Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 728 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    De actie van vandaag tem zaterdag:

    "Movie Minutes Monday! Vanaf vandaag start er elke dag om 20:00 uur een veiling waarin je kunt bieden op de Blu-ray of DVD van The Sorcerer's Apprentice! Elke veiling loopt tot de daaropvolgende dag tot 18:00 uur. Elke dag dus weer een nieuwe kans!"

    Jammer dat enkel diegenen met enorm veel punten hier iets aan hebben.

  2. #77

    Standaard

    Bagger, ten eerste moet je deze film leuk vinden en ten tweede veel punten, en ik heb geen een van beide.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goed, dit topic mag open blijven op voorwaarde dat het gewoon ontopic blijft met het plaatsen van code's en/of aanbiedingen. Geen gezeur meer over de acties/aanbiedingen van Movie Minutes, dan gaat dit topic direct weer op slot!

    edit: thread overigens even verplaatst omdat het zowel over DVD als Blu-ray gaat.

  4. #79

    Standaard

    Voor vandaag:

    "Movie Minutes Monday! Vandaag moet je er op tijd bij zijn, want vanavond rond 20:00 uur heb je kans om jouw Movie Minutes saldo op te hogen!"

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Voor vandaag:

    "Movie Minutes Monday! Vandaag moet je er op tijd bij zijn, want vanavond rond 20:00 uur heb je kans om jouw Movie Minutes saldo op te hogen!"
    Graag code hier plaatsen

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the puma Bekijk bericht
    graag code hier plaatsen
    MMMG7WN0JM

    EDIT: Om de één of andere reden lukt het me niet om de letters in upper case te plaatsen...
    EDIT2: Nu wel, maar als ik er geen voetnoot bij plaats zet'ie 'm in lowercase. Raar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Site gaat erg langzaam momenteel, maar het is gelukt

    Bericht van de Facebook pagina:

    Beste Movie Minutes Members. Door het succes van de Movie Minutes Monday is de website precies om 20:00 uur overbelast geraakt. Om die reden zullen we de Movie Minutes Monday van vandaag veranderen in een code voor alle fanatieke Members: MMMG7WN0JM. Deze code is tot vanavond 12:00 uur te gebruiken! Wij weten in ieder geval wat wij moeten doen deze week ...excuus voor het ongemak!

  8. #83

    Standaard

    Beste Movie Minutes Members. Door het succes van de Movie Minutes Monday is de website precies om 20:00 uur overbelast geraakt. Om die reden zullen we de Movie Minutes Monday van vandaag veranderen in een code voor alle fanatieke Members: MMMG7WN0JM. Deze code is tot vanavond 12:00 uur te gebruiken! Wij weten in ieder geval wat wij moeten doen deze week ...excuus voor het ongemak!
    zijn er maar 30mm

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    zijn er maar 30mm
    Ja hoor, nog klagen dat ze "maar" 30mm weggeven......schaam je.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denv82 Bekijk bericht
    Site gaat erg langzaam momenteel, maar het is gelukt

    Bericht van de Facebook pagina:

    Beste Movie Minutes Members. Door het succes van de Movie Minutes Monday is de website precies om 20:00 uur overbelast geraakt. Om die reden zullen we de Movie Minutes Monday van vandaag veranderen in een code voor alle fanatieke Members: MMMG7WN0JM. Deze code is tot vanavond 12:00 uur te gebruiken! Wij weten in ieder geval wat wij moeten doen deze week ...excuus voor het ongemak!
    Top

    Het klagen heeft dus toch weer zin gehad
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #86

    Standaard

    Tot hoelaat duren deze codes normaal dan? Of wie het eerst kom wie het eerst maalt?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    zijn er maar 30mm

  13. #88

    Standaard

    Nu is ie gewoon voor iedereen en geldig tot 12 uur vannacht.

    Maar het was eerst zo'n actie waarbij de 1e die de code in vult de punten krijgt. Maar dat werkt gewoon voor geen meter. Je zit dan met een paar honderd man tegelijk te klikken.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #89

    Standaard

    Ik ben blij met de extra 30MM thx

  15. #90

    Standaard

    Mijn Movie Minutes account was helemaal in de vergetelheid geraakt, ik had er al jaren niet naar omgekeken,... blijkt dat er nog 70 minutes op stonden.

    inmiddels opgelopen tot 170:
    30 MM Veronica code van enkele weken geleden
    40 MM van een BD
    30 MM van vandaag
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #91

    Standaard

    Die 30 minutes zijn lekker, maar toch vreemd dat een website van WDHE niet eens een paar honderd bezoekers tegelijk aankan.

    Hoop dat ze eens nieuwe titels gaan toevoegen in de shop ivv de MMM.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #92

    Standaard

    hmm, bij mij doet de code het niet, geeft aan dat deze al is eerder gebruikt

  18. #93

    Standaard

    Super goede actie van MM!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #94

    Standaard

    Movie Minutes Monday: vanavond tussen 20:00 en 21:00 staat er (tijdelijk) een nieuw product in de shop! Zorg ervoor dat je er bij bent, want de aanbieding is slechts 1 uur geldig!

  20. #95

    Standaard

    Flash Forward S1, kent iemand deze?

    EDIT: Nvm, al opgezocht, een of andere gecancelde show.
    Laatst aangepast door Tom91 : 17-01-2011 om 19:05

  21. #96

    Standaard

    Dat is toch die serie met die black-out? Is al weer gecancelled inderdaad. Niet heel erg interessant dus. Had graag een leuke Blu-ray gezien. Maar ja, heb ook niet zoveel punten meer, dus maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. Eerst maar weer eens wat punten sparen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #97

    Standaard

    Schijnt wel een goede serie te zijn overigens. Dat ie ge-cannceld is wil niet zeggen dat het niks is in Amerika zijn ze daar heel hard in een kleine drop in kijkcijfers is meteen cancel.

    Ik vind het op zich wel een goede actie niet duur ook, had hem wel genomen als ik genoeg punten had heb er op dit moment maar 170.

    Maar wel een goede actie vind ik.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #98

    Standaard

    Het einde van het seizoen heeft waarschijnlijk een cliffhanger met de nodige losse eindjes. En je krijgt de rest dus nooit te zien. Alleen daarom zou ik die serie al nooit kopen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #99

    Standaard

    Nieuw in de Shop:

    The Last Song DVD 120MM
    The Last Song Blu-ray 180MM

    Private Practice Seizoen 1 180MM
    Private Practice Seizoen 2 180MM

    Niks voor mij erbij helaas...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #100

    Standaard

    Nieuwe Veiling op MM: Tron Legacy pakket met oa 2 bioscoopkaartjes en game

    Ik doe niet mee, heb ik vast geen genoeg mm voor. Wat me wel opviel was deze tekst:

    Meedoen kan tot en met vrijdag 11 februari 2011 12:00. De winnaar wordt 1 februari bekend gemaakt op de Movie Minutes Facebookpagina Meedoen kan tot en met vrijdag 11 februari 2011 12:00. De winnaar wordt 1 februari bekend gemaakt op de Movie Minutes Facebookpagina
    zal wel een cijfertje vergeten zijn:P

Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •