Pagina 25 van 50 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1240 worden weergegeven.
  1. #601
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Echt de mooiste thuisbioscoop die ik ooit gezien heb. Hoeveel ben je nou kwijt als dit zo wilt maken?
    Bedankt voor het mooie compliment Marcel! Behalve dat het heel veel tijd kost en de kosten voor een akoestische meting met plan schat ik de totale kosten zo ergens rond €3500. Natuurlijk is dit exclusief apparatuur

    Eigenlijk heeft het ons alleen materiaal gekost, want we hebben alles zelf gedaan. Daarom heeft het ook zo lang geduurd...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #602
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat Bekijk bericht
    Volg dit topic al geruime tijd, ben niet zo'n "forum-poster". Af en toe schiet ik er wat uit. Maar dit is gewoon een droom van mij.

    Geniet ervan!
    Erg leuk wat je er uitschiet Genieten doen we zeker. Gisteren M&G gehad, dus de hele dag mol gespeeld

    Het was vroeger ook een droom van mij. Dus als je de kans en ruimte krijgt gewoon beginnen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #603
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Whoop Whoop!

    De enkele berichtjes die ik hier al heb gepost zeggen telkens hetzelfde: prachtig!
    Bedankt Thomas! Wij (mijn vrouw en ik) blijven het leuk vinden om te lezen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #604

    Standaard

    mooie foto s,
    wederom top voor elkaar

  5. #605

    Standaard

    HTip, zou je me misschien kunnen vertellen waar je jouw bioscoopstoelen vandaan hebt? Ik ben al tijden op zoek naar een twee tal bioscoopstoelen maar degene die ik vind hebben altijd een te lage rugleuning. Ben best wel lang +- 1.90 m dus dat is niet fijn met zo'n korte rugleuning.

    Als ik dan fabrikanten benader als ik de perfecte stoel heb gevonden dan leveren ze nooit aan particulieren. De particulieren bioscoopstoel leveranciers hebben dan weer een heel beperkt aanbod aan modellen.

    Die van jouw zien er bijzonder comfortabel uit en lijken een relatief hoge rugleuning te hebben. Alvast bedankt!
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #606

    Standaard

    Ik dacht B Seated? ( www.bseated.nl ) waarbij er alleen geen prijzen op de site staan.

    Het was overigens een genot om die ruimte te mogen fotograferen. Erg indrukwekkend dagje geweest waarbij we gelukkig nog tijd hadden om ook muziek te luisteren en film te kijken
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 26-02-2012 om 20:41

  7. #607
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    mooie foto s,
    wederom top voor elkaar
    Bedankt Jamie! Die Christiaan kan er wat van
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #608
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    HTip, zou je me misschien kunnen vertellen waar je jouw bioscoopstoelen vandaan hebt? Ik ben al tijden op zoek naar een twee tal bioscoopstoelen maar degene die ik vind hebben altijd een te lage rugleuning. Ben best wel lang +- 1.90 m dus dat is niet fijn met zo'n korte rugleuning.

    Als ik dan fabrikanten benader als ik de perfecte stoel heb gevonden dan leveren ze nooit aan particulieren. De particulieren bioscoopstoel leveranciers hebben dan weer een heel beperkt aanbod aan modellen.

    Die van jouw zien er bijzonder comfortabel uit en lijken een relatief hoge rugleuning te hebben. Alvast bedankt!
    Ik ben nog 2 cm langer en zit prima in deze stoelen. Of ze nog verkrijgbaar zijn weet ik niet, maar zoals Christiaan aangeeft komen ze inderdaad bij BSeated vandaan. Maar dat is de professionele site. De site voor particulieren is www. bioscoopstoelen.nl Deze lijken er nog het meest op: http://bioscoopstoelen.nl/shop/BIOSC...p-p-16410.html.

    Ze zijn inmiddels verhuisd en zitten nu in Woerden. Op afspraak kan je ook proefzitten.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #609
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Het was overigens een genot om die ruimte te mogen fotograferen. Erg indrukwekkend dagje geweest waarbij we gelukkig nog tijd hadden om ook muziek te luisteren en film te kijken
    Het was ook een genot om jou aan het werk en natuurlijk het resultaat te zien. Inderdaad leuk dat je ook nog wat muziek en film hebt kunnen meemaken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #610

    Standaard

    Ik moet zeggen dat dit toch wel de mooiste home cinema is die ik ooit heb gezien!
    Ook super hoe je op kleine details hebt gelet!
    this is my boomstick!!!

  11. #611
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat dit toch wel de mooiste home cinema is die ik ooit heb gezien!
    Ook super hoe je op kleine details hebt gelet!
    Bedankt voor het mooie compliment! Het is heerlijk om je af en toe terug te trekken uit de hektiek van de dag. Om het nu om een film, een concert, een spel of een stuk muziek gaat, het is echt genieten!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #612

    Standaard

    waar heb jij dat mooie thx bordje weg wat in je bios hangt.
    heb zelf een dolby digital bord maar heb dat toen geimporteerd uit het buitenland .
    dat bedrijf bestaat inmiddels niet meer
    zou nu dus ook graag zo n thx bordje willen hebben en wil dus graag weten waar jij dit hebt gekocht.
    heb tevens nog even naar je foto s gekeken,vind mijn bios al helemaal top maar die van jouw als ik eerlijk ben,doet mij pijn om te zeggen maar verslaat de mijne
    ach ja altijd baas boven baas.

  13. #613
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt Jamie! Ik wist trouwens niet dat we een wedstrijdje aan het doen waren Ben ook erg blij met het eindresultaat, zowel hoe de ruimte uitziet en (nog belangrijker) hoe die klinkt. Het overtreft mijn stoutste dromen

    Het THX-bordje heb ik van Raymen (forumlid hier en op het HTforum). Volgens mij heeft die zelf gemaakt, maar dat weet ik niet zeker. Het DTS-bord aan de andere muur is ook van hem. Voorheen kon je ze ook zelf maken met de logo's die je hier kunt vinden: http://www.demo-world.eu/logos/. Alleen staan Dolby, DTS en THX er niet meer bij... Ik moet ze nog ergens op de NAS hebben staan. Als je wil zal ik ze eens zoeken.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #614

    Standaard

    als je een keer afstand wilt doen van het bordje dan laat het mij maar even weten.
    ooh nee laten we er geen wedstrijd van maken want ik begin zo weer uit te bouwen

  15. #615
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    als je een keer afstand wilt doen van het bordje dan laat het mij maar even weten.
    Doe ik, alleen reken er niet teveel op

    ooh nee laten we er geen wedstrijd van maken want ik begin zo weer uit te bouwen
    Van mij mag je. Ik ga me eerst bezighouden met een 2e garage met oprit, de omheining van de tuin en de bovenverdieping. Dus voordat de bar in zicht komt duurt nog even
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #616

    Standaard

    Hier kun je ook voldoende dts logo's vinden

    http://www.google.nl/search?q=dts+lo...=1600&bih=1113

    Maareh, je hebt het erg mooi voor elkaar!


    EDIT:
    je kunt ze ook hier vinden en dan zelf professioneel af laten drukken.
    http://www.tinstudio.com/gallery/ind.../newbw1?page=5

    http://www.tinstudio.com/gallery/ind.../newbw1?page=6








    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt Jamie! Ik wist trouwens niet dat we een wedstrijdje aan het doen waren Ben ook erg blij met het eindresultaat, zowel hoe de ruimte uitziet en (nog belangrijker) hoe die klinkt. Het overtreft mijn stoutste dromen

    Het THX-bordje heb ik van Raymen (forumlid hier en op het HTforum). Volgens mij heeft die zelf gemaakt, maar dat weet ik niet zeker. Het DTS-bord aan de andere muur is ook van hem. Voorheen kon je ze ook zelf maken met de logo's die je hier kunt vinden: http://www.demo-world.eu/logos/. Alleen staan Dolby, DTS en THX er niet meer bij... Ik moet ze nog ergens op de NAS hebben staan. Als je wil zal ik ze eens zoeken.
    Laatst aangepast door hstadman : 26-03-2012 om 20:13

  17. #617

    Standaard

    brandsoftheworld is een goeie hiervoor

  18. #618

    Standaard

    pff.
    was als een geintje bedoeld van het wedstrijdje

  19. #619

  20. #620
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt voor de links. Zitten een paar erg mooie logo's tussen.

    @Jamie: voor mij was het ook een geintje
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #621

    Standaard

    You're welcome.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt voor de links. Zitten een paar erg mooie logo's tussen.

    @Jamie: voor mij was het ook een geintje

  22. #622
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt voor de links. Zitten een paar erg mooie logo's tussen.

    @Jamie: voor mij was het ook een geintje
    Maakt mij niet uit, zo lang 'k maar één van die koekentrommels kan verkrijgen
    Laatst aangepast door StefaanD : 26-03-2012 om 21:31
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #623
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Maakt mij niet uit, zo lang 'k maar één van die koekentrommels kan verkrijgen
    Ligt waarschijnlijk aan mij of ik heb mijn snapper niet aanstaan, maar ik snap 'm niet
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #624
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Maakt mij niet uit, zo lang 'k maar één van die koekentrommels kan verkrijgen
    Ik heb mijn snapper gevonden

    De koektrommels blijven toch echt hier liggen. Ik controleer ook iedere tas die de Chamber verlaat
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #625
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha dat weet 'k wel Philip, maar ga je er toch blijven mee plagen

    Nu in alle ernst, waar heb je die ergens vandaan ?

    @hstadman, ook bedankt voor de links zitten wel leuke tussen, alleen verlicht brrr dat is echt niets voor mij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 25 van 50 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •