Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 728 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Wat is er mis met iDeal dan??

  2. #452

    Standaard

    Het feit dat veel Belgische banken daar niet tussen staan. Meer nog, geen enkele Belgische bank buiten ING.

  3. #453

    Standaard

    Aha ja ok dat verklaart een hoop...
    Dan misschien toch maar overstappen op ING, weet uit ervaring dat zij bijvoorbeeld ook die 3 extra cijfers op hun cc hebben. Heet CVC code geloof ik, toch?

  4. #454

    Standaard

    Het lijkt me nu wel wat radicaal om van bank te veranderen om bij Movieminutes iets te kunnen bestellen. Daarnaast heb ik ooit voor ING gewerkt en wens ik om verscheidene reden geen klant bij hen te zijn.

    Ik heb het probleem -zeer duidelijk omschreven- gemeld bij Movieminutes, maar ik kreeg de newbie-behandeling: "De bestelling kan alles voldaan worden via de betalingsmethoden die op de website staan vermeldt.Is dit de eerste keer dat u wat besteld via de website?" Standaard-antwoord dat niet ingaat op het probleem in kwestie en daarbovenop een knoert van 'n schrijffout en een wrange zinsbouw. De professionele uitstraling heeft meteen een deuk gekregen, imo. Vervolgens nogmaals gedetailleerd aangewezen wat het precieze probleem vormt en gevraagd om een alternatieve betalingswijze ... tot nu toe geen reactie meer. We zien wel ...
    Laatst aangepast door Esteban : 07-02-2012 om 19:43

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het lijkt me nu wel wat radicaal om van bank te veranderen om bij Movieminutes iets te kunnen bestellen. Daarnaast heb ik ooit voor ING gewerkt en wens ik om verscheidene reden geen klant bij hen te zijn.

    Ik heb het probleem -zeer duidelijk omschreven- gemeld bij Movieminutes, maar ik kreeg de newbie-behandeling: "De bestelling kan alles voldaan worden via de betalingsmethoden die op de website staan vermeldt.Is dit de eerste keer dat u wat besteld via de website?" Standaard-antwoord dat niet ingaat op het probleem in kwestie en daarbovenop een knoert van 'n schrijffout en een wrange zinsbouw. De professionele uitstraling heeft meteen een deuk gekregen, imo. Vervolgens nogmaals gedetailleerd aangewezen wat het precieze probleem vormt en gevraagd om een alternatieve betalingswijze ... tot nu toe geen reactie meer. We zien wel ...
    Eén schrijffout? Ik zie er wel drie: "alles" i.p.v. "alleen", "vermeldt" i.p.v. "vermeld", "besteld" i.p.v. "bestelt". En "betalingsmethode" noemen wij meestal "betaalwijze".

  6. #456

    Standaard

    Bestellingen worden door de klant niet voldaan, de rekening wel.
    Woordvolgorde klopt ook niet: "voldaan worden" zou "worden voldaan" moeten zijn.
    En "dat u wat" zou "dat u iets" moeten zijn....

  7. #457

    Standaard

    Inderdaad, meer fouten. In ieder geval, het laatste mailtje ging als volgt:

    "Bedankt voor uw terugkoppeling. Helaas is het niet mogelijk om op andere wijze te betalen dan op de website wordt aangegeven. Excuses."

    Wat bij mij simpelweg op hetzelfde neerkomt als :

    "We gaan niet in op het door u beschreven probleem door het volledig te negeren. Verder doen we absoluut geen moeite om u éénmalig een alternatieve betalingswijze voor te schotelen. U kunt de Movieminutes die zich door de jaren heen opstapelden niet benuttigen? Pech!"


    Voor een dienst waar het woord "klantenservice" bij komt kijken, vind ik dit niet kunnen.

  8. #458

    Standaard

    Je zou natuurlijk kunnen overwegen om een credit card te nemen (Visa, Mastercard). Ook zeer handig bij vakanties in het buitenland en bij bestellingen van Blu-rays en DVD's bij webshops uit Engeland, Duitsland, America enz.

  9. #459

  10. #460

    Standaard

    Op facebook door Movieminutes: "Bedankt voor jullie reacties, wij nemen deze allemaal in overweging. 1 maart komen er nieuwe producten in de shop en krijgt de site een ander thema van de nieuwe film, John Carter!"

  11. #461

    Standaard

    Via hun app op facebook staat blijkbaar al de komende shopupdate:

    Private Practice - Het Complete Derde Seizoen DVD
    Grey's Anatomy 4 - The Complete Fourth Season DVD
    Enchanted DVD
    Enchanted Blu-ray
    Tron - Legacy DVD
    Tron - Legacy Blu-ray

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Op facebook door Movieminutes: "Bedankt voor jullie reacties, wij nemen deze allemaal in overweging. 1 maart komen er nieuwe producten in de shop en krijgt de site een ander thema van de nieuwe film, John Carter!"
    Dat is morgen!

    Ik hoop dat er weer wat animatie films in de shop komen...

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat is morgen!

    Ik hoop dat er weer wat animatie films in de shop komen...
    Check m'n bericht hierboven.

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Via hun app op facebook staat blijkbaar al de komende shopupdate:

    Private Practice - Het Complete Derde Seizoen DVD
    Grey's Anatomy 4 - The Complete Fourth Season DVD
    Enchanted DVD
    Enchanted Blu-ray
    Tron - Legacy DVD
    Tron - Legacy Blu-ray
    Vind het geen interessante update... als dat alles is...

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vind het geen interessante update... als dat alles is...
    Enige "verrassing" is Enchanted, al heeft die heel lang geleden nog eens in de shop gestaan denk ik?
    Tron Legacy was te verwachten, alsook Private Practice en Grey's Anatomy, lijkt wel of ze geen andere series meer hebben.
    Maar misschien komt er tegen morgen nog iets bij...

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Enige "verrassing" is Enchanted, al heeft die heel lang geleden nog eens in de shop gestaan denk ik?
    Tron Legacy was te verwachten, alsook Private Practice en Grey's Anatomy, lijkt wel of ze geen andere series meer hebben.
    Maar misschien komt er tegen morgen nog iets bij...
    Laten we hopen van wel .

    Ik hoop nog op een animatiefilm of een nieuwere film (Pirates 4, Cars 2?).

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Laten we hopen van wel .

    Ik hoop nog op een animatiefilm of een nieuwere film (Pirates 4, Cars 2?).
    De update is er, en het is zelfs nog minder (Tron Legacy zit er blijkbaar niet bij)...

  18. #468

    Standaard

    Ik had me verheugd op Tron

  19. #469

    Standaard

    Wat een update van niks!

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat een update van niks!
    Om te huilen. Dat wordt weer een maandje wachten.

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Laten we hopen van wel .

    Ik hoop nog op een animatiefilm of een nieuwere film (Pirates 4, Cars 2?).
    Cars 2 verwacht ik zeker niet, MM voegt geen animatiefilms van Pixar of Disney meer toe in de shop.

    Zelf wacht ik op Pirates 4 en Real Steel. Die verwacht ik wel al zal dat nog wel even duren, Tron Legacy heeft ook ruim een jaar op zich laten wachten, (en laat nog op zich wachten zie ik nu ).
    Laatst aangepast door Frenkel : 01-03-2012 om 17:49
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Cars 2 verwacht ik zeker niet, MM voegt geen animatiefilms van Pixar of Disney meer toe in de shop.

    Zelf wacht ik op Pirates 4 en Real Steel. Die verwacht ik wel al zal dat nog wel even duren, Tron Legacy heeft ook ruim een jaar op zich laten wachten, (en laat nog op zich wachten zie ik nu ).
    Hoezo geen Pixar of Disney meer?
    Alle films in de shop zijn toch van Disney?

    Maar een tijd geleden stond er heel veel animatie in de film. Ik herinner me nog films als Ratatouille, Chiken Little, Wall-E, etc.

    Komen die niet meer terug?

  23. #473

    Standaard

    Movie Minutes Monday!

    Alias - Het Complete Derde Seizoen 210MM
    Desperate Housewives - The Complete Fifth Season 210MM

    Alleen deze week te verkrijgen!
    Laatst aangepast door M-EX(treem) : 05-03-2012 om 15:58 Reden: Update veranderd in Movie Minutes Monday
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  24. #474

    Standaard

    Is wel maar tijdelijk.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Is wel maar tijdelijk.
    Jammer, geen blu-ray ;(.

Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •