Pagina 17 van 50 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1240 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik krijg het idee dat ik niet helemaal serieus wordt genomen
    Dan wordt er wel eens gezegd: Buig maar eens voor over...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #402
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Dit gaat helemaal de verkeerde kant op!!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dit gaat helemaal de verkeerde kant op!!
    eensch
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht

    Ik ben vandaag in de weer geweest om de Oppo goed te kunnen verpakken, maar het zit niet mee. Het stevige bruine inpakpapier was op en was nergens te krijgen. Een signaal?
    Yep...... ik keek in de sterren en kreeg het gevoel dat hij zoekraakt..... nooit aankomt....... later wel blijkt aangekomen te zijn, maar misplaatst is.

    Als hij na een jaar uiteindelijk weer is opgedoken en van de nieuwste onderdelen is voorzien, die ze goed hebben vastgeplakt met Ducktape, maakt de verzending hem zoek, voorgoed.....

    Wil je natuurlijk helemaal niet bang maken, maar als al het bruine papier al op is......
    Have fun and enjoy your collection

  5. #405

    Standaard

    Helemaal geschrokken?

    Het zou mijn enige angst zijn, dat er iets wegraakt, zeker iets dat je nu tastbaar in het bezit hebt maar wel iets dat zoek kan raken als je het opstuurt...

    Heb je hem in een ander kleur papiertje alsnog opgestuurd?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik krijg het idee dat ik niet helemaal serieus wordt genomen
    Valt wel mee hoor. Tweaken kan best wel een positief resultaat opleveren waardoor een apparaat boven zijn kunnen uit kan stijgen, of beter gezegd; door het tweaken laat het apparaat zien en horen wat het echt in huis heeft. Echter moet je wel waken voor een psychologisch effect.

    Voorbeeldje:

    In een grijs ver verleden toen ik nog puur en alleen high end audio bekoorde wel eens met een groepje een test gedaan. Het was ineens hot om de binnenste ring van cd te beplakken want dit zou beter klinken. Logica erachter was een beetje hetzelfde als wat Oppo doet. Minder trilling, dus minder foutcorrectie en dus beter geluid. Simpel en op zich mooie logica. Welnu, blind konden wij geen verschil horen tussen de gewone en beplakte cd. Dit verschil was ineens wel hoorbaar toen mensen wisten welke cd beplakt was. Het gaat dan wat lijken op een placebo zeg maar...

    Tweaks als deze doe ik dan ook niet meer. Maar als er echt unaniem blind een verbetering te horen is, en naar ik moet geloven gaat dit bij Oppo gelukkig wel op, dan kan ik begrijpen dat iemand dit gaat doen..... en dan moet je het ook alleen doen als je geen zwakke schakels in je systeem hebt natuurlijk want dan is het gewoon ook weggegooid geld...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #407
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helemaal geschrokken?

    Het zou mijn enige angst zijn, dat er iets wegraakt, zeker iets dat je nu tastbaar in het bezit hebt maar wel iets dat zoek kan raken als je het opstuurt...

    Heb je hem in een ander kleur papiertje alsnog opgestuurd?
    Ach je kent me. Ik schrik niet zo snel hoor

    Ik heb de Oppo nog niet opgestuurd. Ik heb nog een mini en een gewone M&G
    gepland. De kans was aanwezig dat de Oppo niet op tijd terug zou zijn. Moment van upgrade is verschoven naar oktober...

    Trouwens, ik ben ook best bang als ik iets verstuur. Daarom stuur ik het ook verzekerd op, en wel voor de nieuwwaarde. Dat kost maar een beetje extra, maar dan voel ik me een stuk geruster.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #408
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Valt wel mee hoor. Tweaken kan best wel een positief resultaat opleveren waardoor een apparaat boven zijn kunnen uit kan stijgen, of beter gezegd; door het tweaken laat het apparaat zien en horen wat het echt in huis heeft. Echter moet je wel waken voor een psychologisch effect.
    Heb je helemaal gelijk in. Sommige tweaks zijn ook discutabel en doe ik dan ook niet. Ik heb me daar overigens in het begin wel eens door laten verleiden

    De tweaks in de Oppo zijn van een andere categorie en meerdere malen positief getest. Ook daar schuilt natuurlijk het gevaar van het psychologisch effect, maar in een shootout was de TUC-versie de absolute winnaar.

    Heb je wel eens de Nespa meegemaakt? Erg leuke tests kan je daar mee doen. Ik heb zelfs een aantal schijfjes dubbel, zodat ik het verschil 1-op-1 kan laten horen. Die test is natuurlijk blind
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #409
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De M&G's winnen het dus van het verzenden, zo dat zijn nogal eens prioriteiten

    Die Nespa zou 'k ooit wel eens willen aanhoren maar zoals je reeds hier eerder
    aangaf zal dat eerder iets voor 2012 zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #410
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    De M&G's winnen het dus van het verzenden, zo dat zijn nogal eens prioriteiten
    Hahaha, zo zou je het ook kunnen bekijken. Bij een M&G probeer ik een goede demonstratie te geven van mijn set. En als de Oppo ontbreekt, dan ben ik een belangrijk deel van mijn set kwijt. Ik heb dan nog wel de Marantz DV9600 en de Panasonic BDP-35 en zelfs de PS3, maar die geen match voor de Oppo.

    Die Nespa zou 'k ooit wel eens willen aanhoren maar zoals je reeds hier eerder
    aangaf zal dat eerder iets voor 2012 zijn.
    Is inderdaad iets voor 2012, maar dat laat ik je nog weten. Je bent zoals gezegd in ieder geval welkom.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ach je kent me. Ik schrik niet zo snel hoor

    Ik heb de Oppo nog niet opgestuurd. Ik heb nog een mini en een gewone M&G
    gepland. De kans was aanwezig dat de Oppo niet op tijd terug zou zijn. Moment van upgrade is verschoven naar oktober...

    Trouwens, ik ben ook best bang als ik iets verstuur. Daarom stuur ik het ook verzekerd op, en wel voor de nieuwwaarde. Dat kost maar een beetje extra, maar dan voel ik me een stuk geruster.
    Heel verstandig, zou ik in dat geval ook doen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #412
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Maar nu de vakantie er weer op zit en het normale leven weer is begonnen, zit ik ook weer graag in onze kelder. Ondanks dat ik een heerlijke ruimte heb, waar ik fantastisch van surround kan genieten, ben ik niet echt tevreden met de weergave in stereo. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het geluid aan de speakers blijft plakken. En ik luister te graag naar muziek om dat te negeren.

    Vanuit verschillende hoeken kreeg ik het advies om te kijken en luisteren naar een aparte stereoversterker, maar dan wel met een zgn. HT pass through functie. Hiermee kan de versterker geschakeld worden als pure eindversterker voor de receiver.

    Afgelopen zaterdag was een forumgenoot van de buren bij mij met zijn versterker, de Marantz PM15S2. Een versterker die goed staat aangeschreven en bekend is om zijn muzikaliteit. Daarnaast wordt deze regelmatig ingezet in HT-opstellingen met Marantz receivers. Dus ik was natuurlijk benieuwd naar de potentie van deze prachtige versterker.

    Hoe deze dag is verlopen laat ik jullie nog weten...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #413

    Standaard

    Denk niet dat we er onderuit komen

    Hoop dat je een beetje mooi weer hebt gehad met je vakantie, het weer hier was hier nu niet bepaald om over naar huis te schrijven.

    Fijn dat je weer terug bent.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #414
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk niet dat we er onderuit komen
    Jawel hoor. Je hoeft het maar te zeggen en ik houd mijn mond/blijf van mijn toetsenbord af

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop dat je een beetje mooi weer hebt gehad met je vakantie, het weer hier was hier nu niet bepaald om over naar huis te schrijven.

    Fijn dat je weer terug bent.
    Bedankt Herman Vakantie was heerlijk met redelijk goed weer, ondanks dat we elke dag wel wat regen of wat meer hebben gehad. Helaas niet het doel van 3509m gehaald, maar wel dicht tegen de 3000m geweest. Volgend jaar opnieuw...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #415
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Omdat ik niets heb gehoord neem ik aan dat jullie het tóch willen weten. Dus bij deze

    Marantz PM15S2 op bezoek in de Chamber of Dreams!

    Afgelopen zaterdag begon als een normale dag. Ontbijtje, daarna naar de kapper en weer snel naar huis. Echter om 14.00 uur precies stond HTforumgenoot Luc voor de deur met een klein doosje, waar nooit een versterker in kon zitten. Het waren de stroomkabel en interlink en nog wat schijfjes om de Oppo te voeren...

    Even later kwam een iets grotere en iets zwaardere (understatement) doos uit de auto. Deze direct naar de kelder gebracht en even iets gaan drinken. Maar dat moest natuurijk niet te lang duren, want daar kwam Luc niet voor

    Aansluiten
    Ik had de Oppo verhuisd naar de bovenste plaat, dus de PS3 moest hiervoor tijdelijk plaats maken. Met enige moeite de PM15S2 in het rack geplaatst en toen kon het aansluiten beginnen. Voor mij was dit nieuw, maar met hulp van Luc en de handleiding van de SR9600 was dat toch vrij eenvoudig. Een detail was dat om de SR9600 te laten functioneren als stereovoorversterker er 2 bruggen moesten worden verwijderd. Niets bijzonders, zo lijkt het. Dat dat niet helemaal zo was zouden we later achter komen...

    Nog mooier voor de test was dat Luc ook inakustik interlinks mee had genomen. En wel de de NF-1202 én NF-1302. Drie keer raden welke mijn voorkeur had Om een eerlijk vergelijk mogelijk te maken zijn zowel de SR als PP met mijn Furutech netkabels op de PPP aangesloten. De stroomkabel van Luc ging in de Oppo. Tot slot nog de LS-1202 op de PM aangesloten, de Oppo met de NF-1302 op de PM en we konden beginnen met de test. De PM heeft overigens geen line-uitgang voor een sub, dus deze kon niet meedoen. Of me dat ging bevallen?

    Luisteren in stereo
    Daarna was het natuurlijk tijd om te gaan vergelijken. Luc had een aantal (SA)CD's meegenomen die hij goed kent. Ik kende al de nummers niet, maar het was al snel duidelijk dat dit een prachtige versterker was. Tussendoor ook gewisseld naar de SR als voorversterker en dat was een enorm verschil. Echter ik bedacht mij op dat moment dat ik niet naar hetzelfde signaal luisterde. Ik gebruikte de FL en FR aansluiting van de 7.1-uitgang van de Oppo en die DAC is niet vergelijkbaar met de stereo-uitgang. Dit hadden we al eerder geconstateerd.

    Dus ik had het lumineuze idee om "even" de SR in te stellen als stereoversterker. Dus gewoon de stereo-uitgang van de Oppo op de SR, de LS-kabels weer terug en de SR op Pure Direct. Deze mode zet de fronts op Large en schakelt de sub uit. Echter er kwam geen geluid uit de fronts... Ik zal het wat korter maken dan het in werkelijkheid was, maar dus verschillende opties geprobeerd. Andere ingang, andere LS-uitgang, etc. Wat bleek? De bruggen voor de voorversterker moesten weer op zijn plaats. Afijn, dat had wat tijd en zweet gekost, maar nu konden we dan eindelijk vergelijken.

    Mijn referentienummer voor stereo is "Hotel California" in 192/24. Het klonk zoals ik gewend was. Niet slecht, maar ook niet goed. Bassen te dik, stereobeeld niet erg breed. Weer het gevoel dat het geluid aan de speakers blijft plakken. Nu was het omzetten naar de PM natuurlijk sneller gedaan en het was direct duidelijk. Stereobeeld was breder, bas was strakker en er zat meer rust in het geluid. De scherpe kantjes waren er vanaf en ik hoorde waarom ik deze speaker gekocht heb.

    Maar zoals jullie waarschijnlijk nog weten heb ik de mogelijkheid om de "basreflex" te tunen met gewichtjes. Ik was erg benieuwd naar gewichtloos. En nu hoorde ik het karakter van de Note écht naar voren komen. Dit geluid kon ik mij herinneren van mijn luistersessie bij Poulissen.

    Vanaf dat moment hebben we alleen nog maar geluisterd naar de PM. Veel verschillende nummers, maar wel elke dezelfde beleving. De PM klinkt schoner en rustiger. Er waren nummers die ik normaal bij bepaalde passages zachter zet. Maar dat was nu helemaal niet nodig. In tegendeel, naar mijn gevoel kon het zelfs op hoger volume gespeeld worden. Wat ook opviel was de controle bij lagere volumes. Nu hoef ik daar geen rekening mee te houden, maar toch daardoor weer meer rust. En wat nog frappanter was, ik miste de sub niet.

    Dat was dus duidelijk. Stereo een duidelijke verbetering met de PM als dedicated stereoversterker. Nu was het tijd voor de test met surround, want dat kon nog roet in het eten gooien. Maar het was inmiddels 18.30 uur en dus eerst een hapje eten. Annet was trouwens ook nog even aangeschoven en samen hebben we de 192/24 opname van "Eye in the sky" geluisterd en ook haar viel de rust en natuurlijkheid op. Zowel ook nog het bredere stereobeeld, wat we nog breder hadden gemaakt door de Notes weer recht te zetten.

    Luisteren in surround
    Nu was het tijd om de surroundbubble, waar we zo tevreden over zijn, te testen. Door de "Power Amp Direct" mode was dat een kwestie van een druk op de knop. De eerste klanken waren op zich goed, maar het was niet in balans. Logisch ook, omdat de PM (veel) minder vermogen heeft. Hoeveel het scheelde werd duidelijk toen de dB-meter aangaf dat de fronts 4-5 dB zachter stonden. Na aanpassing hiervan was het nog niet helemaal top. Zachter zetten van de center had niet het gewenste effect. We bedachten ons dat de fronts "gewichtloos" waren. Diezelfde aanpassing ook gedaan op de center en rears, de center weer op het originele niveau en weer luisteren.

    Ja! Dat was weer de bubble die ik gewend was. En door het veranderen van de toe-in was het nóg ruimtelijker dan voorheen. De SACD "Brothers in arms" klonk fantastisch. Bijna alle nummers zijn langsgekomen en ik zei nog tegen Luc, dat ik "Ride across the river" vaak tijdens een M&G gebruik als demo. Waarop Luc zei dat de hele SACD (m.u.v. "Walk of life" ) als demo kon dienen. Dat is eigenlijk ook zo. Elk nummer klinkt fantastisch en brengt weer iets anders. Ik zal niet alle demomateriaal behandelen, anders wordt het zo eentonig Een ding is zeker, de surroundbeleving met muziek (ook concerten) is heerlijk. Het lijkt er zelfs op dat de fronts beter onder controle worden gehouden door de PM en daardoor de SR meer stroom over heeft voor de overige speakers. Alleen was daar de tijd te kort voor om dit zeker te weten.

    Nog 1 test ontbrak en dat was met film. En welke film leent zich hier beter voor dan Avatar? Luc had hiervan een aantal scenes gezien toen hij voor de HD1 kwam en was benieuwd naar het beeld van de HD950. Ik vind de surroundbeleving prachtig, dus de keuze was snel gemaakt. Bij de scene met het gevecht met de "honden" was de bubble wel aanwezig, maar ik vond het geluid wat dun. Ik hield dit even voor me, maar bij de scene met de Banshees viel me dit weer op. Elke slag van de vleugels was er wel, maar niet met de body die ik gewend was. Maar lag dit aan de PM? Nee dus, want muziek luisteren en kijken we in analoog 5.1 en daar stond de SR dus nog op. Omschakelen naar HDMI en ja hoor, de beleving was er weer. En eigenlijk nog beter dan voorheen. Ik had nog veel meer scenes (niet alleen Avatar) willen luisteren, maar de tijd vloog voorbij en aangezien we ook nog moesten afbouwen hebben we het daarbij gelaten.

    Conclusie
    Het heeft wat langer geduurd dan vooraf gedacht, maar het is me nu wel duidelijk. De PM klinkt heerlijk in stereo, geeft een rustiger en breder geluidsbeeld. De scherpe randjes worden eraf gehaald en ik miste de sub niet. In surround was de beleving, na wat aanpassingen, ook weer geweldig. Ik denk dat ik met het opnieuw instellen van de levels zelfs een nóg beter resultaat kan bereiken. De vraag of er een PM15S2 gaat komen is dus niet meer óf maar eerder wanneer. Ik heb natuurlijk ook nog een extra stroomkabel en interlink nodig en dan wordt de investering toch weer aanzienlijk. Maar dat de PM er gaat komen staat voor mij wel vast. Ik weet nu dat een stereoversterker écht iets toevoegt.

    Foto van de testopstelling komt nog...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #416
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Jullie zijn zo te merken helemaal aan het bijkomen van het verslag De stappen worden al iets concreter. Ik heb een mooie aanbieding gekregen en jullie weten wat dat bij mij betekent...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #417
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat je er weer ingetrapt bent.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #418

    Standaard

    Wat zullen die winkels van je houden, je blijft terugkomen om te vernieuwen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #419

    Standaard

    Ach, je moet zo maar denken:

    Upgraden is niet zo moeilijk, tevreden zijn met wat je hebt dat is pas de kunst...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach, je moet zo maar denken:

    Upgraden is niet zo moeilijk, tevreden zijn met wat je hebt dat is pas de kunst...
    Ben nog aan het bijkomen van dat verslag, is ie al doende met handelen

    Zelf momenteel wel heel erg tevreden, ben aan het sparen voor iets heel anders dan een onderdeel van het HT gebeuren. Heb ook geen behoefte om te gaan experimenteren om het nog beter te krijgen, ben ik overigens ook niet geduldig genoeg voor.

    Alleen als er weer iets heel nieuws op de markt zou komen, dan zou ik belangstelling kunnen hebben, maar dan zou het iets van een nieuw soort speler oid moeten zijn, niet een 4K TV, al ben ik wel benieuwd naar wat voor een soort speler daarvoor gebruikt gaat worden....
    Have fun and enjoy your collection

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Jullie zijn zo te merken helemaal aan het bijkomen van het verslag De stappen worden al iets concreter. Ik heb een mooie aanbieding gekregen en jullie weten wat dat bij mij betekent...
    Mmmm, denk dat dat betekent dat het virus je volkomen overmand heeft en dat er nog even geen medicijn voor is
    Have fun and enjoy your collection

  22. #422
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat je er weer ingetrapt bent.
    Komt door mijn grote voeten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach, je moet zo maar denken:

    Upgraden is niet zo moeilijk, tevreden zijn met wat je hebt dat is pas de kunst...
    Ik ben heel erg tevreden met surround. Met stereo is een ander verhaal en dat is met deze upgrade heel waarschijnlijk ook het geval

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat zullen die winkels van je houden, je blijft terugkomen om te vernieuwen...
    Of ze van me houden weet ik niet, maar ze zullen wel blij met me (ons) zijn. Maar er komt toch een keer een einde aan... :veryfunny:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, denk dat dat betekent dat het virus je volkomen overmand heeft en dat er nog even geen medicijn voor is
    Dat heb ik allang opgegeven. Als je eenmaal het virus te pakken hebt grijpt het ook nog eens razendsnel om zich heen. Vraag maar aan de bezoekers
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #423
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben nog aan het bijkomen van dat verslag, is ie al doende met handelen
    Ach, je weet het hoe dat mij gaat hé? Het kan ineens snel gaan

    Zelf momenteel wel heel erg tevreden, ben aan het sparen voor iets heel anders dan een onderdeel van het HT gebeuren. Heb ook geen behoefte om te gaan experimenteren om het nog beter te krijgen, ben ik overigens ook niet geduldig genoeg voor.

    Alleen als er weer iets heel nieuws op de markt zou komen, dan zou ik belangstelling kunnen hebben, maar dan zou het iets van een nieuw soort speler oid moeten zijn, niet een 4K TV, al ben ik wel benieuwd naar wat voor een soort speler daarvoor gebruikt gaat worden....
    Die nieuwe ontwikkelingen laat ik net links liggen. 3D boeit me (gelukkig) niet. Maar wat ik heb staan wil ik wel optimaal. En er komt nog een moment dat je persoonlijk kan ervaren
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #424
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Komt door mijn grote voeten
    Dan ben je bij mij precies aan het goede adres.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dan ben je bij mij precies aan het goede adres.

    Kun je er klompvoetjes van maken (of gaat dat niet meer als iemand reeds volwassen is )
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 17 van 50 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •