan iedereen met een ruimte over bereiken wat wij nu hebben. Je moet ook niet vergeten dat ik bijna 3,5 jaar erover gedaan heb
    Had niet anders verwacht, als er 1 ervaring heeft met bioscopen bouwen, dan ben jij het wel Altijd leuk om een beginner net nog die tips te kunnen geven die met weinig middelen toch veel resultaat kunnen geven.

    Ben al zo'n 15 jaar met surround bezig, ben eigenlijk nu het laatste jaartje pas helemaal super tevreden, groot scherm en alle speakers van 1 serie, niet dat ik voordien zielig was Maak voorlopig even een pas op de plaats, net nieuwe wielen en de keuken heeft ook een seintje gegeven dat er wat aan gebeuren moet......... zonde geld, maar ja, daar denkt de wederhelft toch anders over

    Houd gewoon jouw topic in de gaten, daar is altijd wel iets te beleven
    Have fun and enjoy your collection

  10. #535

    Standaard

    jullie hebben het in mijn ogen alle 2 prima voor elkaar
    wens jullie fijne kerstdagen toe.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    jullie hebben het in mijn ogen alle 2 prima voor elkaar
    wens jullie fijne kerstdagen toe.
    Dank je wel Jamie, met je eigen setup is ook helemaal niets mis mee en jouw TV is een pracht stukje werk zou ik de mijne er zo voor willen inruilen

    Wens jou en je dierbaren ook heel fijne feestdagen toe

    BTW, als alles goed gaat, en dat hoop ik altijd maar met Marktplaats, dan komt er weer een 3D titeltje bij en wordt mijn wenslijstje er 1 titeltje korter.

    The Green Lantarn is mijn favoriet in 3D, maar zoals gezegd, ik moet mezelf gewoon houden aan mijn limieten, ik heb de prijzen in het verleden altijd zo naar beneden zien zakken dat het niet leuk meer is om iets nieuws voor de hoogste prijs te kopen, een nette tweedehands, daar doe ik het ook wel mee (of een leuke stuntaanbieding zoals de winkels die wel eens hebben )
    Have fun and enjoy your collection

  12. #537
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had niet anders verwacht, als er 1 ervaring heeft met bioscopen bouwen, dan ben jij het wel Altijd leuk om een beginner net nog die tips te kunnen geven die met weinig middelen toch veel resultaat kunnen geven.
    Thanks! Ik heb inderdaad het nodige meegemaakt en deel graag mijn opgedane kennis met anderen. Op die manier ben ik ook begonnen...

    Ben al zo'n 15 jaar met surround bezig, ben eigenlijk nu het laatste jaartje pas helemaal super tevreden, groot scherm en alle speakers van 1 serie, niet dat ik voordien zielig was Maak voorlopig even een pas op de plaats, net nieuwe wielen en de keuken heeft ook een seintje gegeven dat er wat aan gebeuren moet......... zonde geld, maar ja, daar denkt de wederhelft toch anders over
    Je hebt het zeker prima voor elkaar Het huis vraagt nu eenmaal regelmatig om aandacht en dat kost helaas meestal ook nog geld Ons huis roept regelmatig om aandacht...

    Houd gewoon jouw topic in de gaten, daar is altijd wel iets te beleven
    Niet te geloven dat ik een jaar geleden dit topic op dit forum ben begonnen, maar erg leuk om te doen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #538
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    jullie hebben het in mijn ogen alle 2 prima voor elkaar
    wens jullie fijne kerstdagen toe.
    Bedankt Jamie. Ik wens jou het zelfde en je hebt het ook prima voor elkaar. Geniet ook in 2012 van je mooie ruimte!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #539
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Iedereen die mijn topic volgt en alle anderen natuurlijk ook...



    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #540
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van hetzelfde hè.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #541

    Standaard

    Ik zie dit topic nu voor het eerst maar ik moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet!

    Prettige kerstdagen en een gelukkig 2012 toegewenst.

  17. #542

    Standaard

    Ook iedereen heel fijne dagen toegewenst



    Have fun and enjoy your collection

  18. #543
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zie dit topic nu voor het eerst maar ik moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet!

    Prettige kerstdagen en een gelukkig 2012 toegewenst.
    Bedankt voor het compliment!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #544

    Standaard

    Prachtig gewoon,maar moet wel serieus veel centjes en tijd gekost hebben denk ik!

  20. #545

    Standaard

    Wat bescheiden iedereen



    EN ALVAST EEN:

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #546
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Maar Albert, waar laat ik die allemaal? Ik heb maar 5 stoelen

    Ik zal mijn titel wel aanpassen dat mijn topic alleen voor 18 jaar en ouder is
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #547
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pademax Bekijk bericht
    Prachtig gewoon,maar moet wel serieus veel centjes en tijd gekost hebben denk ik!
    Bedankt! Het heeft inderdaad veel tijd gekost. Eerste fase (en toen konden we al film kijken) heeft 1,5 jaar geduurd. De tweede fase nog eens 2 jaar (alleen niet continu).

    Wat geld betreft, dat valt mee als je de apparatuur niet meerekent, want die kan je zo goedkoop/duur maken als je zelf wil. We hebben alles zelf gedaan, dus dan is het alleen materiaal. De akoestische aanpassingen kosten het meest, maar dat bepaald ook voor het overgrote deel de kwaliteit van het geluid
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #548
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat bescheiden iedereen



    EN ALVAST EEN:

    Dank dat je me op deze belangrijke punten heb gewezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #549
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Iedereen de beste wensen voor 2012! Dat het maar een mooi audio- en videofiel jaar mag worden

    Sinds dit weekend heb ik een fatsoenlijke internetverbinding. Die was niet meer van deze tijd.

    Voor


    Na


    Me happy, nu natuurlijk weer druk bezig om alles weer aan de praat krijgen. Alarm werkt en dat is het belangrijkste...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #550
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is inderdaad een serieus verschil, 'k gok dat je nu een Telenet FiberNet verbinding hebt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 22 van 50 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •