Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 728 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Dit topic een tijd niet in de gaten gehouden, maar heb er weer 180 punten bij. Bedankt .
    Alleen is er niet zoveel interessants in de shop.

    Het beste zou zijn dat ze alle MM-films ook in de shop aanbieden. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, er komen bijna geen nieuwe titels bij. Er zijn wel een aantal titels weg volgens mij, 'Starsky and Hutch' zie ik er b.v. niet meer tussen staan.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dit topic een tijd niet in de gaten gehouden, maar heb er weer 180 punten bij. Bedankt .
    Alleen is er niet zoveel interessants in de shop.

    Het beste zou zijn dat ze alle MM-films ook in de shop aanbieden. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, er komen bijna geen nieuwe titels bij. Er zijn wel een aantal titels weg volgens mij, 'Starsky and Hutch' zie ik er b.v. niet meer tussen staan.
    Dat gebeurt natuurlijk nooit; het is geen liefdadigheidsinstelling . Wees blij dat ze al zoveel titels hebben.

  3. #403

    Standaard

    Heeeey little duck, SUPER bedankt

  4. #404

    Standaard

    Hoe lang duurt het doorgaans voor ze iets versturen als je een bestelling doet ?
    En krijg je nog bericht als ze versturen ?
    Het is vooralsnog na mijn bestelling angstvallig stil al een week...

  5. #405

    Standaard

    meestal als ik iets bestel dan heb ik het binnen 2 weken binnen (ze zijn niet heel erg snel, maar vroeger duurde het nog langer)
    en rond de tijd dat het moet binnen zijn krijg je nog een mail met je factuur en dan het onderweg is enzo

  6. #406

    Standaard

    Oke, bedankt, dan wacht ik geduldig af

  7. #407

    Standaard

    Is er nog een Movieminutes Monday o.i.d. ?
    Met een speciale aanbieding / titel die beperkt beschikbaar is enz.?

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Is er nog een Movieminutes Monday o.i.d. ?
    Met een speciale aanbieding / titel die beperkt beschikbaar is enz.?
    Kun je zelf ook heel makkelijk opzoeken:

    1. Ga naar www.movieminutes.com
    2. Scroll naar beneden en druk op het Facebooklogo
    3. Klik links op prikbord

    Dan kom je uit op: http://www.facebook.com/Movieminutes?sk=wall en dan zul je zien dat het niks is vandaag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #409

    Standaard

    O, bedankt .

    Ik dacht dat er elke week een nieuwe film in de shop geplaatst werd, dat is dus niet zo .

  10. #410

    Standaard

    Nee, helaas niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #411
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Bedankt voor die laatste codes! Had er 1 nog niet

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    dat schiet echt lekker op!
    Inderdaad,... toppie, Little Duck
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #413

    Standaard

    Ik heb nog 40 MM's te ruil voor een code van een Disney uit de UK(disneymovierewards).
    Ik heb er al heel wat, maar als er nog een andere uitgave van een bepaalde titel is, dan is de code misschien wel bruikbaar voor me met een andere EAN.

    Onderstaande titels heb ik al gebruikt:

    A Bugs Life Blu-ray

    Alice in Wonderland Blu-ray Golden Ticket Version

    Alice in Wonderland Blu-ray Double Play
    Alice In Wonderland SE (Animation)
    Alice in Wonderland Blu-ray 3D (Blu-ray 3D + Blu-ray)

    Bambi / Bambi 2 Double Pack (BD)

    Bambi Diamond Edition Double Play
    Bambi Diamond Edition Double Play (1 x BD & 1 x DVD) Customer Specific HMV

    Cars 2 Blu-ray 150


    Dumbo Special Edition Blu-ray


    Fantasia Double Play Blu-ray Packaging

    Fantasia 2000 Platinum Edition Blu-ray 1-disc
    Fantasia Platinum Edition Blu-ray 1-disc

    Fantasia / Fantaisa 2000 Blu-ray Double Pack


    Princess and The Frog Blu-ray Double Play


    Snow White Blu-ray


    Toy Story Blu-ray Combi (Blu-ray + DVD)

    Toy Story 2 Blu-ray Combi (Blu-ray + DVD)
    Toy Story / Toy Story 2 Double Pack - Blu-ray
    Toy Story 3 Blu-ray Doubleplay

    TRON: THE ORIGINAL CLASSIC Blu-Ray

    Tron Double Play (inc. BD & DVD)

    Up Blu-ray


    Wall-E Blu-ray - eligible title since 22.3.10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #414

    Standaard

    Ik heb nog een code(movierewards) van pirates of the caribbean on stranger tides 3d?

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Ik heb nog een code(movierewards) van pirates of the caribbean on stranger tides 3d?
    Heel mooi, want die heb ik niet.
    Ik heb de code thuis liggen, kan hem pas na 22:15 naar je PM-en.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #416

  17. #417

    Standaard

    jij spaart dat Pep? bij mijn Engelse Lion King box zat een flyer met een code. Zal em je ff PM'en.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    jij spaart dat Pep? bij mijn Engelse Lion King box zat een flyer met een code. Zal em je ff PM'en.
    Ik heb het geluk dat ik familie heb in de UK en ik kan het daar naar toe laten sturen.

    Op 1 of andere manier is die code helaas al gebruikt, maar toch bedankt!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #419

    Standaard

    Ik heb de afgelopen tijd 2 films met Movieminutes gekocht en er zouden 30 en 40 codes op moeten zitten (o.a. de Dvd 'Santa Clause').

    Maar onder de grijze laag van de sticker-code zit helemaal geen code. Ik kras ook niet te hard of zo. Er is helemaal geen code en dat bij beide films.

    Is dit gewoon toeval of is de actie inmiddels gestopt of zo?

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen tijd 2 films met Movieminutes gekocht en er zouden 30 en 40 codes op moeten zitten (o.a. de Dvd 'Santa Clause').

    Maar onder de grijze laag van de sticker-code zit helemaal geen code. Ik kras ook niet te hard of zo. Er is helemaal geen code en dat bij beide films.

    Is dit gewoon toeval of is de actie inmiddels gestopt of zo?
    Gebeurt vaker. Je kan hiervoor de klantenservice benaderen van de site. Misschien even een fotootje bijdoen van het bewijs. Als het goed is krijg je dan een nieuwe code.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #421
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen tijd 2 films met Movieminutes gekocht en er zouden 30 en 40 codes op moeten zitten (o.a. de Dvd 'Santa Clause').

    Maar onder de grijze laag van de sticker-code zit helemaal geen code. Ik kras ook niet te hard of zo. Er is helemaal geen code en dat bij beide films.

    Is dit gewoon toeval of is de actie inmiddels gestopt of zo?
    Heb dit ook al voorgehad. Zoals reeds werd aangehaald: foto nemen van je gekochte DVD met je kraslotje ernaast en mailtje sturen naar de klantendienst. Ze sturen je gegarandeerd een nieuwe code

  22. #422

    Standaard

    Bedankt voor de informatie, ik zal dat straks even doen dan .

  23. #423

    Standaard

    We moeten wel scherp blijven en elkaar op de MMM blijven attenderen, helemaal vergeten afgelopen maandag

    PS: Al had ik geen interesse in de DVD's van de aangeboden films, waren het BD's geweest dan had ik gebaald...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    We moeten wel scherp blijven en elkaar op de MMM blijven attenderen, helemaal vergeten afgelopen maandag

    PS: Al had ik geen interesse in de DVD's van de aangeboden films, waren het BD's geweest dan had ik gebaald...
    Helemaal mee eens. Maar heb al even geen update meer gezien in de shop volgens mij.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Maar heb al even geen update meer gezien in de shop volgens mij.
    Op facebookpagina: " eind januari kunnen jullie een nieuwe nieuwsbrief ontvangen met shop-update! "

Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •