Pagina 16 van 50 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1240 worden weergegeven.
  1. #376
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Kom kom heren, niet alleen Oppo kan mooie plaatjes van de LOTR EE maken hoor....
    Gelukkig niet Zelfs instapspelers kunnen een mooi beeld op het scherm toveren. Maar de Oppo doet het wel erg veel beter dan mijn Panasonic BD35...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #377
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vandaag komt UPS mijn laatste setje analoge kabels leveren. Dan kan ik stereo en surround via analoog beluisteren. Natuurlijk moet de kabel eerst inspelen , dus ik laat de komende dagen de set aanstaan met de Densen DeMagic DVD in burn-in mode. Geluid mag daarvoor uitstaan. Er hoeft alleen maar stroom door de kabel te vloeien
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Gelukkig niet Zelfs instapspelers kunnen een mooi beeld op het scherm toveren. Maar de Oppo doet het wel erg veel beter dan mijn Panasonic BD35...
    *&^% man, nu moet ik weer sparen voor een Oppo....


    Wat je kabels betreft; gaat een magnetron niet sneller? :veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #379
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    *&^% man, nu moet ik weer sparen voor een Oppo....


    Wat je kabels betreft; gaat een magnetron niet sneller? :veryfunny:
    Sjonge jonge, ijzeren delen in een magnetron...
    Terwijl iedereen weet dat kabels het beste gedijen in een conventionele oven.

    Oh, en pas wel op met je keuze voor Oppo. Er staat wel rechtsonderin een 3D logo op. :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #380

    Standaard

    heel mooi gedaan.
    klein vraagje waar heb je dat thx bordje en dat van dolby gekocht ?

  6. #381
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Vandaag komt UPS mijn laatste setje analoge kabels leveren. Dan kan ik stereo en surround via analoog beluisteren. Natuurlijk moet de kabel eerst inspelen , dus ik laat de komende dagen de set aanstaan met de Densen DeMagic DVD in burn-in mode. Geluid mag daarvoor uitstaan. Er hoeft alleen maar stroom door de kabel te vloeien
    Kabel is natuurlijk allang binnen en ook al aangesloten. Alleen nog geen tijd gehad voor een vergelijking of het inbranden. Sterker nog, ik ben de afgelopen week niet eens in de HT geweest

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    *&^% man, nu moet ik weer sparen voor een Oppo....

    Wat je kabels betreft; gaat een magnetron niet sneller? :veryfunny:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Sjonge jonge, ijzeren delen in een magnetron...
    Terwijl iedereen weet dat kabels het beste gedijen in een conventionele oven.
    Inderdaad :veryfunny: Jullie zijn weer lekker bezig...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #382
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    heel mooi gedaan.
    klein vraagje waar heb je dat thx bordje en dat van dolby gekocht ?
    Dank je! De bordjes heb ik van iemand overgenomen. Waar hij ze vandaan had weet ik niet. Ik heb wel eens op eBay een aantal aanbieders gezien, maar die waren niet van RVS.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #383

    Standaard

    Je kunt ook een afbeelding van internet pakken en met een tekenprogramma bewerken om vervolgens zonder randen uit te printen op mat fotopapier. Ok, geen rvs natuurlijk maar als je dit goed doet en ze in een mooi lijstje ophangt ziet het er ook best goed uit. Misschien een tip als alternatief..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #384
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Goede tip! Er is zelfs een site die hele mooie logo's heeft. Zal die een keer opzoeken. Heeft ook alle trailers van DD, DTS, THX, etc.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #385
    Have fun and enjoy your collection

  11. #386
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat is 'm! Heel goed
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #387
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mijn Oppo vertrekt morgen voor een reisje naar Amerika. Hij wordt daar vertroeteld en komt daarna helemaal uitgerust (met de laatste snufjes) weer terug

    Wordt vervolgd...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Mijn Oppo vertrekt morgen voor een reisje naar Amerika. Hij wordt daar vertroeteld en komt daarna helemaal uitgerust (met de laatste snufjes) weer terug
    Zo, da's best 'n duur reisje voor een R1 update
    Alle gekheid op 'n stokje, wat laat je er allemaal aan modden?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  14. #389
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Zo, da's best 'n duur reisje voor een R1 update
    :veryfunny: Hij is al regio- en zonevrij, dus dat is niet nodig

    Alle gekheid op 'n stokje, wat laat je er allemaal aan modden?
    Alle kennis die is opgedaan in de afgelopen 2 jaar (door o.a. het tunen van de Oppo 95) wordt hierin toegepast. Tot vorig jaar dacht men dat ERS*-materiaal goed was voor demping van resonanties en dus de kwaliteit van het geluid. Nu blijkt dat ze betere resultaten hebben behaald met aluminiumtape. Ik wilde dat zelf doen, maar dan zou de garantie niet meer gelden.

    Mijn Oppo 83 is dan bijna even goed als de gemodificeerde 95. Dan kan die weer een hele tijd mee...

    * EMI en RFI Shielding. Bescherming tegen straling van elektromagnetische en radiogolven.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Nu blijkt dat ze betere resultaten hebben behaald met aluminiumtape.
    Ze gaan 'm van binnen dus bekleden met Duck Tape? Je moet er maar opkomen Ben erg benieuwd of je verschil gaat merken.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  16. #391
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Ze gaan 'm van binnen dus bekleden met Duck Tape? Je moet er maar opkomen Ben erg benieuwd of je verschil gaat merken.
    Ik ook. Maar het is trouwens geen duck tape. Je kunt het het beste vergelijken met Panflex tape.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik ook. Maar het is trouwens geen duck tape. Je kunt het het beste vergelijken met Panflex tape.
    Dacht al zoiets. Dan wordt je al goede speler nog beter!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  18. #393
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Dacht al zoiets. Dan wordt je al goede speler nog beter!
    Daar ga ik wel vanuit Ben dan ook erg benieuwd, waarschijnlijk nog meer dan jullie
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Mijn Oppo vertrekt morgen voor een reisje naar Amerika. Hij wordt daar vertroeteld en komt daarna helemaal uitgerust (met de laatste snufjes) weer terug

    Wordt vervolgd...

    Ik zeg lekker niks....
    Have fun and enjoy your collection

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik zeg lekker niks....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #396
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ach ja, jullie verklaren me toch al voor gek
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #397
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #398
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Hele leuke smiley weer. Die kende ik nog niet

    Ik ben vandaag in de weer geweest om de Oppo goed te kunnen verpakken, maar het zit niet mee. Het stevige bruine inpakpapier was op en was nergens te krijgen. Een signaal?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #399

    Standaard

    Je kunt ook tape op de bluray's plakken. Klinkt het ook heel anders....:veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #400
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Je kunt ook tape op de bluray's plakken. Klinkt het ook heel anders....:veryfunny:
    Ik krijg het idee dat ik niet helemaal serieus wordt genomen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 16 van 50 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •