Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 728 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    update valt vooralsnog erg tegen,met enkel de dvd's

  2. #677

  3. #678

    Standaard

    Misschien zijn ze er nog mee bezig

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Misschien zijn ze er nog mee bezig
    Maar dan wel op een slakken tempo zonder poten

  5. #680

    Standaard

    De 6 nieuwe titels zijn trouwens van Universal, dus wie weet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #681

    Standaard

    Ondertussen zijn ze wel weer lekker gestegen met die verzendkosten...
    2 of minder €4.25 en 3 of meer €8...
    Zo kan ik 't aantal punten ook wel verdubbelen en het aantal punten van een film gelijk laten blijven zodat men er meer koopt waardoor men ook meer kwijt is.

  7. #682

    Standaard

    12 Blu-rays in de shop. is niets dus...

  8. #683

    Standaard

    Ze hebben mijn punten verdubbeld en nu ben ik daar met meer dan 3000 punten. Maar wat moet ik met al die punten doen? Spijtig dat al de seizoenen van Criminal Minds niet aangeboden worden. Anders had ik ze allemaal genomen. Dan had ik de hele reeks voor maar 8€. Ik ben nooit van plan geweest om de volle prijs te betalen voor de complete reeks. Het is ook niet de bedoeling om nu de 3 seizoen te bestellen bij Movie Moments en dan de andere seizoenen te moeten kopen in de winkel aan de volle prijs. Want wie weet, ze gaan misschien nooit de rest van de reeks aanbieden.

  9. #684

    Standaard

    ja maa rde kosten van de dvds zijn ook verdubbeld, the incredible hulk 180 punten, ik dacht dat dvds standaard 90 punten waren?
    --

  10. #685

    Standaard

    Ik dacht dat als ze pas in de shop zijn ze 180 à 200 punten kosten, en na verloop van weken/maanden 90, ben niet zeker.

  11. #686

    Standaard

    Volgens mij niet. The Village staat er bijvoorbeeld al vanaf 't begin bij en is nog steeds 150.

  12. #687

    Standaard

    Sinds 1 jaar weer een ingelogd en nog steeds dezelfde punten.

    Helaas is het aanbod nog steeds zee oninteressant, maar ik ben ook het stadium SD (DVD) voorbij...

  13. #688

    Standaard

    Geen enkele nieuwe blu-ray? Te belachelijk voor woorden...

  14. #689

    Standaard

    Het beloofde meer uitgebreide aanbod blijft voorlopig nog steeds achterwege ... Wake me up when something happens.

  15. #690

    Standaard

    Hebben jullie je Movie Moments saldo al bekeken? Enkele dagen geleden hebben wij ieders saldo verdubbeld! Dat betekent dat je weer lekker kunt gaan shoppen opwww.moviemoments.nl!

    We zijn nog steeds druk bezig met het vullen van de shop met nieuwe dvd's en blue-rays. Binnenkort verwachten we met een groot aantal nieuwe titels te komen. Houd de site in de gaten!

    Voor nu hebben we enkele nieuwe dvd's beschikbaar, namelijk: Incredible Hulk, Bridesmaids, Fast & Furious 5, King Kong, Bounrne Supremacy en Despicable Me.
    --

  16. #691

    Standaard

    bij mij zijn de punten niet verdubbeld, maar ja...als ik zo het aanbod zie is dat ook niet echt nodig!
    Ik ga er trouwens ook helemaal niet meer kijken op die site, die punten die ik heb mogen ze houden.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    We zijn nog steeds druk bezig met het vullen van de shop met nieuwe dvd's en blue-rays.
    blue-rays ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #693

    Standaard

    Ondertussen ging er een e-mail rond betreffende nieuwe titels ... Alléén DVD's.

  19. #694

    Standaard

    Kunnen we onze lang gespaarde punten ooit nog aan leuke bluray films uitgeven?

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Kunnen we onze lang gespaarde punten ooit nog aan leuke bluray films uitgeven?
    Wat denk je zelf?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #696

    Standaard

    Was het hele MovieMoments-gebeuren een zoethoudertje? Dit lijkt me nog méér dood dan ooit tevoren.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Was het hele MovieMoments-gebeuren een zoethoudertje? Dit lijkt me nog méér dood dan ooit tevoren.
    Bel ze anders ff....

    Wilt meer weten over Movie Minutes, of is je vraag nog niet beantwoord? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@movieminutes.com of bel naar 0031-10-204 3070

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Was het hele MovieMoments-gebeuren een zoethoudertje? Dit lijkt me nog méér dood dan ooit tevoren.
    Dit spaar/klantenbinding systeem is zo dood als een pier.....

  24. #699

    Standaard

    Ik heb een email gestuurd naar de klantenservice, maar uiteraard geen reactie op de vraag wanneer er nieuwe blu-ray titels in de shop komen

  25. #700

    Standaard

    Ik heb het idee dat het er juist minder worden ipv meer... Nog 5 blu ray films.....

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •