Pagina 15 van 50 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1240 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Zal ik dan maar geen foto's meer posten?
    Ho ho, je bent toch niet de weg kwijt

    We willen graag gek gemaakt worden

    Vol verwachting........

    BTW, heel fijne meet&greet met z'n allen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #352
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ho ho, je bent toch niet de weg kwijt

    We willen graag gek gemaakt worden

    Vol verwachting........
    Nee hoor, don't worry, ik ben niet de weg kwijt Ben met name de CD's, DVD's en BD's nog aan het herorganiseren want het werd een beetje een zooitje op de grond. Ziet al een stuk rustiger uit, maar kan nog beter... Aansluitend zal ik nieuwe foto's maken

    BTW, heel fijne meet&greet met z'n allen
    Bedankt! Ik zou het leuk vinden als jij ook een keer een M&G mee kan maken...

    BTW, binnenkort nog (onverwacht/ongepland) iets nieuws...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #353

    Standaard

    Och dat gordijntje neem ik op de koop toe als ik de ruimte en het geld had lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  4. #354
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Och dat gordijntje neem ik op de koop toe als ik de ruimte en het geld had lol


    We denken dat gordijnen voor de ruimte met nutsvoorzieningen alvast de bioscoopsfeer neerzetten.

    Je herinnert me aan iets Ik had gezegd nog een paar foto's te maken van de CV-ruimte...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #355
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Nee hoor, don't worry, ik ben niet de weg kwijt Ben met name de CD's, DVD's en BD's nog aan het herorganiseren want het werd een beetje een zooitje op de grond. Ziet al een stuk rustiger uit, maar kan nog beter... Aansluitend zal ik nieuwe foto's maken
    Zo ziet het er op dit moment uit...





    Morgenavond ziet het er alweer anders uit, maar dat is iets voor morgen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #356
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht


    We denken dat gordijnen voor de ruimte met nutsvoorzieningen alvast de bioscoopsfeer neerzetten.

    Je herinnert me aan iets Ik had gezegd nog een paar foto's te maken van de CV-ruimte...
    Nog geen tijd gehad voor de CV-ruimte, want ook die moet nodig worden opgeruimd om een beeld te krijgen hoe de bar eruit komt te zien...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #357
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Sinds gisteravond kan er naast muziek en film ook van games genoten worden. Ik heb nl. een PS3 overgenomen met 3 hele gave racespellen, waar ik de komende jaren wel zoet mee ben

    GT5 even geprobeerd met de console, maar een stuurtje zal niet lang op zich laten wachten
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #358

    Standaard

    Een PS3 je nieuwe aanwinst, dat had ik niet verwacht toen je meldde:

    BTW, binnenkort nog (onverwacht/ongepland) iets nieuws... 01-07-2011 02:28
    Zelf geen spelletjes liefhebber maar de wederhelft weet er wel raad mee, ben blij dat er hier een aparte ruimte voor is, zou anders knetter worden

    Je gasten van de Meet&Greet waren zeker van het andere forum? anders had ik hier denk ik wel een paar berichtjes gevonden.....

    Nog bedankt voor je plaatjes, ziet er retestrak uit Toen ik dat zo zag en aan al die grote buitentemperatuur schommelingen van de afgelopen dagen dacht, dacht ik, van hoe regelt ie nu de temperatuur in zijn HT?

    Heb je er een airco, of is dat niet nodig omdat je in de kelder zit en de temperatuur redelijk constant is of heb je er verwarming in omdat het te koud is?
    Have fun and enjoy your collection

  9. #359
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een PS3 je nieuwe aanwinst, dat had ik niet verwacht toen je meldde:

    Zelf geen spelletjes liefhebber maar de wederhelft weet er wel raad mee, ben blij dat er hier een aparte ruimte voor is, zou anders knetter worden
    Ik ben ook geen gamesliefhebber, behalve de racespellen. Die deed ik voorheen op de PC, maar die moet je constant blijven upgraden om de laatste spellen te kunnen spelen. Zal met de PS3 uiteindelijk ook zo zijn, maar de huidige kwaliteit is voor mij voldoende.

    Ik heb in het verleden overigens aangegeven dat ik nooit een spelcomputer zou aanschaffen, omdat ik anders nooit meer uit de kelder kwam Vandaar de opmerking onverwacht/ongepland

    Je gasten van de Meet&Greet waren zeker van het andere forum? anders had ik hier denk ik wel een paar berichtjes gevonden.....
    Klopt. De verslagen kan je dan ook daar vinden Je moet er wel even de tijd voor nemen, want ik heb ze zelfs nog niet helemaal gelezen

    Nog bedankt voor je plaatjes, ziet er retestrak uit Toen ik dat zo zag en aan al die grote buitentemperatuur schommelingen van de afgelopen dagen dacht, dacht ik, van hoe regelt ie nu de temperatuur in zijn HT?

    Heb je er een airco, of is dat niet nodig omdat je in de kelder zit en de temperatuur redelijk constant is of heb je er verwarming in omdat het te koud is?
    Thanks! In de zomer is het heerlijk vertoeven in de kelder. Met 30 graden buiten zit ik liever binnen Met 5 man en de apparatuur wordt het dan wel snel te warm, maar daar heb ik ventilatie voor met aanvoer vanuit de andere kelder. Maar het zorgt ook voor de natuurlijke pauzes

    In de winter is een elektrisch bijzetkacheltje een uur vantevoren voldoende om voor voldoende warmte te zorgen, tenzij het heel erg koud is.

    Misschien moet ik hier nog eens nadenken over een andere oplossing, maar voorlopig voldoet dit...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #360

    Standaard

    Ik heb het "daar" even(nou ja even, ze zijn niet kort van stof, lijken wel een beetje op mij op dat gebied) gelezen. Kan eruit opmaken dat het een zeer geslaagde M&G was Wil zoiets graag meemaken, al zie ik wel een beetje op tegen de afstand, de heenweg zal wel gaan, maar na een intensieve dag van genieten moet je ook nog eens terug, denk dat ik daar voor maar eens wat moet gaan trainen

    Ik lust beiden graag, alleen van Chili con carne wordt ik al heel snel een "beetje" winderig , op dat gebied zou je wel wat kunnen verbeteren aan je airconditioning niet alleen een temperatuurregeling, maar ook een koolstoffiltertje maken het dan optimaal

    Denk zelf ook wel eens over een vaste Airco opstelling hier, maar voor de enkele dagen per jaar dat het ondragelijk heet is, is het niet echt rendabel, bovendien heb ik ontdekt dat als het wel nodig is, het ontzettend veel energie vreet Heb een mobiel split systeem en voor zover ik mij kan herinneren is het al 3 jaar de kast niet meer uitgeweest.....

    Met warme dagen wordt het hier in de woonkamer met alles aan ook behoorlijk warm, de TV lijkt dan wel een soort van ongewenste(in de winter niet ongewenst) radiator, je kan dan een deur of raam open zetten, nadeel is dan dat je ongewenste geluiden van buiten krijgt....... deze kan ik makkelijk overstemmen, mijn tante heeft immers vermogen genoeg, maar de overstemming overschreid tevens de grenzen van verdraagzaamheid van de buren , mijn split systeem is wel split, maar niet met alle voordelen vandien, wel de koelkant, maar de geluidsproduktie zit nog steeds bij de binnenunit , ach je kan niet alles hebben, ben er al op vooruit gegaan vergeleken bij mijn vorige systeem, kostte een vermogen, koelde matig, en maakte ook nog eens een berg herrie. Zodoende heeft een vaste opstelling nog steeds mijn aandacht, maar door de beperkte noodzaak is hij nog steeds een achtergeschoven update voor mijn HT

    Bedankt nog voor je plaatjes, rood maakt gezellig(zie mijn lamellen) en ook de verwijzing naar "daar" leuk om te lezen dat er meerdere mensen zijn die een super HT naar waarde weten in te schatten, de plastic alles in 1x weggooizooi liefhebbers kan ik nog steeds niet waarderen, die geven volgens mij helemaal niet om goed geluid....

    Je hebt een prachtige HT ruimte en spullen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #361
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuke reactie weer en (alweer) bedankt voor de complimenten En ik plaats graag foto's, want alleen dan krijgt iedereen een idee hoe een ruimte uitziet.

    Het lezen van de M&G-verslagen van mijn gasten is inderdaad niet iets wat je "even" tussendoor doet. Ik vind het wel altijd erg leuk om te lezen hoe mijn gasten het hebben gevonden. Kritische noot waardeer ik ook, want het kan altijd beter, bij mij eigenlijk alleen in stereo. De M&G was ook deze keer (mijn 7e ) weer zeer geslaagd. Weer leuke mensen ontmoet en nieuwe muziek/film leren kennen. Dat laatste vind ik ook een erg leuk onderdeel van een M&G.

    De afstand kan inderdaad een probleem zijn, maar ook deze keer kwamen de mensen uit alle hoeken van het land, Lelystad, Arnhem, Zeeland en Antwerpen. Er zou zelfs iemand uit Groningen komen, maar dat ging niet door. Het kan ook dat je na het eten weer op huis aangaat. Dan draaien we gewoon het programma iets om. Eerst de hoofdfilm en daarna eten Die van 9 oktober is vol, maar ergens in december/januari is de volgende. Dan is het warmteprobleem ook opgelost, want dan heb ik zelfs wat verwarming nodig aan het begin

    Voor die paar dagen in het jaar dat de ruimte helemaal vol zit ga ik geen airco aanleggen. En in de winter volstaat het bijzetkacheltje ook. Komt ook nog bij dat ik niet zou weten waar ik die airco zou moeten plaatsen

    Wat het eten betreft, de lasagne van mijn vrouw is nogal vaak besproken en is dan ook meestal wat we serveren. Alleen deze keer was er iemand die niet tegen kaas kon. Tja, dan vallen een hele hoop gerechten af die ook nog makkelijk en snel zijn klaar te maken. Dus chili is niet standaard

    Op het andere forum lopen inderdaad meer (dan hier ) van die gekken rond, die iets zijn doorgeslagen in de hobby. Sommigen gaan trouwens nog verder en bouwen een aparte ruimte, die er nog niet is. Ik ben gelukkig niet de enige
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #362

    Standaard

    hoi lees nog elke dag jullie berichten en vermaak mij er mooi mee.
    je schrijft dat er op het andere forum nog gekkere mensen zijn die een aparte ruimte ervoor bouwen zoals je weet heb ik dit ook gedaan,ik vind dit persoonlijk niet gek,oke een beetje.
    als je echt van deze hobby bevangen bent kijk je ook niet meer op een tv in de woonkamer je wilt meer en meer,van andere kabels tot upgraden reciever,spelers enz het houd nooit op.
    blijf wel bij mijn mening dat een aparte ruimte zeker de moeite waard is ondanks de kosten,maar daar weet je natuurlijk alles van.
    een film kijken op een groot scherm heeft een grotere impact dan dat ze tegenwoordig kijken op een 3d tv met een bril op wat helemaal niet tot zijn recht komt.
    het is niet voor iedereen haalbaar maar als het mogelijk is zou ik het iedereen aanraden wie met deze hobby besmet is en daarvoor hoef je niet echt gek te zijn.
    gr jamie

  13. #363
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk dat je er nog bent. Ik had misschien gekken tussen aanhalingstekens moeten plaatsen, want dat bedoelde ik niet zo. Er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die het wel gaaf vinden wat wij gedaan hebben maar ons waarschijnlijk ook voor "gek" verklaren. We zijn ook een beetje doorgeslagen, maar het was een droom om een keer een eigen bioscoop in huis te hebben en die heb ik nu gerealiseerd en dat voelt heeeeeeeeel erg goed :toppie:

    Volgens mij geldt dat voor iedereen die zelf op zijn/haar manier geniet van deze heerlijke hobby. Afgelopen weekend nog heel erg genoten van Lord of the Rings. Wat een beleving is dat toch en daar doe ik dit allemaal voor!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #364
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jullie zijn gek... There you have it...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #365

    Standaard

    Yep, compleet gestoord, een hele kamer naar de ratsmodee helpen om er als een zombie naar een filmpje te gaan zitten kijken....... hoe gek kan je zijn

    BTW, welke uitvoering van LOTR heb je gekeken? Heb nu zelf die extended editie van 15 schijfjes in de bestelling staan bij MM, die heeft ze deze week in de aanbieding voor 49 euro....

    Denk dat ik de andere BR versie maar gewoon houd, ben benieuwd of van de extended editie het beeld wat beter is....
    Have fun and enjoy your collection

  16. #366

    Standaard

    over lord of the rings hebben ze alleen het eerste deel geremasterd de 2 volgende films hebben dezelfde beeldkwaliteit asl de eerste blurayuitgave

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    over lord of the rings hebben ze alleen het eerste deel geremasterd de 2 volgende films hebben dezelfde beeldkwaliteit asl de eerste blurayuitgave
    Dan zal ik het moeten hebben van de extra ingevoegde stukken, vond van geen van de 3 eerste uitgaven het beeld echt super....

    Misschien dat de Oppo er nog net dat hele kleine beetje aan toe weet te voegen zodat het er dan wel mee door kan gaan.....
    Have fun and enjoy your collection

  18. #368
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    over lord of the rings hebben ze alleen het eerste deel geremasterd de 2 volgende films hebben dezelfde beeldkwaliteit asl de eerste blurayuitgave
    Ja dat klopt wel, maar de bitrate is veel hoger. Vooral omdat de films nu maximale ruimte krijgen (2xbd50). Weliswaar omdat de film langer is, maar de beeldkwaliteit is wel fors verbeterd. En kijk dat op een Oppo, en je kan dagen ontgoocheld zijn... zeker op de grote waar de TS op kijkt, daar zal het nog meer impact maken. Ook bij de racegames waar hij straks niet meer achter weg te krijgen is.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-07-2011 om 20:28
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja dat klopt wel, maar de bitrate is veel hoger. Vooral omdat de films nu maximale ruimte krijgen (2xbd50). Weliswaar omdat de film langer is, maar de beeldkwaliteit is wel fors verbeterd. En kijk dat op een Oppo, en je kan dagen ontgoocheld zijn... zeker op de grote waar de TS op kijkt, daar zal het nog meer impact maken. Ook bij de racegames waar hij straks niet meer achter weg te krijgen is.
    Ik help je het hopen, nu nog even wachten tot hij weer beschikbaar is, laat hopen snel, heb zo een paar dagen vrij en het weer helpt mee
    Have fun and enjoy your collection

  20. #370
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Jullie zijn gek... There you have it...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep, compleet gestoord, een hele kamer naar de ratsmodee helpen om er als een zombie naar een filmpje te gaan zitten kijken....... hoe gek kan je zijn
    :veryfunny: Inderdaad compleet (prettig) gestoord
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #371
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    BTW, welke uitvoering van LOTR heb je gekeken? Heb nu zelf die extended editie van 15 schijfjes in de bestelling staan bij MM, die heeft ze deze week in de aanbieding voor 49 euro....
    Uiteraard de EE, want daar heb ik al die tijd op gewacht. Als je eenmaal de EE hebt gezien, mis je zoveel van het verhaal in de TE, dat je hem gauw weer uitzet. Heb 'm op 27 juni ook bij de lokale MM voor €49 gekocht

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk dat ik de andere BR versie maar gewoon houd, ben benieuwd of van de extended editie het beeld wat beter is....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dan zal ik het moeten hebben van de extra ingevoegde stukken, vond van geen van de 3 eerste uitgaven het beeld echt super....

    Misschien dat de Oppo er nog net dat hele kleine beetje aan toe weet te voegen zodat het er dan wel mee door kan gaan.....
    Ik heb alleen vergelijkingsmateriaal met de DVD en afgezien van de scherpte en diepte zijn ook de kleuren veel natuurlijker. We zijn net klaar met deel 3 en het was echt enorm overweldigend, de 1e scene met Sméagol, Gandalf bij Isengard, Battle for Minas Tirith, etc. Prachtige film met waanzinnig beeld en geluid. De sub heeft ook weer zijn woofer kunnen strekken

    De Oppo zet het plaatje prachtig neer. Het geluid ook even niet vergeten. Gewoon de straat laten evacueren en op vol vermogen kijken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #372
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja dat klopt wel, maar de bitrate is veel hoger. Vooral omdat de films nu maximale ruimte krijgen (2xbd50). Weliswaar omdat de film langer is, maar de beeldkwaliteit is wel fors verbeterd. En kijk dat op een Oppo, en je kan dagen ontgoocheld zijn... zeker op de grote waar de TS op kijkt, daar zal het nog meer impact maken.
    De bitrate is inderdaad erg hoog en dat een film op 2 schijven staat vind ik helemaal niet erg. Na 2 uur heb je toch even behoefte aan een pauze met een drankje en een knabbeltje. Deze beelden zal ik nog lang herinneren, want dit is echt referentiemateriaal! En de grootte van het scherm went in ieder geval nooit. Het is heerlijk kijken op die manier...

    Ook bij de racegames waar hij straks niet meer achter weg te krijgen is.
    Ik heb me nog best ingehouden. Het is wel erg gaaf op het grote scherm :toppie:
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #373

    Standaard

    Kom kom heren, niet alleen Oppo kan mooie plaatjes van de LOTR EE maken hoor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #374
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Kom kom heren, niet alleen Oppo kan mooie plaatjes van de LOTR EE maken hoor....
    Sjonge jonge, je begrijpt 'r ook niks van.
    Plaatjes maken doe je met een foto toestel, niet met een bdspeler.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #375

    Standaard

    Precies....woehah :veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 15 van 50 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •