Pagina 14 van 50 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1240 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Je plannen zijn weer prachtig, denk dat de bar wel net zo'n kunststuk zal gaan worden als de bioscoop

    Die piano..... nou doe mij maar 2 krukken extra
    Have fun and enjoy your collection

  2. #327

    Standaard

    Zo dit ziet er echt weer super gaaf uit, ook al is het nog maar een tekening..
    Haha had dit niet verwacht bij het woord 'bar'

    Is dit nu een loze/kale ruimte of moet er heel veel gesloopt en gestript worden?

  3. #328
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Echt niet normaal dit... Ik heb hier geen woorden voor.
    Dit is natuurlijk positief bedoeld.. Echt heel gaaf..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Erg mooi weer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je plannen zijn weer prachtig, denk dat de bar wel net zo'n kunststuk zal gaan worden als de bioscoop
    Bedankt allemaal Het zijn voorlopig alleen plannen, maar het zou erg gaaf zijn als we die konden realiseren. Net zoals de bioscoop zal het tijdens de bouw allemaal pas concreter worden, maar de kaders zijn in ieder geval gezet
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #329
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Volgens mij neem je het woord "Pianobar" iets te serieus!
    En ik neem aan dat als je een stel op visite hebt, er altijd één achter de piano moet!
    In de pauze wel ja, want tijdens de film horen we die toch niet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Die piano..... nou doe mij maar 2 krukken extra
    Je gaat tijdens de pauze spelen begrijp ik?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #330
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Alleen een gordijn voor de cv? Daar is toch vast een beetje creatieve en mooiere oplossing voor te bedenken! Zeker als je eenmaal een thema voor de indeling hebt!
    Zou best kunnen en dat zal tijdens de bouw wel allemaal blijken. Maar die ruimte moet volledig toegankelijk zijn. Tijdens onderhoud en vullen van de CV-ketel moet je overal bij kunnen. We moeten dan ook de vloer goed afdekken om beschadiging te voorkomen. Maar nogmaals dat zien we tegen die tijd wel...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #331
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karatel Bekijk bericht
    Zo dit ziet er echt weer super gaaf uit, ook al is het nog maar een tekening..
    Haha had dit niet verwacht bij het woord 'bar'

    Is dit nu een loze/kale ruimte of moet er heel veel gesloopt en gestript worden?
    Bedankt! Het is inderdaad nog maar een tekening, maar als alles meezit dan zal het resultaat hier best aardig op lijken.

    De ruimte is al die tijd gebruikt als de klusruimte voor de bouw van de bioscoop, maar is vrij snel vrij te maken voor dit project. Echter er staat zoveel zooi, die ik eerst kwijt moet. En om niet alleen maar te schuiven, gaan we de bergzolder meer gebruiken als opslag. Eerste activiteit wordt dan ook een nieuwe vlizotrap, want de huidige opening in het plafond is veel te klein.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #332

    Standaard

    Ik heb alles zitten bekijken en ik kan maar een ding erover zeggen: What the f*ck!!!! heel erg mooi allemaal!!!

    Alleen ben ik wel erg nieuwsgierig geworden wat het kostenplaatje van dit allemaal is ik denk dat ik daarvoor ook een nieuwe BMW zou kunnen kopen

    ALs ik de ruimte en het geld zou hebben wist ik het ook wel

    Succes verder nog met uitbreidingen.

  8. #333
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar ach, als je al een bmw of andere mooie auto hebt. En dan is het nog wat je prioriteit heeft. Maar hij heeft het heel mooi voorelkaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #334
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Ik heb alles zitten bekijken en ik kan maar een ding erover zeggen: What the f*ck!!!! heel erg mooi allemaal!!!

    Alleen ben ik wel erg nieuwsgierig geworden wat het kostenplaatje van dit allemaal is ik denk dat ik daarvoor ook een nieuwe BMW zou kunnen kopen

    ALs ik de ruimte en het geld zou hebben wist ik het ook wel

    Succes verder nog met uitbreidingen.
    Dank je voor het compliment! Ik heb het al eens eerder gezegd, maar de kosten voor de bioscoop vallen heel erg mee. Ik quote even mezelf van de 1e pagina
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dat valt opzich wel mee. We hebben alles zelf gedaan en het interieur bestaat voornamelijk uit tuinhout, OSB-plaat en MDF. De zijwanden hebben we met Parador Clickboard bekleed (een soort kliklaminaat voor wanden). Het duurste waren de akoestische aanpassingen. Het plafond bestaat uit absorptieplaten van Ecophon en de projectiewand is een bouwwerk waarin veel hout is verwerkt.

    Al met al schat ik de totale kosten op ca. €3500 verspreid over 3,5 jaar. Dus eigenlijk "slechts" €1000 per jaar
    Het is de apparatuur, e.d. die het kostbaar maakt. Ik had ook een goedkopere set kunnen samenstellen met alles van mindere kwaliteit, maar dan was de drang op te upgraden groter geweest dan nu. En veel apparatuur is ex-demo of 2e-hands. Dat scheelt ook heel veel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar ach, als je al een bmw of andere mooie auto hebt. En dan is het nog wat je prioriteit heeft. Maar hij heeft het heel mooi voorelkaar.
    Bedankt Claudio!

    Ik heb inderdaad een goede auto en die kan nog heel lang mee. Dus we hebben besloten geen nieuwe/andere auto te kopen. Want als je ergens geld mee weggooit is het wel een nieuwe auto. Verzekering is trouwens nu ook een stuk goedkoper en dat betekent ook weer meer geld iedere maand over voor leuke dingen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #335
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik heb even gezocht naar foto's waarmee jullie een indruk krijgen van de toekomstige ruimte. Onderstaande foto's zijn vanuit verschillende hoeken gemaakt.

    Ingang bar/foyer


    Vanuit de bioscoop


    Vanuit de deuropening van de bioscoop


    Ingang van de bioscoop


    Nog geen foto kunnen vinden waar de hoek met de CV-ketel op staat, maar daar zoek ik nog even verder naar...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #336
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    dit wordt weer een hele verbouwing. Succes en ik ga het volgen...

  12. #337
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat expansie vat hangt idd wel erg dicht bij de deur. Ik kan me dus een beetje voorstellen hoe de cv hangt. Overigens wel een belangrijke ruimte, want je ht kan nog zo mooi zijn. De gang naar is minstens zo belangrijk. Waar komt de box office (ticketbooth) te staan? Wat betreft de gordijnen... Aan de ene kant hoort dat een beetje bij de bioscoop. Ik zie het al voor me. Zeker in een beetje art deco stijltje. Maar genoeg mogelijkheden in die ruimte.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #338

    Standaard

    Die ingang, daar kun je misschien wel een ruimteschip van maken a la Aliens... valt dat vat en die buizen ook niet meer op...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #339
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, beter nog Tantive V. En dan die hijgende zware Earl Jones stem, die je drukkend doch dringend verzoekt je plaats in te nemen, Zoniet iets meld van: "I find your lack of faith disturbing" gevolgt door een zware ultralage ondertoon. En uiteraard in de pauze treed het welbekende vissekop kwartet op While someone shoots first. Oh wacht.., niet iedereen is zo'n Starwars malloot...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #340

    Standaard

    Heb ik toch liever een geile Leia stem...

    Welcome you naughty ht wanker, take a seat en let me entertain you...:veryfunny:
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 24-06-2011 om 12:22
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #341
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of het Efteling Villa Volta effect waarin je eerst in een ruimte staat, en eerst het spannende verhaal wordt verteld met licht en geluids effecten, alvorens je naar de volgende ruimte mag.

    Tja als ik eenmaal on a roll ben ontpoppen de ideeën zich in vlot tempo.... Tja ik ben namelijk gek op lege ruimte vol mogelijkheden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #342
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heb ik toch liever een geile Leia stem...

    Welcome you naughty ht wonker, take a seat en let me entertain you...:veryfunny:
    Dat is alleen voor als vrouw en kinderen van huis zijn en er geen gasten zijn. Maar ja wat heb je dan alleen aan de illusie, dan wil je ook het echte werk...
    En oh, ik zie een spelvaut. je bedoeld "wanker" (wank·er (w ng k r) n. Chiefly British Vulgar Slang. 1. A person who masturbates. 2. A detestable person. wanker [ˈwæŋkə] n Slang. 1. a person who wanks
    En waarom krijg ik het idee dat we dit topic aan het vervuilen zijn..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is alleen voor als vrouw en kinderen van huis zijn en er geen gasten zijn. Maar ja wat heb je dan alleen aan de illusie, dan wil je ook het echte werk...
    En oh, ik zie een spelvaut. je bedoeld "wanker" (wank·er (w ng k r) n. Chiefly British Vulgar Slang. 1. A person who masturbates. 2. A detestable person. wanker [ˈwæŋkə] n Slang. 1. a person who wanks
    En waarom krijg ik het idee dat we dit topic aan het vervuilen zijn..
    Klopt, het moet wanker zijn....had het al ff aangepast. Maar als een vrouw het zegt lijkt het toch echt wonker.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #344
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Wat een fantasie hebben jullie zeg :toppie: Ik heb erg gelachen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    dit wordt weer een hele verbouwing. Succes en ik ga het volgen...
    Het gaat wel nog even duren, maar als ik van start ga kan je het inderdaad (bijna) live volgen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat expansie vat hangt idd wel erg dicht bij de deur. Ik kan me dus een beetje voorstellen hoe de cv hangt. Overigens wel een belangrijke ruimte, want je ht kan nog zo mooi zijn. De gang naar is minstens zo belangrijk. Waar komt de box office (ticketbooth) te staan? Wat betreft de gordijnen... Aan de ene kant hoort dat een beetje bij de bioscoop. Ik zie het al voor me. Zeker in een beetje art deco stijltje. Maar genoeg mogelijkheden in die ruimte.
    Aan die muur hangen 2 expansievaten gevuld met stikstof, voor de boiler en de CV. De CV ketel staat samen met de boiler op een verhoging van beton en is niet van de orde van grootte die je in de meeste Nederlandse woningen ziet Ik zal een foto maken (ik heb er geen gevonden waar de ketel op staat), dan kan je zien wat ik bedoel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tja als ik eenmaal on a roll ben ontpoppen de ideeën zich in vlot tempo.... Tja ik ben namelijk gek op lege ruimte vol mogelijkheden.
    Precies zo zijn wij ook. Je bent bezig. Je krijgt een idee. Je werkt het idee uit en eventueel zie je dat idee dan terug in de ruimte.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #345
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Samen met mijn vrouw veel geluisterd en gekeken. Verschillende formaten zijn nu reeds in de Oppo verdwenen (en gelukkig ook er weer uitgekomen ). Analoog in surround klinkt erg lekker. Het is gedetailleerder, maar wel met minder punch. De sub integreert mooi in het geluidsbeeld en is (nog) minder aanwezig. SACD (Dire Straits - Brothers in arms), DTS-CD (Alan Parsons - On air), DVD-A (Eagles - Hotel California) en DVD (DTS demo DVD) klinkt vaak lekkerder dan via HDMI. Uitzondering hierop lijkt Seal - One night to remember te zijn. Die vinden we via HDMI net iets meer punch hebben en de stem van Seal klinkt wat voller en minder op de achtergrond. Met BD hebben we de voorkeur voor HDMI. Het geluid is dan gewoon wat voller en dat vinden we lekkerder klinken. Vooral met film is de beleving dan groter.

    Ik was ook natuurlijk het meest benieuwd naar de 96/24 schijfjes, want die kon ik niet meer spelen. De DVD-A van de Eagles hadden we al geluisterd, maar de BD-schijfjes nog niet. Het concert van Celine Dion in Las Vegas (Dolby TrueHD 96/24) moest er ook aan geloven en ook hier was de beleving niet als voorheen. Dus toch maar even kort via HDMI en wat schetste onze verbazing... Geen probleem! Het LFE-kanaal was strak en klonk prima! Dus snel meer 96/24 via HDMI en ook daar geen probleem. Geen idee of dit blijvend is en waar dit nu aan gelegen heeft, maar het lijkt erop dat de SR9600 weer doet wat ie moet doen

    Na al het testen ook nog een compleet concert gezien/geluisterd. Het was een hele tijd geleden dat we Jean Michel Jarre - Live in China hadden gezien. En deze DVD was dus nog niet in de Oppo geweest. Nou, we waren niet voorbereid op wat we hebben gehoord en gezien. WOW!! Het was net alsof we naar BD zaten te kijken. Een prachtig gedetailleerd beeld en het geluid (analoog) was super!

    Gisteren nog de film "The International" op BD gezien. WOW! Wat een beeld en geluid!! Referentiemateriaal van A to Z. Bovendien ook nog een heel erg spannende film en dat kwam natuurlijk ook door het geluid wat continu uit alle speakers kwam, zelfs in de dialoogscenes.

    Kortom het was weer een aangenaam verblijf in de kelder. Vandaag ga ik ergens anders de hele dag genieten van beeld en geluid op topniveau. Ik ben benieuwd...
    Laatst aangepast door HTip : 27-06-2011 om 11:58
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Samen met met vrouw veel geluisterd en gekeken. Verschillende formaten zijn nu reeds in de Oppo verdwenen (en gelukkig ook er weer uitgekomen ).

    Mij is het dus wel eens gebeurt dat ik een schijfje kwijt was en storing had met de Oppo 981HD, achteraf bleek er nog een schijfje in te zitten, hij was blijven plakken aan onvoldoende verwijderde lijmresten....... was een Ex Rental Is toen keurig opgelost

    Ik was ook natuurlijk het meest benieuwd naar de 96/24 schijfjes, want die kon ik niet meer spelen. De DVD-A van de Eagles hadden we al geluisterd, maar de BD-schijfjes nog niet. Het concert van Celine Dion in Las Vegas (Dolby TrueHD 96/24) moest er ook aan geloven en ook hier was de beleving niet als voorheen. Dus toch maar even kort via HDMI en wat schetste onze verbazing... Geen probleem! Het LFE-kanaal was strak en klonk prima! Dus snel meer 96/24 via HDMI en ook daar geen probleem. Geen idee of dit blijvend is en waar dit nu aan gelegen heeft, maar het lijkt erop dat de SR9600 weer doet wat ie moet doen

    Heb helaas maar 1 SACD, ok Brother in Arms en ben doende om, ook via dit forum, wat DVD-A schijfjes te bemachtigen. Fijn dat je receiver weer functioneerd zoals het behoort

    Na al het testen ook nog een compleet concert gezien/geluisterd. Het was een hele tijd geleden dat we Jean Michel Jarre - Live in China hadden gezien. En deze DVD was dus nog niet in de Oppo geweest. Nou, we waren niet voorbereid op wat we hebben gehoord en gezien. WOW!! Het was net alsof we naar BD zaten te kijken. Een prachtig gedetailleerd beeld en het geluid (analoog) was super!

    Heb zelf oa ook muziek van Mike Oldfield en Jean Michel Jarre, van Jarre heb ik de dubbel DVD+CD Jarre in China, is dat dezelfde als jij bedoeld of heb ik dan toch een andere? Bij mij staat er Forbidden City bij.

    Gisteren nog de film "The International" op BD gezien. WOW! Wat een beeld en geluid!! Referentiemateriaal van A to Z. Bovendien ook nog een heel erg spannende film en dat kwam natuurlijk ook door het geluid wat continu uit alle speakers kwam, zelfs in de dialoogscenes.

    Kortom het was weer een aangenaam verblijf in de kelder. Vandaag ga ik ergens anders de hele dag genieten van beeld en geluid op topniveau. Ik ben benieuwd...
    Genieten..... ja, daar heb je het uiteindelijk toch allemaal voor gedaan

    Zelf kan ik ook intens genieten van de HT, moet alleen uitkijken dat ik mij niet laat meeslepen en het volume te hoog heb staan.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 26-06-2011 om 14:53 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  22. #347
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mij is het dus wel eens gebeurt dat ik een schijfje kwijt was en storing had met de Oppo 981HD, achteraf bleek er nog een schijfje in te zitten, hij was blijven plakken aan onvoldoende verwijderde lijmresten....... was een Ex Rental Is toen keurig opgelost
    Zo dat is even schrikken . Ik ga er toch altijd vanuit dat de schijf ook weer eruit komt...

    Heb helaas maar 1 SACD, ok Brother in Arms en ben doende om, ook via dit forum, wat DVD-A schijfjes te bemachtigen. Fijn dat je receiver weer functioneerd zoals het behoort
    SACD en DVD-A speel ik graag af. Ik heb ook best wel een redelijke verzameling daarvan opgebouwd. Alleen komen er helaas weinig nieuwe populaire titels bij en de goede zijn zelfs niet meer te betalen.

    Ik hoop dat mijn receiver inderdaad weer goed blijft functioneren...

    Heb zelf oa ook muziek van Mike Oldfield en Jean Michel Jarre, van Jarre heb ik de dubbel DVD+CD Jarre in China, is dat dezelfde als jij bedoeld of heb ik dan toch een andere? Bij mij staat er Forbidden City bij.
    Klopt! Die is het. Met het Chinese Philharmonic Orchestra als begeleiding en Slash van Guns and Roses die demonstreert een klassieke achtergrond te hebben. Waanzinnig wat hij met een gitaar kan. Van Mike Oldfield heb ik Tubelar Bells op SACD. Klinkt ook heerlijk

    Genieten..... ja, daar heb je het uiteindelijk toch allemaal voor gedaan
    Absoluut. Je zult mij nooit horen zeggen: "Ik moest alweer een film kijken"

    Zelf kan ik ook intens genieten van de HT, moet alleen uitkijken dat ik mij niet laat meeslepen en het volume te hoog heb staan.
    Dat snappen de buren denk ik wel. Tenminste als het niet te vaak voorkomt...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #348
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vanavond wat muziek in 96/24 geluisterd en geen enkel probleem geconstateerd. Nog steeds geen idee waardoor dit nu kan, maar dat ga ik nog wel een keer uitproberen met verschillende bronnen. Voorlopig ben ik erg blij en kan ik ook een aantal muziek BD's (o.a. John Mayer - Where the light is) bestellen die ik had uitgesteld vanwege dit probleem.

    Zondag organiseer ik weer een M&G en ik ben flink de bioscoop weer mooi te laten zijn. De spinnen hebben zich nogal geamuseerd Als ik daarmee klaar ben maak ik nog wat nieuwe foto's en misschien ook nog wel een panorama.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Als ik daarmee klaar ben maak ik nog wat nieuwe foto's en misschien ook nog wel een panorama.
    Ja, maak ons maar gek
    Have fun and enjoy your collection

  25. #350
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, maak ons maar gek
    Zal ik dan maar geen foto's meer posten?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 14 van 50 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •