De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mijn thuisbioscoopje

    Eigenlijk ben ik 2 dagen te vroeg, want vrijdag komt alles binnen dus heb nog geen foto's

    Maar vanaf aanstaande vrijdag ben ik in het gelukkige bezit van de Samsung UE49KS8000 en als geluids- en blu-ray systeem de Harman Kardon BDS885S.
    Ik heb als ik de specs zo zeg wel een systeem wat er weer even tegenaan kan.

    Enige waar ik nog over twijfel. Om mijn digitale media af te spelen. Is een extern apparaat zoals bv een popcornhour aan te raden of is de interene mediaspeler van Samsung voldoende.
    Wellicht hebben jullie een idee hierover?
    Laatst aangepast door arjan_ufo : 22-06-2016 om 15:27 Reden: taalfoutje

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alvast gefeliciteerd.

    Ik zou de mogelijkheden even afwachten. Tegenwoordig kan er veel met je huidige apparatuur.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Mmmm.... alles in 1 en hoe speel ik mijn downloadjes het beste af vraag.....

    Wat Claudio al zegt..... een beetje doorsnee download wordt tegenwoordig door
    de meest eenvoudige "smart" TV en audioset nog wel afgespeeld. Mijn ondertussen
    zo'n5 jaar oude plasma speelde toen al 3D kopietjes af vanaf een USBstick en
    de techniek heeft ondertussen niet stilgestaan.

    Als het niet lukt met moeilijke downloadjes en je wilt mooie menu's om al je
    downloads in op te slaan, dan kan je altijd nog gaan kijken voor een losse
    multimediaplayer.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop Arjan..
    En waar wij nou allemaal op wachten zijn als je alles geinstalleerd hebt, foto's.. Altijd leuk om te zien hoe onze mede hobbyist z'n HT heeft ingericht.

    Iedereen downed wel eens. Ik ook. Maar hier op dit forum is het een beetje "taboe" om er uitgebreid over te hebben ben ik achter gekomen.
    Wil niet zeggen dat info verstreken wordt over deze apparaten. Ze zijn ook ideaal voor fotoslideshowes
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #5

    Standaard

    Hoi,

    Ja op het moment dat alles staat dan komen er zeker foto's.

    En ik snapte idd de aanname die DVDProfilersFilmgek maakt, maar ik kan hem wel verzekeren dat 90% van wat ik kijk netjes van een schijfje komt

    Ik gebruik de speler hoofdzakelijk voor idd foto's maar ook mijn vakantiefilms die we maken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Hoi,


    Ik gebruik de speler hoofdzakelijk voor idd foto's maar ook mijn vakantiefilms die we maken.
    Dan zou ik me geen zorgen maken, dat speelt bij wijze van spreken een beetje slimme koelkast
    vandaag de dag wel af

    Benieuwd naar de plaatjes
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Hier een paar fotootjes, ik zal ze nog een keer wat beter maken. Maar heb nu al zo lang niks gepost dat ik het wel zo leuk vond om iets te posten.apparatuur.JPGbank.JPGharman.JPGtv aan.JPG

    De spullen die ik nieuw heb en aangesloten heb.
    tv de Samsung ue49ks8000
    geluid en bluray de Harman Kardon BDS885S
    mediaspeler is de popcorn hour Vten geworden
    Laatst aangepast door arjan_ufo : 07-07-2016 om 17:56 Reden: was wat vergeten

  8. #8
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Hier een paar fotootjes, ik zal ze nog een keer wat beter maken. Maar heb nu al zo lang niks gepost dat ik het wel zo leuk vond om iets te posten.apparatuur.JPGbank.JPGharman.JPGtv aan.JPG

    De spullen die ik nieuw heb en aangesloten heb.
    tv de Samsung ue49ks8000
    geluid en bluray de Harman Kardon BDS885S
    mediaspeler is de popcorn hour Vten geworden
    Ziet er goed uit Arjan. Heb je die plaat zelf gemaakt waar de TV op staat?
    Klein tipje.. Ik zou bij de H. Kardon de bekabeling op een 1 of andere manier
    lager brengen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #9

    Standaard

    Nee die plaat zat standaard in het tv meubel. en gelukkig paste de voet er op. Dat was ook de reden dat ik de 8000 serie heb gehaald. Had eerst mijn oog laten vallen op de goedkopere 7000, alleen zitten daar de pootjes aan de zijkanten van het scherm, en dat paste niet. Dus een goede reden om toch de snellere 8000 te halen . Ja de kabels zijn mij ook nog een doorn in het oog. Dat word binnenkort opgelost als ik de luidsprekerkabels en internetkabels e.d. onder de vloer door laat lopen, dus liggen nu nog achter de kast waardoor deze kabels nog in de kast vallen. Wordt dus binnenkort wel opgelost
    Laatst aangepast door arjan_ufo : 07-07-2016 om 18:45 Reden: typo aangepast

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •