Pagina 20 van 50 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1240 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hé, wel effe over het audio/dvd systeem wat in de auto zit praten. Anders krijg je off topic strafpunten.
    Oei....off topic strafpunten..... die wil ik niet krijgen
    Bij deze dan wat info over het audio systeem:

    6 speakers, niet de wereld, maar voldoende (in mijn vorige auto had ik er 8)

    AM - FM radio met RDS
    USB aansluiting
    Ipod aansluiting
    Bluetooth mogelijkheden voor zowel muziekbestanden als telefoongesprekken
    Equalizer 3 bands, niet de wereld maar ook hier voldoende
    CD speler met oa MP3 afspeelmogelijkheid
    Bediening oa vanaf het stuur
    Microfoon aangesloten met mogelijkheden tot gesproken opdrachten

    Misschien ben ik nog wel wat vergeten, bij het geheel zit een gebruiksaanwijzing die menig encyclopedie op het gebied van dikte van de boeken het schaamrood op de kaken zou doen verschijnen, ik moet dan ook tot mijn eigen schaamte bekennen dat ik de gebruiksaanwijzing nog niet geheel heb doorgeworsteld.

    Geluidskwaliteit is gewoon goed, ik denk(weet het wel zeker) dat menig plastic alles in 1x weggooi HT setje er niet aan kan tippen

    BTW, een goede losse HT set is goedkoper dan bovenstaande alles in 1 set
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 01-11-2011 om 17:55 Reden: aanvulling, niets veranderd
    Have fun and enjoy your collection

  2. #477
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie aanwinst Herman Veel plezier ermee!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hé, wel effe over het audio/dvd systeem wat in de auto zit praten. Anders krijg je off topic strafpunten.
    :toppie:
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #478

    Standaard

    hallo

    jeetje vreet jaloers hahaha echt de max zoiets in huis te hebben heb eens een vraagje welke boxen en subwoofer gebruik jij die zijn echt wel mooi amai

    mvg

  4. #479
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dankje!

    Speakers zijn niet zo bekend. Het is de Note-serie van ALR/Jordan. Voor staat de Note 7 en Note Center en achter staat de Note 5. Hier vind je een review. Het mooie van de Notes is de passieve membranen, waarvan je de uitslag kan bepalen met gewichtjes. Dit in tegenstelling tot een basreflexpoort, die getuned is op 1 frequentie.

    De sub is de Velodyne DD18, waarvan hier een review staat. Het is een serieuze subwoofer die zowel goed is met film als muziek.

    In ieder geval ben ik met beiden zeer tevreden :toppie:
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #480

    Standaard

    beste dit is echt een droom van mij ik heb juist de sony 3d beamer besteld de 95 se daar hoort uiteraard een mooi speakersetje bij enkel jammer dat ik er geen prijzen van kan vinden heb jij eventueel prijzen van jouw set inclusief de center die is echt cool hehehe
    thx

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skipke Bekijk bericht
    beste dit is echt een droom van mij ik heb juist de sony 3d beamer besteld de 95 se daar hoort uiteraard een mooi speakersetje bij enkel jammer dat ik er geen prijzen van kan vinden heb jij eventueel prijzen van jouw set inclusief de center die is echt cool hehehe
    thx
    MMMMmmmm, helemaal vers op het forum, waar we een beetje fatsoenlijk schrijfwijze met hoofdletters, punten en komma's toch wel waarderen.....

    Vraag me af wat je voor een speakerset over hebt, je hebt nu een defecte sub, merk etc etc onbekend, daarbij kan ik me voorstellen dat je wat om je heen aan het kijken bent, maar het komt wel zo aardig over als je jezelf dan ook even voorsteld.....

    Leuk als je verteld wat je al hebt, waarin je de verbetering zoekt, wat je plannen zijn etc etc, de liefde komt niet altijd van één kant
    Have fun and enjoy your collection

  7. #482

    Standaard

    hoe bevalt de maranzt nu,is het allemaal beter geworden of heb je hem nog niet veel gebruikt.

  8. #483
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hoe bevalt de maranzt nu,is het allemaal beter geworden of heb je hem nog niet veel gebruikt.
    De Marantz klinkt fabelachtig. Hij heeft de afgelopen 3 weken, bijna continu gespeeld. 's Nachts wat rustiger, maar overdag op een lekker volume. We hebben regelmatig naar onze referentieplaatjes geluisterd en elke keer hoorden we de progressie.

    We zijn nog aan het schuiven met de speakers om het stereobeeld te verbreden. Maar dat is een beetje trial-and-error.

    We gaan nog een keer een test doen en het verschil beluisteren tussen de receiver en de aparte stereoversterker.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #484

    Standaard

    We gaan nog een keer een test doen en het verschil beluisteren tussen de receiver en de aparte stereoversterker.
    Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, denk dat ik zelf een receiver heb die geen stereo receiver als ondersteuning nodig heeft en bovendien luister ik veelal met alle speakers aan het werk

    Ben ook iets minder veeleisend denk ik.... maar ik wil natuurlijk wel een goed geluid

    Ben benieuwd hoe eea nu uitpakt
    Have fun and enjoy your collection

  10. #485
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, denk dat ik zelf een receiver heb die geen stereo receiver als ondersteuning nodig heeft en bovendien luister ik veelal met alle speakers aan het werk

    Ben ook iets minder veeleisend denk ik.... maar ik wil natuurlijk wel een goed geluid

    Ben benieuwd hoe eea nu uitpakt
    Ik veeleisend?

    Ik dacht dat ook dat met onze receiver (SR9600) die destijds werd getest met goede prestaties in stereo. Echter de techniek heeft niet stilgestaan en de versterker die nu de fronts aansturen doet dat echt zoveel beter dat we denken dat het verschil tussen de SR9600 en PM15S2LE niet subtiel zal zijn.

    In surround kan dan de SR zijn complete aandacht richten op de center en rears. Daarmee is die beleving ook enorm verbeterd.

    Ben ook benieuwd naar de test. Wordt waarschijnlijk pas voor over 2 weken, want de volgende week hebben we daar de tijd niet voor...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #486

    Standaard

    gebruik je het alleen voor stereo of ook voor surround films dus,en maakt dat ook een groot verschil of maakt dat niet zo heel veel uit.
    kan mij voorstellen dat het op stereo een grotere impact heeft dan op films kijken,of heb ik het mis.

  12. #487
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    gebruik je het alleen voor stereo of ook voor surround films dus,en maakt dat ook een groot verschil of maakt dat niet zo heel veel uit.
    kan mij voorstellen dat het op stereo een grotere impact heeft dan op films kijken,of heb ik het mis.
    Ben even op vakantie geweest en sinds gisteren weer terug in het land

    Het mooie van deze versterker is dat je hem kan gebruiken puur voor stereo en als eindversterker in surround puur voor de fronts. In stereo is het verschil echt enorm, echter ook in surround is dit verschil goed merkbaar en zorgt voor meer detail in de bubble.

    De receiver dient in het laatste geval als voorversterker en processor voor alle kanalen én eindversterker voor alleen de center en rears. En hier zit nu het verschil. De stroom die normaal voor alle kanalen wordt gebruikt hoeft nu slechts 3 kanalen aan te sturen, wat resulteert in meer controle en detaillering.

    Bij films komt een groot deel van de ondersteunende muziek uit de fronts en vaak ook effecten en dat verschil hoor je goed.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #488
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gisteren de poten van de extra plank voor mijn rack binnengekregen. Plank had ik al, maar poten waren zilver ipv zwart. Nu waren ze goed en vandaag de plank gemonteerd. Geprobeerd om foto's te maken, maar dat is niet gelukt. Te donker en te korrelig. Iets te weinig aandacht gegeven, omdat ik het snel wilde doen.

    Morgen nieuwe poging...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #489

    Standaard

    Haastige spoed zelden goed.....

    Ben benieuwd naar het geduldige resultaat
    Have fun and enjoy your collection

  15. #490
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Haastige spoed zelden goed.....

    Ben benieuwd naar het geduldige resultaat


    Dat geldt dus ook voor de hobby Bij de buren werd er zachtjes aangedrongen voor foto's en ik dacht het even met de compactcamera te doen. Maar de DSLR met statief doet het zoveel beter, alleen daar had ik even geen tijd voor...

    Dit weekend wel de DSLR gebruiken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #491
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Zoals beloofd (met enige vertraging) de nieuwe foto's. De nieuwe positie van de fronts en center heb ik meteen maar even meegenomen. Verder een nieuwe overzichtsfoto (ook voor de AB) en wat detailopnames.

    Oude positie speakers


    Nieuwe positie speakers (ook center is naar achteren)


    Uitbreiding rack met bovenop PS3, waar ik nieuwe kabels voor nodig heb. HDMI- en stroomkabel zijn nu te kort. Denk dat ik die tijdelijk op de grond naast het rack plaats.


    Uitbreiding van rack is hier beter zichtbaar


    Tijdens het maken van de foto's natuurlijk genoten van een lekker stukje muziek
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #492

  18. #493
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dank je voor het compliment. Ben je al verder met je keuze voor speakers?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #494

    Standaard

    ziet er weer goed uit
    wat hebben we toch een mooie hobby,morgen sinterklaasavond krijgen mijn ouders een nieuwe tv van me,ben benieuwd naar de reactie.
    bij jou is alles weer helemaal gereed om mooie lange winteravonden door te brengen

  20. #495
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Ik zou in die kamer wonen

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Ik zou in die kamer wonen
    Kan ik begrijpen Heb zelf ook zoiets als situatie, moet er wel in wonen, heb helaas geen aparte ruimte over

    Geen straf om in HTip zijn Kamer van Dromen te mogen wonen, ziet er zoals altijd, ook na deze update, smaakvol uit

    Ben benieuwd wanneer ik er een bezoekje aan mag brengen.....
    Have fun and enjoy your collection

  22. #497
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de blu-ray oplossing een storend factor vindt in het geheel, terwijl ik kan begrijpen dat je ze wilt tonen.

    Waarschijnlijk was het bij hd dvd met dat rode doosje ook minder storend geweest.
    Maar wel een heerlijke ruimte natuurlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #498

    Standaard

    mischien een beetje of topic maar op de reactie van claudio ivm bluray doosjes,ik heb toevallig mijn hele bios volledig vrij gemaakt van films vorige week om rust te krijgen in de bios heb nu een hele aparte ruimte hier voor ingericht vond het te druk worden.
    denk persoonlijk dat het bij jou nog wel meevalt maar bij mij liep het de spuigaten uit.

  24. #499

  25. #500
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Aardig van jullie om de 500e post in mijn topic voor mij over te laten

    Bedankt allemaal weer voor de leuke reacties, de complimenten en de mooie woorden :toppie:

    De BD-doosjes vallen in het echt minder op en lijken minder prominent aanwezig dan op de foto's. De bedoeling is om ooit een ruimte naast de bioscoop te maken met bar en piano. De kans is groot dat daar dan alle beeld- en geluidsdragers naartoe verhuizen. De rekken zijn van RVS en op maat gemaakt en het staan/hangen erg mooi.

    Het is zeker geen straf om regelmatig in de bioscoop te "moeten" verbrengen, maar wonen gaat me wat ver. We slapen er wel eens als er in het dorp een feest wordt gehouden, waarbij de dB-maxima worden opgezocht. Dan horen we daar in de kelder helemaal niets van. Het is dan wel wat krap, maar 2 matrassen kan nog net

    @DVDPFG: Ik ben weer van plan in 2012 een aantal M&G's te plannen. De eerste is reeds vol, maar de anderen zijn nog een optie. Tegen die tijd laat ik je wel wat weten.

    @skipke: Mooie speakerset. Hele andere sound en karakter dan ALR/Jordan, maar ook prima naar te luisteren.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 20 van 50 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •