Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 728 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ik zit ook met een hoop (reeds geregistreerde) punten waar ik niets kan mee aanvangen ... Ik blijf hopen op nieuwe titels.

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik zit ook met een hoop (reeds geregistreerde) punten waar ik niets kan mee aanvangen ... Ik blijf hopen op nieuwe titels.
    +1

    Maar veel moeten we niet hopen want wat er in de V.S. in blu-ray uitkomt komt bij ons niet. Eerst moten ze zien dat ze de backcatalogus ook bij ons in blu-ray aanbied. En niet alléén in de V.S.

  3. #603

    Standaard

    Code voor 30MM:

    MMMQU9I8AA
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Code voor 30MM:

    MMMQU9I8AA
    Dank!

  5. #605

    Standaard

    thnx, nu nog nieuwe titels want die 500+ minutes staat nu stof te vergaren op de plank.

    Al die ouwe meuk die er nu staat is totaal niet interessant.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Code voor 30MM:

    MMMQU9I8AA
    Bedankt

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Code voor 30MM:

    MMMQU9I8AA

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Code voor 30MM:

    MMMQU9I8AA
    Bedankt.

    Ik heb al 1950 punten en ik moet er nog een paar registreren. Nu maar hopen dat die codes nog leesbaar zijn.

  9. #609

    Standaard

    Hoe lang is die 30 MM code geldig?

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoe lang is die 30 MM code geldig?
    Je kunt 'm nu toch meteen invoeren?

    Bedankt Bas!

  11. #611

    Standaard

    Movie Minutes Monday – Frankenweenie is vanaf nu in de bioscoop te zien! In Frankenweenie wordt de hond van Victor Frankenstein, Sparky, weer tot leven gebracht.

    Wie zou jij het liefst weer tot leven willen roepen?

    Beantwoord de vraag op een creatieve manier en maakt kans op 2 kaarten voor de film ‘Frankenweenie’! De winnaar wordt tijdens de volgende Movie Minutes Monday bekend gemaakt.

  12. #612

    Standaard

    Movie Minutes Update - De winnaars van maar liefst 50 Movie Minutes zijn bekend. Gefeliciteerd Hayko de Boer



    Nou nou Hayko...ik zou maar eens een staatslot gaan kopen één dezer dagen

  13. #613

    Standaard

    Bestaat Movie Minutes nog wel...???

  14. #614

    Standaard

    ja dat nog wel, maar echt veel gebeurd er niet meer mee....

  15. #615

    Standaard

    Het is nu ondertussen wel duidelijk, ik las ergens dat er al 8 maanden geen echte shopupdate is geweest... Denk niet dat we dat nog mogen verwachten.

  16. #616

    Standaard

    Nieuwe films worden wel nogsteeds uitgebracht met movieminutes...

  17. #617

    Standaard

    Movie Minutes
    Movie Minutes Special - Afgelopen maandag was er helaas geen prijsvraag, vandaar dat we jullie vandaag verrassen met 30 gratis Movie Minutes.
    Maak er snel gebruik van. Heel veel shop- & kijkplezier!

    Movie Minutes Code: MMMMHS07MH

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franktastic Bekijk bericht
    Movie Minutes
    Movie Minutes Special - Afgelopen maandag was er helaas geen prijsvraag, vandaar dat we jullie vandaag verrassen met 30 gratis Movie Minutes.
    Maak er snel gebruik van. Heel veel shop- & kijkplezier!

    Movie Minutes Code: MMMMHS07MH
    Thanks!

  19. #619

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Movie Minutes Update - De winnaars van maar liefst 50 Movie Minutes zijn bekend. Gefeliciteerd Hayko de Boer



    Nou nou Hayko...ik zou maar eens een staatslot gaan kopen één dezer dagen
    - zie net pas de reactie, natuurlijk not done dat ik dit niet zelf heb gepost, maar ik kon maar niet beslissen wat met de prijs te doen .

    Zonder gekheid, wie het kleine niet eert ... maar jammer dat deze prjsvraag zo karig was, een dvd'tje was leuker geweest.

    Net als iedereen wacht ik echter tot ze een keer met een update komen van de titels, al vrees ik dat ze weer zoiets bedenken als een paar maanden geleden dat je opeens voor 7,50 + minutes een dvd kunt kopen, tel daar dan de porto bij op en je bent goedkoper uit in de winkel.. mag toch niet de bedoeling zijn.
    Wellicht een goed voornemen voor 2013, Movieminutes - nieuwe titels..
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #621

  22. #622

    Standaard

    Is MM nog wel een actieve actie?

    In de VS, Duitsland en Frankrijk hebben ze wel zulke Disney acties die actief zijn (mét Disney/Pixar animaties op blu-ray, nieuwe titels, etc).

  23. #623

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Movie Minutes Update - De winnaars van maar liefst 50 Movie Minutes zijn bekend. Gefeliciteerd Hayko de Boer



    Nou nou Hayko...ik zou maar eens een staatslot gaan kopen één dezer dagen

    wat heefthet nog zin om als winnaar uit de bus te komen als er nies meer te kiezen valt in de shop en er geen nieuwe films meer verschijnen? blij met een dode mus???

  24. #624

    Standaard

    Zijn er nog leden die problemen ondervinden met het inloggen bij MovieMinutes?

    Dit is de tweede dag op een rij dat ik "inloggen mislukt" als melding blijf krijgen. Ook met een nieuw paswoord (via "paswoord vergeten") blijft dit het geval.

  25. #625

    Standaard

    ik zal mijn ww eens opzoeken, want ik heb nog ca 1100 mm, maar koop geen DVD meer en het BD aanbod is prut

Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •