Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 728 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoezo geen Pixar of Disney meer?
    Alle films in de shop zijn toch van Disney?

    Maar een tijd geleden stond er heel veel animatie in de film. Ik herinner me nog films als Ratatouille, Chiken Little, Wall-E, etc.

    Komen die niet meer terug?
    Dat werd in ieder geval meegedeeld een hele tijd geleden, net voor de animatiefilms verdwenen. Ik geloof niet dat we nog langer Disney Classics en Pixar films moeten verwachten.

  2. #477

    Standaard

    Maar wat heb je dan nog aan die MM??

    Disney doet in Nederland vrijwel niets met de normale filmcollectie.
    Laatst aangepast door Hombre : 31-03-2012 om 09:37

  3. #478

    Standaard

    Ik weet nog wel dat er toen 40 blu ray titels ( en niet de minste titels ) o.a. Pinocchio en bijna al Pixar films op movie minutes stond. Maar helaas is er erg veel verandert...waarschijnlijk ook een ander belanghebbende dan eerst.

  4. #479

    Standaard

    Ik vind het aanbod ook steeds kleiner worden, hoop op wat meer films als Pinocchio (die ik in bezit heb) want dat zijn fantastische titels om voor te sparen..de prijsvragen van movieminutes zijn wel een plus, die worden echt intensief gedaan...ik heb o.a. pirates 4 gewonnen een paar maanden geleden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #480

    Standaard

    Op Facebook : "Movie Minutes Monday –Armageddon Blu-Ray en Coyote Ugly Blu-Ray tijdelijk in de shop! Alleen deze week te verkrijgen in de shop voor 180 MovieMinutes!"

  6. #481

    Standaard

    Armageddon ....dat zijn van die films die je wel kunt dromen, zo vaak gezien. Daar heb ik geen blu ray meer voor nodig.

  7. #482

    Standaard

    ^^^Dan droom je lekker in SD door, dan kijken anderen wel in prachtig HD!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #483

    Standaard

    Ik meende gelezen te hebben dat de levering van Movie Minutes tegenwoordig weer wat langer op zich laat wachten. Echter deze week op dinsdag seizoen 1 en 2 van Lost besteld en vandaag al binne, top!

  9. #484

    Standaard

    Maar ja, wel jammer dat er geen animatie meer in de shop komt. Had mijn films moeten bestellen toen nog Ratatouille, Wall-E enz. in de shop stonden .

  10. #485

    Standaard

    Vandaag Blu-ray Tron Legacy gekocht, maar kan nergens de Movie Minutes vinden :S
    Horen er wel op te zitten toch? Hoeveel minutes hoor ik hiervoor te krijgen?

    Klantenservice@movieminutes.com is het adres om naartoe te mailen lees ik hier terug.
    Ik neem aan dat (een kopie van) de aankoopbon meegestuurd moet worden?
    Laatst aangepast door Franktastic : 31-03-2012 om 15:41

  11. #486

    Standaard

    Niet elke Disney titel heeft Movie Minutes geloof ik. Vooral op de BD's mis ik ze nogal eens.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franktastic Bekijk bericht
    Vandaag Blu-ray Tron Legacy gekocht, maar kan nergens de Movie Minutes vinden :S
    Horen er wel op te zitten toch? Hoeveel minutes hoor ik hiervoor te krijgen?

    Klantenservice@movieminutes.com is het adres om naartoe te mailen lees ik hier terug.
    Ik neem aan dat (een kopie van) de aankoopbon meegestuurd moet worden?
    Tron Legacy hoort inderdaad 40 punten te hebben. Heb deze zelf toen besteld bij ze en die had de punten er gewoon op. Vaak is een foto/scan van de hoes voldoende.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #488

    Standaard

    Lost Seizoen 6 t/m zondag 8 april 2012 in de Movie Minutes Shop.

    DVD 210MM
    Blu-ray 260MM
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franktastic Bekijk bericht
    Vandaag Blu-ray Tron Legacy gekocht, maar kan nergens de Movie Minutes vinden :S
    Horen er wel op te zitten toch? Hoeveel minutes hoor ik hiervoor te krijgen?

    Klantenservice@movieminutes.com is het adres om naartoe te mailen lees ik hier terug.
    Ik neem aan dat (een kopie van) de aankoopbon meegestuurd moet worden?
    Ik heb het eens voor gehad met een BD van Face Off, dat er geen movieminutes op zaten.
    heb toen foto,s van de hoes en het aankoopbewijs gemaild naar de klantenservice en vervolgen een code voor 40 MM gekregen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #490

    Standaard

    Ik heb hier nog 2 actiecodes op mijn lijstje die nog niet in de lijst van een paar pagina's terug staan. Hoop dat jullie er ook iets aan hebben

    TFAMPSLAEG
    TFAJCYNXQY

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Ik heb hier nog 2 actiecodes op mijn lijstje die nog niet in de lijst van een paar pagina's terug staan. Hoop dat jullie er ook iets aan hebben

    TFAMPSLAEG
    TFAJCYNXQY
    Werken niet bij mij, toch bedankt.

  17. #492

    Standaard

    Facebook:
    Movie Minutes Monday - Vul vandaag deze Movie Minutes code in en ontvang gratis 30 Movie Minutes. Let op, deze code is alleen vandaag geldig en 1x te gebruiken per account. Vrolijk Pasen!

    MMMKSRDMCQ

  18. #493

    Standaard

    Hartelijk bedankt voor de tip

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Facebook:
    Movie Minutes Monday - Vul vandaag deze Movie Minutes code in en ontvang gratis 30 Movie Minutes. Let op, deze code is alleen vandaag geldig en 1x te gebruiken per account. Vrolijk Pasen!

    MMMKSRDMCQ
    Thanks!

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Facebook:
    Movie Minutes Monday - Vul vandaag deze Movie Minutes code in en ontvang gratis 30 Movie Minutes. Let op, deze code is alleen vandaag geldig en 1x te gebruiken per account. Vrolijk Pasen!

    MMMKSRDMCQ
    Bedankt .

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Facebook:
    Movie Minutes Monday - Vul vandaag deze Movie Minutes code in en ontvang gratis 30 Movie Minutes. Let op, deze code is alleen vandaag geldig en 1x te gebruiken per account. Vrolijk Pasen!

    MMMKSRDMCQ
    Bedankt !

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Facebook:
    Movie Minutes Monday - Vul vandaag deze Movie Minutes code in en ontvang gratis 30 Movie Minutes. Let op, deze code is alleen vandaag geldig en 1x te gebruiken per account. Vrolijk Pasen!

    MMMKSRDMCQ
    Waarom sturen ze dat soort dingen niet via e-mail? Krijg van hun regelmatig e-mails maar dit soort dingen niet. En ik vertik het om een Facebook-account aan te maken.

  23. #498

    Standaard

    je hebt dacht ik geen facebook account nodig om op hun facebook te komen
    http://www.facebook.com/Movieminutes
    Volgens mij kun je gewoon op de site komen

  24. #499

    Standaard

    weer een actie ... nu omtrent Fright Night . ik hoop datr we nu snel een shopupdate weer gaan krijgen

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dama09 Bekijk bericht
    weer een actie ... nu omtrent Fright Night . ik hoop datr we nu snel een shopupdate weer gaan krijgen
    Ik vraag mij af wie er eigenlijk wil rondlopen met zulke lelijke hoodies/petjes/rugzakken van Fright Night, John Carter,...

Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •