Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 728 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Dit staat op hun site:
    Elke Blu-ray is namelijk 40 Movie Moments waard en als je er drie hebt geregistreerd, dan kun je al een vierde Blu-ray t.w.v. 120 Movie Moments gratis bestellen!
    Alleen jammer dat op dit moment je minimaal 150 punten nodig hebt...

  2. #702

    Standaard

    Ik kan niet eens meer inloggen...
    Meer mensen dit probleem?

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Ik kan niet eens meer inloggen...
    Meer mensen dit probleem?
    Geen problemen mee. Het aanbod is nog wel steeds bedroevend... Wel staan er nu ineens producten bij die niet film-gerelateerd zijn...

  4. #704

    Standaard

    Er is een nieuwe site, www.moviemoments.nl Helaas kun je de oude punten niet meer invoeren en staan er nog niet zoveel nieuwe titels in de shop, maar er gebeurt in elk geval weer iets.
    Laatst aangepast door Boersmaster : 15-03-2014 om 18:54 Reden: link aangepast

  5. #705
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #706

    Standaard

    Het aantal titels is volgens mij al jaren niet meer zoveel geweest. Dat neemt trouwens niet weg dat het aanbod voor mij persoonlijk nog steeds niet interessant is.

    De site is soms wat onoverzichtelijk want bij een aantal titels kun je een stap later alsnog voor een blu-ray versie kiezen welke niet in het overzicht lijken te staan. Verder staan er toch enkele rare gevallen tussen. De DVD van Scarface, die al jaren voor een euro of 5 te koop is kost hier 2,50 + 2000 punten. Voor de DVD van bv Benjamin Button moet hier naast 260 punten ook nog eens €2,50 bij betaald worden terwijl zelfs de bu-ray overal al voor €5,- in de schappen staat.

    De verzendkosten lijken standaard 4,25 te zijn ongeacht het aantal titels (ik ben bij 11 gestopt) Soms is het echter niet mogelijk om een aantal titels in één bestelling te plaatsen omdat er schijnbaar verschillende leveranciers zijn. Het is bv niet mogelijk om bv The Dark Knight samen met the Pirates of the Caribbean te bestellen in één bestelling.

  7. #707

    Standaard

    Ik kan ook niet meer inloggen op mijn accounts. Had mijn MM over verschillende accounts verspreid & veel codes gekocht voor 1 euro per stuk, maar mijn accounts zijn niet meer.
    Als ik inlog staat er dat de gegevens onjuist zijn. Ik kan mijn wachtwoord ook niet wijzigen, want dan staat er dat het email adres niet bekend is. Ik heb geprobeerd een nieuw account aan te maken met het oude email adres, en dat lukte gewoon. Dat betekent dus dat mijn oude accounts met meer dan 10,000 movie minutes zomaar verwijderd zijn?
    --

  8. #708

    Standaard

    Hoe zou dat nou komen met zoveel accounts, misschien vermoedden ze wel fraude....

    En bij mij doet hij het nog gewoon hoor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #709

    Standaard

    Misschien hebben de adresgegevens oid van accounts vergeleken om misbruik tegen te gaan.

    Ik kan ook gewoon nog inloggen.

  10. #710

    Standaard

    Ik probeerde pas wat titels te bestellen, maar dat gaat dus blijkbaar nog niet?

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hoe zou dat nou komen met zoveel accounts, misschien vermoedden ze wel fraude....

    En bij mij doet hij het nog gewoon hoor.
    Fraude? Hoezo fraude? Je besteld toch gewoon producten met punten die je gekocht en/of gespaard hebt + je betaald veel te hoge verzendkosten.
    4,25 om 1 DVD te verzenden ... Eerder fraude aan hun kant, lol.

    Sommige accounts werken overigens nog wel. Andere weer niet.

    Het kan ook niet met adresgegevens te maken hebben, ik heb namelijk mijn profiel nooit ge-update (want nooit besteld, er was nooit iets interessants).
    Dus mijn punten ook nooit kunnen gebruiken. Vroeger overigens nog wel, toen ze nog Disney titels hadden. Ratatouille en nog een paar andere blu-ray's besteld.

    Maar ja, vraag mij af hoe lang MM zal bestaan. Sales van dvd's en blu-rays nemen massaal af, lijkt niet echt te 'leven'. Had waarschijnlijk toch niets besteld.
    Laatst aangepast door roninpacino : 06-04-2014 om 22:38
    --

  12. #712

    Standaard

    Hopelijk vullen ze weer een keer aan met wat leuke blu-ray titels, ik heb nog wel wat punten, maar ik zie gewoon geen leuke film momenteel :P

  13. #713

    Standaard

    Ik dacht dat MM niet meer bestond.

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik dacht dat MM niet meer bestond.
    Dat bestaat nog wel, maar heet inmiddels MovieMoments
    https://www.moviemoments.nl/shop
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #715

    Standaard

    Het heeft even volledig plat gelegen, op sterven na dood. Maar de reanimatie heeft nog iets uitgehaald ... Hoewel ... Geen nieuwe titels, prijzen die absurd zijn ... meh.

  16. #716

    Standaard

    Zo te zien hebben ze nu alle Blu-ray's uit de shop verwijderd.

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zo te zien hebben ze nu alle Blu-ray's uit de shop verwijderd.
    niet allemaal hoor, nog in elk geval When In Rome, Scary Movie 4, High Scgool Musical 3, Confessions Of A Shopaholic

  18. #718

    Standaard

    Die beloofde updates zijn er in ieder geval nooit gekomen, in tegendeel zelfs.

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Die beloofde updates zijn er in ieder geval nooit gekomen, in tegendeel zelfs.
    Daar is wel een update geweest zoals ze dat beloofd hebben. Ze hebben gewoon een groot deel van de blu-ray's verwijderd. Dat was hun update.

  20. #720

    Standaard

    Kan je d'r nou eigenlijk iets bestellen of niet?
    Toen ik 't laatst een keer wilde proberen kon je namelijk niet afrekenen.

  21. #721

    Standaard

    Nog steeds geen update en helemaal geen blu rays

  22. #722

    Standaard

    Het heeft geen zin om telkens hier een bericht te plaatsen om te zeggen dat er geen verandering is met de site. Het is voor goed gedaan.

  23. #723

    Standaard

    Ben ik toch blij dat ik op het laatst mijn massa MM's ingewisseld heb
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #724

    Standaard

    dat is zo dood als iets....dit topic kan beter gesloten worden.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ben ik toch blij dat ik op het laatst mijn massa MM's ingewisseld heb
    ik heb nog voor een paar duizende punten

Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •