Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 728 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    The Muppets vallen mij erg tegen. Bij mij te koop zou ik zeggen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    The Muppets vallen mij erg tegen. Bij mij te koop zou ik zeggen.
    mee eens, en als Disney nu eens de oude Muppetfilm in NL zou uitbrengen...

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    The Muppets vallen mij erg tegen. Bij mij te koop zou ik zeggen.
    Je bedoelt waarschijnlijk de film/het verhaal? De beeldkwaliteit is anders subliem. Zelden zo'n haarscherpe en kleurrijke film gezien. Ik vond de film zelf overigens wel leuk.

  4. #654

    Standaard

    Ik vind de film ook prachtig, en er komt ook weer een nieuwe Muppet film. Te gek...!!!

  5. #655

    Standaard

    Hey,

    Je ziet dat smaken weer erg veel verschillen,
    Ik vind de Muppets ook echt heel leuk.
    Zowel kwa film als beeld!

    Greets Ferry, ...

  6. #656

    Standaard

    The Muppets is plots verdwenen uit de shop! Jongens toch, waardeloos!

  7. #657

    Standaard

    Da's erg jammer. Die had ik nu net op het oog.

  8. #658

    Standaard

    Hij heeft er toch anderhalf maand ingestaan, en aangezien mensen zaten te klagen dat er een hele, hele tijd niets bijzonders in de shop stond, zou je zeggen dat er genoeg punten opgespaard waren .....

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij heeft er toch anderhalf maand ingestaan, en aangezien mensen zaten te klagen dat er een hele, hele tijd niets bijzonders in de shop stond, zou je zeggen dat er genoeg punten opgespaard waren .....
    Punten die mensen niet verspillen aan een waardeloze film ja...

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij heeft er toch anderhalf maand ingestaan, en aangezien mensen zaten te klagen dat er een hele, hele tijd niets bijzonders in de shop stond, zou je zeggen dat er genoeg punten opgespaard waren .....
    Ik denk dat 't vooral ligt aan het feit dat het énkel interessant is meerdere titels te bestellen als je daar de verzendkosten tegenover plaatst. Slechts één titel is dat duidelijk niet. En dan verdwijnt die nog eens snel uit de shop ook ...

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Punten die mensen niet verspillen aan een waardeloze film ja...
    Inderdaad. Maar het probleem ligt niet bij Movieminutes maar bij de uitgever zelf. De laatste jaren brengt de uitgever bijna geen backatalogus meer uit op blu-ray. Daar zijn zoveel titels die de uitgever al ondertussen uitgebracht heeft in de VS en niet bij ons. En eerlijk gezegd zijn de verzendkosten niet goedkoop. Het gebeurt vaak dat ik minder of evenveel betaal bij amazon.com dan bij movieminutes.

    Ik heb veel punten in mijn bezit maar als het zo voort gaat dan ga ik die nooit kunnen gebruiken. Ik heb ondertussen al stikers met punten in de vuilbak gesmeten omdat ik meer dan 2000 punten op mijn account heb en die nooit ga gebruiken. En ik ga mijn punten niet gebruiken en mijn geld verspillen aan verzendkosten voor films of reeksen die ik toch niet van plan was om te kopen.
    Dan vond ik de aktie van Warner veel beter met zijn 2 + 1 gratis.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Inderdaad. Maar het probleem ligt niet bij Movieminutes maar bij de uitgever zelf. De laatste jaren brengt de uitgever bijna geen backatalogus meer uit op blu-ray. Daar zijn zoveel titels die de uitgever al ondertussen uitgebracht heeft in de VS en niet bij ons. En eerlijk gezegd zijn de verzendkosten niet goedkoop. Het gebeurt vaak dat ik minder of evenveel betaal bij amazon.com dan bij movieminutes.

    Ik heb veel punten in mijn bezit maar als het zo voort gaat dan ga ik die nooit kunnen gebruiken. Ik heb ondertussen al stikers met punten in de vuilbak gesmeten omdat ik meer dan 2000 punten op mijn account heb en die nooit ga gebruiken. En ik ga mijn punten niet gebruiken en mijn geld verspillen aan verzendkosten voor films of reeksen die ik toch niet van plan was om te kopen.
    Dan vond ik de aktie van Warner veel beter met zijn 2 + 1 gratis.
    Nou, als je wat stickers over hebt dan zou ik ze wel willen hoor.... Heb nog wel een paar BD's die ik wel zou willen hebben....
    Overigens ben ik het met je eens dat het distributie beleid van Disney/BV hier echt waardeloos is; in de VS is bijvoorbeeld The Insider uitgebracht, maar hier hopen op die release is denk ik tevergeefs...

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Nou, als je wat stickers over hebt dan zou ik ze wel willen hoor.... Heb nog wel een paar BD's die ik wel zou willen hebben....
    Overigens ben ik het met je eens dat het distributie beleid van Disney/BV hier echt waardeloos is; in de VS is bijvoorbeeld The Insider uitgebracht, maar hier hopen op die release is denk ik tevergeefs...
    Sorry. Ik was die aktie zo beu dat ik die weggesmeten heb zonder na te denken.

    De laatste tijd koop ik al mijn Disney titels in de VS omdat ze allemaal regiovrij zijn. Indien er ooit een titel is die ik verplicht ben om hier te kopen dan ga ik de codes zeker aan jou geven.

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij heeft er toch anderhalf maand ingestaan, en aangezien mensen zaten te klagen dat er een hele, hele tijd niets bijzonders in de shop stond, zou je zeggen dat er genoeg punten opgespaard waren .....
    Ik kwam tot voor kort 30 punten tekort. Een paar weken geleden had ik eindelijk een code voor die 30 punten, maar die bleek niet te werken. Daarover had ik net sinds een paar dagen mailcorrespondentie met de helpdesk van Movieminutes. Maar helaas te laat dus.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Inderdaad. Maar het probleem ligt niet bij Movieminutes maar bij de uitgever zelf. De laatste jaren brengt de uitgever bijna geen backatalogus meer uit op blu-ray. Daar zijn zoveel titels die de uitgever al ondertussen uitgebracht heeft in de VS en niet bij ons. En eerlijk gezegd zijn de verzendkosten niet goedkoop. Het gebeurt vaak dat ik minder of evenveel betaal bij amazon.com dan bij movieminutes.

    Ik heb veel punten in mijn bezit maar als het zo voort gaat dan ga ik die nooit kunnen gebruiken. Ik heb ondertussen al stikers met punten in de vuilbak gesmeten omdat ik meer dan 2000 punten op mijn account heb en die nooit ga gebruiken. En ik ga mijn punten niet gebruiken en mijn geld verspillen aan verzendkosten voor films of reeksen die ik toch niet van plan was om te kopen.
    Dan vond ik de aktie van Warner veel beter met zijn 2 + 1 gratis.
    Hier slui ik me grotendeels bij aan. Heb ook 1400+ punten, maar naast dat Disney geen backcatalogus op BD uitbrnget is de rest ook niet intersant om kosten voor te maken.

    Als bv "The Recuit" en "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" er bij zouden zitten, maakte MM nog een kans...

    Is het overigeens andere al opgevallen dat er velen zijn die daar toch titels bestellen en deze dan, omdat ze er toch niets mee doen, in de verkoop gooien

  16. #666

    Standaard

    Movie minutes heten nu blijkbaar Movie moments. Van de MM-website:

    Van Minutes naar Moments!

    Film omvat veel meer dan alleen beeld en geluid op disc of tapeje. Film is beleving, op ieder moment! Denk aan premières, (inter)nationale filmprijzen en -festivals, bergen vol merchandise of de talloze gesprekken en meningen (zowel on- als offline) die circuleren onder jullie filmliefhebbers. Om meer aan te sluiten op deze allesomvattende beleving zal Movie Minutes verder gaan onder een nieuwe naam: Movie Moments.


    Wat verandert er voor jou?

    Voorlopig nog even helemaal niks! In de loop van 2013 zullen we een geheel vernieuwde shop lanceren, met nóg meer films en andere leuke producten, die je met je Movie Moments spaarpunten tegen hoge kortingen kunt kopen. Maar tot dit zover is spaar je gewoon door in de winkel DVD's of Blu-ray's te kopen met de speciale Movie Minutes* sticker op de hoes. Iedere DVD of Blu-ray met deze speciale sticker is Movie Moments (punten) waard en vanaf 90 gespaarde Movie Moments kun je al je eerste product met korting bestellen. Volledig gratis producten bestellen is helaas niet (meer) mogelijk.

    * Door onze naamswijziging (van Minutes naar Moments) zijn er nog geen stickers in omloop met het Movie Moments logo erop. Je spaart daarom voorlopig alleen nog maar stickers met Movie Moments erop. Zodra er ook Movie Moments stickers in omloop zijn, brengen we je direct op de hoogte.

  17. #667

    Standaard

    Volledig gratis producten bestellen is helaas niet (meer) mogelijk.
    Bedoelen ze dat je nu voor elke dvd, bijvoorbeeld 2 euro moet bijbetalen, of bedoelen ze gewoon de verzendkosten, die er altijd al waren?

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Bedoelen ze dat je nu voor elke dvd, bijvoorbeeld 2 euro moet bijbetalen, of bedoelen ze gewoon de verzendkosten, die er altijd al waren?
    Je krijgt geen gratis producten meer zoals nu tegen inlevering van een bepaald aantal punten, alleen korting, die waarschijnlijk hoger is naar mate je meer punten inwisselt. Maar je zult altijd wat moeten bijbetalen. En natuurlijk daar bovenop nog verzendkosten. Het lijkt dus minder aantrekkelijk te worden om je Movie Minutes te verzilveren. Tenzij je ze ook kunt gebruiken om korting te krijgen op actuele titels.

  19. #669

    Standaard

    ja, lijkt me wel beter als er echt meteen de nieuwste titels aangeboden worden
    anders kunnen ze de boel meteen opdoeken

  20. #670

    Standaard

    Nieuwe posting op de FB-pagina van Movieminutes / Moviemoments:

    Movie Moments verdubbelt punten

    Zoals je al hebt gemerkt, zijn we druk bezig om het oude Movie Minutes platform om te bouwen naar Movie Moments, hét nieuwe trefpunt voor alles wat met film te maken heeft.

    Je vraagt je nu misschien wel af: “maar wat gebeurt er met mijn huidige gespaarde Movie Minutes?” Geen zorgen, je kunt je gespaarde punten gewoon op de gebruikelijke wijze blijven inwisselen. Dit kan tot 1 juli aanstaande. Na deze datum zullen we je resterende Movie Minutes punten omzetten naar Movie Moments punten. Je hoeft hier niks voor te doen: het omzetten gebeurt automatisch én tegen een omwisselkoers van twee tegen één. Dat wil zeggen dat we je puntensaldo verdubbelen!

    Met je Movie Moments punten kun je, zoals je al gewend bent, gratis producten uit de shop aanschaffen, of tegen een stukje bijbetaling profiteren van spectaculaire aanbiedingen op films, film gerelateerde producten of ervaringen.

    Binnenkort lees je hier meer nieuws over Movie Moments.

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nieuwe posting op de FB-pagina van Movieminutes / Moviemoments:
    Ja, deze aankondiging staat er alweer een aantal weken maar er gebeurt totaal niets, helaas.

  22. #672

    Standaard

    En je moet waarschijnlijk ook minimaal 2 keer zoveel punten inleveren.


  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    er gebeurt totaal niets
    Per 1 juli denk ik pas...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  24. #674

    Standaard

    Ik dacht dat vandaag alle veranderingen zouden gebeuren? Niet dus...

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ik dacht dat vandaag alle veranderingen zouden gebeuren? Niet dus...
    Op de site staat nu 1 augustus.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •