Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 728 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Vanavond beginnen twee veilingen:

    Criminal Minds seizoen 5
    Castle seizoen 1

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Vanavond beginnen twee veilingen:

    Criminal Minds seizoen 5
    Castle seizoen 1
    Het is seizoen 2 van Castle.

  3. #153

    Standaard

    Niemand heeft kans om de veiling te winnen want die de hoogste bod gedaan heeft voor beide boxen werkt in een distributie/groothandel in cd's, dvd's en lp's. Nu weet ik waar al die codes gaan. Een bod van 260 naar 400 punten zegt al veel.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Niemand heeft kans om de veiling te winnen want die de hoogste bod gedaan heeft voor beide boxen werkt in een distributie/groothandel in cd's, dvd's en lp's. Nu weet ik waar al die codes gaan. Een bod van 260 naar 400 punten zegt al veel.
    Zou je eens moeten melden bij MM, want dat is idd niet eerlijk. Zo kan die persoon elke keer de veiling winnen.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Niemand heeft kans om de veiling te winnen want die de hoogste bod gedaan heeft voor beide boxen werkt in een distributie/groothandel in cd's, dvd's en lp's. Nu weet ik waar al die codes gaan. Een bod van 260 naar 400 punten zegt al veel.
    Dat wil toch niet zeggen dat hij al die punten van die DVD's en BD's af kan halen, want dan zijn de seals en de punten er af, dat gaat dan toch opvallen bij de winkels waar aan geleverd wordt.
    Met retouren zou het kunnen, maar dan krijgt Disney/Buena Vista ze allemaal zonder punten retour...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #156

    Standaard

    Enkele maanden geleden werden 's maandags een code gegeven voor extra MM punten.
    Die zie ik niet meer, wordt dfat niet meer gedaan?

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat wil toch niet zeggen dat hij al die punten van die DVD's en BD's af kan halen, want dan zijn de seals en de punten er af, dat gaat dan toch opvallen bij de winkels waar aan geleverd wordt.
    Met retouren zou het kunnen, maar dan krijgt Disney/Buena Vista ze allemaal zonder punten retour...
    Winkels zoals Free Record Shop doen de seals wel eraf. En het is niet de eerste keer dat er een retour is. En omdat het product nog intact is, verpakken ze die terug om terug te verkopen. Dus de seal wilt absoluut niets zeggen. De meeste winkels zijn eerlijk maar in alle branche zijn er oneerlijke mensen.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Winkels zoals Free Record Shop doen de seals wel eraf. En het is niet de eerste keer dat er een retour is. En omdat het product nog intact is, verpakken ze die terug om terug te verkopen. Dus de seal wilt absoluut niets zeggen. De meeste winkels zijn eerlijk maar in alle branche zijn er oneerlijke mensen.
    Volgens mij had je het over dat diegene bij een groothandel werkte, wat niet de frs hoeft te zijn. Ik bedoel dus dat je het niet zeker kan zeggen dat de winnaar van de veiling op die manier aan zijn MM's komt.

    Overigens kun je in NL van 1 titel meerdere keren MM's inleveren, maar volgens de voorwaarden mag dat niet. In de UK kan dat niet want elk nummer is daar gekoppeld aan een titel. Overigens hebben ze daar weer geen veilingen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #159

    Standaard

    Nieuw in de Shop:

    Criminal Minds Seizoen 3 DVD 180MM

    Ghost Whisperer Seizoen 3 DVD 180MM

    Weer niks voor mij.

    Verlanglijstje:
    Lost Seizoen 6 DVD
    The Sorcerer's Apprentice Blu-ray
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #160

    Standaard

    Beetje stom misschien maar heeft iemand toevallig nog 1 code van movieminutes over... Ik heb er 170 en zou graag criminal minds season 3 willen bestellen.

    Maar alles waar op dit moment movieminutes opzitten heb ik al of ik heb er geen interesse in

    Hoor het wel,

    Gr Bart

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Beetje stom misschien maar heeft iemand toevallig nog 1 code van movieminutes over... Ik heb er 170 en zou graag criminal minds season 3 willen bestellen.

    Maar alles waar op dit moment movieminutes opzitten heb ik al of ik heb er geen interesse in

    Hoor het wel,

    Gr Bart
    Je hebt criminal minds season 4 al?

  12. #162

    Standaard

    Door al dat Disney/Pixar geweld met de 2=1 actie zouden we bijna movieminutes vergeten:

    Movie Minutes Monday - Vanavond van 19:00 tot 21:00 tijdelijk een extra toevoeging aan de Shop!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #163

    Standaard

    Adventureland op DVD!

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Je hebt criminal minds season 4 al?
    Vind series in NL gewoon te duur om te kopen koop ze wel in de UK a 11e per stuk dan maar geen NL subs!

  15. #165

    Standaard

    Heb hier ook nog enkele codes weet niet of ze nog werken

    ACT3MTK6UM8
    TFAR4FG6GY
    ACT3HCECE8S
    MMMO42VPMT
    MMMG7WN0JM
    BLUPPCYHZM
    TFAJCYNXQY
    MMVERON39E
    TFAMPSLAEG

    Als iemand nog codes heeft waar hij / zij niets mee doet zou ik die dan mogen hebben?

  16. #166

    Standaard

    Geen 1 van de codes werkt, allemaal verlopen i.v.m. acties, helaas.

  17. #167

    Standaard

    t word tijd dat er weer eens wat nieuwe codes komen...

  18. #168

    Standaard

    Die ena laatste deed t bij mij gewoon... Thanks

  19. #169
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij mij lukten er 2, de laatste en de andere weet 'k niet meer, heb ze allemaal
    snel na elkaar ingevoerd. Bedankt deardevil
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #170

    Standaard

    Bij mij lukte er 3 codes heel erg bedankt!

  21. #171

    Standaard

    Bij mij lukte de laatste 3
    Bedankt

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Bij mij lukte de laatste 3
    Bedankt
    bij de eerste 3 codes geeft hij bij mij aan dat ze verlopen zijn, van de andere 6 codes had ik er al 4 gebruikt maar 2 dus nog niet (de laatste en de twee na laatste)

    Weer 60 Gratis minutes erbij
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #173

    Standaard

    Hoi Deardevil, 3 codes die werkte, toch weer 90 movieminutes!
    Mijn dank is groot

  24. #174

    Standaard

    Hey,

    Leuk dit
    Bij mij werkte er 2 codes nog, ...2na laatste en de laatste.
    Dus weer 60 punten erbij voor noppes, ...Hihi.
    Nu nog wat interessante Blu-Ray's in de shop plaatsen door MM. (die ik ook nog niet heb ofcourse)
    En dan weer eens een besteling plaatsen.


    Greets Ferry, ...

  25. #175

    Standaard

    bij mij werkte de laatste 3 ook

    bedankt ,is de kleine weer blij straks ,met haar nieuwe disney

Pagina 7 van 30 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •