Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 728 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    "Pirates of the Caribbean: on strangers tide" eindelijk binnen (met sleeve).
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #527

    Standaard

    Vraagje over bestelde Blu ray's bij MovieMinutes.

    Weet iemand die de laatste tijd daar Blu ray's heeft besteld, hoelang het eigenlijk duurt voor je ze in huis hebt?.

    Ik heb ze zondag besteld.

    Alvast bedankt
    __________________

  3. #528

    Standaard

    meestal denk ik ongeveer 2 weken afhankelijk of de titel op voorraad is, dan kan het best oplopen naar 3 tot 4 weken

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    meestal denk ik ongeveer 2 weken afhankelijk of de titel op voorraad is, dan kan het best oplopen naar 3 tot 4 weken
    Bedankt voor je antwoord

    Buiten het feit dat ze maar een heel miniem aanbod hebben, mogen ze dat wel vergroten en vaker aanvullen wat mij betreft, maar ook iets doen aan die verzendsnelheid.

    Wishfull thinking denk ik

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cspr Bekijk bericht
    Ik heb hem vorige week donderdag besteld samen met deel 2 en deel 3, zal het hier laten weten als ik hem binnen heb.
    3 mei besteld, gisteren 23 mei binnengekregen. ongeveer 3 weken levertijd dus, scheelt wel dat ze op 22 mei pas verzonden, ze doen dus veel in 1 keer.

  6. #531

    Standaard

    ik kwam deze codes tegen op een andere web site

    TFAAJJNFPL
    MMMG7WN0JM
    MMMPTJWEFA
    TFAJCYNXQY
    TFAMPSLAEG
    TFAR4FG6GY
    ACT4UNWTSHZ
    ACT3HCECE8S
    ACT3F7SPLQA
    ACT3MTK6UM8

    de meeste werken nog teminste bij mij
    Laatst aangepast door stargazer : 03-06-2012 om 12:34

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    ik kwam deze codes tegen op een andere web site

    TFAAJJNFPL
    MMMG7WN0JM
    MMMPTJWEFA
    TFAJCYNXQY
    TFAMPSLAEG
    TFAR4FG6GY
    ACT4UNWTSHZ
    ACT3HCECE8S
    ACT3F7SPLQA
    ACT3MTK6UM8

    de meeste werken nog teminste bij mij
    Werkt geen enkele van bij mij.

  8. #533
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook niet, merendeel werd hier ook reeds gepost door littleduck

    Toch bedankt voor de moeite stargazer, allemaal eens geprobeerd je weet nooit of er eentje tussen zit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #534

    Standaard

    Bij mij werkten ze wel op eentje na. Kan dus ipv 1 BD er ineens 3 uitkiezen. Thanks a bunch!

  10. #535

    Standaard

    nice, toch 2 codes die wel werkten !

    Thnx.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #536

    Standaard

    Thanks 3 van de codes werkte bij mij..

  12. #537

    Standaard

    Ik ontving vandaag per mail een factuur van MM. Bestelling eind Mei gedaan. Is dit tevens een verzonden bevestiging of sturen ze die mail alleen ter kennisgeving?

    1e keer dat ik daar wat bestelt heb vandaar

  13. #538

    Standaard

    ze mailen de factuur, meestal enkele dagen daarna ontvang je de bestelde film.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #539

    Standaard

    Pakketje viel vandaag in de bus. Dan weet ik dat ook weer thx

    Wat grappig trouwens dat bij deze films ook weer minutes zitten. Zo blijft het lekker.
    Laatst aangepast door Dan G. : 06-06-2012 om 13:43

  15. #540

    Standaard

    Dan heb jij een bestelling best snel ontvangen..Ik heb mijn collectie al aardig kunnen aanvullen met MM.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #541

    Standaard

    Is zeker interessant. Heb vandaag, via al die universele codes weer een bestelling kunnen plaatsen. 4 stuks voor 7,50. Geen geld

  17. #542

    Standaard

    Bij mijook snel: zondag besteld, vandaag in huis. Ook fijn: bij 2 van de 3 bestelde titels zitten ook weer MM . Moet er nu nog 50 tot de volgende BD die ik wil bestellen.....
    Vond zowaar ook nog oude dvd's waar ongebruikte MM op zaten. Soms wel handig dat je die oude meuk bewaart....

  18. #543

    Standaard

    Wanneer komen er weer nieuwe films in de MM shop?

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    je hebt dacht ik geen facebook account nodig om op hun facebook te komen
    http://www.facebook.com/Movieminutes
    Volgens mij kun je gewoon op de site komen
    Vandaag krijg ik elke keer de melding dat je je eerst moet aanmelden op faceboek !!??

    Edit 21 juni: Nu kan ik weer op hun facebook komen, krijg na 1 minuut weer het aanmeldscherm,
    klik ik het weg dan kan ik op hun facebook blijven.
    Laatst aangepast door Laurence89 : 21-06-2012 om 12:09

  20. #545

    Standaard

    Ik merk het met steeds meer bedrijvensites op fb, dan maar niet meedoen aan prijsvragen en promoties e.d.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik merk het met steeds meer bedrijvensites op fb, dan maar niet meedoen aan prijsvragen en promoties e.d.
    Je kan hierdoor wel aanbiedingen missen of gratis movieminutes als je geen faceboek account hebt (of wil hebben).

  22. #547

    Standaard

    Zal best, maar sommige personen wensen niet dat allerlei bedrijven informatie over hen ontvangt.

    Ik weet dat de gemiddelde Nederland weinig om zijn privacy geeft, gelukkig zijn er mensen die wel iets verder kijken en niet voor de kans op een gratis "iets" meteen hun hebben en houwen delen met elk willekeurig bedrijf.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #548

    Standaard

    Ik kan met mijn account niet eens inloggen op movieminutes, ik heb al op 3 emailadressen een nieuw account aangemaakt en 10X het wachtwoord opgevraagd maar krijg telkens de melding 'inloggen mislukt', jammer!!

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Ik kan met mijn account niet eens inloggen op movieminutes, ik heb al op 3 emailadressen een nieuw account aangemaakt en 10X het wachtwoord opgevraagd maar krijg telkens de melding 'inloggen mislukt', jammer!!

    Andere internetexplorer gebruiken

  25. #550

    Standaard

    nog nooit geen problemen gehad

Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •